МЕКТЕПТЕГІ МУЗЕЙ ЖҰМЫСТАРЫН ҮЙЛЕСТІРУ
МЕКТЕПТЕГІ МУЗЕЙ ЖҰМЫСТАРЫН ҮЙЛЕСТІРУ

#1 слайд
Кентау қаласы,
әл-Фараби атындағы №14 мектеп-гимназтясы
МЕКТЕПТЕГІ МУЗЕЙ
ЖҰМЫСТАРЫН ҮЙЛЕСТІРУ
1 слайд
Кентау қаласы, әл-Фараби атындағы №14 мектеп-гимназтясы МЕКТЕПТЕГІ МУЗЕЙ ЖҰМЫСТАРЫН ҮЙЛЕСТІРУ
#2 слайд
Тарих пәнінің
оқытушысы
Таңатарова Салтанат
Асылбекқызы
2 слайд
Тарих пәнінің оқытушысы Таңатарова Салтанат Асылбекқызы
#3 слайд
Өз қызметінде музей Қазақстан Республикасының Конституциясы
негіздерін, Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын,
Қазақстан Республикасының «Музей туралы» Заңын, Қазақстан
Республикасы үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие
тұжырымдамасы Президент жарлықтары, Білім және мәдениет
саласындағы ҚР Үкімет қаулылыры және аталған ережені
басшылыққа алады.
2015.28.10. № 368-V ҚР Заңымен бүкіл мәтін бойынша «мұражай», «мұражайларға
», «мұражайлардың » деген сөздер тиісінше «музей», «музейлерге», «
музейлердің» деген сөздермен ауыстырылды
4-бап. Мемлекеттің мәдениет саласындағы негізгі міндеттері
12) мәдениет саласында ғылыми және білім беру қызметін жүзеге
асыратын ұйымдарды қолдау;
МЕКТЕП МУЗЕЙІНІҢ ЕРЕЖЕСІ
3 слайд
Өз қызметінде музей Қазақстан Республикасының Конституциясы негіздерін, Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын, Қазақстан Республикасының «Музей туралы» Заңын, Қазақстан Республикасы үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасы Президент жарлықтары, Білім және мәдениет саласындағы ҚР Үкімет қаулылыры және аталған ережені басшылыққа алады. 2015.28.10. № 368-V ҚР Заңымен бүкіл мәтін бойынша «мұражай», «мұражайларға », «мұражайлардың » деген сөздер тиісінше «музей», «музейлерге», « музейлердің» деген сөздермен ауыстырылды 4-бап. Мемлекеттің мәдениет саласындағы негізгі міндеттері 12) мәдениет саласында ғылыми және білім беру қызметін жүзеге асыратын ұйымдарды қолдау; МЕКТЕП МУЗЕЙІНІҢ ЕРЕЖЕСІ
#4 слайд
Мектеп музейлері оқытушының бастамасымен немесе
оқушылардың үйірмесі негізінде құрылады. Оқушылар
өздерінің қызығатын мәселесін зерттей келе, музейдің
бағытын анықтайды. Осы маңызды кезеңде тарих пәнінің
мұғалімдерінің қатысу көмегі өте үлкен. Мектеп музейін
құру ол бүкіл мектеп ұжымының қажырлы еңбегі. Әрине
мұғалім музейдің педагогикалық бағытын, білім беру-
тәрбиелеу үрдісіндегі орнын белгілеп, оқушылардың музей
белсенділігін құрып, экспонаттар жинаумен қатар
шешілетін үлкен мәселе ол – музей бөлмесін жабдықтау.
Бұл проблеманы мектеп әкімшілігімен бірігіп шешуге
болады.
