Материалдар / Мен бесінші сыныпта оқимын!

Мен бесінші сыныпта оқимын!

Материал туралы қысқаша түсінік
психолог мамандарымен тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қазан 2019
1083
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы , Тасшағыл орта мектебінің психологі Төкеш Жанагүл

1 слайд
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы , Тасшағыл орта мектебінің психологі Төкеш Жанагүл

1 слайд

Атырау облысы, Қызылқоға ауданы , Тасшағыл орта мектебінің психологі Төкеш Жанагүл

Мен бесінші сыныпта оқимын! 5 сынып оқушыларының қатысуымен

2 слайд
Мен бесінші сыныпта оқимын! 5 сынып оқушыларының қатысуымен

2 слайд

Мен бесінші сыныпта оқимын! 5 сынып оқушыларының қатысуымен

Мақсаты Оқушыларды ойын-жаттығулар арқылы 5-сыныпқа даярлау, оқушы көзқарасын қалыптастыру, қабілетін тануға көмектесу. Оқушы

3 слайд
Мақсаты Оқушыларды ойын-жаттығулар арқылы 5-сыныпқа даярлау, оқушы көзқарасын қалыптастыру, қабілетін тануға көмектесу. Оқушылардың ой-пікірлерін, жағдаяттарды талдай отырып, өз ойларын еркін айта білуге жетелеу. Жолдастарын тыңдай отырып, қорытынды ой айта білуге дағдыландыру

3 слайд

Мақсаты Оқушыларды ойын-жаттығулар арқылы 5-сыныпқа даярлау, оқушы көзқарасын қалыптастыру, қабілетін тануға көмектесу. Оқушылардың ой-пікірлерін, жағдаяттарды талдай отырып, өз ойларын еркін айта білуге жетелеу. Жолдастарын тыңдай отырып, қорытынды ой айта білуге дағдыландыру

Танысу “Өзіңді мақта” Қазір біздер балалар, шеңберге тұрамыз. Сіздермен өте қызықты жаттығу орындаймыз. Атауы да ерекше – «Өз

4 слайд
Танысу “Өзіңді мақта” Қазір біздер балалар, шеңберге тұрамыз. Сіздермен өте қызықты жаттығу орындаймыз. Атауы да ерекше – «Өзіңді мақта!». Өзімізді мақтауға бізге сиқырлы доп көмектеседі. Әрбір оқушы қолына сиқырлы допты алғаннан кейін өзін мақтауы керек. Сіздерден ұялмауларыңызды сұраймын. Ендеше, ойынды өзімнен бастайын. «Мен өзімді ақылдымын және мейірімдімін деп мақтағым келеді, себебі мен әрқашан өзімнің оқушыларыма және олардың ата- аналарына, сонымен бірге басқа да адамдарға көмектесемін». Осылай допты келесі адамға береді. Бұл жаттығу оқушыларда өзіне деген сенімділікті және батылдықты дамытады.

4 слайд

Танысу “Өзіңді мақта” Қазір біздер балалар, шеңберге тұрамыз. Сіздермен өте қызықты жаттығу орындаймыз. Атауы да ерекше – «Өзіңді мақта!». Өзімізді мақтауға бізге сиқырлы доп көмектеседі. Әрбір оқушы қолына сиқырлы допты алғаннан кейін өзін мақтауы керек. Сіздерден ұялмауларыңызды сұраймын. Ендеше, ойынды өзімнен бастайын. «Мен өзімді ақылдымын және мейірімдімін деп мақтағым келеді, себебі мен әрқашан өзімнің оқушыларыма және олардың ата- аналарына, сонымен бірге басқа да адамдарға көмектесемін». Осылай допты келесі адамға береді. Бұл жаттығу оқушыларда өзіне деген сенімділікті және батылдықты дамытады.

