Материалдар / менің ата бабаларым қыпшақтар/презентация.3сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

менің ата бабаларым қыпшақтар/презентация.3сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
презентация./менің ата бабаларым қыпшақтар/
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2023
946
29 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
 Дүниетану.  3-сынып  Тақырыбы:  «Менің ата-бабаларым қыпшақтар»

1 слайд
 Дүниетану.  3-сынып  Тақырыбы:  «Менің ата-бабаларым қыпшақтар»

1 слайд

 Дүниетану.  3-сынып  Тақырыбы:  «Менің ата-бабаларым қыпшақтар»

Оқыту мақсаттары: 3.3.2.1 түрлі материалдарды зерделеу арқылы түркілердің өмір салтын анықтау. Сабақтың мақсаттары (Күтіл

2 слайд
Оқыту мақсаттары: 3.3.2.1 түрлі материалдарды зерделеу арқылы түркілердің өмір салтын анықтау. Сабақтың мақсаттары (Күтілетін нәтижелер ) Барлық оқушылар: қыпшақтардың қайда өмір сүргенін және немен айналысқанын біледі; қандай өмір сүру салтын ұстанғанын біледі. Көптеген оқушылар қазақтар мен қыпшақтардың өмір салтын, шаруашылығын, киімін, тілін, сыртқы келбетін салыстырады, ұқсастықтар мен айырмашылықтарды табады. Кейбір оқушылар қыпшақтардың өмірін рөлдік ойындар арқылы бейнелі түрде көрсетеді Әдіс-тәсілдері: Сахналық көрініс,бейнекөрініс,тыңдалым,жазылым,айтылым, «нысына» әдісі,ыстық орындық Ресурстар: Тәждер,топтамалар,акт,нысана,жебе,ұлттық тағамдар Алдыңғы білімдер : Түркілер және олардың өмір салты. Сабақтың түрі:кіріктірілген

2 слайд

Оқыту мақсаттары: 3.3.2.1 түрлі материалдарды зерделеу арқылы түркілердің өмір салтын анықтау. Сабақтың мақсаттары (Күтілетін нәтижелер ) Барлық оқушылар: қыпшақтардың қайда өмір сүргенін және немен айналысқанын біледі; қандай өмір сүру салтын ұстанғанын біледі. Көптеген оқушылар қазақтар мен қыпшақтардың өмір салтын, шаруашылығын, киімін, тілін, сыртқы келбетін салыстырады, ұқсастықтар мен айырмашылықтарды табады. Кейбір оқушылар қыпшақтардың өмірін рөлдік ойындар арқылы бейнелі түрде көрсетеді Әдіс-тәсілдері: Сахналық көрініс,бейнекөрініс,тыңдалым,жазылым,айтылым, «нысына» әдісі,ыстық орындық Ресурстар: Тәждер,топтамалар,акт,нысана,жебе,ұлттық тағамдар Алдыңғы білімдер : Түркілер және олардың өмір салты. Сабақтың түрі:кіріктірілген

1.Ұйымдастыру кезеңі - Психологиялық жағдай тудыру сабаққа. Бата беру. / Оқушы/

3 слайд
1.Ұйымдастыру кезеңі - Психологиялық жағдай тудыру сабаққа. Бата беру. / Оқушы/

3 слайд

1.Ұйымдастыру кезеңі - Психологиялық жағдай тудыру сабаққа. Бата беру. / Оқушы/

2.Ой қозғау «Тұлғалар сөйлейді» әдісі Басына атақты тұлғалардың тәждерін киген оқушылар сол адамдар туралы қысқаша мағлұмат айт

4 слайд
2.Ой қозғау «Тұлғалар сөйлейді» әдісі Басына атақты тұлғалардың тәждерін киген оқушылар сол адамдар туралы қысқаша мағлұмат айтып өтеді. -Балалар,бүгін біз жаңа бөлім «Атақты тұлғалар» бөлімін бастаймыз. Бұл бөлімде сендер: -Біздің бабаларымыз қыпшақтардың қалай өмір сүргені жайлы білесің; -Қазақ хандығы қашан пайда болғаны жайлы анықтайсың; -біз күні бүгінгіге дейін Қазақтың хандары мен билнрін,батырларын құрмет тұтып,есте ұстауымыздың себебін талқылайсың; -қазақ хандары жайлы сурет салу,өлең жолдарын құрастыруды үйренесің.

4 слайд

2.Ой қозғау «Тұлғалар сөйлейді» әдісі Басына атақты тұлғалардың тәждерін киген оқушылар сол адамдар туралы қысқаша мағлұмат айтып өтеді. -Балалар,бүгін біз жаңа бөлім «Атақты тұлғалар» бөлімін бастаймыз. Бұл бөлімде сендер: -Біздің бабаларымыз қыпшақтардың қалай өмір сүргені жайлы білесің; -Қазақ хандығы қашан пайда болғаны жайлы анықтайсың; -біз күні бүгінгіге дейін Қазақтың хандары мен билнрін,батырларын құрмет тұтып,есте ұстауымыздың себебін талқылайсың; -қазақ хандары жайлы сурет салу,өлең жолдарын құрастыруды үйренесің.

