Материалдар / "Менің досым" тәрбие сағаты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Менің досым" тәрбие сағаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Сынып жетекшілер үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
844
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
САБАҚ ЖОСПАРЫ Пән мұғалімі Жунусова Жанар Кыдырбековна

1 слайд
САБАҚ ЖОСПАРЫ Пән мұғалімі Жунусова Жанар Кыдырбековна

1 слайд

САБАҚ ЖОСПАРЫ Пән мұғалімі Жунусова Жанар Кыдырбековна

Сабақтың тақырыбы Менің досым

2 слайд
Сабақтың тақырыбы Менің досым

2 слайд

Сабақтың тақырыбы Менің досым

Осы сабақты меңгеруге қол жеткізетін оқу мақсаты Оқылым стратегиясын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу,

3 слайд
Осы сабақты меңгеруге қол жеткізетін оқу мақсаты Оқылым стратегиясын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқиды. (5.О6)

3 слайд

Осы сабақты меңгеруге қол жеткізетін оқу мақсаты Оқылым стратегиясын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқиды. (5.О6)

Құндылықтарды игеру Зайырлы қоғам және жоғары руханият

4 слайд
Құндылықтарды игеру Зайырлы қоғам және жоғары руханият

4 слайд

Құндылықтарды игеру Зайырлы қоғам және жоғары руханият

Барлық оқушылар орындай алады: Оқылым кезінде мәтіннен жалпы мазмұнын түсінеді, нақты ақпаратты табады.

5 слайд
Барлық оқушылар орындай алады: Оқылым кезінде мәтіннен жалпы мазмұнын түсінеді, нақты ақпаратты табады.

5 слайд

Барлық оқушылар орындай алады: Оқылым кезінде мәтіннен жалпы мазмұнын түсінеді, нақты ақпаратты табады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқылым кезінде нақты ақпаратты тауып, пікір білдіреді. Тақырып бойынша д

6 слайд
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқылым кезінде нақты ақпаратты тауып, пікір білдіреді. Тақырып бойынша диалогке түседі.

6 слайд

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқылым кезінде нақты ақпаратты тауып, пікір білдіреді. Тақырып бойынша диалогке түседі.

Кейбір оқушылар орындай алады: Оқылым стратегияларын қолдана алады.

7 слайд
Кейбір оқушылар орындай алады: Оқылым стратегияларын қолдана алады.

7 слайд

Кейбір оқушылар орындай алады: Оқылым стратегияларын қолдана алады.

Бағалау критерийі Білім алушы Мәтін мазмұны негізінде маңызды ақпаратты анықтайды. Оқылым стратегияларын

8 слайд
Бағалау критерийі Білім алушы Мәтін мазмұны негізінде маңызды ақпаратты анықтайды. Оқылым стратегияларын қолданады. Тақырыпқа байланысты ойын жүйелі жеткізеді.

8 слайд

Бағалау критерийі Білім алушы Мәтін мазмұны негізінде маңызды ақпаратты анықтайды. Оқылым стратегияларын қолданады. Тақырыпқа байланысты ойын жүйелі жеткізеді.

Тілдік мақсаттар Мақал – мәтелдер, синонимдер, антонимдер

9 слайд
Тілдік мақсаттар Мақал – мәтелдер, синонимдер, антонимдер

9 слайд

Тілдік мақсаттар Мақал – мәтелдер, синонимдер, антонимдер

. Ойлау деңгейлері Білу, түсіну, қолдану

10 слайд
. Ойлау деңгейлері Білу, түсіну, қолдану

10 слайд

. Ойлау деңгейлері Білу, түсіну, қолдану

Сабақтың басы Шаттық шеңберінде тұрып, бір-біріне жақсы тілектер айту.

11 слайд
Сабақтың басы Шаттық шеңберінде тұрып, бір-біріне жақсы тілектер айту.

11 слайд

Сабақтың басы Шаттық шеңберінде тұрып, бір-біріне жақсы тілектер айту.

ДОСТЫҚ СЫЙЛАСТЫҚ МЕЙІРІМДІЛІК Топқа бөлу

12 слайд
ДОСТЫҚ СЫЙЛАСТЫҚ МЕЙІРІМДІЛІК Топқа бөлу

12 слайд

ДОСТЫҚ СЫЙЛАСТЫҚ МЕЙІРІМДІЛІК Топқа бөлу

1-тапсырма . 1-тапсырма бойынша дескриптор Білім алушы 1.Мәтінді мұқият оқиды, мазмұнын түсінеді. Оқушылар о

13 слайд
1-тапсырма . 1-тапсырма бойынша дескриптор Білім алушы 1.Мәтінді мұқият оқиды, мазмұнын түсінеді. Оқушылар ойтүрткі сұрақтарына жауап береді 2. Мәтіннің мазмұнына талдау жасай отырып, идеяны анықтайды. 3. Мәтіндегі негізгі ақпаратты іріктейді.

13 слайд

1-тапсырма . 1-тапсырма бойынша дескриптор Білім алушы 1.Мәтінді мұқият оқиды, мазмұнын түсінеді. Оқушылар ойтүрткі сұрақтарына жауап береді 2. Мәтіннің мазмұнына талдау жасай отырып, идеяны анықтайды. 3. Мәтіндегі негізгі ақпаратты іріктейді.

