“Мен өмірді сүйемін”тренинг сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Жасөспірімдер арасындағы
аутоагрессияны алдын -алу
2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Жасөспірімдер арасындағы аутоагрессияны алдын -алу
3 слайд
Жасөспірімдердің психологиялық иммунитетін қалыптастыру,
қоршаған ортамен қарым-қатынасын нығайта отырып, өз
пікірін айта білуге, өміршең болуға және өмірдің мағынасын
түсініп, рухани баюына жол ашу. Баланың дамуына жеке тұлға
болып қалыптасуына психологиялық әдіс-тәсілдерді жетілдіре
отырып, қарым –қатынас орнату.
Мақсаты:
3 слайд
Жасөспірімдердің психологиялық иммунитетін қалыптастыру, қоршаған ортамен қарым-қатынасын нығайта отырып, өз пікірін айта білуге, өміршең болуға және өмірдің мағынасын түсініп, рухани баюына жол ашу. Баланың дамуына жеке тұлға болып қалыптасуына психологиялық әдіс-тәсілдерді жетілдіре отырып, қарым –қатынас орнату. Мақсаты:
4 слайд
“Мен өмірді сүйемін”
тренинг сабақ
• Тренинг мақсаты: оқушылардың өмір туралы көзқарастарын анықтау және өмірді қалай сүйетіндерін байқау; өмірдегі орны қандай
деңгейде бағаланып жатқанын қаншалықты білетіндерін анықтау.
• Міндеті:
• Оқушылардың эмоционалдық көңіл-күйін жақсарту;
• оқушыларды өз өмірінің мәнін түсіне білуге, рухани өсуге және жақсы мен жаманның аражігін ажырата отырып, өмірлік айқындамасын белгілей
білуге үйрету;
• Оқушыларды өз өміріне, өз сөзі, ойы және әрекетіне мұқият болуға тәрбиелеу;
• Оқушылардың ойын ашу, өмірге деген жағымды көзқарасын қалыптастыру.
4 слайд
“Мен өмірді сүйемін” тренинг сабақ • Тренинг мақсаты: оқушылардың өмір туралы көзқарастарын анықтау және өмірді қалай сүйетіндерін байқау; өмірдегі орны қандай деңгейде бағаланып жатқанын қаншалықты білетіндерін анықтау. • Міндеті: • Оқушылардың эмоционалдық көңіл-күйін жақсарту; • оқушыларды өз өмірінің мәнін түсіне білуге, рухани өсуге және жақсы мен жаманның аражігін ажырата отырып, өмірлік айқындамасын белгілей білуге үйрету; • Оқушыларды өз өміріне, өз сөзі, ойы және әрекетіне мұқият болуға тәрбиелеу; • Оқушылардың ойын ашу, өмірге деген жағымды көзқарасын қалыптастыру.
5 слайд
Тренинг жаттығулары
1. Адасқан әріптер
2. Әуенді шар
3. Су бетіндегі шарик
4. Жіп бойындағы сурет
5. Кері байланыс
5 слайд
Тренинг жаттығулары 1. Адасқан әріптер 2. Әуенді шар 3. Су бетіндегі шарик 4. Жіп бойындағы сурет 5. Кері байланыс
6 слайд
.
Сары киімдерді 4 оқушыға таратып беру, Ойынның аты
“Сөз құрастыру “ , ортаға 4 оқушы шақырылады.
Ойын шарты мынандай:
Оқушылардың әр қайсысына әріптер бар киімдер беріледі,
сұрақтар бойынша осы әріптерден сөз құраулары керек.
1)Шай ішетін ыдыс? Кесе
2)Қай жануар ақырады? Есек
3)Сақалы жоқ адам? Көсе
4)Суда жүзеді? Кеме
5)Өндіріс орны өндіреді? Өнім
6)Үйге неден кіреміз? Есік
7)Асыл тастан . . . . жастан? Ақыл
8)Таста өсетін өсімдік ? Қына
9)Қыста мінетін көлік ? Шана
Тамаша ! Орындарыңызға отыруыңызды сұраймыз.
1. Адасқан әріптер
6 слайд
. Сары киімдерді 4 оқушыға таратып беру, Ойынның аты “Сөз құрастыру “ , ортаға 4 оқушы шақырылады. Ойын шарты мынандай: Оқушылардың әр қайсысына әріптер бар киімдер беріледі, сұрақтар бойынша осы әріптерден сөз құраулары керек. 1)Шай ішетін ыдыс? Кесе 2)Қай жануар ақырады? Есек 3)Сақалы жоқ адам? Көсе 4)Суда жүзеді? Кеме 5)Өндіріс орны өндіреді? Өнім 6)Үйге неден кіреміз? Есік 7)Асыл тастан . . . . жастан? Ақыл 8)Таста өсетін өсімдік ? Қына 9)Қыста мінетін көлік ? Шана Тамаша ! Орындарыңызға отыруыңызды сұраймыз. 1. Адасқан әріптер
7 слайд
2. Әуенді шар
6 ұяшық ол ұяшықтардың әрбіреуінде өлеңдер
жасырылған . Сол ұяшықтарды таңдайсыңдар .
Таңдаған ұяшықта өлеңінің үзінді үзінді әуені
беріледі, ол қай әуен екенін табу керек. Егерде ол
қай әуен екенін білмесеңіз, келесі топ айтуға
рұқсат , ұпай сол топқа есептелінеді.
1.Шымкенттің қыздары Зың зың,
2.Я играю на гармошке.
3. Құдалар
4. Достарым
5.Милион
6. Махаббат
7 слайд
2. Әуенді шар 6 ұяшық ол ұяшықтардың әрбіреуінде өлеңдер жасырылған . Сол ұяшықтарды таңдайсыңдар . Таңдаған ұяшықта өлеңінің үзінді үзінді әуені беріледі, ол қай әуен екенін табу керек. Егерде ол қай әуен екенін білмесеңіз, келесі топ айтуға рұқсат , ұпай сол топқа есептелінеді. 1.Шымкенттің қыздары Зың зың, 2.Я играю на гармошке. 3. Құдалар 4. Достарым 5.Милион 6. Махаббат
8 слайд
•Мақсаты : Түрлі қарым-қатынас
ситуацияларында байланыс орнату
мүмкіндігін кеңейту.
•Нұсқау : 12 бакалда су толы тұрады .
Шарларды үпіріп дайындап алады.Бірінші
бакал су бетіне шарик шар арқылы жел
шығартып жүргізу . Үрленген шардың
желін шығара отырып шарикті әр
бакалдағы су бетіне ауытыру .
3. Су бетіндегі шарик
8 слайд
•Мақсаты : Түрлі қарым-қатынас ситуацияларында байланыс орнату мүмкіндігін кеңейту. •Нұсқау : 12 бакалда су толы тұрады . Шарларды үпіріп дайындап алады.Бірінші бакал су бетіне шарик шар арқылы жел шығартып жүргізу . Үрленген шардың желін шығара отырып шарикті әр бакалдағы су бетіне ауытыру . 3. Су бетіндегі шарик
9 слайд
.
Нұсқау : Ұзын жіпке 3 парақ іленеді. Әр
топ қатысушылары кезек кезек барып
акварел бояуымен барып “Мен өмірді
сүйемін” тақырыбында сурет салады. 5
минутта салынған суретті әр топ өздері
қорғап береді.
4. Жіп бойындағы сурет
9 слайд
. Нұсқау : Ұзын жіпке 3 парақ іленеді. Әр топ қатысушылары кезек кезек барып акварел бояуымен барып “Мен өмірді сүйемін” тақырыбында сурет салады. 5 минутта салынған суретті әр топ өздері қорғап береді. 4. Жіп бойындағы сурет
10 слайд
5. Кері байланыс
Аяқ іздері әдісі арқылы әр топтан бір
қатысушы сабақтан алған әсерлерін бөлісіп
талқылайды.
10 слайд
5. Кері байланыс Аяқ іздері әдісі арқылы әр топтан бір қатысушы сабақтан алған әсерлерін бөлісіп талқылайды.
11 слайд
11 слайд