Менің алғашқы программам
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ТАПСЫРМА 1: «ҚАУЫМДАСТЫҚ»
Екі объектіні сөздер арқылы өзара тізбектей
логикалық байланыстырыңыз.
мысалы: калькулятор және сіріңке. Бұлар өзара
былай байланысуы мүмкін:
«калькулятор — тоқ— тұйықталу— өр— сіріңке»,
немесе: «калькулятор — микроэлектроника —
жартылай өткізгіш — физика — химия — тотығу—
жану— сіріңке».
1 слайд
ТАПСЫРМА 1: «ҚАУЫМДАСТЫҚ» Екі объектіні сөздер арқылы өзара тізбектей логикалық байланыстырыңыз. мысалы: калькулятор және сіріңке. Бұлар өзара былай байланысуы мүмкін: «калькулятор — тоқ— тұйықталу— өр— сіріңке», немесе: «калькулятор — микроэлектроника — жартылай өткізгіш — физика — химия — тотығу— жану— сіріңке».
2 слайд
ОБЪЕКТЫ
сурет1 сурет2
2 слайд
ОБЪЕКТЫ сурет1 сурет2
3 слайд
ТАПСЫРМА ҚАНДАЙ
КІЛТТІ СӨДЕРМЕН
БАЙЛАНЫСҚАН?
1) Электронды кесте;
2) Алгоритм;
3) Программалау;
4) Scratch ;
5) Анимация;
6) Тексті редактор.
3 слайд
ТАПСЫРМА ҚАНДАЙ КІЛТТІ СӨДЕРМЕН БАЙЛАНЫСҚАН? 1) Электронды кесте; 2) Алгоритм; 3) Программалау; 4) Scratch ; 5) Анимация; 6) Тексті редактор.
4 слайд
ЖАУАП
1) Электронды кесте;
2) Алгоритм;
3) Программалау;
4) Scratch ;
5) Анимация;
6) Тексті редактор.
4 слайд
ЖАУАП 1) Электронды кесте; 2) Алгоритм; 3) Программалау; 4) Scratch ; 5) Анимация; 6) Тексті редактор.
5 слайд
САБАҚТЫҢ
ТАҚЫРЫБЫ
ҚАНДАЙ?
5 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ ҚАНДАЙ?
6 слайд
БӨЛІМ
АЛГОРИТМДЕР.
7 СЫНЫПТА SCRATCH
ПРОГРАММАЛАУ
6 слайд
БӨЛІМ АЛГОРИТМДЕР. 7 СЫНЫПТА SCRATCH ПРОГРАММАЛАУ
7 слайд
САБАҚТЫҢ
МАҚСАТЫ
А лгоритмдер типтері мен
т аныстыру
Қарапайым программа құру;
Мысалдар қарастыру.
7 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ А лгоритмдер типтері мен т аныстыру Қарапайым программа құру; Мысалдар қарастыру.
8 слайд
ТАПСЫРМА 2:
ТЕРМИНДЕРДІ ҚОЛДАНЫП
«АЛГОРИТМ» СӨЗІНЕ
АНЫҚТАМА БЕРІҢІЗ
мақсатқа жиынтығы
рет-ретімен командалар
белгілі бір – дегеніміз жету
үшін орындалатын
алгоритм тізбектеліп
8 слайд
ТАПСЫРМА 2: ТЕРМИНДЕРДІ ҚОЛДАНЫП «АЛГОРИТМ» СӨЗІНЕ АНЫҚТАМА БЕРІҢІЗ мақсатқа жиынтығы рет-ретімен командалар белгілі бір – дегеніміз жету үшін орындалатын алгоритм тізбектеліп
9 слайд
ЖАУАП «АЛГОРИТМ»
алгоритм - дегеніміз
белгілі бір мақсатқа жету
үшін рет-ретімен тізбектеліп
орындалатын командалар
жиынтығы.
9 слайд
ЖАУАП «АЛГОРИТМ» алгоритм - дегеніміз белгілі бір мақсатқа жету үшін рет-ретімен тізбектеліп орындалатын командалар жиынтығы.