«Менің жолым» жаттығу Оқушыларға сөйлемді аяқтау ұсынылады: «Бастауыш сыныпта менің есімде қалғаны...........» «Бесінші сыныпта

5 слайд
«Менің жолым» жаттығу Оқушыларға сөйлемді аяқтау ұсынылады: «Бастауыш сыныпта менің есімде қалғаны...........» «Бесінші сыныпта менің көргім келеді.......». Барлығы шеңбер бойымен бір-біріне доп немесе жұмсақ ойыншықты кезекпен беру арқылы пікірлесіп айтады. Жүргізуші қызықты пікірлерге мән беріп, барлық оқушылардың мектептегі тәжірибесіне көңіл аударады. Жүргізуші оқушылардан 5-ші сыныпқа ауысқанда мектеп өмірінде қандай жаңа өзгерістер кездескені жөнінде әңгімелеп беруді ұсынады.

5 слайд

«Менің жолым» жаттығу Оқушыларға сөйлемді аяқтау ұсынылады: «Бастауыш сыныпта менің есімде қалғаны...........» «Бесінші сыныпта менің көргім келеді.......». Барлығы шеңбер бойымен бір-біріне доп немесе жұмсақ ойыншықты кезекпен беру арқылы пікірлесіп айтады. Жүргізуші қызықты пікірлерге мән беріп, барлық оқушылардың мектептегі тәжірибесіне көңіл аударады. Жүргізуші оқушылардан 5-ші сыныпқа ауысқанда мектеп өмірінде қандай жаңа өзгерістер кездескені жөнінде әңгімелеп беруді ұсынады.

Сауалнама Мақсаты: 5 сынып оқушыларының психологиялық-педагогикалық диагностика

6 слайд
Сауалнама Мақсаты: 5 сынып оқушыларының психологиялық-педагогикалық диагностикасын анықтау, олардың кіші буынан орта буынға көшуге бейімделуін бағалау Міндеті: 5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін қадағалау Сауалнама: Пәндерге деген көзқарасын анықтау Аты- жөні.......................................................Күні.............................................. 1.Ұнататын пәндерін................................................................................... 2.Қандай пәндер сен үшін қиын..................................................................... 3.Неге бұл пәндер саған қиын: • Пән мен үшін қиын емес; • Бұл пәннің мұғалімнің түсіндіргені ұнамайды • Өз жауабының нұсқасы.......................................................................... 4.Қандай пәндер сен үшін қызықты..................................................................... 5.Бұл пәндер маған ұнайды, өйткені • Пән өте қызықты және танымды • Мұғалімнің сабақ түсіндіргені ұнайды • Өз жауабының нұсқасы.......................................... 6.Басқа балалар сенен жақсы оқиды деп ойлайсынба? • Ия • Жоқ • Кейде ғана 7.Егер сен тақырыпты түсіңбесең, ол жайлы мұғалімге айтасың ба? • Ия • Жоқ • Кейде ғана 8.Өзіне ұнайтын мұғалім:................................................................................ 9.Бесінші сыныпта қандай қиындықтар кездесті?................. ..............

6 слайд

Сауалнама Мақсаты: 5 сынып оқушыларының психологиялық-педагогикалық диагностикасын анықтау, олардың кіші буынан орта буынға көшуге бейімделуін бағалау Міндеті: 5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін қадағалау Сауалнама: Пәндерге деген көзқарасын анықтау Аты- жөні.......................................................Күні.............................................. 1.Ұнататын пәндерін................................................................................... 2.Қандай пәндер сен үшін қиын..................................................................... 3.Неге бұл пәндер саған қиын: • Пән мен үшін қиын емес; • Бұл пәннің мұғалімнің түсіндіргені ұнамайды • Өз жауабының нұсқасы.......................................................................... 4.Қандай пәндер сен үшін қызықты..................................................................... 5.Бұл пәндер маған ұнайды, өйткені • Пән өте қызықты және танымды • Мұғалімнің сабақ түсіндіргені ұнайды • Өз жауабының нұсқасы.......................................... 6.Басқа балалар сенен жақсы оқиды деп ойлайсынба? • Ия • Жоқ • Кейде ғана 7.Егер сен тақырыпты түсіңбесең, ол жайлы мұғалімге айтасың ба? • Ия • Жоқ • Кейде ғана 8.Өзіне ұнайтын мұғалім:................................................................................ 9.Бесінші сыныпта қандай қиындықтар кездесті?................. ..............

