МЕКТЕПТЕГІ МУЗЕЙ ЖҰМЫСТАРЫН ҮЙЛЕСТІРУ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

МЕКТЕПТЕГІ МУЗЕЙ ЖҰМЫСТАРЫН ҮЙЛЕСТІРУ

Материал туралы қысқаша түсінік
МЕКТЕПТЕГІ МУЗЕЙ ЖҰМЫСТАРЫН ҮЙЛЕСТІРУ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
 Кентау қаласы, әл-Фараби атындағы №14 мектеп-гимназтясы МЕКТЕПТЕГІ МУЗЕЙ ЖҰМЫСТАРЫН ҮЙЛЕСТІРУ

#1 слайд
 Кентау қаласы, әл-Фараби атындағы №14 мектеп-гимназтясы МЕКТЕПТЕГІ МУЗЕЙ ЖҰМЫСТАРЫН ҮЙЛЕСТІРУ

1 слайд

 Кентау қаласы, әл-Фараби атындағы №14 мектеп-гимназтясы МЕКТЕПТЕГІ МУЗЕЙ ЖҰМЫСТАРЫН ҮЙЛЕСТІРУ

 Тарих пәнінің оқытушысы Таңатарова Салтанат Асылбекқызы

#2 слайд
 Тарих пәнінің оқытушысы Таңатарова Салтанат Асылбекқызы

2 слайд

 Тарих пәнінің оқытушысы Таңатарова Салтанат Асылбекқызы

  Өз қызметінде музей Қазақстан Республикасының Конституциясы негіздерін, Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын, Қ

#3 слайд
  Өз қызметінде музей Қазақстан Республикасының  Конституциясы негіздерін, Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын, Қазақстан Республикасының «Музей туралы» Заңын, Қазақстан Республикасы үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасы Президент  жарлықтары, Білім және мәдениет саласындағы ҚР Үкімет  қаулылыры және аталған ережені басшылыққа алады.  2015.28.10. № 368-V ҚР Заңымен бүкіл мәтін бойынша «мұражай», «мұражайларға », «мұражайлардың » деген сөздер тиісінше «музей», «музейлерге», « музейлердің» деген сөздермен ауыстырылды    4-бап. Мемлекеттің мәдениет саласындағы негізгі міндеттері  12) мәдениет саласында ғылыми және білім беру қызметін жүзеге асыратын ұйымдарды қолдау; МЕКТЕП МУЗЕЙІНІҢ ЕРЕЖЕСІ

3 слайд

  Өз қызметінде музей Қазақстан Республикасының  Конституциясы негіздерін, Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын, Қазақстан Республикасының «Музей туралы» Заңын, Қазақстан Республикасы үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасы Президент  жарлықтары, Білім және мәдениет саласындағы ҚР Үкімет  қаулылыры және аталған ережені басшылыққа алады.  2015.28.10. № 368-V ҚР Заңымен бүкіл мәтін бойынша «мұражай», «мұражайларға », «мұражайлардың » деген сөздер тиісінше «музей», «музейлерге», « музейлердің» деген сөздермен ауыстырылды    4-бап. Мемлекеттің мәдениет саласындағы негізгі міндеттері  12) мәдениет саласында ғылыми және білім беру қызметін жүзеге асыратын ұйымдарды қолдау; МЕКТЕП МУЗЕЙІНІҢ ЕРЕЖЕСІ

 Мектеп музейлері оқытушының бастамасымен немесе оқушылардың үйірмесі негізінде құрылады. Оқушылар өздерінің қызығатын мәсел

#4 слайд
 Мектеп музейлері оқытушының бастамасымен немесе оқушылардың үйірмесі негізінде құрылады. Оқушылар өздерінің қызығатын мәселесін зерттей келе, музейдің бағытын анықтайды. Осы маңызды кезеңде тарих пәнінің мұғалімдерінің қатысу көмегі өте үлкен. Мектеп музейін құру ол бүкіл мектеп ұжымының қажырлы еңбегі. Әрине мұғалім музейдің педагогикалық бағытын, білім беру- тәрбиелеу үрдісіндегі орнын белгілеп, оқушылардың музей белсенділігін құрып, экспонаттар жинаумен қатар шешілетін үлкен мәселе ол – музей бөлмесін жабдықтау. Бұл проблеманы мектеп әкімшілігімен бірігіп шешуге болады. МУЗЕЙДІ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ АЛҒАШҚЫ КЕЗЕҢІ

