Материалдар / "Мен және менің есімім" коррекциялық сабақ 5-сынып

"Мен және менің есімім" коррекциялық сабақ 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалда 5-сынып оқушыларын жаңа ортаға бейімдеу, яғни оқушыларға психологиялық көмек бере отырып бір-бірімен таныстыру, қызықты психологиялық жаттығуларды орындата отырып түзету-дамыту жұмыстарын жүргізу. 5-сыныпқа жаңа келген оқушыларды орта буынға қалыптастыру.  “Мен” бейнесінің жағымдылығын қалыптастыруға жағдай жасау;  Қарым – қатынас түрлерін дамыту;  Өзін-өзі тануды қалыптастыру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
868
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сәлеметсіңдер ме, 5-сынып оқушылары! Бүгін біз сіздермен өткізгелі отырған психология сабағында басқа сабақтағыдай

1 слайд
Сәлеметсіңдер ме, 5-сынып оқушылары! Бүгін біз сіздермен өткізгелі отырған психология сабағында басқа сабақтағыдай жаңа білім аламыз. Ол білім өздерің туралы, бәріміз туралы. Мен кіммін? Осы сұрақты адамдар жиі қойып келеді. Ал адамдарға оны білу не үшін қажет? Сонымен, “Мен кіммін?” ең алғашқы жауап өзінен өзі туындайды (Мен адаммын). Ал, әрбір адамда онсыз өмір сүре алмайтын не бар? (Есім) Ендеше мен сендердің есімдеріңмен жақынырақ танысқым келеді.

1 слайд

Сәлеметсіңдер ме, 5-сынып оқушылары! Бүгін біз сіздермен өткізгелі отырған психология сабағында басқа сабақтағыдай жаңа білім аламыз. Ол білім өздерің туралы, бәріміз туралы. Мен кіммін? Осы сұрақты адамдар жиі қойып келеді. Ал адамдарға оны білу не үшін қажет? Сонымен, “Мен кіммін?” ең алғашқы жауап өзінен өзі туындайды (Мен адаммын). Ал, әрбір адамда онсыз өмір сүре алмайтын не бар? (Есім) Ендеше мен сендердің есімдеріңмен жақынырақ танысқым келеді.

2 слайд

2 слайд

Мақсаты:  “ Мен” бейнесінің жағымдылығын қалыптастыруға жағдай жасау;  Қарым – қатынас түрлерін дамыту;  Өзін-өзі тануды қал

3 слайд
Мақсаты:  “ Мен” бейнесінің жағымдылығын қалыптастыруға жағдай жасау;  Қарым – қатынас түрлерін дамыту;  Өзін-өзі тануды қалыптастыру;

3 слайд

Мақсаты:  “ Мен” бейнесінің жағымдылығын қалыптастыруға жағдай жасау;  Қарым – қатынас түрлерін дамыту;  Өзін-өзі тануды қалыптастыру;

Оқушылар шеңбер бойымен, бірін-бірі қолдарынан ұстап тұрып өзінің атын айтады да, оны кім қойды, оның шығу тарихын,

4 слайд
Оқушылар шеңбер бойымен, бірін-бірі қолдарынан ұстап тұрып өзінің атын айтады да, оны кім қойды, оның шығу тарихын, өзінің атының қандай мағына беретінін айту. Атының бас әрпіне байланысты қандай жақсы қасиеттерді жатқызуға болады, соны айтады.

4 слайд

Оқушылар шеңбер бойымен, бірін-бірі қолдарынан ұстап тұрып өзінің атын айтады да, оны кім қойды, оның шығу тарихын, өзінің атының қандай мағына беретінін айту. Атының бас әрпіне байланысты қандай жақсы қасиеттерді жатқызуға болады, соны айтады.

 Мен – тек қол, аяқ немесе дене емеспін.  Мен – бұл сендердің ойларың, сезімдерің, сөздерің, сендердің қылықтарың, сендерд

5 слайд
 Мен – тек қол, аяқ немесе дене емеспін.  Мен – бұл сендердің ойларың, сезімдерің, сөздерің, сендердің қылықтарың, сендердің бір- біріңе, басқаларға деген көзқарастарың

5 слайд

 Мен – тек қол, аяқ немесе дене емеспін.  Мен – бұл сендердің ойларың, сезімдерің, сөздерің, сендердің қылықтарың, сендердің бір- біріңе, басқаларға деген көзқарастарың

 Есімдеріңді болашақта қандай дәрежеде елестете аласыңдыр?  Есімдеріңнің атауын неге бергілерің келеді?

6 слайд
 Есімдеріңді болашақта қандай дәрежеде елестете аласыңдыр?  Есімдеріңнің атауын неге бергілерің келеді?

6 слайд

 Есімдеріңді болашақта қандай дәрежеде елестете аласыңдыр?  Есімдеріңнің атауын неге бергілерің келеді?

Менің жақсы қасиеттерім Менің қабілетім мен талантым Менің жетістіктерім

7 слайд
Менің жақсы қасиеттерім Менің қабілетім мен талантым Менің жетістіктерім

7 слайд

Менің жақсы қасиеттерім Менің қабілетім мен талантым Менің жетістіктерім

Өз есімдеріңді елестетіңдер. Ыңғайланып отырыңдар (аяқтарың еденде, қолдарың алдарыңда бос жатсын), бірнеше рет терең

8 слайд
Өз есімдеріңді елестетіңдер. Ыңғайланып отырыңдар (аяқтарың еденде, қолдарың алдарыңда бос жатсын), бірнеше рет терең дем алып, сыртқа шығарамыз. Көзімізді жұмамыз. Мүмкін сендер оны жазу күйінде немесе сурет түрінде көретін шығарсыңдар. Ол қандай? Үлкен бе, әлде кіші ме? Оның түсі қандай? Нәзік пе, әлде айқын ба? Сенің есіміңді ұстап көрсе жұмсақ па, әлде қатты ма, жылы ма, әлде суық па? Мүмкін есімдеріңнің дыбысын естірсіңдер. Өз есімдеріңмен осы сәтте бірге болыңдар. Ал енді қайтамыз... Көзімізді ашамыз, денемізді жазамыз, тік отырамыз.

8 слайд

Өз есімдеріңді елестетіңдер. Ыңғайланып отырыңдар (аяқтарың еденде, қолдарың алдарыңда бос жатсын), бірнеше рет терең дем алып, сыртқа шығарамыз. Көзімізді жұмамыз. Мүмкін сендер оны жазу күйінде немесе сурет түрінде көретін шығарсыңдар. Ол қандай? Үлкен бе, әлде кіші ме? Оның түсі қандай? Нәзік пе, әлде айқын ба? Сенің есіміңді ұстап көрсе жұмсақ па, әлде қатты ма, жылы ма, әлде суық па? Мүмкін есімдеріңнің дыбысын естірсіңдер. Өз есімдеріңмен осы сәтте бірге болыңдар. Ал енді қайтамыз... Көзімізді ашамыз, денемізді жазамыз, тік отырамыз.

“ Өр мек ші т ор ы” жа т ты ғ уы Біз басқа да адамдар арасында өмір сүргендіктен, біз өзге адамның пікірімен де са

9 слайд
“ Өр мек ші т ор ы” жа т ты ғ уы Біз басқа да адамдар арасында өмір сүргендіктен, біз өзге адамның пікірімен де санасуымыз керек. Ол үшін өзіміз туралы басқалардың не ойлайтындығын білуіміз қажет. Бұл жаттығу бізге өзге адамның көзімен қарауға көмектеседі. Ал бүгін мен сендерден әдепті болуды және жолдастарың туралы тек жақсы ой айтуларыңды сұраймын. Ендеше жаттығуымызды бастайық. Жүректі бір бірімізге лақтыра отырып, сол адамның жақсы қасиеттерін айтып шығамыз.

9 слайд

“ Өр мек ші т ор ы” жа т ты ғ уы Біз басқа да адамдар арасында өмір сүргендіктен, біз өзге адамның пікірімен де санасуымыз керек. Ол үшін өзіміз туралы басқалардың не ойлайтындығын білуіміз қажет. Бұл жаттығу бізге өзге адамның көзімен қарауға көмектеседі. Ал бүгін мен сендерден әдепті болуды және жолдастарың туралы тек жақсы ой айтуларыңды сұраймын. Ендеше жаттығуымызды бастайық. Жүректі бір бірімізге лақтыра отырып, сол адамның жақсы қасиеттерін айтып шығамыз.

Балалар, сендердің бүгінгі жұмыстарың үшін рахмет. Маған сендермен өте қызық болды. Бір- бірімізге жинақтаушы қол

10 слайд
Балалар, сендердің бүгінгі жұмыстарың үшін рахмет. Маған сендермен өте қызық болды. Бір- бірімізге жинақтаушы қол шапалақтау жаттығуы арқылы алғысымызды білдірейік. Мен бір оқушының қасына барып атын атап, қолымды шапалақтаймын, осылай барлығымыз бір-бірімізге бірге барып қол шапалақтау арқылы алғыс білдіреміз.

10 слайд

Балалар, сендердің бүгінгі жұмыстарың үшін рахмет. Маған сендермен өте қызық болды. Бір- бірімізге жинақтаушы қол шапалақтау жаттығуы арқылы алғысымызды білдірейік. Мен бір оқушының қасына барып атын атап, қолымды шапалақтаймын, осылай барлығымыз бір-бірімізге бірге барып қол шапалақтау арқылы алғыс білдіреміз.

11 слайд

11 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