Ойын « Жеткіліксіз орындықтар » Бір орындық кем қойылады. Қоңыр көз иелері кім? Кімде жақсы көңіл күй. Мама-папасын үнемі сағын

7 слайд
Ойын « Жеткіліксіз орындықтар » Бір орындық кем қойылады. Қоңыр көз иелері кім? Кімде жақсы көңіл күй. Мама-папасын үнемі сағынып жүретін оқушы? Кім шалбар киіп келді. Бесінші сыныпты жек көретін оқушы? Кім юбка киіп келді. Кім бүгін тістерін жуды? Кім тренингке келгісі келмеді? Ойын ұнады ма?

7 слайд

Ойын « Жеткіліксіз орындықтар » Бір орындық кем қойылады. Қоңыр көз иелері кім? Кімде жақсы көңіл күй. Мама-папасын үнемі сағынып жүретін оқушы? Кім шалбар киіп келді. Бесінші сыныпты жек көретін оқушы? Кім юбка киіп келді. Кім бүгін тістерін жуды? Кім тренингке келгісі келмеді? Ойын ұнады ма?

“ Үй, адам, жер сілкінісі” жаттығуы Мақсаты: Сергіту арқылы еркін әрекет етуге үйрену Жүргізуші: “Үй” дегенде екі адам бірі

8 слайд
“ Үй, адам, жер сілкінісі” жаттығуы Мақсаты: Сергіту арқылы еркін әрекет етуге үйрену Жүргізуші: “Үй” дегенде екі адам бірігіп, шатыр құрады. “Адам” дегенде екі адам бірігіп, ортасына адам кіреді. “Жер сілкінісі” дегенде бейтарап болып жүреді. Қалып қалған адам жүргізуші болады.

8 слайд

“ Үй, адам, жер сілкінісі” жаттығуы Мақсаты: Сергіту арқылы еркін әрекет етуге үйрену Жүргізуші: “Үй” дегенде екі адам бірігіп, шатыр құрады. “Адам” дегенде екі адам бірігіп, ортасына адам кіреді. “Жер сілкінісі” дегенде бейтарап болып жүреді. Қалып қалған адам жүргізуші болады.

СОЦИОМЕТРИЯ ӘДІСТЕМЕСІ Мақсаты: Сынып оқушыларының өзара қарым-қатынастарын, бір- бірімен байланыстарын білу, оларды ұйымшылд

9 слайд
СОЦИОМЕТРИЯ ӘДІСТЕМЕСІ   Мақсаты: Сынып оқушыларының өзара қарым-қатынастарын, бір- бірімен байланыстарын білу, оларды ұйымшылдыққа, тәрбиелей отырып үнемі жан-жақты тығыз байланыста болуға үйрету. Социометрия сұрақтары: 1 . Сыныптағы досың кім? 2. Сынып оқушыларынан кімді туған күніңе шақырғың келеді?

9 слайд

СОЦИОМЕТРИЯ ӘДІСТЕМЕСІ   Мақсаты: Сынып оқушыларының өзара қарым-қатынастарын, бір- бірімен байланыстарын білу, оларды ұйымшылдыққа, тәрбиелей отырып үнемі жан-жақты тығыз байланыста болуға үйрету. Социометрия сұрақтары: 1 . Сыныптағы досың кім? 2. Сынып оқушыларынан кімді туған күніңе шақырғың келеді?

