Материалдар / "Мен сені түсінуге тырысамын" тренинг
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Мен сені түсінуге тырысамын" тренинг

Материал туралы қысқаша түсінік
Тренингімнің тақырыбы Мен сені түсінуге тырысамын атты тренинг мұнда көптеген мәліметтер қамтылған. Барша жас маман өз қажеттеріңізге пайдалануға берілген жұмыстар қамтылған тапсырмалар бар. Баршаңызға өз тәжірибемен алмасу мақсатында ұсынып отырмын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2019
672
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ата-аналарға Тақырыбы: «Мен сені түсінуге тырысамын»

1 слайд
Ата-аналарға Тақырыбы: «Мен сені түсінуге тырысамын»

1 слайд

Ата-аналарға Тақырыбы: «Мен сені түсінуге тырысамын»

Қазіргі кездегі баланың дамуына, жеке тұлға болып қалыптасуына ата - ана тәрбиесінің әдіс - тәсілдерін жетілдіре отырып, қарым

2 слайд
Қазіргі кездегі баланың дамуына, жеке тұлға болып қалыптасуына ата - ана тәрбиесінің әдіс - тәсілдерін жетілдіре отырып, қарым – қатынас орнату және ұлттық сананы бойына сіңіру. Ата - аналардың мектеппен,мұғалімдермен тығыз байланысын арттыру. Балалармен бірге мейірімділікке, ұстамдылыққа тәрбиелеудің жолдарын көрсету. Бала тәрбиелеу сапасының жоғарлауына ықпал ету. Бала ға сүйіспеншілік сезімдерін көбірек ояту.

2 слайд

Қазіргі кездегі баланың дамуына, жеке тұлға болып қалыптасуына ата - ана тәрбиесінің әдіс - тәсілдерін жетілдіре отырып, қарым – қатынас орнату және ұлттық сананы бойына сіңіру. Ата - аналардың мектеппен,мұғалімдермен тығыз байланысын арттыру. Балалармен бірге мейірімділікке, ұстамдылыққа тәрбиелеудің жолдарын көрсету. Бала тәрбиелеу сапасының жоғарлауына ықпал ету. Бала ға сүйіспеншілік сезімдерін көбірек ояту.

Тренинг бағдарламасы: 1. «Мен ің қалаған ым... ». 2. «Бойыма біткен қасиет» 3. «Бала көңілін табыңыз» бейнежазба 4.«Мадақтау м

3 слайд
Тренинг бағдарламасы: 1. «Мен ің қалаған ым... ». 2. «Бойыма біткен қасиет» 3. «Бала көңілін табыңыз» бейнежазба 4.«Мадақтау мен жазалау» 5. «Жанұя ойыны» сергіту сәті 6. Жағдаяттар 7. «Бала тәрбиесі» бейнежазба 8. «Ашы ғын айтсақ..» рефлексия

3 слайд

Тренинг бағдарламасы: 1. «Мен ің қалаған ым... ». 2. «Бойыма біткен қасиет» 3. «Бала көңілін табыңыз» бейнежазба 4.«Мадақтау мен жазалау» 5. «Жанұя ойыны» сергіту сәті 6. Жағдаяттар 7. «Бала тәрбиесі» бейнежазба 8. «Ашы ғын айтсақ..» рефлексия

І. “Менің қалағаным...” Қызыл түс - энергия түсі,ол адамды іс – әрекетке итермелеп,үнемі жігерлендіріп отырады.Жоғары сенімд

4 слайд
І. “Менің қалағаным...” Қызыл түс - энергия түсі,ол адамды іс – әрекетке итермелеп,үнемі жігерлендіріп отырады.Жоғары сенімді, жігерлі, мінез- құлқы батыл тұлға. Сары түс - көңілді түс, адамдармен тез араласуға көмектеседі. Бұл түсті таңдағандар – іскер, мінез- құлқы мықты тұлғалар. Ақ түс - әрқашан өз мақсатына жетеді, шыдамды,байсалды тұлға.

4 слайд

І. “Менің қалағаным...” Қызыл түс - энергия түсі,ол адамды іс – әрекетке итермелеп,үнемі жігерлендіріп отырады.Жоғары сенімді, жігерлі, мінез- құлқы батыл тұлға. Сары түс - көңілді түс, адамдармен тез араласуға көмектеседі. Бұл түсті таңдағандар – іскер, мінез- құлқы мықты тұлғалар. Ақ түс - әрқашан өз мақсатына жетеді, шыдамды,байсалды тұлға.

ІІ. “Бойыма біткен қасиет...”

5 слайд
ІІ. “Бойыма біткен қасиет...”

5 слайд

ІІ. “Бойыма біткен қасиет...”

ІІІ. Бейнежазба «Бала көңілін табыңыз»

6 слайд
ІІІ. Бейнежазба «Бала көңілін табыңыз»

6 слайд

ІІІ. Бейнежазба «Бала көңілін табыңыз»

Мақсаты: “Ата-ананың балаға деген көңіл бөлуін байқау”

7 слайд
Мақсаты: “Ата-ананың балаға деген көңіл бөлуін байқау”

7 слайд

Мақсаты: “Ата-ананың балаға деген көңіл бөлуін байқау”

«Жанұя ойыны» сергіту жаттығуы: 1. Балаңыздың туған күні? 2. Сынып жетекшісінің толық аты- жөні? 3. Б

8 слайд
«Жанұя ойыны» сергіту жаттығуы:       1.   Балаңыздың туған  күні?       2.    Сынып жетекшісінің толық аты- жөні?       3.    Балаңыздың парталас көршісі кім?       4.    Балаңыз қандай өлшемлі   аяқ киім киеді?       5     Балаңыздың сүйікті асы қандай?       6.     Балаңыз кеше қандай баға алды?       7.     Балаңыз қандай түсті жақсы көреді?       8.    Балаңыз спорттың қандай түрін жақсы көреді?       9.    Балаңыз бірінші сыныпқа қай жылы барды?      10.    Балаңызды еркелетіп қандай сөздер айтасыз?      11.    Балаңызға ашуланғанда,ең алдымен ауызыңызға қандай сөз түседі?       12.   Балаңыздың ең жақын досы кім?

8 слайд

«Жанұя ойыны» сергіту жаттығуы:       1.   Балаңыздың туған  күні?       2.    Сынып жетекшісінің толық аты- жөні?       3.    Балаңыздың парталас көршісі кім?       4.    Балаңыз қандай өлшемлі   аяқ киім киеді?       5     Балаңыздың сүйікті асы қандай?       6.     Балаңыз кеше қандай баға алды?       7.     Балаңыз қандай түсті жақсы көреді?       8.    Балаңыз спорттың қандай түрін жақсы көреді?       9.    Балаңыз бірінші сыныпқа қай жылы барды?      10.    Балаңызды еркелетіп қандай сөздер айтасыз?      11.    Балаңызға ашуланғанда,ең алдымен ауызыңызға қандай сөз түседі?       12.   Балаңыздың ең жақын досы кім?

9 слайд

9 слайд

1 топ: Баламен сөйлесе білу де үлкен өнер,4-6 жастағы бала күніне көптеген сұрақтар қоятын көрінеді.Мысалы:түн неге қараңғы,

10 слайд
1 топ: Баламен  сөйлесе білу де үлкен өнер,4-6 жастағы бала күніне көптеген сұрақтар қоятын көрінеді.Мысалы:түн неге қараңғы, күн қайда кетті,ұшақ қалай ұшады,.....деген сияқты таусылмайтын    сауалдар көп . Сіздің балаңыз да сондай сауалдарды көп қоятын болса, жауап беруге тырысасыз ба, әлде елеусіз қалдырасыз ба? 2-топ: Сізге мектептегі мұғалімдерден «Сіздің балаңыз басқа балаларды ұрады» дегенбірнеше шағым айтылады. Тағы көрші ата-аналардан да «Біздің баланы ұрды» деген сөз естуге тура келеді дейік .Не істейсіз? Балаңызды қалай тәрбиелейсіз? 3 топ: Кейбір ата-аналардың баласының әрбір іс-әрекетіне көңілі толмай:»Сен сала алмайсын ,сен істей алмайсың», -деп айтып жататынын байқаймыз.Бала іс –әрекетіне теріс баға беруге қалай қарайсыз?

10 слайд

1 топ: Баламен  сөйлесе білу де үлкен өнер,4-6 жастағы бала күніне көптеген сұрақтар қоятын көрінеді.Мысалы:түн неге қараңғы, күн қайда кетті,ұшақ қалай ұшады,.....деген сияқты таусылмайтын    сауалдар көп . Сіздің балаңыз да сондай сауалдарды көп қоятын болса, жауап беруге тырысасыз ба, әлде елеусіз қалдырасыз ба? 2-топ: Сізге мектептегі мұғалімдерден «Сіздің балаңыз басқа балаларды ұрады» дегенбірнеше шағым айтылады. Тағы көрші ата-аналардан да «Біздің баланы ұрды» деген сөз естуге тура келеді дейік .Не істейсіз? Балаңызды қалай тәрбиелейсіз? 3 топ: Кейбір ата-аналардың баласының әрбір іс-әрекетіне көңілі толмай:»Сен сала алмайсын ,сен істей алмайсың», -деп айтып жататынын байқаймыз.Бала іс –әрекетіне теріс баға беруге қалай қарайсыз?

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

Менің тренинг барысында түйгенім---------- Бәрінен де маған мына жаттығу ұнады ------------- Жүргізушіге ұсыныс--------- Маған е

13 слайд
Менің тренинг барысында түйгенім---------- Бәрінен де маған мына жаттығу ұнады ------------- Жүргізушіге ұсыныс--------- Маған ең пайдалы, құнды болған---------- Мен бұдан да ашық, шынайы болар едім,егер--------- Маған ұнамағаны-------------- Ең жақсы ұнағаны-------------- Келесі тренингіде мен келесі жайттарды білгім келеді------------------- Тренинг жүргізуші сізге ұнады ма?-------------- Тренинг жүргізушінің орнында мен болсам------------ Тренингті қорытындылау--------------------------

13 слайд

Менің тренинг барысында түйгенім---------- Бәрінен де маған мына жаттығу ұнады ------------- Жүргізушіге ұсыныс--------- Маған ең пайдалы, құнды болған---------- Мен бұдан да ашық, шынайы болар едім,егер--------- Маған ұнамағаны-------------- Ең жақсы ұнағаны-------------- Келесі тренингіде мен келесі жайттарды білгім келеді------------------- Тренинг жүргізуші сізге ұнады ма?-------------- Тренинг жүргізушінің орнында мен болсам------------ Тренингті қорытындылау--------------------------

Ата - анаға көз қуаныш, Алдына алған еркесі, Көңіліне көп жұбаныш. Гүлденіп ой - өлкесі.

14 слайд
Ата - анаға көз қуаныш, Алдына алған еркесі, Көңіліне көп жұбаныш. Гүлденіп ой - өлкесі.

14 слайд

Ата - анаға көз қуаныш, Алдына алған еркесі, Көңіліне көп жұбаныш. Гүлденіп ой - өлкесі.