Материалдар / "Менің бақытты жанұям" Тренинг-сабақ

"Менің бақытты жанұям" Тренинг-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп психологтарына оқушыларга өткізуге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
1403
9 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Менің бақытты жанұям» Тренинг сабақБатыс Қазақстан облысы Теректі ауданы Долинный ауылы Чапаев жалпы орта білім беретін мектебі

1 слайд
«Менің бақытты жанұям» Тренинг сабақБатыс Қазақстан облысы Теректі ауданы Долинный ауылы Чапаев жалпы орта білім беретін мектебі Өткізген: мектеп психологі Рскалиева А.Б.

1 слайд

«Менің бақытты жанұям» Тренинг сабақБатыс Қазақстан облысы Теректі ауданы Долинный ауылы Чапаев жалпы орта білім беретін мектебі Өткізген: мектеп психологі Рскалиева А.Б.

Мақсаты: Ата-ананың тәрбие мәселесіндегі психологиялық құзыреттілігін арттырып, баламен тиімді қарым - қатынас орнат

2 слайд
Мақсаты: Ата-ананың тәрбие мәселесіндегі психологиялық құзыреттілігін арттырып, баламен тиімді қарым - қатынас орната білу қабілетін дамыту, оқу-тәрбие жұмыстарына қатыстыра отырып, серіктестікке тарту.

2 слайд

Мақсаты: Ата-ананың тәрбие мәселесіндегі психологиялық құзыреттілігін арттырып, баламен тиімді қарым - қатынас орната білу қабілетін дамыту, оқу-тәрбие жұмыстарына қатыстыра отырып, серіктестікке тарту.

Топқа бөлу. Табиғаттағы ең маңызды нәрсе ағаш, енді сол ағаштың несі болар едіңіз тамыры ма, діңі ме, жапырығы ма? Ә

3 слайд
Топқа бөлу. Табиғаттағы ең маңызды нәрсе ағаш, енді сол ағаштың несі болар едіңіз тамыры ма, діңі ме, жапырығы ма? Әркім өз қалауы бойынша таңдаған суреттерін алады. Тамыр, жапырақ, діңі болып топқа бөлінеді.

3 слайд

Топқа бөлу. Табиғаттағы ең маңызды нәрсе ағаш, енді сол ағаштың несі болар едіңіз тамыры ма, діңі ме, жапырығы ма? Әркім өз қалауы бойынша таңдаған суреттерін алады. Тамыр, жапырақ, діңі болып топқа бөлінеді.

«Гүл бейнесіндегі отбасы» тренингі Тренингті бастамас бұрын, танысып алайық, «Гүл бейнесіндегі отбасын таныстыру» ой

4 слайд
«Гүл бейнесіндегі отбасы» тренингі Тренингті бастамас бұрын, танысып алайық, «Гүл бейнесіндегі отбасын таныстыру» ойынын өткізейік. Әрбір қатысушы өз отбасын гүл бейнесінде салып таныстырып өтеді.

4 слайд

«Гүл бейнесіндегі отбасы» тренингі Тренингті бастамас бұрын, танысып алайық, «Гүл бейнесіндегі отбасын таныстыру» ойынын өткізейік. Әрбір қатысушы өз отбасын гүл бейнесінде салып таныстырып өтеді.

Топтық жұмыс 1- топ: «Бақыт» сөзін 2-топ: «Отбасы» сөзін 3-топ: «Ата-анамен бала қарым- қатынасы» сөздерін ассоциация құраймыз

5 слайд
Топтық жұмыс 1- топ: «Бақыт» сөзін 2-топ: «Отбасы» сөзін 3-топ: «Ата-анамен бала қарым- қатынасы» сөздерін ассоциация құраймыз .

5 слайд

Топтық жұмыс 1- топ: «Бақыт» сөзін 2-топ: «Отбасы» сөзін 3-топ: «Ата-анамен бала қарым- қатынасы» сөздерін ассоциация құраймыз .

«Мадақтау мен жазалау» Мақсаты: Ата-ананың балаға деген көңіл бөлуін байқау. Барысы: Қағазды екіге бөліп, бір жағына б

6 слайд
«Мадақтау мен жазалау» Мақсаты: Ата-ананың балаға деген көңіл бөлуін байқау. Барысы: Қағазды екіге бөліп, бір жағына баланы мақтау кезінде қолданылатын сөздерді,   ал екінші жағына, сөгіс жариялау кезінде қолданылатын сөздерді жазыңыз.   Қай бөлікте сөздердің көп болғандығы жайында сараптама жасалып, ата-аналарға қорытынды жасау ұсынылады.

6 слайд

«Мадақтау мен жазалау» Мақсаты: Ата-ананың балаға деген көңіл бөлуін байқау. Барысы: Қағазды екіге бөліп, бір жағына баланы мақтау кезінде қолданылатын сөздерді,   ал екінші жағына, сөгіс жариялау кезінде қолданылатын сөздерді жазыңыз.   Қай бөлікте сөздердің көп болғандығы жайында сараптама жасалып, ата-аналарға қорытынды жасау ұсынылады.

«Жалғасын тап» ойыны. Ойын барысында 4 сөз беріледі: «Ана», «Бала», «Асығу» және «Дана». Осы сөздері қолдана отыр

7 слайд
«Жалғасын тап» ойыны. Ойын барысында 4 сөз беріледі: «Ана», «Бала», «Асығу» және «Дана». Осы сөздері қолдана отырып өлең шумағын құрастырамыз. Талдау: өлең шумағын бір - бірден оқып талдайды.

7 слайд

«Жалғасын тап» ойыны. Ойын барысында 4 сөз беріледі: «Ана», «Бала», «Асығу» және «Дана». Осы сөздері қолдана отырып өлең шумағын құрастырамыз. Талдау: өлең шумағын бір - бірден оқып талдайды.

Қорытынды: Мәселен, мен былай құрастырдым: Бас иеді барлық адам – АНАҒА, Жақсылықты ол тілейді – БАЛАҒА Мақсатына ж

8 слайд
Қорытынды: Мәселен, мен былай құрастырдым: Бас иеді барлық адам – АНАҒА, Жақсылықты ол тілейді – БАЛАҒА Мақсатына жеткізуге АСЫҒЫП, Өз баласын теңейді ол – ДАНАҒА. – деп бүгінгі тренинг сабағымызды қорытындылағым келеді!

8 слайд

Қорытынды: Мәселен, мен былай құрастырдым: Бас иеді барлық адам – АНАҒА, Жақсылықты ол тілейді – БАЛАҒА Мақсатына жеткізуге АСЫҒЫП, Өз баласын теңейді ол – ДАНАҒА. – деп бүгінгі тренинг сабағымызды қорытындылағым келеді!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