4 слайд

 Мектеп музейлері оқытушының бастамасымен немесе оқушылардың үйірмесі негізінде құрылады. Оқушылар өздерінің қызығатын мәселесін зерттей келе, музейдің бағытын анықтайды. Осы маңызды кезеңде тарих пәнінің мұғалімдерінің қатысу көмегі өте үлкен. Мектеп музейін құру ол бүкіл мектеп ұжымының қажырлы еңбегі. Әрине мұғалім музейдің педагогикалық бағытын, білім беру- тәрбиелеу үрдісіндегі орнын белгілеп, оқушылардың музей белсенділігін құрып, экспонаттар жинаумен қатар шешілетін үлкен мәселе ол – музей бөлмесін жабдықтау. Бұл проблеманы мектеп әкімшілігімен бірігіп шешуге болады. МУЗЕЙДІ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ АЛҒАШҚЫ КЕЗЕҢІ

 1. Музейдің ашылуы туралы бұйрық 2. Мектеп музейінің жетекшісін және музей белсенділерін бекіту 3. Оқу жылына арналған күн

#5 слайд
 1. Музейдің ашылуы туралы бұйрық 2. Мектеп музейінің жетекшісін және музей белсенділерін бекіту 3. Оқу жылына арналған күнтізбелік жоспар, айлық жоспарды бекіту 4 .Музейдің төлқұжаты 5 .Музейдің куәлігі 6 .Музейге экскурсия (бастауыш сыныптар 1–4 , орта буын 5–8, жоғары сыныптар 9–11) МУЗЕЙДІҢ ҚҰЖАТТАРЫ:

5 слайд

 1. Музейдің ашылуы туралы бұйрық 2. Мектеп музейінің жетекшісін және музей белсенділерін бекіту 3. Оқу жылына арналған күнтізбелік жоспар, айлық жоспарды бекіту 4 .Музейдің төлқұжаты 5 .Музейдің куәлігі 6 .Музейге экскурсия (бастауыш сыныптар 1–4 , орта буын 5–8, жоғары сыныптар 9–11) МУЗЕЙДІҢ ҚҰЖАТТАРЫ:

 1. Музей төрағасы 2. Музей төрағасының орынбасары 3. Музей жетекшісі 4. Тарих пәні мұғалімі 5. Қазақ тілі пәні мұғалімі 

#6 слайд
 1. Музей төрағасы 2. Музей төрағасының орынбасары 3. Музей жетекшісі 4. Тарих пәні мұғалімі 5. Қазақ тілі пәні мұғалімі 6. География пәні мұғалімі 7. Бейнелеу пәні мұғалімі 8. Технология пәні мұғалімі 9. Ата-аналар комитеті МУЗЕЙ КЕҢЕСІНІҢ ҚҰРАМЫ:

6 слайд

 1. Музей төрағасы 2. Музей төрағасының орынбасары 3. Музей жетекшісі 4. Тарих пәні мұғалімі 5. Қазақ тілі пәні мұғалімі 6. География пәні мұғалімі 7. Бейнелеу пәні мұғалімі 8. Технология пәні мұғалімі 9. Ата-аналар комитеті МУЗЕЙ КЕҢЕСІНІҢ ҚҰРАМЫ:

  Тарихи өлкетану  Этнографиялық  Археологиялық  Мемориалды  Табиғи  Ұлттық МУЗЕЙДІҢ КӘСІБИ БАҒЫТТАРЫ

#7 слайд
  Тарихи өлкетану  Этнографиялық  Археологиялық  Мемориалды  Табиғи  Ұлттық МУЗЕЙДІҢ КӘСІБИ БАҒЫТТАРЫ

7 слайд

  Тарихи өлкетану  Этнографиялық  Археологиялық  Мемориалды  Табиғи  Ұлттық МУЗЕЙДІҢ КӘСІБИ БАҒЫТТАРЫ

 Қазақтың ғасырлар бойы жинақталған мәдениетін сақтап, жалғастырып, жасөспірімдерге танытып жеткізу. Мұраларды қорғау мен ж

