"Мен және менің есімім" коррекциялық сабақ 5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Мен және менің есімім" коррекциялық сабақ 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалда 5-сынып оқушыларын жаңа ортаға бейімдеу, яғни оқушыларға психологиялық көмек бере отырып бір-бірімен таныстыру, қызықты психологиялық жаттығуларды орындата отырып түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу. 5-сыныпқа жаңа келген оқушыларды орта буынға қалыптастыру.  “Мен” бейнесінің жағымдылығын қалыптастыруға жағдай жасау;  Қарым – қатынас түрлерін дамыту;  Өзін-өзі тануды қалыптастыру;
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сәлеметсіңдер ме, 5-сынып оқушылары! Бүгін біз сіздермен өткізгелі отырған психология сабағында басқа сабақтағыдай жаңа біл

#1 слайд
Сәлеметсіңдер ме, 5-сынып оқушылары! Бүгін біз сіздермен өткізгелі отырған психология сабағында басқа сабақтағыдай жаңа білім аламыз. Ол білім өздерің туралы, бәріміз туралы. Мен кіммін? Осы сұрақты адамдар жиі қойып келеді. Ал адамдарға оны білу не үшін қажет? Сонымен, “Мен кіммін?” ең алғашқы жауап өзінен өзі туындайды (Мен адаммын). Ал, әрбір адамда онсыз өмір сүре алмайтын не бар? (Есім) Ендеше мен сендердің есімдеріңмен жақынырақ танысқым келеді.

1 слайд

Сәлеметсіңдер ме, 5-сынып оқушылары! Бүгін біз сіздермен өткізгелі отырған психология сабағында басқа сабақтағыдай жаңа білім аламыз. Ол білім өздерің туралы, бәріміз туралы. Мен кіммін? Осы сұрақты адамдар жиі қойып келеді. Ал адамдарға оны білу не үшін қажет? Сонымен, “Мен кіммін?” ең алғашқы жауап өзінен өзі туындайды (Мен адаммын). Ал, әрбір адамда онсыз өмір сүре алмайтын не бар? (Есім) Ендеше мен сендердің есімдеріңмен жақынырақ танысқым келеді.

#2 слайд

2 слайд

Мақсаты: “Мен” бейнесінің жағымдылығын қалыптастыруға жағдай жасау; Қарым – қатынас түрлерін дамыту; Өзін-өзі тануды қалыпта

#3 слайд
Мақсаты: “Мен” бейнесінің жағымдылығын қалыптастыруға жағдай жасау; Қарым – қатынас түрлерін дамыту; Өзін-өзі тануды қалыптастыру;

3 слайд

Мақсаты: “Мен” бейнесінің жағымдылығын қалыптастыруға жағдай жасау; Қарым – қатынас түрлерін дамыту; Өзін-өзі тануды қалыптастыру;

Оқушылар шеңбер бойымен, бірін-бірі қолдарынан ұстап тұрып өзінің атын айтады да, оны кім қойды, оның шығу тарихын, өзінің аты

#4 слайд
Оқушылар шеңбер бойымен, бірін-бірі қолдарынан ұстап тұрып өзінің атын айтады да, оны кім қойды, оның шығу тарихын, өзінің атының қандай мағына беретінін айту. Атының бас әрпіне байланысты қандай жақсы қасиеттерді жатқызуға болады, соны айтады.

4 слайд

Оқушылар шеңбер бойымен, бірін-бірі қолдарынан ұстап тұрып өзінің атын айтады да, оны кім қойды, оның шығу тарихын, өзінің атының қандай мағына беретінін айту. Атының бас әрпіне байланысты қандай жақсы қасиеттерді жатқызуға болады, соны айтады.

Мен – тек қол, аяқ немесе дене емеспін. Мен – бұл сендердің ойларың, сезімдерің, сөздерің, сендердің қылықтарың, сендердің бі

#5 слайд
Мен – тек қол, аяқ немесе дене емеспін. Мен – бұл сендердің ойларың, сезімдерің, сөздерің, сендердің қылықтарың, сендердің бір- біріңе, басқаларға деген көзқарастарың

5 слайд

Мен – тек қол, аяқ немесе дене емеспін. Мен – бұл сендердің ойларың, сезімдерің, сөздерің, сендердің қылықтарың, сендердің бір- біріңе, басқаларға деген көзқарастарың

Есімдеріңді болашақта қандай дәрежеде елестете аласыңдыр? Есімдеріңнің атауын неге бергілерің келеді?

#6 слайд
Есімдеріңді болашақта қандай дәрежеде елестете аласыңдыр? Есімдеріңнің атауын неге бергілерің келеді?

6 слайд

Есімдеріңді болашақта қандай дәрежеде елестете аласыңдыр? Есімдеріңнің атауын неге бергілерің келеді?

