Материалдар / “Мен өмірді сүйемін”тренинг сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

“Мен өмірді сүйемін”тренинг сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылардың өмір туралы көзқарастарын анықтау және өмірді қалай сүйетіндерін байқау; өмірдегі орны қандай деңгейде бағаланып жатқанын қаншалықты білетіндерін анықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2017
1435
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Жасөспірімдер арасындағы аутоагрессияны алдын -алу

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Жасөспірімдер арасындағы аутоагрессияны алдын -алу

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Жасөспірімдер арасындағы аутоагрессияны алдын -алу

Жасөспірімдердің психологиялық иммунитетін қалыптастыру, қоршаған ортамен қарым-қатынасын нығайта отырып, өз пікірін айта білу

3 слайд
Жасөспірімдердің психологиялық иммунитетін қалыптастыру, қоршаған ортамен қарым-қатынасын нығайта отырып, өз пікірін айта білуге, өміршең болуға және өмірдің мағынасын түсініп, рухани баюына жол ашу. Баланың дамуына жеке тұлға болып қалыптасуына психологиялық әдіс-тәсілдерді жетілдіре отырып, қарым –қатынас орнату. Мақсаты:

3 слайд

Жасөспірімдердің психологиялық иммунитетін қалыптастыру, қоршаған ортамен қарым-қатынасын нығайта отырып, өз пікірін айта білуге, өміршең болуға және өмірдің мағынасын түсініп, рухани баюына жол ашу. Баланың дамуына жеке тұлға болып қалыптасуына психологиялық әдіс-тәсілдерді жетілдіре отырып, қарым –қатынас орнату. Мақсаты:

“Мен өмірді сүйемін” тренинг сабақ • Тренинг мақсаты: оқушылардың өмір туралы көзқарастарын анықтау және өмірді қалай сүйетінд

4 слайд
“Мен өмірді сүйемін” тренинг сабақ • Тренинг мақсаты: оқушылардың өмір туралы көзқарастарын анықтау және өмірді қалай сүйетіндерін байқау; өмірдегі орны қандай деңгейде бағаланып жатқанын қаншалықты білетіндерін анықтау. • Міндеті: • Оқушылардың эмоционалдық көңіл-күйін жақсарту; • оқушыларды өз өмірінің мәнін түсіне білуге, рухани өсуге және жақсы мен жаманның аражігін ажырата отырып, өмірлік айқындамасын белгілей білуге үйрету; • Оқушыларды өз өміріне, өз сөзі, ойы және әрекетіне мұқият болуға тәрбиелеу; • Оқушылардың ойын ашу, өмірге деген жағымды көзқарасын қалыптастыру.

4 слайд

“Мен өмірді сүйемін” тренинг сабақ • Тренинг мақсаты: оқушылардың өмір туралы көзқарастарын анықтау және өмірді қалай сүйетіндерін байқау; өмірдегі орны қандай деңгейде бағаланып жатқанын қаншалықты білетіндерін анықтау. • Міндеті: • Оқушылардың эмоционалдық көңіл-күйін жақсарту; • оқушыларды өз өмірінің мәнін түсіне білуге, рухани өсуге және жақсы мен жаманның аражігін ажырата отырып, өмірлік айқындамасын белгілей білуге үйрету; • Оқушыларды өз өміріне, өз сөзі, ойы және әрекетіне мұқият болуға тәрбиелеу; • Оқушылардың ойын ашу, өмірге деген жағымды көзқарасын қалыптастыру.

Тренинг жаттығулары 1. Адасқан әріптер 2. Әуенді шар 3. Су бетіндегі шарик 4. Жіп бойындағы сурет 5. Кері байланыс

5 слайд
Тренинг жаттығулары 1. Адасқан әріптер 2. Әуенді шар 3. Су бетіндегі шарик 4. Жіп бойындағы сурет 5. Кері байланыс

5 слайд

Тренинг жаттығулары 1. Адасқан әріптер 2. Әуенді шар 3. Су бетіндегі шарик 4. Жіп бойындағы сурет 5. Кері байланыс

. Сары киімдерді 4 оқушыға таратып беру, Ойынның аты “Сөз құрастыру “ , ортаға 4 оқушы шақырылады. Ойын шарты

6 слайд
. Сары киімдерді 4 оқушыға таратып беру, Ойынның аты “Сөз құрастыру “ , ортаға 4 оқушы шақырылады. Ойын шарты мынандай: Оқушылардың әр қайсысына әріптер бар киімдер беріледі, сұрақтар бойынша осы әріптерден сөз құраулары керек. 1)Шай ішетін ыдыс? Кесе 2)Қай жануар ақырады? Есек 3)Сақалы жоқ адам? Көсе 4)Суда жүзеді? Кеме 5)Өндіріс орны өндіреді? Өнім 6)Үйге неден кіреміз? Есік 7)Асыл тастан . . . . жастан? Ақыл 8)Таста өсетін өсімдік ? Қына 9)Қыста мінетін көлік ? Шана Тамаша ! Орындарыңызға отыруыңызды сұраймыз. 1. Адасқан әріптер