#8 слайд
 Қазақтың ғасырлар бойы жинақталған мәдениетін сақтап, жалғастырып, жасөспірімдерге танытып жеткізу. Мұраларды қорғау мен жинақтау аясында жас ұрпақты Отан сүйгіштікке тәрбиелеу. МЕКТЕП МУЗЕЙІ ҚЫЗМЕТІНІҢ МАҚСАТЫ:

8 слайд

 Қазақтың ғасырлар бойы жинақталған мәдениетін сақтап, жалғастырып, жасөспірімдерге танытып жеткізу. Мұраларды қорғау мен жинақтау аясында жас ұрпақты Отан сүйгіштікке тәрбиелеу. МЕКТЕП МУЗЕЙІ ҚЫЗМЕТІНІҢ МАҚСАТЫ:

  Тақырыптық жоспар жасау, заттық айғақтық дүниелер жинау, жәдігерлердің аталуын ғылыми түрде анықтап жазу, музей қыз

#9 слайд
        Тақырыптық жоспар жасау, заттық айғақтық дүниелер жинау, жәдігерлердің аталуын ғылыми түрде анықтап жазу, музей қызметін жүйелі жүргізу, тарихи-мәдени орындарға саяхаттар ұйымдастыру және оны құжат түрінде жинақтап отыру. МУЗЕЙ ҚЫЗМЕТІНІҢ МІНДЕТТЕРІ:

9 слайд

        Тақырыптық жоспар жасау, заттық айғақтық дүниелер жинау, жәдігерлердің аталуын ғылыми түрде анықтап жазу, музей қызметін жүйелі жүргізу, тарихи-мәдени орындарға саяхаттар ұйымдастыру және оны құжат түрінде жинақтап отыру. МУЗЕЙ ҚЫЗМЕТІНІҢ МІНДЕТТЕРІ:

 Музей қызметі музей кеңесі арқылы жүзеге асады. Музей кеңесі музейдің тақырыптық жоспарын бекітіп, негізгі бағыттарын айқ

#10 слайд
 Музей қызметі музей кеңесі арқылы жүзеге асады. Музей кеңесі музейдің тақырыптық жоспарын бекітіп, негізгі бағыттарын айқындайды. Экспозициялардың тақырыбын, құрылымын белгілейді. МУЗЕЙ ҚЫЗМЕТІ:

10 слайд

 Музей қызметі музей кеңесі арқылы жүзеге асады. Музей кеңесі музейдің тақырыптық жоспарын бекітіп, негізгі бағыттарын айқындайды. Экспозициялардың тақырыбын, құрылымын белгілейді. МУЗЕЙ ҚЫЗМЕТІ:

Музей кеңесінің төрағасы музей меңгерушісі болып табылады. Музей кеңесінің мүшелері мектеп директорының бұйрығымен бекітілед

#11 слайд
Музей кеңесінің төрағасы музей меңгерушісі болып табылады. Музей кеңесінің мүшелері мектеп директорының бұйрығымен бекітіледі, толықтырылады. Музей жұмысының қорытынды есебі музей кеңесі отырысында бекітіледі. Олар өздерінің жалпы жиналыстарын өткізіп отырады. Кеңес іздестіру-жинау жұмыстарымен айналысуға бағыт-бағдар береді.  Мектеп музейі жұмысының табысты болуы музейге жауапты адамның музей ісіне мамандануына педогогикалық шеберлігіне байланысты. Бұл жерде оқытушы, ата-баба мұрасы тарихи құндылықтарды сақтауда қоғам алдында моральдық жауапкершілігімен ерекшеленеді және қызмет жасайды. МУЗЕЙ КЕҢЕСІ:

11 слайд

Музей кеңесінің төрағасы музей меңгерушісі болып табылады. Музей кеңесінің мүшелері мектеп директорының бұйрығымен бекітіледі, толықтырылады. Музей жұмысының қорытынды есебі музей кеңесі отырысында бекітіледі. Олар өздерінің жалпы жиналыстарын өткізіп отырады. Кеңес іздестіру-жинау жұмыстарымен айналысуға бағыт-бағдар береді.  Мектеп музейі жұмысының табысты болуы музейге жауапты адамның музей ісіне мамандануына педогогикалық шеберлігіне байланысты. Бұл жерде оқытушы, ата-баба мұрасы тарихи құндылықтарды сақтауда қоғам алдында моральдық жауапкершілігімен ерекшеленеді және қызмет жасайды. МУЗЕЙ КЕҢЕСІ:

