Менің атым Қожа 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ИНИРБАЕВА ЖУМАЗИЯ
КАБИЕВНА
“ Бидайық негізгі мектебі”
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің
мұғалімі
Санаты: I
Педөтілі: 24
1 слайд
ИНИРБАЕВА ЖУМАЗИЯ КАБИЕВНА “ Бидайық негізгі мектебі” Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Санаты: I Педөтілі: 24
2 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: МЕНІҢ АТЫМ
ҚОЖА
Оқу
мақсаты Сабақтың
мақсаты Тілдік
мақсат
Тірек сөздер мен
ұсынылған
иллюстрациялар
арқылы тақырыпты
болжау. 5Т/ А 1.
Коммуникативтік
жағдаятқа сай
эмоцианалды сөздерді
дауыс ырғақтары
арқылы қыстырма,
одағай, қаратпа сөздерді
еркін қолданып диалогке
даярлықсыз қатысу, өз
пікірін білдіру
( Т / А 6 ) Барлық оқушылар
орындай алады:
Мәтін мазмұнын түсіне
алады. Мәтінді
мазмұндай алады. Сұрақ
қоя алады.
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады:
Тақырыпқа сай диалог
құра біледі. Мәселені
талдай алады. Саралай
біледі.
Кейбір оқушылар
орындай алады:
Әңгіме желісі бойынша
сұрақ құра алады,
сөздерді пайдаланып
диалогке түсе алады . Оқушылар орындай
алады:
Мәтін құра алады,
өмірмен байланыстыра
суреттей алады, талдай
алады, пікір білдіре
алады.
Пәнге қатысты сөздік қор
мен терминдер:
Диалог, портрет,
мінездеме,кейіпкер
Диалог құруға / шығарма
жазуға арналған пайдалы
тіркестер :
Ақылды Қожа, менің
досым, Қожаның
әрекеттері
2 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: МЕНІҢ АТЫМ ҚОЖА Оқу мақсаты Сабақтың мақсаты Тілдік мақсат Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау. 5Т/ А 1. Коммуникативтік жағдаятқа сай эмоцианалды сөздерді дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, одағай, қаратпа сөздерді еркін қолданып диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру ( Т / А 6 ) Барлық оқушылар орындай алады: Мәтін мазмұнын түсіне алады. Мәтінді мазмұндай алады. Сұрақ қоя алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тақырыпқа сай диалог құра біледі. Мәселені талдай алады. Саралай біледі. Кейбір оқушылар орындай алады: Әңгіме желісі бойынша сұрақ құра алады, сөздерді пайдаланып диалогке түсе алады . Оқушылар орындай алады: Мәтін құра алады, өмірмен байланыстыра суреттей алады, талдай алады, пікір білдіре алады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Диалог, портрет, мінездеме,кейіпкер Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер : Ақылды Қожа, менің досым, Қожаның әрекеттері
3 слайд
“ Кинометафора “ әдісімен кинодан үзінді көрсету.
«Кубизм» әдісінің 6 қыры бойынша оқушыларға
тақырыпқа сәйкес топтық тапсырма беріледі .
I топ – Суреттеңіз және салыстырыңыз .
Қожа қандай бала? Суреттейді.
Қожа және басқа кейіпкерді салыстырады.
II топ – ЗЕРТТЕҢІЗ ЖӘНЕ БОЛЖАҢЫЗ .
Сәбира Майқанова қандай адам? Зерттейді
Повестті сіз қалай аяқтар едіңіз? Болжайды.
III топ – Қолданыңыз және талдаңыз.
Мәтін кейіпкерін өмірмен байланыстырады.
Қожаның құпия кеңесін талдайды.САБАҚТА ҚОЛДАНЫЛАТЫН
БЕЛСЕНДІ
ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ:
3 слайд
“ Кинометафора “ әдісімен кинодан үзінді көрсету. «Кубизм» әдісінің 6 қыры бойынша оқушыларға тақырыпқа сәйкес топтық тапсырма беріледі . I топ – Суреттеңіз және салыстырыңыз . Қожа қандай бала? Суреттейді. Қожа және басқа кейіпкерді салыстырады. II топ – ЗЕРТТЕҢІЗ ЖӘНЕ БОЛЖАҢЫЗ . Сәбира Майқанова қандай адам? Зерттейді Повестті сіз қалай аяқтар едіңіз? Болжайды. III топ – Қолданыңыз және талдаңыз. Мәтін кейіпкерін өмірмен байланыстырады. Қожаның құпия кеңесін талдайды.САБАҚТА ҚОЛДАНЫЛАТЫН БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ:
4 слайд
СЕРГІТУ. «МЕНІҢ АТЫМ ҚОЖА»
ФИЛЬМІНДЕГІ ӘУЕНГЕ БИЛЕТУ.
Саралап оқыту . “Дана үкі” әдісі
I топ.
Мәтіннен қаратпа сөздерді тауып, ережесіне
тоқталып, диалог құрайды.
II топ .
Мәтіннен одағай сөздерді тауып, ережесіне
тоқталып, диалог құрайды.
III топ.
Мәтіннен қыстырма сөздерді тауып, ережесіне
тоқталып , диалог құрайды .
4 слайд
СЕРГІТУ. «МЕНІҢ АТЫМ ҚОЖА» ФИЛЬМІНДЕГІ ӘУЕНГЕ БИЛЕТУ. Саралап оқыту . “Дана үкі” әдісі I топ. Мәтіннен қаратпа сөздерді тауып, ережесіне тоқталып, диалог құрайды. II топ . Мәтіннен одағай сөздерді тауып, ережесіне тоқталып, диалог құрайды. III топ. Мәтіннен қыстырма сөздерді тауып, ережесіне тоқталып , диалог құрайды .
5 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
Бағалау
критерийі дескриптор балл
Тақырыпты
болжау Тақырыпты аша біледі
Салыстыра және зерттей біледі
Суреттей және болжай біледі
Қолдана біледі
Диалогке қатысу
Диалог құра біледі
Ереже шығара біледі
Сыни ойлай алады
Сұрақ қоя біледі.
5 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Бағалау критерийі дескриптор балл Тақырыпты болжау Тақырыпты аша біледі Салыстыра және зерттей біледі Суреттей және болжай біледі Қолдана біледі Диалогке қатысу Диалог құра біледі Ереже шығара біледі Сыни ойлай алады Сұрақ қоя біледі.
6 слайд
Кері байланыс
1 .Сендерде Қожаның басында болған
оқиғалар кездесті ме?
2.Егер сен Қожаның орнында болсаң
не істер едің?
3. Қазіргі кезде Қожа секілді балалар
бар ма?
4. Егер болса, сен қалай көмектесер
едің?
6 слайд
Кері байланыс 1 .Сендерде Қожаның басында болған оқиғалар кездесті ме? 2.Егер сен Қожаның орнында болсаң не істер едің? 3. Қазіргі кезде Қожа секілді балалар бар ма? 4. Егер болса, сен қалай көмектесер едің?
7 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
Оқушылар сөйлемді жалғастырулары
керек :
- Мен …. қатысты көз қарасымды
өзгерттім
- Мен …. туралы көп білдім.
- Мен … таң қалдым.
- Мен …. сезімде болдым.
- Мен …. салыстырдым.
- Мен …. үшін уайымдадым
7 слайд
РЕФЛЕКСИЯ Оқушылар сөйлемді жалғастырулары керек : - Мен …. қатысты көз қарасымды өзгерттім - Мен …. туралы көп білдім. - Мен … таң қалдым. - Мен …. сезімде болдым. - Мен …. салыстырдым. - Мен …. үшін уайымдадым
8 слайд
НӘТИЖЕ
8 слайд
НӘТИЖЕ