Мен өмірді сүйемін
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
“ Мен өмірді сүйемін”
тренинг сабақ
Тренинг мақсаты: ұстаздардың өмір туралы көзқарастарын анықтау және өмірді қалай сүйетіндерін байқау; өмірдегі орны қандай
деңгейде бағаланып жатқанын қаншалықты білетіндерін анықтау.
Міндеті:
•
Ұстаздардың эмоционалдық көңіл-күйін жақсарту;
•
ұстаздарды өз өмірінің мәнін түсіне білуге, рухани өсуге және жақсы мен жаманның аражігін ажырата отырып, өмірлік айқындамасын белгілей
білуге үйрету;
•
Ұстаздарды өз өміріне, өз сөзі, ойы және әрекетіне мұқият болуға тәрбиелеу;
•
Оқушылардың ойын ашу, өмірге деген жағымды көзқарасын қалыптастыру.
2 слайд
“ Мен өмірді сүйемін” тренинг сабақ Тренинг мақсаты: ұстаздардың өмір туралы көзқарастарын анықтау және өмірді қалай сүйетіндерін байқау; өмірдегі орны қандай деңгейде бағаланып жатқанын қаншалықты білетіндерін анықтау. Міндеті: • Ұстаздардың эмоционалдық көңіл-күйін жақсарту; • ұстаздарды өз өмірінің мәнін түсіне білуге, рухани өсуге және жақсы мен жаманның аражігін ажырата отырып, өмірлік айқындамасын белгілей білуге үйрету; • Ұстаздарды өз өміріне, өз сөзі, ойы және әрекетіне мұқият болуға тәрбиелеу; • Оқушылардың ойын ашу, өмірге деген жағымды көзқарасын қалыптастыру.
3 слайд
Жоспары:
1. Кіріспе
2. Шаттық шеңбер
3.Адасқан әріптер
4. Әуенді шарлар
5. Сергіту сәті
6.Су бетіндегі шарик
7.Жіп бойындағы сурет
8. Кері байланыс
3 слайд
Жоспары: 1. Кіріспе 2. Шаттық шеңбер 3.Адасқан әріптер 4. Әуенді шарлар 5. Сергіту сәті 6.Су бетіндегі шарик 7.Жіп бойындағы сурет 8. Кері байланыс
4 слайд
“ Кітап - өмір ұстазы. Сондықтан
жастар кітап оқуды күнделікті әдет
қылуы тиіс. Кітап оқымай өмірді
білу, білім алу мүмкін емес.
С. ҚожамқұловҚұрметті ұстаздар, бүгінгі
ұйымдастырылып отырған “Мен өмірді
сүйемін” тақырыбындағы тренинг
кешімізге қош келдіңіздер!
Әрбір адам-өмірге келген қонақ. Өмір өте
мәнді, мағыналы,мазмұнды өтуі үшін
“қамшының ғана сабындай қысқа өмірде
“адамдардың бір-бірімен сыйластыққта
болғанына не жетсін!
Олай болса, бүгінгі тренингіміз осы өзіміз
таңдаған өмірімізде мәнді де, мағыналы
өмір сүру әрқайсысымыздың өз қолымызда.
Бүгінгі тренинг барысында өзіміз сүріп
жатқан өмірді танимыз.
4 слайд
“ Кітап - өмір ұстазы. Сондықтан жастар кітап оқуды күнделікті әдет қылуы тиіс. Кітап оқымай өмірді білу, білім алу мүмкін емес. С. ҚожамқұловҚұрметті ұстаздар, бүгінгі ұйымдастырылып отырған “Мен өмірді сүйемін” тақырыбындағы тренинг кешімізге қош келдіңіздер! Әрбір адам-өмірге келген қонақ. Өмір өте мәнді, мағыналы,мазмұнды өтуі үшін “қамшының ғана сабындай қысқа өмірде “адамдардың бір-бірімен сыйластыққта болғанына не жетсін! Олай болса, бүгінгі тренингіміз осы өзіміз таңдаған өмірімізде мәнді де, мағыналы өмір сүру әрқайсысымыздың өз қолымызда. Бүгінгі тренинг барысында өзіміз сүріп жатқан өмірді танимыз.
5 слайд
5 слайд
6 слайд
.
Әріптері бар киімдер 4 ұстазға таратып беру, Ойынның
аты “Сөз құрастыру “ , ортаға 4 ұстаз шақырылады.
Ойын шарты мынандай:
Ұстаздардың әр қайсысына әріптер бар киімдер беріледі,
сұрақтар бойынша осы әріптерден сөз құраулары керек.
1) Шай ішетін ыдыс? Кесе
2) Қай жануар ақырады? Есек
3) Сақалы жоқ адам? Көсе
4) Суда жүзеді? Кеме
5) Өндіріс орны өндіреді? Өнім
6) Үйге неден кіреміз? Есік
7) Асыл тастан . . . . жастан? Ақыл
8) Таста өсетін өсімдік ? Қына
9) Қыста мінетін көлік ? Шана
Тамаша ! Орындарыңызға отыруыңызды сұраймыз. 1. Адасқан әріптер
6 слайд
. Әріптері бар киімдер 4 ұстазға таратып беру, Ойынның аты “Сөз құрастыру “ , ортаға 4 ұстаз шақырылады. Ойын шарты мынандай: Ұстаздардың әр қайсысына әріптер бар киімдер беріледі, сұрақтар бойынша осы әріптерден сөз құраулары керек. 1) Шай ішетін ыдыс? Кесе 2) Қай жануар ақырады? Есек 3) Сақалы жоқ адам? Көсе 4) Суда жүзеді? Кеме 5) Өндіріс орны өндіреді? Өнім 6) Үйге неден кіреміз? Есік 7) Асыл тастан . . . . жастан? Ақыл 8) Таста өсетін өсімдік ? Қына 9) Қыста мінетін көлік ? Шана Тамаша ! Орындарыңызға отыруыңызды сұраймыз. 1. Адасқан әріптер
7 слайд
2. Әуенді шар
6 ұяшық ол ұяшықтардың әрбіреуінде өлеңдер
жасырылған . Сол ұяшықтарды таңдайсыңдар .
Таңдаған ұяшықта өлеңінің үзінді үзінді әуені
беріледі, ол қай әуен екенін табу керек. Егерде ол
қай әуен екенін білмесеңіз, келесі топ айтуға
рұқсат , ұпай сол топқа есептелінеді.
1.Шымкенттің қыздары зың зың,
2.Қызыңызды алам апа.
3.Алло
4.Шынар-ау
5.Гүлдана
6.Сәлеметсіз бе
7 слайд
2. Әуенді шар 6 ұяшық ол ұяшықтардың әрбіреуінде өлеңдер жасырылған . Сол ұяшықтарды таңдайсыңдар . Таңдаған ұяшықта өлеңінің үзінді үзінді әуені беріледі, ол қай әуен екенін табу керек. Егерде ол қай әуен екенін білмесеңіз, келесі топ айтуға рұқсат , ұпай сол топқа есептелінеді. 1.Шымкенттің қыздары зың зың, 2.Қызыңызды алам апа. 3.Алло 4.Шынар-ау 5.Гүлдана 6.Сәлеметсіз бе
8 слайд
Сергіту сәті
1. Өтірік айту жаман қасиет дегендерің, қол
соғайық.
2. Жақсы адам болғыларың келсе,
орнымыздан тұрайық.
3. Жалқаулық жаман қасиет дегендерің,
отырайық.
4. Бүгінгі сабақ ұнаса, аяқты еденге соғайық.
8 слайд
Сергіту сәті 1. Өтірік айту жаман қасиет дегендерің, қол соғайық. 2. Жақсы адам болғыларың келсе, орнымыздан тұрайық. 3. Жалқаулық жаман қасиет дегендерің, отырайық. 4. Бүгінгі сабақ ұнаса, аяқты еденге соғайық.
9 слайд
•
Мақсаты : Түрлі қарым-қатынас
ситуацияларында байланыс орнату
мүмкіндігін кеңейту.
•
Нұсқау : 12 бакалда су толы тұрады .
Шарларды үпіріп дайындап алады.Бірінші
бакал су бетіне шарик шар арқылы жел
шығартып жүргізу . Үрленген шардың
желін шығара отырып шарикті әр
бакалдағы су бетіне ауытыру . 3. Су бетіндегі шарик
9 слайд
• Мақсаты : Түрлі қарым-қатынас ситуацияларында байланыс орнату мүмкіндігін кеңейту. • Нұсқау : 12 бакалда су толы тұрады . Шарларды үпіріп дайындап алады.Бірінші бакал су бетіне шарик шар арқылы жел шығартып жүргізу . Үрленген шардың желін шығара отырып шарикті әр бакалдағы су бетіне ауытыру . 3. Су бетіндегі шарик
10 слайд
.Нұсқау : Ұзын жіпке 3 парақ іленеді. Әр
топ қатысушылары кезек кезек барып
акварел бояуымен барып “Мен өмірді
сүйемін” тақырыбында сурет салады. 5
минутта салынған суретті әр топ өздері
қорғап береді. 4. Жіп бойындағы сурет
10 слайд
.Нұсқау : Ұзын жіпке 3 парақ іленеді. Әр топ қатысушылары кезек кезек барып акварел бояуымен барып “Мен өмірді сүйемін” тақырыбында сурет салады. 5 минутта салынған суретті әр топ өздері қорғап береді. 4. Жіп бойындағы сурет
11 слайд
5. Кері байланыс
Аяқ іздері әдісі арқылы әр топтан бір
қатысушы сабақтан алған әсерлерін бөлісіп
талқылайды.
11 слайд
5. Кері байланыс Аяқ іздері әдісі арқылы әр топтан бір қатысушы сабақтан алған әсерлерін бөлісіп талқылайды.
12 слайд
Көтеріп тұрып, құлатады өмір.
Күлдіріп тұрып, жылатады өмір.
Етегің толып еңіреген кезде
Қайтадан өзі жұбатады өмір.
Үмітіңді үзіп, түңіле көрме,
Құлап барып та гүл атады өмір.
Үп деген желге дірілдей берме
Шыдамдылықты ұнатады өмір.
Қыс өтіп, көктем келеді. Көктемде ақ жауын көп
жауады. Жауын суы жерге сіңіп, жер ананы
бусандырады. Сол сияқты сіздер де, бүгінгі
тренингтен алған әсерлеріңізді жүрек түкпіріне
қалдыруларыңызды өтінемін.
12 слайд
Көтеріп тұрып, құлатады өмір. Күлдіріп тұрып, жылатады өмір. Етегің толып еңіреген кезде Қайтадан өзі жұбатады өмір. Үмітіңді үзіп, түңіле көрме, Құлап барып та гүл атады өмір. Үп деген желге дірілдей берме Шыдамдылықты ұнатады өмір. Қыс өтіп, көктем келеді. Көктемде ақ жауын көп жауады. Жауын суы жерге сіңіп, жер ананы бусандырады. Сол сияқты сіздер де, бүгінгі тренингтен алған әсерлеріңізді жүрек түкпіріне қалдыруларыңызды өтінемін.
13 слайд
13 слайд