МУЗЕЙДІ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ АЛҒАШҚЫ
КЕЗЕҢІ
4 слайд
Мектеп музейлері оқытушының бастамасымен немесе оқушылардың үйірмесі негізінде құрылады. Оқушылар өздерінің қызығатын мәселесін зерттей келе, музейдің бағытын анықтайды. Осы маңызды кезеңде тарих пәнінің мұғалімдерінің қатысу көмегі өте үлкен. Мектеп музейін құру ол бүкіл мектеп ұжымының қажырлы еңбегі. Әрине мұғалім музейдің педагогикалық бағытын, білім беру- тәрбиелеу үрдісіндегі орнын белгілеп, оқушылардың музей белсенділігін құрып, экспонаттар жинаумен қатар шешілетін үлкен мәселе ол – музей бөлмесін жабдықтау. Бұл проблеманы мектеп әкімшілігімен бірігіп шешуге болады. МУЗЕЙДІ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ АЛҒАШҚЫ КЕЗЕҢІ
#5 слайд
1. Музейдің ашылуы туралы бұйрық
2. Мектеп музейінің жетекшісін және музей белсенділерін
бекіту
3. Оқу жылына арналған күнтізбелік жоспар, айлық
жоспарды бекіту
4 .Музейдің төлқұжаты
5 .Музейдің куәлігі
6 .Музейге экскурсия (бастауыш сыныптар 1–4 , орта буын
5–8, жоғары сыныптар 9–11)
МУЗЕЙДІҢ ҚҰЖАТТАРЫ:
5 слайд
1. Музейдің ашылуы туралы бұйрық 2. Мектеп музейінің жетекшісін және музей белсенділерін бекіту 3. Оқу жылына арналған күнтізбелік жоспар, айлық жоспарды бекіту 4 .Музейдің төлқұжаты 5 .Музейдің куәлігі 6 .Музейге экскурсия (бастауыш сыныптар 1–4 , орта буын 5–8, жоғары сыныптар 9–11) МУЗЕЙДІҢ ҚҰЖАТТАРЫ:
#6 слайд
1. Музей төрағасы
2. Музей төрағасының орынбасары
3. Музей жетекшісі
4. Тарих пәні мұғалімі
5. Қазақ тілі пәні мұғалімі
6. География пәні мұғалімі
7. Бейнелеу пәні мұғалімі
8. Технология пәні мұғалімі
9. Ата-аналар комитеті
МУЗЕЙ КЕҢЕСІНІҢ ҚҰРАМЫ:
6 слайд
1. Музей төрағасы 2. Музей төрағасының орынбасары 3. Музей жетекшісі 4. Тарих пәні мұғалімі 5. Қазақ тілі пәні мұғалімі 6. География пәні мұғалімі 7. Бейнелеу пәні мұғалімі 8. Технология пәні мұғалімі 9. Ата-аналар комитеті МУЗЕЙ КЕҢЕСІНІҢ ҚҰРАМЫ:
#7 слайд
Тарихи өлкетану
Этнографиялық
Археологиялық
Мемориалды
Табиғи
Ұлттық
МУЗЕЙДІҢ КӘСІБИ БАҒЫТТАРЫ
7 слайд
Тарихи өлкетану Этнографиялық Археологиялық Мемориалды Табиғи Ұлттық МУЗЕЙДІҢ КӘСІБИ БАҒЫТТАРЫ
#8 слайд
Қазақтың ғасырлар бойы жинақталған
мәдениетін сақтап, жалғастырып,
жасөспірімдерге танытып жеткізу.
Мұраларды қорғау мен жинақтау
аясында жас ұрпақты Отан сүйгіштікке
тәрбиелеу.
МЕКТЕП МУЗЕЙІ ҚЫЗМЕТІНІҢ
МАҚСАТЫ:
8 слайд
Қазақтың ғасырлар бойы жинақталған мәдениетін сақтап, жалғастырып, жасөспірімдерге танытып жеткізу. Мұраларды қорғау мен жинақтау аясында жас ұрпақты Отан сүйгіштікке тәрбиелеу. МЕКТЕП МУЗЕЙІ ҚЫЗМЕТІНІҢ МАҚСАТЫ:
#9 слайд
Тақырыптық жоспар жасау, заттық
айғақтық дүниелер жинау,
жәдігерлердің аталуын ғылыми түрде
анықтап жазу, музей қызметін жүйелі
жүргізу, тарихи-мәдени орындарға
саяхаттар ұйымдастыру және оны
құжат түрінде жинақтап отыру.
МУЗЕЙ ҚЫЗМЕТІНІҢ МІНДЕТТЕРІ:
9 слайд
Тақырыптық жоспар жасау, заттық айғақтық дүниелер жинау, жәдігерлердің аталуын ғылыми түрде анықтап жазу, музей қызметін жүйелі жүргізу, тарихи-мәдени орындарға саяхаттар ұйымдастыру және оны құжат түрінде жинақтап отыру. МУЗЕЙ ҚЫЗМЕТІНІҢ МІНДЕТТЕРІ:
#10 слайд
Музей қызметі музей кеңесі арқылы
жүзеге асады. Музей кеңесі
музейдің тақырыптық жоспарын
бекітіп, негізгі бағыттарын
айқындайды. Экспозициялардың
тақырыбын, құрылымын белгілейді.
МУЗЕЙ ҚЫЗМЕТІ:
10 слайд
Музей қызметі музей кеңесі арқылы жүзеге асады. Музей кеңесі музейдің тақырыптық жоспарын бекітіп, негізгі бағыттарын айқындайды. Экспозициялардың тақырыбын, құрылымын белгілейді. МУЗЕЙ ҚЫЗМЕТІ:
#11 слайд
Музей кеңесінің төрағасы музей меңгерушісі болып
табылады. Музей кеңесінің мүшелері мектеп
директорының бұйрығымен бекітіледі, толықтырылады.
Музей жұмысының қорытынды есебі музей кеңесі
отырысында бекітіледі. Олар өздерінің жалпы
жиналыстарын өткізіп отырады. Кеңес іздестіру-жинау
жұмыстарымен айналысуға бағыт-бағдар береді. Мектеп
музейі жұмысының табысты болуы музейге жауапты
адамның музей ісіне мамандануына педогогикалық
шеберлігіне байланысты. Бұл жерде оқытушы, ата-баба
мұрасы тарихи құндылықтарды сақтауда қоғам алдында
моральдық жауапкершілігімен ерекшеленеді және қызмет
жасайды.
МУЗЕЙ КЕҢЕСІ:
11 слайд
Музей кеңесінің төрағасы музей меңгерушісі болып табылады. Музей кеңесінің мүшелері мектеп директорының бұйрығымен бекітіледі, толықтырылады. Музей жұмысының қорытынды есебі музей кеңесі отырысында бекітіледі. Олар өздерінің жалпы жиналыстарын өткізіп отырады. Кеңес іздестіру-жинау жұмыстарымен айналысуға бағыт-бағдар береді. Мектеп музейі жұмысының табысты болуы музейге жауапты адамның музей ісіне мамандануына педогогикалық шеберлігіне байланысты. Бұл жерде оқытушы, ата-баба мұрасы тарихи құндылықтарды сақтауда қоғам алдында моральдық жауапкершілігімен ерекшеленеді және қызмет жасайды. МУЗЕЙ КЕҢЕСІ:
#12 слайд
Кеш, кездесу, түрлі мәдени шараларды бейнетаспаға түсіріп, мектеп музейін
мектеп тарихымен толықтыру.
Оқушылар мен мектеп оқушыларының баспасөз беттерінде жарияланған
шығармаларын жинақтау.
Мұғалімдер мен оқушылардың қолмен жасалған құнды деген заттарын музейге
тапсыруларын қадағалау.
Мектепке келген елімізге белгілі қонақтардан қолжазба естеліктер алуды
жалғастыру.
Ардагер ұстаздармен байланыс орнатып, дәстүрлі мерекелермен құттықтап, ақыл-
кеңестер алып отыру.
Бүліне бастаған экспонаттарды қалпына келтіру (реставрациялау).
Келген қонақтарды, бірінші сынып оқушыларын музеймен таныстыру.
Көне мәдени заттармен музей ішін толықтыру.
МУЗЕЙ ЖҰМЫСЫНЫҢ НЕГІЗГІ
ЖОСПАРЫ:
12 слайд
Кеш, кездесу, түрлі мәдени шараларды бейнетаспаға түсіріп, мектеп музейін мектеп тарихымен толықтыру. Оқушылар мен мектеп оқушыларының баспасөз беттерінде жарияланған шығармаларын жинақтау. Мұғалімдер мен оқушылардың қолмен жасалған құнды деген заттарын музейге тапсыруларын қадағалау. Мектепке келген елімізге белгілі қонақтардан қолжазба естеліктер алуды жалғастыру. Ардагер ұстаздармен байланыс орнатып, дәстүрлі мерекелермен құттықтап, ақыл- кеңестер алып отыру. Бүліне бастаған экспонаттарды қалпына келтіру (реставрациялау). Келген қонақтарды, бірінші сынып оқушыларын музеймен таныстыру. Көне мәдени заттармен музей ішін толықтыру. МУЗЕЙ ЖҰМЫСЫНЫҢ НЕГІЗГІ ЖОСПАРЫ:
#13 слайд
Бірінші талап – музейді ұйымдастыруда мақсат пен
тақырыпты нақты белгілеу. Нақты белгіленбеген
жағдайда, жинақтау жұмысын жүргізу барысында
көптеген керегі жоқ заттар жиналуы ықтимал. Жинақтау
жұмыстарының тақырыбы әртүрлі болады:
Археологиялық ескерткіштер
Этнографиялық заттар
Пайдалы қазбалар үлгілері
Туған өлкенің батырлары
Музей қорларының жылдам, әрі тез
толуы үшін келесі талаптарды
орындау керек.