Менің жақсы қасиеттерім Менің қабілетім мен талантым Менің жетістіктерім

#7 слайд
Менің жақсы қасиеттерім Менің қабілетім мен талантым Менің жетістіктерім

7 слайд

Менің жақсы қасиеттерім Менің қабілетім мен талантым Менің жетістіктерім

Өз есімдеріңді елестетіңдер. Ыңғайланып отырыңдар (аяқтарың еденде, қолдарың алдарыңда бос жатсын), бірнеше рет терең дем алып

#8 слайд
Өз есімдеріңді елестетіңдер. Ыңғайланып отырыңдар (аяқтарың еденде, қолдарың алдарыңда бос жатсын), бірнеше рет терең дем алып, сыртқа шығарамыз. Көзімізді жұмамыз. Мүмкін сендер оны жазу күйінде немесе сурет түрінде көретін шығарсыңдар. Ол қандай? Үлкен бе, әлде кіші ме? Оның түсі қандай? Нәзік пе, әлде айқын ба? Сенің есіміңді ұстап көрсе жұмсақ па, әлде қатты ма, жылы ма, әлде суық па? Мүмкін есімдеріңнің дыбысын естірсіңдер. Өз есімдеріңмен осы сәтте бірге болыңдар. Ал енді қайтамыз... Көзімізді ашамыз, денемізді жазамыз, тік отырамыз.

8 слайд

Өз есімдеріңді елестетіңдер. Ыңғайланып отырыңдар (аяқтарың еденде, қолдарың алдарыңда бос жатсын), бірнеше рет терең дем алып, сыртқа шығарамыз. Көзімізді жұмамыз. Мүмкін сендер оны жазу күйінде немесе сурет түрінде көретін шығарсыңдар. Ол қандай? Үлкен бе, әлде кіші ме? Оның түсі қандай? Нәзік пе, әлде айқын ба? Сенің есіміңді ұстап көрсе жұмсақ па, әлде қатты ма, жылы ма, әлде суық па? Мүмкін есімдеріңнің дыбысын естірсіңдер. Өз есімдеріңмен осы сәтте бірге болыңдар. Ал енді қайтамыз... Көзімізді ашамыз, денемізді жазамыз, тік отырамыз.

“Өрмекші торы” жаттығуы Біз басқа да адамдар арасында өмір сүргендіктен, біз өзге адамның пікірімен де санасуымыз керек. Ол үш

#9 слайд
“Өрмекші торы” жаттығуы Біз басқа да адамдар арасында өмір сүргендіктен, біз өзге адамның пікірімен де санасуымыз керек. Ол үшін өзіміз туралы басқалардың не ойлайтындығын білуіміз қажет. Бұл жаттығу бізге өзге адамның көзімен қарауға көмектеседі. Ал бүгін мен сендерден әдепті болуды және жолдастарың туралы тек жақсы ой айтуларыңды сұраймын. Ендеше жаттығуымызды бастайық. Жүректі бір бірімізге лақтыра отырып, сол адамның жақсы қасиеттерін айтып шығамыз.

9 слайд

“Өрмекші торы” жаттығуы Біз басқа да адамдар арасында өмір сүргендіктен, біз өзге адамның пікірімен де санасуымыз керек. Ол үшін өзіміз туралы басқалардың не ойлайтындығын білуіміз қажет. Бұл жаттығу бізге өзге адамның көзімен қарауға көмектеседі. Ал бүгін мен сендерден әдепті болуды және жолдастарың туралы тек жақсы ой айтуларыңды сұраймын. Ендеше жаттығуымызды бастайық. Жүректі бір бірімізге лақтыра отырып, сол адамның жақсы қасиеттерін айтып шығамыз.

Балалар, сендердің бүгінгі жұмыстарың үшін рахмет. Маған сендермен өте қызық болды. Бір- бірімізге жинақтаушы қол шапалақтау жа

#10 слайд
Балалар, сендердің бүгінгі жұмыстарың үшін рахмет. Маған сендермен өте қызық болды. Бір- бірімізге жинақтаушы қол шапалақтау жаттығуы арқылы алғысымызды білдірейік. Мен бір оқушының қасына барып атын атап, қолымды шапалақтаймын, осылай барлығымыз бір-бірімізге бірге барып қол шапалақтау арқылы алғыс білдіреміз.

10 слайд

Балалар, сендердің бүгінгі жұмыстарың үшін рахмет. Маған сендермен өте қызық болды. Бір- бірімізге жинақтаушы қол шапалақтау жаттығуы арқылы алғысымызды білдірейік. Мен бір оқушының қасына барып атын атап, қолымды шапалақтаймын, осылай барлығымыз бір-бірімізге бірге барып қол шапалақтау арқылы алғыс білдіреміз.

#11 слайд

11 слайд

Файл форматы:
ppt
18.12.2017
1059
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі