Материалдар / "Менің досым" тәрбие сағаты
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Менің досым" тәрбие сағаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Сынып жетекшілер үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
673
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
САБАҚ ЖОСПАРЫ Пән мұғалімі Жунусова Жанар Кыдырбековна

1 слайд
САБАҚ ЖОСПАРЫ Пән мұғалімі Жунусова Жанар Кыдырбековна

Сабақтың тақырыбы Менің досым

2 слайд
Сабақтың тақырыбы Менің досым

Осы сабақты меңгеруге қол жеткізетін оқу мақсаты Оқылым стратегиясын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпарат

3 слайд
Осы сабақты меңгеруге қол жеткізетін оқу мақсаты Оқылым стратегиясын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқиды. (5.О6)

Құндылықтарды игеру Зайырлы қоғам және жоғары руханият

4 слайд
Құндылықтарды игеру Зайырлы қоғам және жоғары руханият

Барлық оқушылар орындай алады: Оқылым кезінде мәтіннен жалпы мазмұнын түсінеді, нақты ақпаратты табады .

5 слайд
Барлық оқушылар орындай алады: Оқылым кезінде мәтіннен жалпы мазмұнын түсінеді, нақты ақпаратты табады .

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқылым кезінде нақты ақпаратты тауып, пікір білдіреді. Тақырып бойынша диалогке түседі.

6 слайд
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқылым кезінде нақты ақпаратты тауып, пікір білдіреді. Тақырып бойынша диалогке түседі.

Кейбір оқушылар орындай алады: Оқылым стратегияларын қолдана алады.

7 слайд
Кейбір оқушылар орындай алады: Оқылым стратегияларын қолдана алады.

Бағалау критерийі Білім алушы Мәтін мазмұны негізінде маңызды ақпаратты анықтайды. Оқылым стратегияларын қолданады. Тақыр

8 слайд
Бағалау критерийі Білім алушы Мәтін мазмұны негізінде маңызды ақпаратты анықтайды. Оқылым стратегияларын қолданады. Тақырыпқа байланысты ойын жүйелі жеткізеді.

Тілдік мақсаттар Мақал – мәтелдер, синонимдер, антонимдер

9 слайд
Тілдік мақсаттар Мақал – мәтелдер, синонимдер, антонимдер

. Ойлау деңгейлері Білу, түсіну, қолдану

10 слайд
. Ойлау деңгейлері Білу, түсіну, қолдану

Сабақтың басы Шаттық шеңберінде тұрып, бір-біріне жақсы тілектер айту.

11 слайд
Сабақтың басы Шаттық шеңберінде тұрып, бір-біріне жақсы тілектер айту.

ДОСТЫҚ СЫЙЛАСТЫҚ МЕЙІРІМДІЛІКТопқа бөлу

12 слайд
ДОСТЫҚ СЫЙЛАСТЫҚ МЕЙІРІМДІЛІКТопқа бөлу

1-тапсырма . 1-тапсырма бойынша дескриптор Білім алушы 1.Мәтінді мұқият оқиды, мазмұнын түсінеді. Оқушылар ойтүрткі сұрақтар

13 слайд
1-тапсырма . 1-тапсырма бойынша дескриптор Білім алушы 1.Мәтінді мұқият оқиды, мазмұнын түсінеді. Оқушылар ойтүрткі сұрақтарына жауап береді 2. Мәтіннің мазмұнына талдау жасай отырып, идеяны анықтайды. 3. Мәтіндегі негізгі ақпаратты іріктейді.

Кері байланыс Бірін-бірі бағалау

14 слайд
Кері байланыс Бірін-бірі бағалау

2-тапсырма Топтық жұмыс Джигсо-1 әдісі арқылы 3 топқа мәтінді бөліп беру. Барлық топқа оқуды ұсыну. 1.«Өкіл» жаттығуы арқылы

15 слайд
2-тапсырма Топтық жұмыс Джигсо-1 әдісі арқылы 3 топқа мәтінді бөліп беру. Барлық топқа оқуды ұсыну. 1.«Өкіл» жаттығуы арқылы үш оқушы шығып, басқа топтарға түсіндіреді. 2. Әркім өз тобына келіп түсіндіреді. 2 -тапсырма бойынша дескриптор 1.Мәтінді түсініп оқиды. 2. Мәтінді басқа топтарға түсіндіреді.

Кері байланыс Топ басшысының бағалауы

16 слайд
Кері байланыс Топ басшысының бағалауы

«КӨҢІЛДІ КҮН»

17 слайд
«КӨҢІЛДІ КҮН»

3 - тапсырма Аудиожазбадан достық туралы мәтін тыңдату.  1.Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеу.  2. М

18 слайд
3 - тапсырма Аудиожазбадан достық туралы мәтін тыңдату.  1.Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеу.  2. Мәтіндегі синонимдерді табу, синонимдік қатар жасау, синонимдерді сәйкестендіру.  3.Мәтіндегі негізгі ақпараттарға сүйеніп, жинақы мәтін жазу.

3-тапсырма бойынша дескриптор 1.Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктейді. 2. Мәтіндегі синонимдерді табады;  с

19 слайд
3-тапсырма бойынша дескриптор 1.Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктейді. 2. Мәтіндегі синонимдерді табады;  синонимдік қатар жасайды;  синонимдерді сәйкестендіреді; 3.Мәтіндегі негізгі ақпараттарға сүйеніп, жинақы мәтін жазады

Бағалау әдісі

20 слайд
Бағалау әдісі

Сабақтың соңы Жинақтау Топтардың аттарына сәйкес достық, сыйластық, мейірімділік тақырыптарында мақал - мәтелер айту

21 слайд
Сабақтың соңы Жинақтау Топтардың аттарына сәйкес достық, сыйластық, мейірімділік тақырыптарында мақал - мәтелер айту

Рефлексия «Плюс» (+) «Минус» (–) «Қызыға мын» (?)

22 слайд
Рефлексия «Плюс» (+) «Минус» (–) «Қызыға мын» (?)

Сыңарын тап Үйге тапсырма «Досы көпті жау алмайды» тақырыбына әңгіме жазу

23 слайд
Сыңарын тап Үйге тапсырма «Досы көпті жау алмайды» тақырыбына әңгіме жазу

Адал дос жауапкершілігі жоғары шыншыладал сыйласатын жомарт Мейірімді кешірімшілқамқор

24 слайд
Адал дос жауапкершілігі жоғары шыншыладал сыйласатын жомарт Мейірімді кешірімшілқамқор

Б а р ш а ң ы з ғ а с ә т т і л і к

25 слайд
Б а р ш а ң ы з ғ а с ә т т і л і к

Үйге тапсырма «Досы көпті жау алмайды» тақырыбына әңгіме жазу

26 слайд
Үйге тапсырма «Досы көпті жау алмайды» тақырыбына әңгіме жазу

27 слайд

28 слайд