13 слайд
Бірінші талап – музейді ұйымдастыруда мақсат пен тақырыпты нақты белгілеу. Нақты белгіленбеген жағдайда, жинақтау жұмысын жүргізу барысында көптеген керегі жоқ заттар жиналуы ықтимал. Жинақтау жұмыстарының тақырыбы әртүрлі болады: Археологиялық ескерткіштер Этнографиялық заттар Пайдалы қазбалар үлгілері Туған өлкенің батырлары Музей қорларының жылдам, әрі тез толуы үшін келесі талаптарды орындау керек.
#14 слайд
Бірінші бөлім – «Мектептің құрылуы»
Мектептің фотосуреттері (жаңадан салынған кездегі және
қазіргі көрінісі)
Мектепте сабақ берген алғашық ұстаздар ұйымы,
оқушылар, алғашқы түлектер.
Мектептің ашылуы туралы деректер, фото материалдар.
Мектептің ғимаратын салған адамдар.
Мектеп қызметін суреттейтін фотосуреттер т.б
ЭКСПОЗИЦИЯНЫ МЫНАДАЙ БӨЛІМДЕРГЕ
БӨЛУГЕ БОЛАДЫ.
14 слайд
Бірінші бөлім – «Мектептің құрылуы» Мектептің фотосуреттері (жаңадан салынған кездегі және қазіргі көрінісі) Мектепте сабақ берген алғашық ұстаздар ұйымы, оқушылар, алғашқы түлектер. Мектептің ашылуы туралы деректер, фото материалдар. Мектептің ғимаратын салған адамдар. Мектеп қызметін суреттейтін фотосуреттер т.б ЭКСПОЗИЦИЯНЫ МЫНАДАЙ БӨЛІМДЕРГЕ БӨЛУГЕ БОЛАДЫ.
#15 слайд
Музейді тек тарих пәні ғана емес
биология, жаратылыстану т.б
бағыттардағы музей ашуға болады
15 слайд
Музейді тек тарих пәні ғана емес биология, жаратылыстану т.б бағыттардағы музей ашуға болады
#16 слайд
Музейге ескерткіштерді алғаннан кейін, олар жайлы
мәліметерді толық жазып алу керек.
Мәлімет жазатын журналдың жобасы мынадай болады
МУЗЕЙДЕГІ ЖӘДІГЕРЛЕРІН ТІРКЕУ
КІТАБЫ
№Жәдіге
р атауы
Сипаттама
сы
Табылғ
ан жері
Берге
н күні
Өткізген
оқушыны
ң аты-
жөні
Өткізге
н
оқушы
қолы
Қабылдағ
ан
қызметке
р қолы
Ескерт
у
Екі түрлі кітап болу керек
1.Негізгі қор
2.Қосымша
16 слайд
Музейге ескерткіштерді алғаннан кейін, олар жайлы мәліметерді толық жазып алу керек. Мәлімет жазатын журналдың жобасы мынадай болады МУЗЕЙДЕГІ ЖӘДІГЕРЛЕРІН ТІРКЕУ КІТАБЫ №Жәдіге р атауы Сипаттама сы Табылғ ан жері Берге н күні Өткізген оқушыны ң аты- жөні Өткізге н оқушы қолы Қабылдағ ан қызметке р қолы Ескерт у Екі түрлі кітап болу керек 1.Негізгі қор 2.Қосымша
#17 слайд
№ Іс-
шара
Күн
і
Сыны
п
Сын жет Тақырыб
ы
Мұғ.қол
ы
Қызм.қол
ы
МУЗЕЙДЕ ӨТІЛГЕН ІС-ШАРАЛАРДЫ
ТІРКЕУ КІТАБЫ
17 слайд
№ Іс- шара Күн і Сыны п Сын жет Тақырыб ы Мұғ.қол ы Қызм.қол ы МУЗЕЙДЕ ӨТІЛГЕН ІС-ШАРАЛАРДЫ ТІРКЕУ КІТАБЫ
#18 слайд
Музейдің жалпы көрінісі
18 слайд
Музейдің жалпы көрінісі
#19 слайд
Мектеп
майталмандарының
естелігі
19 слайд
Мектеп майталмандарының естелігі
#20 слайд
Қол өнер
20 слайд
Қол өнер
#21 слайд
Этнография
21 слайд
Этнография
#22 слайд
ХХ ғасыр жәдігерлері
22 слайд
ХХ ғасыр жәдігерлері
#23 слайд
Археологиялық заттай
деректер
23 слайд
Археологиялық заттай деректер
#24 слайд
Материалдық мәдениет
24 слайд
Материалдық мәдениет
#25 слайд
Газет-журналдар
топтамасы
25 слайд
Газет-журналдар топтамасы
#26 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ
26 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ
шағым қалдыра аласыз