10 слайд
«АЛГОРИТМ»
АНЫҚТАМА
Алгоритм - дегеніміз белгілі бір
мақсатқа жету үшін рет-ретімен
тізбектеліп орындалатын
командалар жиынтығы.
10 слайд
«АЛГОРИТМ» АНЫҚТАМА Алгоритм - дегеніміз белгілі бір мақсатқа жету үшін рет-ретімен тізбектеліп орындалатын командалар жиынтығы.
11 слайд
ТАПСЫРМА 3: МӘЛІМЕТТЕРДІ
СӘЙКЕСТЕНДІРІҢІЗ.
Қасиеті Анықтымасы
1 дискреттілігі: A атқарушыға алгоритмнің орындау жолы
түсінікті болатындай, алгоритмнің жазылу
түрі дәл және толық болуы тиіс
2 нәтижелігі: B алгоритм тізбектеп орындалатын қарапайым
қадамдарға бөлінуі тиіс.
3 Жан-жақтылығы: C алгоритмнің әр бір қадамы бірнеше болмай,
дәл және бір мағыналы болуы тиіс
4 түсініктілігі:
D алгоритм ұқсас есептерді шешкенде кез-
келген адам қолдана алатындай етіп жалпы
түрде жазылады
5 анықтылығы: E Алгоритнің барлық қадамдары
орындалғаннан кейін ол дұрыс шешім әкелуі
тиіс
11 слайд
ТАПСЫРМА 3: МӘЛІМЕТТЕРДІ СӘЙКЕСТЕНДІРІҢІЗ. Қасиеті Анықтымасы 1 дискреттілігі: A атқарушыға алгоритмнің орындау жолы түсінікті болатындай, алгоритмнің жазылу түрі дәл және толық болуы тиіс 2 нәтижелігі: B алгоритм тізбектеп орындалатын қарапайым қадамдарға бөлінуі тиіс. 3 Жан-жақтылығы: C алгоритмнің әр бір қадамы бірнеше болмай, дәл және бір мағыналы болуы тиіс 4 түсініктілігі: D алгоритм ұқсас есептерді шешкенде кез- келген адам қолдана алатындай етіп жалпы түрде жазылады 5 анықтылығы: E Алгоритнің барлық қадамдары орындалғаннан кейін ол дұрыс шешім әкелуі тиіс
12 слайд
ЖАУАП
Қасиеті Анықтымасы
1 дискреттілігі: A алгоритм тізбектеп орындалатын қарапайым
қадамдарға бөлінуі тиіс.
2 нәтижелігі: B Алгоритнің барлық қадамдары
орындалғаннан кейін ол дұрыс шешім әкелуі
тиіс
3 Жан-жақтылығы: C алгоритм ұқсас есептерді шешкенде кез-
келген адам қолдана алатындай етіп жалпы
түрде жазылады
4 түсініктілігі:
D атқарушыға алгоритмнің орындау жолы
түсінікті болатындай, алгоритмнің жазылу
түрі дәл және толық болуы тиіс
5 анықтылығы: E алгоритмнің әр бір қадамы бірнеше болмай,
дәл және бір мағыналы болуы тиіс
12 слайд
ЖАУАП Қасиеті Анықтымасы 1 дискреттілігі: A алгоритм тізбектеп орындалатын қарапайым қадамдарға бөлінуі тиіс. 2 нәтижелігі: B Алгоритнің барлық қадамдары орындалғаннан кейін ол дұрыс шешім әкелуі тиіс 3 Жан-жақтылығы: C алгоритм ұқсас есептерді шешкенде кез- келген адам қолдана алатындай етіп жалпы түрде жазылады 4 түсініктілігі: D атқарушыға алгоритмнің орындау жолы түсінікті болатындай, алгоритмнің жазылу түрі дәл және толық болуы тиіс 5 анықтылығы: E алгоритмнің әр бір қадамы бірнеше болмай, дәл және бір мағыналы болуы тиіс
13 слайд
АЛГОРИТМНІҢ ҚАСИЕТТЕРІ
Қасиеті Анықтымасы
1 дискреттілігі: алгоритм тізбектеп орындалатын қарапайым
қадамдарға бөлінуі тиіс.