“ Айдаһар, қуыршақ, қылыш ” ойыны Жұптық ойын Нұсқау: Оқушылар екі топқа бөлінеді. Топ болып оқушылар бір кейіпкердің бей

10 слайд
“ Айдаһар, қуыршақ, қылыш ” ойыны   Жұптық ойын Нұсқау: Оқушылар екі топқа бөлінеді. Топ болып оқушылар бір кейіпкердің бейнесін салады. Бір топ екінші топты жеңуі керек. Айдаһарды- қылыш кесіп тастайды Қуыршақты –айдаһар жеп қояды Қылыштан –қуыршақ қорықпайды.

10 слайд

“ Айдаһар, қуыршақ, қылыш ” ойыны   Жұптық ойын Нұсқау: Оқушылар екі топқа бөлінеді. Топ болып оқушылар бір кейіпкердің бейнесін салады. Бір топ екінші топты жеңуі керек. Айдаһарды- қылыш кесіп тастайды Қуыршақты –айдаһар жеп қояды Қылыштан –қуыршақ қорықпайды.

«Акула» жаттығуы . Жерге 4-5 газет төселеді. Оның көлемі барлық топ сиятындай болу керек. Топқа түсіндіріледі: Жерде жатқан

11 слайд
«Акула» жаттығуы . Жерге 4-5 газет төселеді. Оның көлемі барлық топ сиятындай болу керек. Топқа түсіндіріледі: Жерде жатқан газет топқа «кеме» болып саналады. Теңізде жүзіп жүрген оқушылар акула келіп қалғанда, Психологтың нұсқауымен «кемеге » мінуі тиіс. Егер де оған 1 қатысушы симай қалса онда өлген болып саналады. Содан осы жаттығуды қайта орындайды. Егер де «кеме» ішіне барлық қатысушы сыйса онда келесі этапқа көшеміз. Бұнда газетті кішкене қысқартамыз және т.с.с. Соңында газет кішкентай болғанша ойналады. Талқылау процесінде келесідей сұрақтарға назар аудару керек: жаттығу орындауда не қиын болды? Жаттығу орындауға не көмектесті?  

11 слайд

«Акула» жаттығуы . Жерге 4-5 газет төселеді. Оның көлемі барлық топ сиятындай болу керек. Топқа түсіндіріледі: Жерде жатқан газет топқа «кеме» болып саналады. Теңізде жүзіп жүрген оқушылар акула келіп қалғанда, Психологтың нұсқауымен «кемеге » мінуі тиіс. Егер де оған 1 қатысушы симай қалса онда өлген болып саналады. Содан осы жаттығуды қайта орындайды. Егер де «кеме» ішіне барлық қатысушы сыйса онда келесі этапқа көшеміз. Бұнда газетті кішкене қысқартамыз және т.с.с. Соңында газет кішкентай болғанша ойналады. Талқылау процесінде келесідей сұрақтарға назар аудару керек: жаттығу орындауда не қиын болды? Жаттығу орындауға не көмектесті?  

Қорытынды Оқушылар тренингіміз аяқталып келеді, барлығыңызда сабаққа жақсы қатыстыңыздар. 5-сыныптағы қадамдарыңызға сәттілік

12 слайд
Қорытынды Оқушылар тренингіміз аяқталып келеді, барлығыңызда сабаққа жақсы қатыстыңыздар. 5-сыныптағы қадамдарыңызға сәттілік тілеймін, сабақтарыңды тек жақсы оқып, алдағы кездесетін кедергілерден сүрінбей өтеді деп сіздерге сенімімді білдіремін. Сау болыңыздар.

12 слайд

Қорытынды Оқушылар тренингіміз аяқталып келеді, барлығыңызда сабаққа жақсы қатыстыңыздар. 5-сыныптағы қадамдарыңызға сәттілік тілеймін, сабақтарыңды тек жақсы оқып, алдағы кездесетін кедергілерден сүрінбей өтеді деп сіздерге сенімімді білдіремін. Сау болыңыздар.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