 Кеш, кездесу, түрлі мәдени шараларды бейнетаспаға түсіріп, мектеп музейін мектеп тарихымен толықтыру. Оқушылар мен мектеп о

#12 слайд
 Кеш, кездесу, түрлі мәдени шараларды бейнетаспаға түсіріп, мектеп музейін мектеп тарихымен толықтыру. Оқушылар мен мектеп оқушыларының баспасөз беттерінде жарияланған шығармаларын жинақтау. Мұғалімдер мен оқушылардың қолмен жасалған құнды деген заттарын музейге тапсыруларын қадағалау. Мектепке келген елімізге белгілі қонақтардан қолжазба естеліктер алуды жалғастыру. Ардагер ұстаздармен байланыс орнатып, дәстүрлі мерекелермен құттықтап, ақыл- кеңестер алып отыру. Бүліне бастаған экспонаттарды қалпына келтіру (реставрациялау). Келген қонақтарды, бірінші сынып оқушыларын музеймен таныстыру. Көне мәдени заттармен музей ішін толықтыру. МУЗЕЙ ЖҰМЫСЫНЫҢ НЕГІЗГІ ЖОСПАРЫ:

12 слайд

 Кеш, кездесу, түрлі мәдени шараларды бейнетаспаға түсіріп, мектеп музейін мектеп тарихымен толықтыру. Оқушылар мен мектеп оқушыларының баспасөз беттерінде жарияланған шығармаларын жинақтау. Мұғалімдер мен оқушылардың қолмен жасалған құнды деген заттарын музейге тапсыруларын қадағалау. Мектепке келген елімізге белгілі қонақтардан қолжазба естеліктер алуды жалғастыру. Ардагер ұстаздармен байланыс орнатып, дәстүрлі мерекелермен құттықтап, ақыл- кеңестер алып отыру. Бүліне бастаған экспонаттарды қалпына келтіру (реставрациялау). Келген қонақтарды, бірінші сынып оқушыларын музеймен таныстыру. Көне мәдени заттармен музей ішін толықтыру. МУЗЕЙ ЖҰМЫСЫНЫҢ НЕГІЗГІ ЖОСПАРЫ:

 Бірінші талап – музейді ұйымдастыруда мақсат пен тақырыпты нақты белгілеу. Нақты белгіленбеген жағдайда, жинақтау жұмысын ж

#13 слайд
 Бірінші талап – музейді ұйымдастыруда мақсат пен тақырыпты нақты белгілеу. Нақты белгіленбеген жағдайда, жинақтау жұмысын жүргізу барысында көптеген керегі жоқ заттар жиналуы ықтимал. Жинақтау жұмыстарының тақырыбы әртүрлі болады: Археологиялық ескерткіштер Этнографиялық заттар Пайдалы қазбалар үлгілері Туған өлкенің батырлары Музей қорларының жылдам, әрі тез толуы үшін келесі талаптарды орындау керек.

13 слайд

 Бірінші талап – музейді ұйымдастыруда мақсат пен тақырыпты нақты белгілеу. Нақты белгіленбеген жағдайда, жинақтау жұмысын жүргізу барысында көптеген керегі жоқ заттар жиналуы ықтимал. Жинақтау жұмыстарының тақырыбы әртүрлі болады: Археологиялық ескерткіштер Этнографиялық заттар Пайдалы қазбалар үлгілері Туған өлкенің батырлары Музей қорларының жылдам, әрі тез толуы үшін келесі талаптарды орындау керек.

 Бірінші бөлім – «Мектептің құрылуы» Мектептің фотосуреттері (жаңадан салынған кездегі және қазіргі көрінісі) Мектепте саба

#14 слайд
 Бірінші бөлім – «Мектептің құрылуы» Мектептің фотосуреттері (жаңадан салынған кездегі және қазіргі көрінісі) Мектепте сабақ берген алғашық ұстаздар ұйымы, оқушылар, алғашқы түлектер. Мектептің ашылуы туралы деректер, фото материалдар. Мектептің ғимаратын салған адамдар. Мектеп қызметін суреттейтін фотосуреттер т.б ЭКСПОЗИЦИЯНЫ МЫНАДАЙ БӨЛІМДЕРГЕ БӨЛУГЕ БОЛАДЫ.

