Мен кіммін?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Іле ауданы №45 орта мектебі МКМ
Бастауыш сынып мұғалімі: Жамалиева Адия Тлеугажыевна
Пәні: Дүниетану. Ортақ тақырып :Өзім туралы.
Бөлім :Мен және қоғам. Бөлімше: Мектеп және мектеп қоғамдастығы
Сабақтың тақырыбы: Мен кіммін?
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсатым:
1.2.1.6 Өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Өзін мектеп оқушысы ретінде сипаттап, түсіну .
Көпшілігі: Адам ретіндегі өз ерекшелігін түсіну.
Кейбір оқушылар: Өзін таныстыра алады, өз есімінің беретін мағынасын
түсінеді .
Бағалау критерий
- Өзі туралы айтады
-Мектеп оқушысын сипаттайды
-Сыныптастарын таниды
1 слайд
Іле ауданы №45 орта мектебі МКМ Бастауыш сынып мұғалімі: Жамалиева Адия Тлеугажыевна Пәні: Дүниетану. Ортақ тақырып :Өзім туралы. Бөлім :Мен және қоғам. Бөлімше: Мектеп және мектеп қоғамдастығы Сабақтың тақырыбы: Мен кіммін? Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсатым: 1.2.1.6 Өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Өзін мектеп оқушысы ретінде сипаттап, түсіну . Көпшілігі: Адам ретіндегі өз ерекшелігін түсіну. Кейбір оқушылар: Өзін таныстыра алады, өз есімінің беретін мағынасын түсінеді . Бағалау критерий - Өзі туралы айтады -Мектеп оқушысын сипаттайды -Сыныптастарын таниды
2 слайд
Сабақтың ба c ы:
Ұйымдастыру кезеңі.
Ширату :
Орнымыздан тұрамыз
Алақанды ұрамыз
Айналаға күлімдеп
Мойнымызды бұрамыз
Зейін шоғырландыру
Суреттер арқылы адамды ажыратады.
Адам, өсімдік, жануар, мектеп құралдары.
Топқа бөлу
Адам
Өсімдік
Жануарлар
Мектеп құралдары
«Ботаға көмектес» ойыны арқылы сабақ тақырыбын хабарлаймын.
Балалар, біз дүниетану сабағында ботамен достасамыз. (бота суретін көрсетем).
Бота мектепке алғаш келе жатып, жолда гүлін жоғалтып алыпты. Қане бәріміз
ботаға гүлді табуға көмектесейікші! Айналаға қарап іздеңдер. (гүл бейнеленген
парақшаны алдын-ала балаларға байқатпай тақтаға іліп қоямын)
Гүлді іздеп табады, гүлге барлық балалардың назарын аударамын.
Балалар, мына гүлдің ортасында жазу бар екен. Қане, кім оқи алады? Оқи алатын
балаға гүлдің ортасындағы «Мен» деген жазуды оқытамын.
2 слайд
Сабақтың ба c ы: Ұйымдастыру кезеңі. Ширату : Орнымыздан тұрамыз Алақанды ұрамыз Айналаға күлімдеп Мойнымызды бұрамыз Зейін шоғырландыру Суреттер арқылы адамды ажыратады. Адам, өсімдік, жануар, мектеп құралдары. Топқа бөлу Адам Өсімдік Жануарлар Мектеп құралдары «Ботаға көмектес» ойыны арқылы сабақ тақырыбын хабарлаймын. Балалар, біз дүниетану сабағында ботамен достасамыз. (бота суретін көрсетем). Бота мектепке алғаш келе жатып, жолда гүлін жоғалтып алыпты. Қане бәріміз ботаға гүлді табуға көмектесейікші! Айналаға қарап іздеңдер. (гүл бейнеленген парақшаны алдын-ала балаларға байқатпай тақтаға іліп қоямын) Гүлді іздеп табады, гүлге барлық балалардың назарын аударамын. Балалар, мына гүлдің ортасында жазу бар екен. Қане, кім оқи алады? Оқи алатын балаға гүлдің ортасындағы «Мен» деген жазуды оқытамын.
3 слайд
Бұл сөз нені білдіретінін айтады. (жауабы: егер адам өзі туралы айтса
«Мен» дейді).
Ендеше балалар бүгінгі өтетін сабағымыз «Мен кіммін?» деп аталады екен.
ҰЖ «Өзіңді тап» ойыны.
Әртүрлі гүлдер бейнеленген үлестірмелер таратып беремін.
Балалар, сендер өздеріңді гүлмін деп ойлаңдар. Енді алдыларыңдағы гүлдердің
арасынан өзіңді тап. (балалар «Мынау мен» деп гүлді иелененеді
Кері байланыс
Гүлдер бір-біріне ұқсай ма?
