"Мен 5-сыныпқа барамын"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Мен 5-сыныпқа барамын"

Материал туралы қысқаша түсінік
психологиялық тренинг
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Мақсаты Оқушыларды ойын-жаттығулар арқылы даярлау, оқушыда жағымды эмоция қалыптастыру, қабілетін тануға көмектесу. Танымдық

#2 слайд
Мақсаты Оқушыларды ойын-жаттығулар арқылы даярлау, оқушыда жағымды эмоция қалыптастыру, қабілетін тануға көмектесу. Танымдық үрдістерге оқушылардың қызығушылықтарын арттыру. 

2 слайд

Мақсаты Оқушыларды ойын-жаттығулар арқылы даярлау, оқушыда жағымды эмоция қалыптастыру, қабілетін тануға көмектесу. Танымдық үрдістерге оқушылардың қызығушылықтарын арттыру. 

Өту барысы Сәлемдесу. Зерттеу әдістемелері; “Активатор “жаттығуы Шағын пікірталас «Мені 5-ші сынып күтіп тұр» «Қош бол кедергі

#3 слайд
Өту барысы Сәлемдесу. Зерттеу әдістемелері; “Активатор “жаттығуы Шағын пікірталас «Мені 5-ші сынып күтіп тұр» «Қош бол кедергілер» жаттығуы «Сілкіну» жаттығуы

3 слайд

Өту барысы Сәлемдесу. Зерттеу әдістемелері; “Активатор “жаттығуы Шағын пікірталас «Мені 5-ші сынып күтіп тұр» «Қош бол кедергілер» жаттығуы «Сілкіну» жаттығуы

Сауалнама: (Мектепке деген көзқарастарын анықтау) 1.Мектепте ең маңызды нәрсе не деп ойлайсың? 2.Жұманың ішіндегі қай

#4 слайд
Сауалнама: (Мектепке деген көзқарастарын анықтау) 1.Мектепте ең маңызды нәрсе не деп ойлайсың? 2.Жұманың ішіндегі қай күнді жақсы көресің? 3.Мектепте ең қызықты не? 4.Бос уақытыңда немен шұғылданғың келеді? 5.Егер сенің таңдау мүмкіншілігің болса қай сыныпта оқығың келеді?1-ме әлде 4-ме? 6.Сенің ең жақсы көретін сабақтарың? 7:Сабақ үлгерімі бойынша қандай оқушы болғың келеді? 8.Бесінші сыныпта кіммен отырғың келеді? 9.Бесінші сыныпта қандай қоғамдық жұмыс атқарғың келеді?

4 слайд

Сауалнама: (Мектепке деген көзқарастарын анықтау) 1.Мектепте ең маңызды нәрсе не деп ойлайсың? 2.Жұманың ішіндегі қай күнді жақсы көресің? 3.Мектепте ең қызықты не? 4.Бос уақытыңда немен шұғылданғың келеді? 5.Егер сенің таңдау мүмкіншілігің болса қай сыныпта оқығың келеді?1-ме әлде 4-ме? 6.Сенің ең жақсы көретін сабақтарың? 7:Сабақ үлгерімі бойынша қандай оқушы болғың келеді? 8.Бесінші сыныпта кіммен отырғың келеді? 9.Бесінші сыныпта қандай қоғамдық жұмыс атқарғың келеді?

“Зымыран”социометриясы (Сынып оқушыларының қарым-қатынасын анықтау)

#5 слайд
“Зымыран”социометриясы (Сынып оқушыларының қарым-қатынасын анықтау)

5 слайд

“Зымыран”социометриясы (Сынып оқушыларының қарым-қатынасын анықтау)

Сұрақтар : •Ұшу кезінде біз сыныптан тек қана бір командир сайлап аламыз •(есімін,фамилиясын алдымызда дәптерге жазып қоямыз)

#6 слайд
Сұрақтар : •Ұшу кезінде біз сыныптан тек қана бір командир сайлап аламыз •(есімін,фамилиясын алдымызда дәптерге жазып қоямыз) •Енді төрт көмекші тағайындап,олардың аты- жөндерін жазамыз.

6 слайд

Сұрақтар : •Ұшу кезінде біз сыныптан тек қана бір командир сайлап аламыз •(есімін,фамилиясын алдымызда дәптерге жазып қоямыз) •Енді төрт көмекші тағайындап,олардың аты- жөндерін жазамыз.

Кіммен ұшасың? (ұйымшылдықтарын анықтауға) Барлығымыз - Тобымызбен – Екеуміз - II

#7 слайд
Кіммен ұшасың? (ұйымшылдықтарын анықтауға) Барлығымыз - Тобымызбен – Екеуміз - II Жалғыз - І

7 слайд

Кіммен ұшасың? (ұйымшылдықтарын анықтауға) Барлығымыз - Тобымызбен – Екеуміз - II Жалғыз - І

Оқуға деген ынталарын анықтау •Бұл жерде де мектеп бар екен,жерге қайтқанша осы мектепте оқығың келеді ме? ИЯ

#8 слайд
Оқуға деген ынталарын анықтау •Бұл жерде де мектеп бар екен,жерге қайтқанша осы мектепте оқығың келеді ме? ИЯ ЖОҚ

8 слайд

Оқуға деген ынталарын анықтау •Бұл жерде де мектеп бар екен,жерге қайтқанша осы мектепте оқығың келеді ме? ИЯ ЖОҚ

Кіммен оқығың келеді? (ұйымшылдықтарын анықтау) • •Барлығымыз - шеңбер Тобымызбен – төртбұрыш Екеуміз - II

#9 слайд
Кіммен оқығың келеді? (ұйымшылдықтарын анықтау) • •Барлығымыз - шеңбер Тобымызбен – төртбұрыш Екеуміз - II Жалғыз - І

9 слайд

Кіммен оқығың келеді? (ұйымшылдықтарын анықтау) • •Барлығымыз - шеңбер Тобымызбен – төртбұрыш Екеуміз - II Жалғыз - І

Өзін-өзі бағалауын анықтау •“Градусник” және “Түймелер “әдістемесі

#10 слайд
Өзін-өзі бағалауын анықтау •“Градусник” және “Түймелер “әдістемесі

10 слайд

Өзін-өзі бағалауын анықтау •“Градусник” және “Түймелер “әдістемесі

Есте сақтау қабілет деңгейін анықтау •1.Есту арқылы есте сақтау •2. Көру арқылы есте сақтау •3.Мағынасы бойынша есте сақтау

#11 слайд
Есте сақтау қабілет деңгейін анықтау •1.Есту арқылы есте сақтау •2. Көру арқылы есте сақтау •3.Мағынасы бойынша есте сақтау

11 слайд

Есте сақтау қабілет деңгейін анықтау •1.Есту арқылы есте сақтау •2. Көру арқылы есте сақтау •3.Мағынасы бойынша есте сақтау

Мазмұны: Тренингке қатысушылар келесідей нәрселерді жағдайға ене отырып, шеңбер бойынша бір-бірлеріне жалғастырулары қажет.

#12 слайд
Мазмұны: Тренингке қатысушылар келесідей нәрселерді жағдайға ене отырып, шеңбер бойынша бір-бірлеріне жалғастырулары қажет. мамықты; ыссы жұмыртқаны; тірі тышқанды; Активатор» жаттығуы

12 слайд

Мазмұны: Тренингке қатысушылар келесідей нәрселерді жағдайға ене отырып, шеңбер бойынша бір-бірлеріне жалғастырулары қажет. мамықты; ыссы жұмыртқаны; тірі тышқанды; Активатор» жаттығуы

Шағын пікірталас 1-ші топ: 4-сыныпта не жеңіл, не қиын алдарыңыздағы плакатқа жазасыздар. 2-ші топ: алдағы 5-сынып

#13 слайд
Шағын пікірталас 1-ші топ: 4-сыныпта не жеңіл, не қиын алдарыңыздағы плакатқа жазасыздар. 2-ші топ: алдағы 5-сыныпты қалай көздеріңізге елестетесіздер? 3-ші топ: 5-сыныптың сынып жетекшісі қандай болғанын қалайсыз? Содан кейін топтардан бір кісіден шығып өз ой-пікірлерін айтады.

13 слайд

Шағын пікірталас 1-ші топ: 4-сыныпта не жеңіл, не қиын алдарыңыздағы плакатқа жазасыздар. 2-ші топ: алдағы 5-сыныпты қалай көздеріңізге елестетесіздер? 3-ші топ: 5-сыныптың сынып жетекшісі қандай болғанын қалайсыз? Содан кейін топтардан бір кісіден шығып өз ой-пікірлерін айтады.

#14 слайд

14 слайд

Файл форматы:
ppt
21.12.2017
1672
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі