Материалдар / Мен адалдықты жақсы көремін

Мен адалдықты жақсы көремін

Материал туралы қысқаша түсінік
Мен адалдықты жақсы көремін
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі
Дәйексөз

1 слайд
Дәйексөз

1 слайд

Дәйексөз

2 слайд

2 слайд

Құндылық. Заң және тәртіп

3 слайд
Құндылық. Заң және тәртіп

3 слайд

Құндылық. Заң және тәртіп

«Мен адалдықты жақсы көремін!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 17-САБАҚ 4 -сыныптар:«Тамақпен эксперимент жасаудың қауіптілігі

4 слайд
«Мен адалдықты жақсы көремін!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 17-САБАҚ 4 -сыныптар:«Тамақпен эксперимент жасаудың қауіптілігі»

4 слайд

«Мен адалдықты жақсы көремін!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 17-САБАҚ 4 -сыныптар:«Тамақпен эксперимент жасаудың қауіптілігі»

Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 17-САБАҚ 4 -сыныптар:«Тамақпен эксперимент жасаудың қауіптілігі» Пайдалы сілтемелер: https:

5 слайд
Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 17-САБАҚ 4 -сыныптар:«Тамақпен эксперимент жасаудың қауіптілігі»   Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/jYGQOcCA2JM?si=sVmJrYSo6iKba 6mg   https://youtu.be/FgLou94O9RQ?si=gAgjLQwPYw65 mIfI

5 слайд

Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 17-САБАҚ 4 -сыныптар:«Тамақпен эксперимент жасаудың қауіптілігі»   Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/jYGQOcCA2JM?si=sVmJrYSo6iKba 6mg   https://youtu.be/FgLou94O9RQ?si=gAgjLQwPYw65 mIfI

1 - Топ.«Татулық» 2 - топ. «Сыйластық»

6 слайд
1 - Топ.«Татулық» 2 - топ. «Сыйластық»

6 слайд

1 - Топ.«Татулық» 2 - топ. «Сыйластық»

Жағдаяттық тапсырмалар: Әр топқа адалдыққа қатысты жағдаят беріледі, олар оны талқылайды және қалай дұрыс әрекет ету керекті

7 слайд
Жағдаяттық тапсырмалар: Әр топқа адалдыққа қатысты жағдаят беріледі, олар оны талқылайды және қалай дұрыс әрекет ету керектігін айтып береді.

7 слайд

Жағдаяттық тапсырмалар: Әр топқа адалдыққа қатысты жағдаят беріледі, олар оны талқылайды және қалай дұрыс әрекет ету керектігін айтып береді.

Сыныптағы досың саған өтірік айтып тұр. Сен не істейсің? Жерден ақша тауып алдың. Қалай әрекет етесің? Бауырларың үйдегі тәтті

8 слайд
  Сыныптағы досың саған өтірік айтып тұр. Сен не істейсің? Жерден ақша тауып алдың. Қалай әрекет етесің? Бауырларың үйдегі тәттіні рұқсатсыз жеп қойды. Сенің ойың?

8 слайд

  Сыныптағы досың саған өтірік айтып тұр. Сен не істейсің? Жерден ақша тауып алдың. Қалай әрекет етесің? Бауырларың үйдегі тәттіні рұқсатсыз жеп қойды. Сенің ойың?

Мысал оқиғалар: Сұрақтар: – 1. Мектептен үйге қарай жүгіріп келе жатқанда, алдыңнан бір үлкен кісі шықты. Сен не істер едің? – Ү

9 слайд
Мысал оқиғалар: Сұрақтар: – 1. Мектептен үйге қарай жүгіріп келе жатқанда, алдыңнан бір үлкен кісі шықты. Сен не істер едің? – Үлкен кісімен амандасып жол беремін. – 2. Өзіңнен үлкен кісілер әңгімелесіп отырған кезде сен не істеуің керек? – Үлкендердің әңгімесін бөліп, сөзге араласуға болмайды. – Егер тығыз шаруам болса, «кешіріңдер» деп айтар едім. – 3. Көшеде біреу жөн немесе жол сұраса не істер едің? – Асықпай түсіндіріп беремін. – 4. Автобуста, қоғамдық орындарда егде адамдарды көрсең не істеген жөн? – Үлкен кісілерге әрдайым орын беру керек. – 5. Үлкен кісілермен қалай сөйлесу керек? – Үлкен кісімен «Сіз» деп сөйлесу керек. – 6. Әдептілік деген не? – Адамдардың жүріс - тұрысы мен өзара қарым - қатынасының ережелері.   - 7. Ата - ананның теледидардан қарайтын бағдарламасы сенің қарайтын бағдарламаңмен бір уақытта келіп қалды делік, сен оны үзбей қарайсың. Бірақ өкінішке орай екеуі екі арнадан беріледі. Сен қандай шешімге келер едің?   - 8. Құрметті досым! Партада менімен бірге бір бала отырады. Ойнап - ойнап тапсырмасын орындамай, жазбай келеді. Мұғалім сұрағанда қысылады. Сабақты менің дәптерімнен көшіріп алады.   Мен бермесем, «Сен сараңсың»- дейді. Мен не істеуім керек?

9 слайд

Мысал оқиғалар: Сұрақтар: – 1. Мектептен үйге қарай жүгіріп келе жатқанда, алдыңнан бір үлкен кісі шықты. Сен не істер едің? – Үлкен кісімен амандасып жол беремін. – 2. Өзіңнен үлкен кісілер әңгімелесіп отырған кезде сен не істеуің керек? – Үлкендердің әңгімесін бөліп, сөзге араласуға болмайды. – Егер тығыз шаруам болса, «кешіріңдер» деп айтар едім. – 3. Көшеде біреу жөн немесе жол сұраса не істер едің? – Асықпай түсіндіріп беремін. – 4. Автобуста, қоғамдық орындарда егде адамдарды көрсең не істеген жөн? – Үлкен кісілерге әрдайым орын беру керек. – 5. Үлкен кісілермен қалай сөйлесу керек? – Үлкен кісімен «Сіз» деп сөйлесу керек. – 6. Әдептілік деген не? – Адамдардың жүріс - тұрысы мен өзара қарым - қатынасының ережелері.   - 7. Ата - ананның теледидардан қарайтын бағдарламасы сенің қарайтын бағдарламаңмен бір уақытта келіп қалды делік, сен оны үзбей қарайсың. Бірақ өкінішке орай екеуі екі арнадан беріледі. Сен қандай шешімге келер едің?   - 8. Құрметті досым! Партада менімен бірге бір бала отырады. Ойнап - ойнап тапсырмасын орындамай, жазбай келеді. Мұғалім сұрағанда қысылады. Сабақты менің дәптерімнен көшіріп алады.   Мен бермесем, «Сен сараңсың»- дейді. Мен не істеуім керек?

«Не істеуге болмайды?». -Үлкендердің алдынан...... - Кішкене баланы................ - Құстарды........................... - Қыз

10 слайд
«Не істеуге болмайды?». -Үлкендердің алдынан...... - Кішкене баланы................ - Құстарды........................... - Қыз баланы........................ - Сабақтан............................. - Сыныпта.............................

10 слайд

«Не істеуге болмайды?». -Үлкендердің алдынан...... - Кішкене баланы................ - Құстарды........................... - Қыз баланы........................ - Сабақтан............................. - Сыныпта.............................

«Не істеуге болмайды?». - Үлкендердің алдынан...... (кесіп өтуге болмайды.) - Кішкене баланы................(жылатуға болмайды.)

11 слайд
«Не істеуге болмайды?». - Үлкендердің алдынан...... (кесіп өтуге болмайды.) - Кішкене баланы................(жылатуға болмайды.) - Құстарды...........................(атуға болмайды.) - Қыз баланы........................(ренжітуге болмайды.) - Сабақтан.............................(кешігуге болмайды.) - Сыныпта.............................(айғайлауға болмайды.)

11 слайд

«Не істеуге болмайды?». - Үлкендердің алдынан...... (кесіп өтуге болмайды.) - Кішкене баланы................(жылатуға болмайды.) - Құстарды...........................(атуға болмайды.) - Қыз баланы........................(ренжітуге болмайды.) - Сабақтан.............................(кешігуге болмайды.) - Сыныпта.............................(айғайлауға болмайды.)

Рефлексия: "Сиқырлы микрофон" әдісі арқылы оқушыларға мына сұрақтар қойылады: Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер? Адалдықты қалай

12 слайд
Рефлексия: "Сиқырлы микрофон" әдісі арқылы оқушыларға мына сұрақтар қойылады: Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер? Адалдықты қалай көрсетесіңдер? Адал болу қиын ба?

12 слайд

Рефлексия: "Сиқырлы микрофон" әдісі арқылы оқушыларға мына сұрақтар қойылады: Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер? Адалдықты қалай көрсетесіңдер? Адал болу қиын ба?

Жариялаған:
Қоңыржан Ұлжан
14 Қаңтар 2025
123
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі