Материалдар / Мен кіммін?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мен кіммін?

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзім туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2020
426
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Іле ауданы №45 орта мектебі МКМ Бастауыш сынып мұғалімі: Жамалиева Адия Тлеугажыевна Пәні: Дүниетану. Ортақ тақырып :Өзім ту

1 слайд
Іле ауданы №45 орта мектебі МКМ Бастауыш сынып мұғалімі: Жамалиева Адия Тлеугажыевна Пәні: Дүниетану. Ортақ тақырып :Өзім туралы. Бөлім :Мен және қоғам. Бөлімше: Мектеп және мектеп қоғамдастығы Сабақтың тақырыбы: Мен кіммін? Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсатым: 1.2.1.6 Өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Өзін мектеп оқушысы ретінде сипаттап, түсіну . Көпшілігі: Адам ретіндегі өз ерекшелігін түсіну. Кейбір оқушылар: Өзін таныстыра алады, өз есімінің беретін мағынасын түсінеді . Бағалау критерий - Өзі туралы айтады -Мектеп оқушысын сипаттайды -Сыныптастарын таниды

1 слайд

Іле ауданы №45 орта мектебі МКМ Бастауыш сынып мұғалімі: Жамалиева Адия Тлеугажыевна Пәні: Дүниетану. Ортақ тақырып :Өзім туралы. Бөлім :Мен және қоғам. Бөлімше: Мектеп және мектеп қоғамдастығы Сабақтың тақырыбы: Мен кіммін? Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсатым: 1.2.1.6 Өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Өзін мектеп оқушысы ретінде сипаттап, түсіну . Көпшілігі: Адам ретіндегі өз ерекшелігін түсіну. Кейбір оқушылар: Өзін таныстыра алады, өз есімінің беретін мағынасын түсінеді . Бағалау критерий - Өзі туралы айтады -Мектеп оқушысын сипаттайды -Сыныптастарын таниды

Сабақтың ба c ы: Ұйымдастыру кезеңі. Ширату : Орнымыздан тұрамыз Алақанды ұрамыз Айналаға күлімдеп Мойнымызды бұрамыз Зейін

2 слайд
Сабақтың ба c ы: Ұйымдастыру кезеңі. Ширату : Орнымыздан тұрамыз Алақанды ұрамыз Айналаға күлімдеп Мойнымызды бұрамыз Зейін шоғырландыру Суреттер арқылы адамды ажыратады. Адам, өсімдік, жануар, мектеп құралдары. Топқа бөлу Адам Өсімдік Жануарлар Мектеп құралдары «Ботаға көмектес» ойыны арқылы сабақ тақырыбын хабарлаймын. Балалар, біз дүниетану сабағында ботамен достасамыз. (бота суретін көрсетем). Бота мектепке алғаш келе жатып, жолда гүлін жоғалтып алыпты. Қане бәріміз ботаға гүлді табуға көмектесейікші! Айналаға қарап іздеңдер. (гүл бейнеленген парақшаны алдын-ала балаларға байқатпай тақтаға іліп қоямын) Гүлді іздеп табады, гүлге барлық балалардың назарын аударамын. Балалар, мына гүлдің ортасында жазу бар екен. Қане, кім оқи алады? Оқи алатын балаға гүлдің ортасындағы «Мен» деген жазуды оқытамын.

2 слайд

Сабақтың ба c ы: Ұйымдастыру кезеңі. Ширату : Орнымыздан тұрамыз Алақанды ұрамыз Айналаға күлімдеп Мойнымызды бұрамыз Зейін шоғырландыру Суреттер арқылы адамды ажыратады. Адам, өсімдік, жануар, мектеп құралдары. Топқа бөлу Адам Өсімдік Жануарлар Мектеп құралдары «Ботаға көмектес» ойыны арқылы сабақ тақырыбын хабарлаймын. Балалар, біз дүниетану сабағында ботамен достасамыз. (бота суретін көрсетем). Бота мектепке алғаш келе жатып, жолда гүлін жоғалтып алыпты. Қане бәріміз ботаға гүлді табуға көмектесейікші! Айналаға қарап іздеңдер. (гүл бейнеленген парақшаны алдын-ала балаларға байқатпай тақтаға іліп қоямын) Гүлді іздеп табады, гүлге барлық балалардың назарын аударамын. Балалар, мына гүлдің ортасында жазу бар екен. Қане, кім оқи алады? Оқи алатын балаға гүлдің ортасындағы «Мен» деген жазуды оқытамын.