3.Жаңа сабақ Бүгінгі тақырып: «Менің бабаларым – қыпшақтар» Сен: -Қыпшақтар мен қазақта

5 слайд
3.Жаңа сабақ Бүгінгі тақырып: «Менің бабаларым – қыпшақтар» Сен: -Қыпшақтар мен қазақтардың ұлттық киімдерін,тілін,сыртқы келбетін салыстыруды үйренесің. -Қыпшақтардың қалай өмір сүргенін немен айналысқанын білетін боласың

5 слайд

3.Жаңа сабақ Бүгінгі тақырып: «Менің бабаларым – қыпшақтар» Сен: -Қыпшақтар мен қазақтардың ұлттық киімдерін,тілін,сыртқы келбетін салыстыруды үйренесің. -Қыпшақтардың қалай өмір сүргенін немен айналысқанын білетін боласың

Сөздік Қыпшақ Кипчак Кірсhak Түсіндіру/презентация/ Мұғалім: Қыпшақтар – қазақ халқының, басқа да түркі халықтарының нег

6 слайд
Сөздік Қыпшақ Кипчак Кірсhak Түсіндіру/презентация/ Мұғалім: Қыпшақтар – қазақ халқының, басқа да түркі халықтарының негізін құраған ежелгі тайпа. Ұлы дала осы халықтың атымен Дешті қыпшақ (Қыпшақ даласы) деп аталды. Ол Алтай тауларынан Дунайға дейін созылып жатыр. Қазіргі таңда осы аумақта көптеген халықтар: қазақтар, татарлар, башқұрттар, құмықтар, балқарлар, қарашайлар және т.б. өмір сүріп жатыр. Олардың барлығы өздерінің арғы бабалары ретінде қыпшақтарды санайды . Қыпшақ тілінде Қазақ тілінде Орыс тілінде Беш Бес Пять Таш Тас Камень Йети Жеті Семь

6 слайд

Сөздік Қыпшақ Кипчак Кірсhak Түсіндіру/презентация/ Мұғалім: Қыпшақтар – қазақ халқының, басқа да түркі халықтарының негізін құраған ежелгі тайпа. Ұлы дала осы халықтың атымен Дешті қыпшақ (Қыпшақ даласы) деп аталды. Ол Алтай тауларынан Дунайға дейін созылып жатыр. Қазіргі таңда осы аумақта көптеген халықтар: қазақтар, татарлар, башқұрттар, құмықтар, балқарлар, қарашайлар және т.б. өмір сүріп жатыр. Олардың барлығы өздерінің арғы бабалары ретінде қыпшақтарды санайды . Қыпшақ тілінде Қазақ тілінде Орыс тілінде Беш Бес Пять Таш Тас Камень Йети Жеті Семь

Бейнекөрініс. «Дешті қыпшақтар туралы» Тарихшы не дейді? Тарих пәнінің мұғалімі түсіндіреді. Сергіту сәті. Күй. Әбілқайыр Жар

7 слайд
Бейнекөрініс. «Дешті қыпшақтар туралы» Тарихшы не дейді? Тарих пәнінің мұғалімі түсіндіреді. Сергіту сәті. Күй. Әбілқайыр Жарасқан&Дешті Қыпшақ «Аңыз» Жеке жұмыс. Бос сөздерді толтыр. Жұмыс дәптеріндегі а тапсырмасын орындайды .

7 слайд

Бейнекөрініс. «Дешті қыпшақтар туралы» Тарихшы не дейді? Тарих пәнінің мұғалімі түсіндіреді. Сергіту сәті. Күй. Әбілқайыр Жарасқан&Дешті Қыпшақ «Аңыз» Жеке жұмыс. Бос сөздерді толтыр. Жұмыс дәптеріндегі а тапсырмасын орындайды .

Сахналық көрініс. «Қыпшақтар мен қазақтардың қауышуы». 4.Бекіту. «Ыстық орындық» әдісі арқылы тарихшыға өздерін қызықтыраты

8 слайд
Сахналық көрініс. «Қыпшақтар мен қазақтардың қауышуы». 4.Бекіту. «Ыстық орындық» әдісі арқылы тарихшыға өздерін қызықтыратын сұрақтар қояды Ең жақсы,қызық деген сұраққа «тарихшыдан сый» алады. -Сонымен не білдік? -Не үйрендік?

8 слайд

Сахналық көрініс. «Қыпшақтар мен қазақтардың қауышуы». 4.Бекіту. «Ыстық орындық» әдісі арқылы тарихшыға өздерін қызықтыратын сұрақтар қояды Ең жақсы,қызық деген сұраққа «тарихшыдан сый» алады. -Сонымен не білдік? -Не үйрендік?

Рефлексия «Нысана» әдісі.

9 слайд
Рефлексия «Нысана» әдісі.

9 слайд

Рефлексия «Нысана» әдісі.

5.Үйге тапсырма Үлкендердің көмегіне және қосымша әдебиеттерге жүгініп, қазақтардан басқа , тағы қандай халықтар түркілердің

10 слайд
5.Үйге тапсырма Үлкендердің көмегіне және қосымша әдебиеттерге жүгініп, қазақтардан басқа , тағы қандай халықтар түркілердің қыпшақ тармағынан таралғанын біліп кел. Сен ол халықтар жайында не білесің?

10 слайд

5.Үйге тапсырма Үлкендердің көмегіне және қосымша әдебиеттерге жүгініп, қазақтардан басқа , тағы қандай халықтар түркілердің қыпшақ тармағынан таралғанын біліп кел. Сен ол халықтар жайында не білесің?