Материалдар / "Мен 5-сыныпқа барамын"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Мен 5-сыныпқа барамын"

Материал туралы қысқаша түсінік
психологиялық тренинг
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1160
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

Ма қсаты Оқушыларды ойын-жаттығулар арқылы даярлау, оқушыда жағымды эмоция қалыптастыру, қабілетін тануға көмектесу . Танымд

2 слайд
Ма қсаты Оқушыларды ойын-жаттығулар арқылы даярлау, оқушыда жағымды эмоция қалыптастыру, қабілетін тануға көмектесу . Танымдық үрдістерге оқушылардың қызығушылықтарын арттыру.  

Өту барысы Сәлемдесу. Зерттеу әдістемелері; “ Активатор “жаттығуы Шағын пікірталас «Мені 5-ші сынып күтіп тұр» «Қош бол кедер

3 слайд
Өту барысы Сәлемдесу. Зерттеу әдістемелері; “ Активатор “жаттығуы Шағын пікірталас «Мені 5-ші сынып күтіп тұр» «Қош бол кедергілер» жаттығуы «Сілкіну» жаттығуы

Сауалнама : ( Мектепке деген көзқарастарын анықтау ) 1.Мектепте ең маңызды нәрсе не деп ойлайсың ? 2.Жұманың ішіндег

4 слайд
Сауалнама : ( Мектепке деген көзқарастарын анықтау ) 1.Мектепте ең маңызды нәрсе не деп ойлайсың ? 2.Жұманың ішіндегі қай күнді жақсы көресің ? 3.Мектепте ең қызықты не? 4.Бос уақытыңда немен шұғылданғың келеді ? 5 .Егер сенің таңдау мүмкіншілігің болса қай сыныпта оқығың келеді?1-ме әлде 4-ме ? 6.Сенің ең жақсы көретін сабақтарың ? 7 :Сабақ үлгерімі бойынша қандай оқушы болғың келеді? 8.Бесінші сыныпта кіммен отырғың келеді ? 9 .Бесінші сыныпта қандай қоғамдық жұмыс атқарғың келеді ?

“ Зымыран” социометриясы (Сынып оқушыларының қарым-қатынасын анықтау )

5 слайд
“ Зымыран” социометриясы (Сынып оқушыларының қарым-қатынасын анықтау )

Сұрақтар : • Ұшу кезінде біз сыныптан тек қана бір командир сайлап аламыз • ( есімін,фамилиясын алдымызда дәптерге жазып қоям

6 слайд
Сұрақтар : • Ұшу кезінде біз сыныптан тек қана бір командир сайлап аламыз • ( есімін,фамилиясын алдымызда дәптерге жазып қоямыз ) • Енді төрт көмекші тағайындап,олардың аты- жөндерін жазамыз.

Кіммен ұшасың ? ( ұйымшылдықтарын анықтауға ) Барлығымыз - Тобымызбен – Екеуміз - II

7 слайд
Кіммен ұшасың ? ( ұйымшылдықтарын анықтауға ) Барлығымыз - Тобымызбен – Екеуміз - II Жалғыз - І

Оқуға деген ынталарын анықтау • Бұл жерде де мектеп бар екен,жерге қайтқанша осы мектепте оқығың келеді ме? ИЯ

8 слайд
Оқуға деген ынталарын анықтау • Бұл жерде де мектеп бар екен,жерге қайтқанша осы мектепте оқығың келеді ме? ИЯ ЖОҚ

Кіммен оқығың келеді ? ( ұйымшылдықтарын анықтау ) • • Барлығымыз - шеңбер Тобымызбен – төртбұрыш Екеуміз -

9 слайд
Кіммен оқығың келеді ? ( ұйымшылдықтарын анықтау ) • • Барлығымыз - шеңбер Тобымызбен – төртбұрыш Екеуміз - II Жалғыз - І

Өзін-өзі бағалауын анықтау • “ Градусник” және “Түймелер “әдістемесі

10 слайд
Өзін-өзі бағалауын анықтау • “ Градусник” және “Түймелер “әдістемесі

Есте сақтау қабілет деңгейін анықтау • 1.Есту арқылы есте сақтау • 2. Көру арқылы есте сақтау • 3.Мағынасы бойынша есте сақтау

11 слайд
Есте сақтау қабілет деңгейін анықтау • 1.Есту арқылы есте сақтау • 2. Көру арқылы есте сақтау • 3.Мағынасы бойынша есте сақтау

Мазмұны: Тренингке қатысушылар келесідей нәрселерді жағдайға ене отырып, шеңбер бойынша бір-бірлеріне жалғастырулары қаже

12 слайд
Мазмұны: Тренингке қатысушылар келесідей нәрселерді жағдайға ене отырып, шеңбер бойынша бір-бірлеріне жалғастырулары қажет. мамықты; ыссы жұмыртқаны; тірі тышқанды; Активатор» жаттығуы

Шағын пікірталас 1-ші топ: 4-сыныпта не жеңіл, не қиын алдарыңыздағы плакатқа жазасыздар. 2-ші топ: алдағы 5-сы

13 слайд
Шағын пікірталас 1-ші топ: 4-сыныпта не жеңіл, не қиын алдарыңыздағы плакатқа жазасыздар. 2-ші топ: алдағы 5-сыныпты қалай көздеріңізге елестетесіздер? 3-ші топ: 5-сыныптың сынып жетекшісі қандай болғанын қалайсыз? Содан кейін топтардан бір кісіден шығып өз ой-пікірлерін айтады.

14 слайд