Бұл сөз нені білдіретінін айтады. (жауабы: егер адам өзі туралы айтса «Мен» дейді). Ендеше балалар бүгінгі өтетін сабағымы

3 слайд
Бұл сөз нені білдіретінін айтады. (жауабы: егер адам өзі туралы айтса «Мен» дейді). Ендеше балалар бүгінгі өтетін сабағымыз «Мен кіммін?» деп аталады екен. ҰЖ «Өзіңді тап» ойыны. Әртүрлі гүлдер бейнеленген үлестірмелер таратып беремін. Балалар, сендер өздеріңді гүлмін деп ойлаңдар. Енді алдыларыңдағы гүлдердің арасынан өзіңді тап. (балалар «Мынау мен» деп гүлді иелененеді Кері байланыс Гүлдер бір-біріне ұқсай ма? Енді бір-біріңе қараңдар. Бір-біріңе ұқсайсыңдар ма? Ендеше , адамдар да өзінше ерекше болады екен. ҚБ «Отшашу» Оқулықпен жұмыс суреттегі адамдарды салыстырады. Оқулықтағы суреттерге қарап салыстырады Барлығы адам Бір адам екінші адамға ұқсамайды Әр адам ерекше болады деген қорытынды жасалады.   Енді балалар, бір-бірімізбен танысайық. (танысу үлгісін видеоролик арқылы көрсетемін). ЖЖ жұптаса отырып бір-бірімен танысады.

3 слайд

Бұл сөз нені білдіретінін айтады. (жауабы: егер адам өзі туралы айтса «Мен» дейді). Ендеше балалар бүгінгі өтетін сабағымыз «Мен кіммін?» деп аталады екен. ҰЖ «Өзіңді тап» ойыны. Әртүрлі гүлдер бейнеленген үлестірмелер таратып беремін. Балалар, сендер өздеріңді гүлмін деп ойлаңдар. Енді алдыларыңдағы гүлдердің арасынан өзіңді тап. (балалар «Мынау мен» деп гүлді иелененеді Кері байланыс Гүлдер бір-біріне ұқсай ма? Енді бір-біріңе қараңдар. Бір-біріңе ұқсайсыңдар ма? Ендеше , адамдар да өзінше ерекше болады екен. ҚБ «Отшашу» Оқулықпен жұмыс суреттегі адамдарды салыстырады. Оқулықтағы суреттерге қарап салыстырады Барлығы адам Бір адам екінші адамға ұқсамайды Әр адам ерекше болады деген қорытынды жасалады.   Енді балалар, бір-бірімізбен танысайық. (танысу үлгісін видеоролик арқылы көрсетемін). ЖЖ жұптаса отырып бір-бірімен танысады.

Дескриптор Сәлемдеседі Аты-жөнін айтады (Мен Айнұрмын) Жасын айтады Тазалығын айтады Сыныпағы тәртібін айтады Енді тақ

4 слайд
Дескриптор Сәлемдеседі Аты-жөнін айтады (Мен Айнұрмын) Жасын айтады Тазалығын айтады Сыныпағы тәртібін айтады Енді тақтаға әр топтан бір жұп шығарам, олар өзара танысады. Кері байланыс Балалар бір-біріне ұқсай ма? Қай жұп өздерін жақсы таныстырды деп ойлайсыздар? Отшашумен бағалау. Сергіту сәті (Ө) Дәптермен жұмыс Дәптердің 3-бетіндегі «Бұл – Мен» тапсырмасы бойынша өзінің суретін салады. Бағалау «Отшашу» «Сен не үйрендің?» Жабық сұрақ әдісі Біздің әрқайсысымыз ерекшеміз (Иә) Сыныпта жүгіремін (Жоқ) Мен жақсы баламын (Иә) Менің есімім түсініксіз (Жоқ) Мен досымды ренжітпеймін (Иә) Мен таза жүремін (Иә)

4 слайд

Дескриптор Сәлемдеседі Аты-жөнін айтады (Мен Айнұрмын) Жасын айтады Тазалығын айтады Сыныпағы тәртібін айтады Енді тақтаға әр топтан бір жұп шығарам, олар өзара танысады. Кері байланыс Балалар бір-біріне ұқсай ма? Қай жұп өздерін жақсы таныстырды деп ойлайсыздар? Отшашумен бағалау. Сергіту сәті (Ө) Дәптермен жұмыс Дәптердің 3-бетіндегі «Бұл – Мен» тапсырмасы бойынша өзінің суретін салады. Бағалау «Отшашу» «Сен не үйрендің?» Жабық сұрақ әдісі Біздің әрқайсысымыз ерекшеміз (Иә) Сыныпта жүгіремін (Жоқ) Мен жақсы баламын (Иә) Менің есімім түсініксіз (Жоқ) Мен досымды ренжітпеймін (Иә) Мен таза жүремін (Иә)

Өзін-өзі бағалау Табиғат бейнеленген суретке өз гүлдерін әкеліп жапсырады (тақтаға табиғат көрінісі бейнеленген плакат іл

5 слайд
Өзін-өзі бағалау Табиғат бейнеленген суретке өз гүлдерін әкеліп жапсырады (тақтаға табиғат көрінісі бейнеленген плакат ілінеді). Қосымша тапсырма Үйден әрқайсысы өз есімдерінің беретін мағынасын біліп келеді.

5 слайд

Өзін-өзі бағалау Табиғат бейнеленген суретке өз гүлдерін әкеліп жапсырады (тақтаға табиғат көрінісі бейнеленген плакат ілінеді). Қосымша тапсырма Үйден әрқайсысы өз есімдерінің беретін мағынасын біліп келеді.