Енді бір-біріңе қараңдар. Бір-біріңе ұқсайсыңдар ма?
Ендеше , адамдар да өзінше ерекше болады екен.
ҚБ «Отшашу»
Оқулықпен жұмыс суреттегі адамдарды салыстырады.
Оқулықтағы суреттерге қарап салыстырады
Барлығы адам
Бір адам екінші адамға ұқсамайды
Әр адам ерекше болады деген қорытынды жасалады.
Енді балалар, бір-бірімізбен танысайық. (танысу үлгісін видеоролик арқылы
көрсетемін).
ЖЖ жұптаса отырып бір-бірімен танысады.
3 слайд
Бұл сөз нені білдіретінін айтады. (жауабы: егер адам өзі туралы айтса «Мен» дейді). Ендеше балалар бүгінгі өтетін сабағымыз «Мен кіммін?» деп аталады екен. ҰЖ «Өзіңді тап» ойыны. Әртүрлі гүлдер бейнеленген үлестірмелер таратып беремін. Балалар, сендер өздеріңді гүлмін деп ойлаңдар. Енді алдыларыңдағы гүлдердің арасынан өзіңді тап. (балалар «Мынау мен» деп гүлді иелененеді Кері байланыс Гүлдер бір-біріне ұқсай ма? Енді бір-біріңе қараңдар. Бір-біріңе ұқсайсыңдар ма? Ендеше , адамдар да өзінше ерекше болады екен. ҚБ «Отшашу» Оқулықпен жұмыс суреттегі адамдарды салыстырады. Оқулықтағы суреттерге қарап салыстырады Барлығы адам Бір адам екінші адамға ұқсамайды Әр адам ерекше болады деген қорытынды жасалады. Енді балалар, бір-бірімізбен танысайық. (танысу үлгісін видеоролик арқылы көрсетемін). ЖЖ жұптаса отырып бір-бірімен танысады.
4 слайд
Дескриптор
Сәлемдеседі
Аты-жөнін айтады (Мен Айнұрмын)
Жасын айтады
Тазалығын айтады
Сыныпағы тәртібін айтады
Енді тақтаға әр топтан бір жұп шығарам, олар өзара танысады.
Кері байланыс
Балалар бір-біріне ұқсай ма?
Қай жұп өздерін жақсы таныстырды деп ойлайсыздар?
Отшашумен бағалау.
Сергіту сәті
(Ө) Дәптермен жұмыс
Дәптердің 3-бетіндегі «Бұл – Мен» тапсырмасы бойынша өзінің суретін салады.
Бағалау «Отшашу»
«Сен не үйрендің?»
Жабық сұрақ әдісі
Біздің әрқайсысымыз ерекшеміз (Иә)
Сыныпта жүгіремін (Жоқ)
Мен жақсы баламын (Иә)
Менің есімім түсініксіз (Жоқ)
Мен досымды ренжітпеймін (Иә)
Мен таза жүремін (Иә)
4 слайд
Дескриптор Сәлемдеседі Аты-жөнін айтады (Мен Айнұрмын) Жасын айтады Тазалығын айтады Сыныпағы тәртібін айтады Енді тақтаға әр топтан бір жұп шығарам, олар өзара танысады. Кері байланыс Балалар бір-біріне ұқсай ма? Қай жұп өздерін жақсы таныстырды деп ойлайсыздар? Отшашумен бағалау. Сергіту сәті (Ө) Дәптермен жұмыс Дәптердің 3-бетіндегі «Бұл – Мен» тапсырмасы бойынша өзінің суретін салады. Бағалау «Отшашу» «Сен не үйрендің?» Жабық сұрақ әдісі Біздің әрқайсысымыз ерекшеміз (Иә) Сыныпта жүгіремін (Жоқ) Мен жақсы баламын (Иә) Менің есімім түсініксіз (Жоқ) Мен досымды ренжітпеймін (Иә) Мен таза жүремін (Иә)
5 слайд
Өзін-өзі бағалау
Табиғат бейнеленген суретке өз гүлдерін әкеліп жапсырады (тақтаға табиғат
көрінісі бейнеленген плакат ілінеді).
Қосымша тапсырма Үйден әрқайсысы өз есімдерінің беретін мағынасын біліп келеді.
5 слайд
Өзін-өзі бағалау Табиғат бейнеленген суретке өз гүлдерін әкеліп жапсырады (тақтаға табиғат көрінісі бейнеленген плакат ілінеді). Қосымша тапсырма Үйден әрқайсысы өз есімдерінің беретін мағынасын біліп келеді.