"Мен 5-сыныпқа барамын"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Мақсаты
Оқушыларды ойын-жаттығулар арқылы даярлау,
оқушыда жағымды эмоция қалыптастыру,
қабілетін тануға көмектесу. Танымдық үрдістерге
оқушылардың қызығушылықтарын арттыру.
2 слайд
Мақсаты Оқушыларды ойын-жаттығулар арқылы даярлау, оқушыда жағымды эмоция қалыптастыру, қабілетін тануға көмектесу. Танымдық үрдістерге оқушылардың қызығушылықтарын арттыру.
3 слайд
Өту барысы
Сәлемдесу.
Зерттеу әдістемелері;
“Активатор “жаттығуы
Шағын пікірталас
«Мені 5-ші сынып күтіп тұр»
«Қош бол кедергілер» жаттығуы
«Сілкіну» жаттығуы
3 слайд
Өту барысы Сәлемдесу. Зерттеу әдістемелері; “Активатор “жаттығуы Шағын пікірталас «Мені 5-ші сынып күтіп тұр» «Қош бол кедергілер» жаттығуы «Сілкіну» жаттығуы
4 слайд
Сауалнама:
(Мектепке деген көзқарастарын анықтау)
1.Мектепте ең маңызды нәрсе не деп ойлайсың?
2.Жұманың ішіндегі қай күнді жақсы көресің?
3.Мектепте ең қызықты не?
4.Бос уақытыңда немен шұғылданғың келеді?
5.Егер сенің таңдау мүмкіншілігің болса қай сыныпта
оқығың келеді?1-ме әлде 4-ме?
6.Сенің ең жақсы көретін сабақтарың?
7:Сабақ үлгерімі бойынша қандай оқушы болғың келеді?
8.Бесінші сыныпта кіммен отырғың келеді?
9.Бесінші сыныпта қандай қоғамдық жұмыс атқарғың
келеді?
4 слайд
Сауалнама: (Мектепке деген көзқарастарын анықтау) 1.Мектепте ең маңызды нәрсе не деп ойлайсың? 2.Жұманың ішіндегі қай күнді жақсы көресің? 3.Мектепте ең қызықты не? 4.Бос уақытыңда немен шұғылданғың келеді? 5.Егер сенің таңдау мүмкіншілігің болса қай сыныпта оқығың келеді?1-ме әлде 4-ме? 6.Сенің ең жақсы көретін сабақтарың? 7:Сабақ үлгерімі бойынша қандай оқушы болғың келеді? 8.Бесінші сыныпта кіммен отырғың келеді? 9.Бесінші сыныпта қандай қоғамдық жұмыс атқарғың келеді?
5 слайд
“Зымыран”социометриясы
(Сынып оқушыларының қарым-қатынасын анықтау)
5 слайд
“Зымыран”социометриясы (Сынып оқушыларының қарым-қатынасын анықтау)
6 слайд
Сұрақтар :
•Ұшу кезінде біз сыныптан тек қана бір
командир сайлап аламыз
•(есімін,фамилиясын алдымызда дәптерге
жазып қоямыз)
•Енді төрт көмекші тағайындап,олардың аты-
жөндерін жазамыз.
6 слайд
Сұрақтар : •Ұшу кезінде біз сыныптан тек қана бір командир сайлап аламыз •(есімін,фамилиясын алдымызда дәптерге жазып қоямыз) •Енді төрт көмекші тағайындап,олардың аты- жөндерін жазамыз.
7 слайд
Кіммен ұшасың?
(ұйымшылдықтарын анықтауға)
Барлығымыз -
Тобымызбен –
Екеуміз - II
Жалғыз - І
7 слайд
Кіммен ұшасың? (ұйымшылдықтарын анықтауға) Барлығымыз - Тобымызбен – Екеуміз - II Жалғыз - І
8 слайд
Оқуға деген ынталарын анықтау
•Бұл жерде де мектеп бар екен,жерге
қайтқанша осы мектепте оқығың келеді ме?
ИЯ ЖОҚ
8 слайд
Оқуға деген ынталарын анықтау •Бұл жерде де мектеп бар екен,жерге қайтқанша осы мектепте оқығың келеді ме? ИЯ ЖОҚ
9 слайд
Кіммен оқығың келеді?
(ұйымшылдықтарын анықтау)
•
•Барлығымыз - шеңбер
Тобымызбен – төртбұрыш
Екеуміз - II
Жалғыз - І
9 слайд
Кіммен оқығың келеді? (ұйымшылдықтарын анықтау) • •Барлығымыз - шеңбер Тобымызбен – төртбұрыш Екеуміз - II Жалғыз - І
10 слайд
Өзін-өзі бағалауын анықтау
•“Градусник” және “Түймелер “әдістемесі
10 слайд
Өзін-өзі бағалауын анықтау •“Градусник” және “Түймелер “әдістемесі
11 слайд
Есте сақтау қабілет деңгейін
анықтау
•1.Есту арқылы есте сақтау
•2. Көру арқылы есте сақтау
•3.Мағынасы бойынша есте сақтау
11 слайд
Есте сақтау қабілет деңгейін анықтау •1.Есту арқылы есте сақтау •2. Көру арқылы есте сақтау •3.Мағынасы бойынша есте сақтау
12 слайд
Мазмұны: Тренингке қатысушылар келесідей
нәрселерді жағдайға ене отырып, шеңбер бойынша
бір-бірлеріне жалғастырулары қажет.
мамықты;
ыссы жұмыртқаны;
тірі тышқанды;
Активатор» жаттығуы
12 слайд
Мазмұны: Тренингке қатысушылар келесідей нәрселерді жағдайға ене отырып, шеңбер бойынша бір-бірлеріне жалғастырулары қажет. мамықты; ыссы жұмыртқаны; тірі тышқанды; Активатор» жаттығуы
13 слайд
Шағын пікірталас
1-ші топ: 4-сыныпта не жеңіл, не қиын
алдарыңыздағы плакатқа жазасыздар.
2-ші топ: алдағы 5-сыныпты қалай
көздеріңізге елестетесіздер?
3-ші топ: 5-сыныптың сынып жетекшісі
қандай болғанын қалайсыз?
Содан кейін топтардан бір кісіден шығып
өз ой-пікірлерін айтады.
13 слайд
Шағын пікірталас 1-ші топ: 4-сыныпта не жеңіл, не қиын алдарыңыздағы плакатқа жазасыздар. 2-ші топ: алдағы 5-сыныпты қалай көздеріңізге елестетесіздер? 3-ші топ: 5-сыныптың сынып жетекшісі қандай болғанын қалайсыз? Содан кейін топтардан бір кісіден шығып өз ой-пікірлерін айтады.
14 слайд
14 слайд