Кері байланыс Бірін-бірі бағалау

14 слайд
Кері байланыс Бірін-бірі бағалау

14 слайд

Кері байланыс Бірін-бірі бағалау

2-тапсырма Топтық жұмыс Джигсо-1 әдісі арқылы 3 топқа мәтінді бөліп беру. Барлық топқа оқуды ұсыну. 1.«Өкіл»

15 слайд
2-тапсырма Топтық жұмыс Джигсо-1 әдісі арқылы 3 топқа мәтінді бөліп беру. Барлық топқа оқуды ұсыну. 1.«Өкіл» жаттығуы арқылы үш оқушы шығып, басқа топтарға түсіндіреді. 2. Әркім өз тобына келіп түсіндіреді. 2-тапсырма бойынша дескриптор 1.Мәтінді түсініп оқиды. 2. Мәтінді басқа топтарға түсіндіреді.

15 слайд

2-тапсырма Топтық жұмыс Джигсо-1 әдісі арқылы 3 топқа мәтінді бөліп беру. Барлық топқа оқуды ұсыну. 1.«Өкіл» жаттығуы арқылы үш оқушы шығып, басқа топтарға түсіндіреді. 2. Әркім өз тобына келіп түсіндіреді. 2-тапсырма бойынша дескриптор 1.Мәтінді түсініп оқиды. 2. Мәтінді басқа топтарға түсіндіреді.

Кері байланыс Топ басшысының бағалауы

16 слайд
Кері байланыс Топ басшысының бағалауы

16 слайд

Кері байланыс Топ басшысының бағалауы

«КӨҢІЛДІ КҮН»

17 слайд
«КӨҢІЛДІ КҮН»

17 слайд

«КӨҢІЛДІ КҮН»

3 - тапсырма Аудиожазбадан достық туралы мәтін тыңдату. 1.Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді ірік

18 слайд
3 - тапсырма Аудиожазбадан достық туралы мәтін тыңдату. 1.Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеу. 2. Мәтіндегі синонимдерді табу, синонимдік қатар жасау, синонимдерді сәйкестендіру. 3.Мәтіндегі негізгі ақпараттарға сүйеніп, жинақы мәтін жазу.

18 слайд

3 - тапсырма Аудиожазбадан достық туралы мәтін тыңдату. 1.Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеу. 2. Мәтіндегі синонимдерді табу, синонимдік қатар жасау, синонимдерді сәйкестендіру. 3.Мәтіндегі негізгі ақпараттарға сүйеніп, жинақы мәтін жазу.

3-тапсырма бойынша дескриптор 1.Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктейді. 2. Мәтіндегі синонимде

19 слайд
3-тапсырма бойынша дескриптор 1.Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктейді. 2. Мәтіндегі синонимдерді табады; синонимдік қатар жасайды; синонимдерді сәйкестендіреді; 3.Мәтіндегі негізгі ақпараттарға сүйеніп, жинақы мәтін жазады

19 слайд

3-тапсырма бойынша дескриптор 1.Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктейді. 2. Мәтіндегі синонимдерді табады; синонимдік қатар жасайды; синонимдерді сәйкестендіреді; 3.Мәтіндегі негізгі ақпараттарға сүйеніп, жинақы мәтін жазады

Бағалау әдісі

20 слайд
Бағалау әдісі

20 слайд

Бағалау әдісі

Сабақтың соңы Жинақтау Топтардың аттарына сәйкес достық, сыйластық, мейірімділік тақырыптарында мақал - мәтел

21 слайд
Сабақтың соңы Жинақтау Топтардың аттарына сәйкес достық, сыйластық, мейірімділік тақырыптарында мақал - мәтелер айту

21 слайд

Сабақтың соңы Жинақтау Топтардың аттарына сәйкес достық, сыйластық, мейірімділік тақырыптарында мақал - мәтелер айту

Рефлексия «Плюс» (+) «Минус» (–) «Қызыға ­мын» (?)

22 слайд
Рефлексия «Плюс» (+) «Минус» (–) «Қызыға ­мын» (?)

22 слайд

Рефлексия «Плюс» (+) «Минус» (–) «Қызыға ­мын» (?)

Сыңарын тап Үйге тапсырма «Досы көпті жау алмайды» тақырыбына әңгіме жазу

23 слайд
Сыңарын тап Үйге тапсырма «Досы көпті жау алмайды» тақырыбына әңгіме жазу

23 слайд

Сыңарын тап Үйге тапсырма «Досы көпті жау алмайды» тақырыбына әңгіме жазу

Адал дос жауапкершілігі жоғары шыншыл адал сыйласатын жомарт Мейірімді кешірімшіл қамқор

24 слайд
Адал дос жауапкершілігі жоғары шыншыл адал сыйласатын жомарт Мейірімді кешірімшіл қамқор

24 слайд

Адал дос жауапкершілігі жоғары шыншыл адал сыйласатын жомарт Мейірімді кешірімшіл қамқор

Баршаңызға сәттілік

25 слайд
Баршаңызға сәттілік

25 слайд

Баршаңызға сәттілік

Үйге тапсырма «Досы көпті жау алмайды» тақырыбына әңгіме жазу

26 слайд
Үйге тапсырма «Досы көпті жау алмайды» тақырыбына әңгіме жазу

26 слайд

Үйге тапсырма «Досы көпті жау алмайды» тақырыбына әңгіме жазу

27 слайд

27 слайд

28 слайд

28 слайд