14 слайд

 Бірінші бөлім – «Мектептің құрылуы» Мектептің фотосуреттері (жаңадан салынған кездегі және қазіргі көрінісі) Мектепте сабақ берген алғашық ұстаздар ұйымы, оқушылар, алғашқы түлектер. Мектептің ашылуы туралы деректер, фото материалдар. Мектептің ғимаратын салған адамдар. Мектеп қызметін суреттейтін фотосуреттер т.б ЭКСПОЗИЦИЯНЫ МЫНАДАЙ БӨЛІМДЕРГЕ БӨЛУГЕ БОЛАДЫ.

 Музейді тек тарих пәні ғана емес биология, жаратылыстану т.б бағыттардағы музей ашуға болады

#15 слайд
 Музейді тек тарих пәні ғана емес биология, жаратылыстану т.б бағыттардағы музей ашуға болады

15 слайд

 Музейді тек тарих пәні ғана емес биология, жаратылыстану т.б бағыттардағы музей ашуға болады

 Музейге ескерткіштерді алғаннан кейін, олар жайлы мәліметерді толық жазып алу керек. Мәлімет жазатын журналдың жобасы мынад

#16 слайд
 Музейге ескерткіштерді алғаннан кейін, олар жайлы мәліметерді толық жазып алу керек. Мәлімет жазатын журналдың жобасы мынадай болады МУЗЕЙДЕГІ ЖӘДІГЕРЛЕРІН ТІРКЕУ КІТАБЫ №Жәдіге р атауы Сипаттама сы Табылғ ан жері Берге н күні Өткізген оқушыны ң аты- жөні Өткізге н оқушы қолы Қабылдағ ан қызметке р қолы Ескерт у                  Екі түрлі кітап болу керек 1.Негізгі қор 2.Қосымша

16 слайд

 Музейге ескерткіштерді алғаннан кейін, олар жайлы мәліметерді толық жазып алу керек. Мәлімет жазатын журналдың жобасы мынадай болады МУЗЕЙДЕГІ ЖӘДІГЕРЛЕРІН ТІРКЕУ КІТАБЫ №Жәдіге р атауы Сипаттама сы Табылғ ан жері Берге н күні Өткізген оқушыны ң аты- жөні Өткізге н оқушы қолы Қабылдағ ан қызметке р қолы Ескерт у                  Екі түрлі кітап болу керек 1.Негізгі қор 2.Қосымша

 № Іс- шара Күн і Сыны п Сын жет Тақырыб ы Мұғ.қол ы Қызм.қол ы МУЗЕЙДЕ ӨТІЛГЕН ІС-ШАРАЛАРДЫ ТІРКЕУ КІТАБЫ

#17 слайд
 № Іс- шара Күн і Сыны п Сын жет Тақырыб ы Мұғ.қол ы Қызм.қол ы                 МУЗЕЙДЕ ӨТІЛГЕН ІС-ШАРАЛАРДЫ ТІРКЕУ КІТАБЫ

17 слайд

 № Іс- шара Күн і Сыны п Сын жет Тақырыб ы Мұғ.қол ы Қызм.қол ы                 МУЗЕЙДЕ ӨТІЛГЕН ІС-ШАРАЛАРДЫ ТІРКЕУ КІТАБЫ

 Музейдің жалпы көрінісі

#18 слайд
 Музейдің жалпы көрінісі

18 слайд

 Музейдің жалпы көрінісі

 Мектеп майталмандарының естелігі

#19 слайд
 Мектеп майталмандарының естелігі

19 слайд

 Мектеп майталмандарының естелігі

 Қол өнер

#20 слайд
 Қол өнер

20 слайд

 Қол өнер

 Этнография

#21 слайд
 Этнография

21 слайд

 Этнография

 ХХ ғасыр жәдігерлері

#22 слайд
 ХХ ғасыр жәдігерлері

22 слайд

 ХХ ғасыр жәдігерлері

 Археологиялық заттай деректер

#23 слайд
 Археологиялық заттай деректер

23 слайд

 Археологиялық заттай деректер

 Материалдық мәдениет

#24 слайд
 Материалдық мәдениет

24 слайд

 Материалдық мәдениет

 Газет-журналдар топтамасы

#25 слайд
 Газет-журналдар топтамасы

25 слайд

 Газет-журналдар топтамасы

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

#26 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

26 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

Файл форматы:
pptx
08.05.2025
130
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі