Мен адалдықты жақсы көремін


1 слайд
Дәйексөз
1 слайд
Дәйексөз

2 слайд
2 слайд

3 слайд
Құндылық.
Заң және
тәртіп
3 слайд
Құндылық. Заң және тәртіп

4 слайд
«Мен адалдықты жақсы көремін!»
Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 17-САБАҚ
4 -сыныптар:«Тамақпен эксперимент жасаудың
қауіптілігі»
4 слайд
«Мен адалдықты жақсы көремін!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 17-САБАҚ 4 -сыныптар:«Тамақпен эксперимент жасаудың қауіптілігі»

5 слайд
Қауіпсіздік сабағы (10 минут)
№ 17-САБАҚ
4 -сыныптар:«Тамақпен эксперимент жасаудың
қауіптілігі»
Пайдалы сілтемелер:
https://youtu.be/jYGQOcCA2JM?si=sVmJrYSo6iKba
6mg
https://youtu.be/FgLou94O9RQ?si=gAgjLQwPYw65
mIfI
5 слайд
Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 17-САБАҚ 4 -сыныптар:«Тамақпен эксперимент жасаудың қауіптілігі» Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/jYGQOcCA2JM?si=sVmJrYSo6iKba 6mg https://youtu.be/FgLou94O9RQ?si=gAgjLQwPYw65 mIfI

6 слайд
1 - Топ.«Татулық»
2 - топ. «Сыйластық»
6 слайд
1 - Топ.«Татулық» 2 - топ. «Сыйластық»

7 слайд
Жағдаяттық тапсырмалар:
Әр топқа адалдыққа
қатысты жағдаят беріледі,
олар оны талқылайды
және қалай дұрыс әрекет
ету керектігін айтып
береді.
7 слайд
Жағдаяттық тапсырмалар: Әр топқа адалдыққа қатысты жағдаят беріледі, олар оны талқылайды және қалай дұрыс әрекет ету керектігін айтып береді.

8 слайд
Сыныптағы досың саған өтірік айтып тұр. Сен не істейсің?
Жерден ақша тауып алдың. Қалай әрекет етесің?
Бауырларың үйдегі тәттіні рұқсатсыз жеп қойды. Сенің
ойың?
8 слайд
Сыныптағы досың саған өтірік айтып тұр. Сен не істейсің? Жерден ақша тауып алдың. Қалай әрекет етесің? Бауырларың үйдегі тәттіні рұқсатсыз жеп қойды. Сенің ойың?

9 слайд
Мысал оқиғалар:
Сұрақтар:
– 1. Мектептен үйге қарай жүгіріп келе жатқанда, алдыңнан бір үлкен кісі шықты. Сен не істер едің?
– Үлкен кісімен амандасып жол беремін.
– 2. Өзіңнен үлкен кісілер әңгімелесіп отырған кезде сен не істеуің керек?
– Үлкендердің әңгімесін бөліп, сөзге араласуға болмайды.
– Егер тығыз шаруам болса, «кешіріңдер» деп айтар едім.
– 3. Көшеде біреу жөн немесе жол сұраса не істер едің?
– Асықпай түсіндіріп беремін.
– 4. Автобуста, қоғамдық орындарда егде адамдарды көрсең не істеген жөн?
– Үлкен кісілерге әрдайым орын беру керек.
– 5. Үлкен кісілермен қалай сөйлесу керек?
– Үлкен кісімен «Сіз» деп сөйлесу керек.
– 6. Әдептілік деген не?
– Адамдардың жүріс - тұрысы мен өзара қарым - қатынасының ережелері.
- 7. Ата - ананның теледидардан қарайтын бағдарламасы сенің қарайтын бағдарламаңмен бір уақытта келіп қалды
делік, сен оны үзбей қарайсың. Бірақ өкінішке орай екеуі екі арнадан беріледі. Сен қандай шешімге келер едің?
- 8. Құрметті досым! Партада менімен бірге бір бала отырады. Ойнап - ойнап тапсырмасын орындамай, жазбай
келеді. Мұғалім сұрағанда қысылады. Сабақты менің дәптерімнен көшіріп алады.
Мен бермесем, «Сен сараңсың»- дейді. Мен не істеуім керек?
9 слайд
Мысал оқиғалар: Сұрақтар: – 1. Мектептен үйге қарай жүгіріп келе жатқанда, алдыңнан бір үлкен кісі шықты. Сен не істер едің? – Үлкен кісімен амандасып жол беремін. – 2. Өзіңнен үлкен кісілер әңгімелесіп отырған кезде сен не істеуің керек? – Үлкендердің әңгімесін бөліп, сөзге араласуға болмайды. – Егер тығыз шаруам болса, «кешіріңдер» деп айтар едім. – 3. Көшеде біреу жөн немесе жол сұраса не істер едің? – Асықпай түсіндіріп беремін. – 4. Автобуста, қоғамдық орындарда егде адамдарды көрсең не істеген жөн? – Үлкен кісілерге әрдайым орын беру керек. – 5. Үлкен кісілермен қалай сөйлесу керек? – Үлкен кісімен «Сіз» деп сөйлесу керек. – 6. Әдептілік деген не? – Адамдардың жүріс - тұрысы мен өзара қарым - қатынасының ережелері. - 7. Ата - ананның теледидардан қарайтын бағдарламасы сенің қарайтын бағдарламаңмен бір уақытта келіп қалды делік, сен оны үзбей қарайсың. Бірақ өкінішке орай екеуі екі арнадан беріледі. Сен қандай шешімге келер едің? - 8. Құрметті досым! Партада менімен бірге бір бала отырады. Ойнап - ойнап тапсырмасын орындамай, жазбай келеді. Мұғалім сұрағанда қысылады. Сабақты менің дәптерімнен көшіріп алады. Мен бермесем, «Сен сараңсың»- дейді. Мен не істеуім керек?

10 слайд
«Не істеуге болмайды?».
-Үлкендердің алдынан......
- Кішкене баланы................
- Құстарды...........................
- Қыз баланы........................
- Сабақтан.............................
- Сыныпта.............................
10 слайд
«Не істеуге болмайды?». -Үлкендердің алдынан...... - Кішкене баланы................ - Құстарды........................... - Қыз баланы........................ - Сабақтан............................. - Сыныпта.............................

11 слайд
«Не істеуге болмайды?».
- Үлкендердің алдынан...... (кесіп өтуге болмайды.)
- Кішкене баланы................(жылатуға болмайды.)
- Құстарды...........................(атуға болмайды.)
- Қыз баланы........................(ренжітуге болмайды.)
- Сабақтан.............................(кешігуге болмайды.)
- Сыныпта.............................(айғайлауға болмайды.)
11 слайд
«Не істеуге болмайды?». - Үлкендердің алдынан...... (кесіп өтуге болмайды.) - Кішкене баланы................(жылатуға болмайды.) - Құстарды...........................(атуға болмайды.) - Қыз баланы........................(ренжітуге болмайды.) - Сабақтан.............................(кешігуге болмайды.) - Сыныпта.............................(айғайлауға болмайды.)

12 слайд
Рефлексия:
"Сиқырлы микрофон" әдісі арқылы оқушыларға мына сұрақтар
қойылады:
Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер?
Адалдықты қалай көрсетесіңдер?
Адал болу қиын ба?
12 слайд
Рефлексия: "Сиқырлы микрофон" әдісі арқылы оқушыларға мына сұрақтар қойылады: Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер? Адалдықты қалай көрсетесіңдер? Адал болу қиын ба?