6 слайд

. Сары киімдерді 4 оқушыға таратып беру, Ойынның аты “Сөз құрастыру “ , ортаға 4 оқушы шақырылады. Ойын шарты мынандай: Оқушылардың әр қайсысына әріптер бар киімдер беріледі, сұрақтар бойынша осы әріптерден сөз құраулары керек. 1)Шай ішетін ыдыс? Кесе 2)Қай жануар ақырады? Есек 3)Сақалы жоқ адам? Көсе 4)Суда жүзеді? Кеме 5)Өндіріс орны өндіреді? Өнім 6)Үйге неден кіреміз? Есік 7)Асыл тастан . . . . жастан? Ақыл 8)Таста өсетін өсімдік ? Қына 9)Қыста мінетін көлік ? Шана Тамаша ! Орындарыңызға отыруыңызды сұраймыз. 1. Адасқан әріптер

2. Әуенді шар 6 ұяшық ол ұяшықтардың әрбіреуінде өлеңдер жасырылған . Сол ұяшықтарды таңдайсыңдар . Таңдаған ұяшықт

7 слайд
2. Әуенді шар 6 ұяшық ол ұяшықтардың әрбіреуінде өлеңдер жасырылған . Сол ұяшықтарды таңдайсыңдар . Таңдаған ұяшықта өлеңінің үзінді үзінді әуені беріледі, ол қай әуен екенін табу керек. Егерде ол қай әуен екенін білмесеңіз, келесі топ айтуға рұқсат , ұпай сол топқа есептелінеді. 1.Шымкенттің қыздары Зың зың, 2.Я играю на гармошке. 3. Құдалар 4. Достарым 5.Милион 6. Махаббат

7 слайд

2. Әуенді шар 6 ұяшық ол ұяшықтардың әрбіреуінде өлеңдер жасырылған . Сол ұяшықтарды таңдайсыңдар . Таңдаған ұяшықта өлеңінің үзінді үзінді әуені беріледі, ол қай әуен екенін табу керек. Егерде ол қай әуен екенін білмесеңіз, келесі топ айтуға рұқсат , ұпай сол топқа есептелінеді. 1.Шымкенттің қыздары Зың зың, 2.Я играю на гармошке. 3. Құдалар 4. Достарым 5.Милион 6. Махаббат

•Мақсаты : Түрлі қарым-қатынас ситуацияларында байланыс орнату мүмкіндігін кеңейту. •Нұсқау : 12 бакалда су толы тұрады

8 слайд
•Мақсаты : Түрлі қарым-қатынас ситуацияларында байланыс орнату мүмкіндігін кеңейту. •Нұсқау : 12 бакалда су толы тұрады . Шарларды үпіріп дайындап алады.Бірінші бакал су бетіне шарик шар арқылы жел шығартып жүргізу . Үрленген шардың желін шығара отырып шарикті әр бакалдағы су бетіне ауытыру . 3. Су бетіндегі шарик

8 слайд

•Мақсаты : Түрлі қарым-қатынас ситуацияларында байланыс орнату мүмкіндігін кеңейту. •Нұсқау : 12 бакалда су толы тұрады . Шарларды үпіріп дайындап алады.Бірінші бакал су бетіне шарик шар арқылы жел шығартып жүргізу . Үрленген шардың желін шығара отырып шарикті әр бакалдағы су бетіне ауытыру . 3. Су бетіндегі шарик

. Нұсқау : Ұзын жіпке 3 парақ іленеді. Әр топ қатысушылары кезек кезек барып акварел бояуымен барып “Мен өмірді сүйемін” тақ

9 слайд
. Нұсқау : Ұзын жіпке 3 парақ іленеді. Әр топ қатысушылары кезек кезек барып акварел бояуымен барып “Мен өмірді сүйемін” тақырыбында сурет салады. 5 минутта салынған суретті әр топ өздері қорғап береді. 4. Жіп бойындағы сурет

9 слайд

. Нұсқау : Ұзын жіпке 3 парақ іленеді. Әр топ қатысушылары кезек кезек барып акварел бояуымен барып “Мен өмірді сүйемін” тақырыбында сурет салады. 5 минутта салынған суретті әр топ өздері қорғап береді. 4. Жіп бойындағы сурет

5. Кері байланыс Аяқ іздері әдісі арқылы әр топтан бір қатысушы сабақтан алған әсерлерін бөлісіп талқылайды.

10 слайд
5. Кері байланыс Аяқ іздері әдісі арқылы әр топтан бір қатысушы сабақтан алған әсерлерін бөлісіп талқылайды.

10 слайд

5. Кері байланыс Аяқ іздері әдісі арқылы әр топтан бір қатысушы сабақтан алған әсерлерін бөлісіп талқылайды.

11 слайд

11 слайд