2 нәтижелігі: Алгоритнің барлық қадамдары орындалғаннан
кейін ол дұрыс шешім әкелуі тиіс
3 Жан-жақтылығы: алгоритм ұқсас есептерді шешкенде кез-келген
адам қолдана алатындай етіп жалпы түрде
жазылады
4 түсініктілігі:
атқарушыға алгоритмнің орындау жолы
түсінікті болатындай, алгоритмнің жазылу түрі
дәл және толық болуы тиіс
5 анықтылығы: алгоритмнің әр бір қадамы бірнеше болмай, дәл
және бір мағыналы болуы тиіс
13 слайд
АЛГОРИТМНІҢ ҚАСИЕТТЕРІ Қасиеті Анықтымасы 1 дискреттілігі: алгоритм тізбектеп орындалатын қарапайым қадамдарға бөлінуі тиіс. 2 нәтижелігі: Алгоритнің барлық қадамдары орындалғаннан кейін ол дұрыс шешім әкелуі тиіс 3 Жан-жақтылығы: алгоритм ұқсас есептерді шешкенде кез-келген адам қолдана алатындай етіп жалпы түрде жазылады 4 түсініктілігі: атқарушыға алгоритмнің орындау жолы түсінікті болатындай, алгоритмнің жазылу түрі дәл және толық болуы тиіс 5 анықтылығы: алгоритмнің әр бір қадамы бірнеше болмай, дәл және бір мағыналы болуы тиіс
14 слайд
АЛГОРИТМНІҢ ЖАЗЫЛУ
ТҮРЛЕРІ
1) Табиғи тілде;
2) Блок-схема түрінде;
3) Программалау тілінде.
14 слайд
АЛГОРИТМНІҢ ЖАЗЫЛУ ТҮРЛЕРІ 1) Табиғи тілде; 2) Блок-схема түрінде; 3) Программалау тілінде.
15 слайд
ТЕРМИНДЕР
Блок-схема – бұнда кез-келген
амал белгілі бір өзара байланысқан
геометриялық фигурамен өрнектеледі.
Программалау тілі – компьютерге
түсінікті командалар мәтіні түрде
жазуға арналған жасанды тіл.
15 слайд
ТЕРМИНДЕР Блок-схема – бұнда кез-келген амал белгілі бір өзара байланысқан геометриялық фигурамен өрнектеледі. Программалау тілі – компьютерге түсінікті командалар мәтіні түрде жазуға арналған жасанды тіл.
16 слайд
КОМПЬЮТЕРДЕ
ТАПСЫРМАНЫ ҚАЛАЙ
ШЕШЕМІЗ?
Уақыт берілген t ,
жылдамдық v . Жаяу
жүргіншінің жүрген жолын
есептеңіз?
V =5 км/сағ
T =45 мин
16 слайд
КОМПЬЮТЕРДЕ ТАПСЫРМАНЫ ҚАЛАЙ ШЕШЕМІЗ? Уақыт берілген t , жылдамдық v . Жаяу жүргіншінің жүрген жолын есептеңіз? V =5 км/сағ T =45 мин
17 слайд
блок-схеманың
графикалық объектілері
басы-соңы
Мәндерді енгізу-шығару
Амалдарды орындау
шарт
Көмекші алгоритм
17 слайд
блок-схеманың графикалық объектілері басы-соңы Мәндерді енгізу-шығару Амалдарды орындау шарт Көмекші алгоритм
18 слайд
«- Бұнда кім? – бар
деп қасқыр сұрайды.
Басында қызыл
телпек қорқады да
кейін апамның
тамағы суықтап
қалған шығар келген
сол болса керек деп
ойлайды да мен сіздің
немереңіз болам деп
жауап береді. Саған
май мен нан алып
келдім! «Аңсарда аю бар.
Оңға жүрсе өлең
айтады, солға жүрсе
ертегі айтады. Шал:Кәмпит жейсің
бе?
Кемпір: жоқ
Шал: Сағыз ше?
Кемпір: жоқ
Шал: нан ше?
Кемпір: жоқ
Шал: онда не жейсің?
Кемпір:балық
Шал: оны қайдан
алам?Тапсырма 5: Кестедегі тапсырманың
алгоритмнің қай түріне жататынын анықтаңыз
18 слайд
«- Бұнда кім? – бар деп қасқыр сұрайды. Басында қызыл телпек қорқады да кейін апамның тамағы суықтап қалған шығар келген сол болса керек деп ойлайды да мен сіздің немереңіз болам деп жауап береді. Саған май мен нан алып келдім! «Аңсарда аю бар. Оңға жүрсе өлең айтады, солға жүрсе ертегі айтады. Шал:Кәмпит жейсің бе? Кемпір: жоқ Шал: Сағыз ше? Кемпір: жоқ Шал: нан ше? Кемпір: жоқ Шал: онда не жейсің? Кемпір:балық Шал: оны қайдан алам?Тапсырма 5: Кестедегі тапсырманың алгоритмнің қай түріне жататынын анықтаңыз
19 слайд
Тапсырма5: жауап
сызықтық тармақталған қайталану
«- Бұнда кім? –
бар деп қасқыр
сұрайды.
Басында қызыл
телпек қорқады
да кейін апамның
тамағы суықтап
қалған шығар
келген сол болса
керек деп
ойлайды да мен
сіздің немереңіз
болам деп жауап
береді. Саған май
мен нан алып
келдім! «Аңсарда аю бар.
Оңға жүрсе өлең
айтады, солға
жүрсе ертегі
айтады. Шал:Кәмпит жейсің
бе?
Кемпір: жоқ
Шал: Сағыз ше?
Кемпір: жоқ
Шал: нан ше?
Кемпір: жоқ
Шал: онда не
жейсің?
Кемпір:балық
Шал: оны қайдан
алам?
19 слайд
Тапсырма5: жауап сызықтық тармақталған қайталану «- Бұнда кім? – бар деп қасқыр сұрайды. Басында қызыл телпек қорқады да кейін апамның тамағы суықтап қалған шығар келген сол болса керек деп ойлайды да мен сіздің немереңіз болам деп жауап береді. Саған май мен нан алып келдім! «Аңсарда аю бар. Оңға жүрсе өлең айтады, солға жүрсе ертегі айтады. Шал:Кәмпит жейсің бе? Кемпір: жоқ Шал: Сағыз ше? Кемпір: жоқ Шал: нан ше? Кемпір: жоқ Шал: онда не жейсің? Кемпір:балық Шал: оны қайдан алам?
20 слайд
Ортаның интерфейс Ойын ортасы
программалау Scratch
20 слайд
Ортаның интерфейс Ойын ортасы программалау Scratch
21 слайд
Өзіндік жұмыс
Төмендегі тапсырманы орындаңыз және программаны тестілеп көріңіз.
Соңында қалай жұмыс істеп тұрғанын айтыңыз.
21 слайд
Өзіндік жұмыс Төмендегі тапсырманы орындаңыз және программаны тестілеп көріңіз. Соңында қалай жұмыс істеп тұрғанын айтыңыз.
22 слайд
Өзіндік жұмысқа сұрақтар :
•
Программада қанша цикл бар.
•
Ішкі және сыртқы циклды көрсетіңіз
•
Қандай командалар қайталанады?
•
Мысық 3 секундта қанша қадам жасайды?
22 слайд
Өзіндік жұмысқа сұрақтар : • Программада қанша цикл бар. • Ішкі және сыртқы циклды көрсетіңіз • Қандай командалар қайталанады? • Мысық 3 секундта қанша қадам жасайды?
23 слайд
Мұғалім таратқан парақшаны толтырыңыздар.
Сабақ үстінде үйренгендеріңіздің барлығын
жазыңыздар.
Қалай болды?
Әр жағдайға қаншалықты мағызды болғаны туралы баға
беріңіз РЕФЛЕКСИЯ «КҮНДЕЛІК»:
23 слайд
Мұғалім таратқан парақшаны толтырыңыздар. Сабақ үстінде үйренгендеріңіздің барлығын жазыңыздар. Қалай болды? Әр жағдайға қаншалықты мағызды болғаны туралы баға беріңіз РЕФЛЕКСИЯ «КҮНДЕЛІК»: