Менің көңіл-күйім

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Менің көңіл-күйім

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға, педагогтарға, ата-аналарға жағымды көңіл-күй сыйлау
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
1

#1 слайд
1

1 слайд

1

Мақсаты: •Оқушылардың эмоционалдық фонын, •көңіл-күй деңгейін • көтеру.

#2 слайд
Мақсаты: •Оқушылардың эмоционалдық фонын, •көңіл-күй деңгейін • көтеру.  

2 слайд

Мақсаты: •Оқушылардың эмоционалдық фонын, •көңіл-күй деңгейін • көтеру.  

•«Сәлемдесу» ойыны: •Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қ

#3 слайд
•«Сәлемдесу» ойыны: •Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен. •

3 слайд

•«Сәлемдесу» ойыны: •Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен. •

•. Көңіл-күй дегеніміз не? •Адам көңілді болғанда қандай көңіл-күй болады? •Адам көңілсіз болғанда қандай көңіл-күй болады? •Көң

#4 слайд
•. Көңіл-күй дегеніміз не? •Адам көңілді болғанда қандай көңіл-күй болады? •Адам көңілсіз болғанда қандай көңіл-күй болады? •Көңіл-күйдің денсаулыққа әсері бола ма?

4 слайд

•. Көңіл-күй дегеніміз не? •Адам көңілді болғанда қандай көңіл-күй болады? •Адам көңілсіз болғанда қандай көңіл-күй болады? •Көңіл-күйдің денсаулыққа әсері бола ма?

•«Кім, нені жақсы көреді?» жаттығуы. •Барлығы орындықтарға отырады. Кім, нені жақсы көреді солар орындарынан тұрады. Мысалы: Кі

#5 слайд
•«Кім, нені жақсы көреді?» жаттығуы. •Барлығы орындықтарға отырады. Кім, нені жақсы көреді солар орындарынан тұрады. Мысалы: Кім балмұздақты жақсы көреді, сол орнынан тұрсын…Кім өзін батырмын деп есептейді?… Кім сары түсті жақсы көреді?… Кім көп тамақ жегенді жақсы көреді?… Кім айнаға қарағанды жақсы көреді? т.б. сұрақтар қоюға болады.

5 слайд

•«Кім, нені жақсы көреді?» жаттығуы. •Барлығы орындықтарға отырады. Кім, нені жақсы көреді солар орындарынан тұрады. Мысалы: Кім балмұздақты жақсы көреді, сол орнынан тұрсын…Кім өзін батырмын деп есептейді?… Кім сары түсті жақсы көреді?… Кім көп тамақ жегенді жақсы көреді?… Кім айнаға қарағанды жақсы көреді? т.б. сұрақтар қоюға болады.

•«Көңіл-күй неге ұқсас?». •Ойыншылар олардың бүгінгі көңіл-күйлері неге (қай жыл мезгіліне, ауа райына, табиғаттың құбылысына)

#6 слайд
•«Көңіл-күй неге ұқсас?». •Ойыншылар олардың бүгінгі көңіл-күйлері неге (қай жыл мезгіліне, ауа райына, табиғаттың құбылысына) ұқсас екенін айтып береді. Ойынды үлкен дер бастаса жақсы болар еді: «Менің қазіргі көңіл-күйім көгілдір аспандағы жылы, жұмсақ күннің көзіне ұқсайды, ал сенің ше?». Жаттығу шеңбер бойымен жалғаса береді. Ойынның сонында жауаптар қорытындыланады, бүгінгі шеңберіміздегі балалардың көңіл-күйі қандай екен: қайғылы, көңілді, күлкілі, ызаланған т.б.Жауаптардың қорытындысын шығарған кезде, жаман ауа райы, суық, жанбыр, түнерген аспан сияқты элементтер агрессивті, қобалжу күйлердің көрсеткіштеріне назар аударыңыз.

6 слайд

•«Көңіл-күй неге ұқсас?». •Ойыншылар олардың бүгінгі көңіл-күйлері неге (қай жыл мезгіліне, ауа райына, табиғаттың құбылысына) ұқсас екенін айтып береді. Ойынды үлкен дер бастаса жақсы болар еді: «Менің қазіргі көңіл-күйім көгілдір аспандағы жылы, жұмсақ күннің көзіне ұқсайды, ал сенің ше?». Жаттығу шеңбер бойымен жалғаса береді. Ойынның сонында жауаптар қорытындыланады, бүгінгі шеңберіміздегі балалардың көңіл-күйі қандай екен: қайғылы, көңілді, күлкілі, ызаланған т.б.Жауаптардың қорытындысын шығарған кезде, жаман ауа райы, суық, жанбыр, түнерген аспан сияқты элементтер агрессивті, қобалжу күйлердің көрсеткіштеріне назар аударыңыз.

«Тасбақалардың жүгірісі» Бұл жүгірудің ерекшелігі, мәреге ең соңғы келген ойыншы жеңеді. Ойыншылар бөлменің бір жағына қатарл

#7 слайд
«Тасбақалардың жүгірісі» Бұл жүгірудің ерекшелігі, мәреге ең соңғы келген ойыншы жеңеді. Ойыншылар бөлменің бір жағына қатарлап тұрады, содан соң қарама-қарсы жаққа «жүгіреді». Бір орында тұруға болмайды. Барлығы қимыл-қозғалыста болуы қажет. Қимылдары баяу болады. Ең соңғы мәреге жеткен «тасбақа» жеңіске ие болады.

7 слайд

«Тасбақалардың жүгірісі» Бұл жүгірудің ерекшелігі, мәреге ең соңғы келген ойыншы жеңеді. Ойыншылар бөлменің бір жағына қатарлап тұрады, содан соң қарама-қарсы жаққа «жүгіреді». Бір орында тұруға болмайды. Барлығы қимыл-қозғалыста болуы қажет. Қимылдары баяу болады. Ең соңғы мәреге жеткен «тасбақа» жеңіске ие болады.

8 1.Психологиялық кеңестер: «Жүйкелік-психологиялық қысымнан арылу тәсілдері»

#8 слайд
8 1.Психологиялық кеңестер:   «Жүйкелік-психологиялық қысымнан арылу тәсілдері»  

8 слайд

8 1.Психологиялық кеңестер:   «Жүйкелік-психологиялық қысымнан арылу тәсілдері»  

Жүйкелік-психикалық қысымнан арылудың тәсілдері: 1. Спортпен шұғылдану. 2 Контрасты душ. 3. Кір жуу. 4. Ыдыс жуу. 5. Саусақпен с

#9 слайд
Жүйкелік-психикалық қысымнан арылудың тәсілдері: 1. Спортпен шұғылдану. 2 Контрасты душ. 3. Кір жуу. 4. Ыдыс жуу. 5. Саусақпен сурет салу (1 қасық ұн, 1 қасық су, 1 қасық бояу). 6. Газетті мыжып және лақтыру. 7. Жарыс: өз қысымыңызды газетті мыжуға пайдалану, газетті мүмкіндігінше кішкентай етіп және алысқа лақтырыңыз. 8. Газетті жақсылап жыртып, оны қоқыс тастағышқа тастау. 9. Газеттен өз көңіл-күйіңізді жасаңыз. 10. Газеттің беттерін бояу. 11. Сүйікті әніңізді қатты дауыстап айту. 12. Бірде жай, бірде қатты айғайлау. 13. Музыкаға билеу, бірде жай, бірде қарқынды билеу. 14. Жанып тұрған балауызға қарау. 15. 10 рет терең дем алу. 16. Орманда, аулада немесе далада серуендеу және айғайлау. 17. Тісіңізді ішкі жағынан санаңыз.

9 слайд

Жүйкелік-психикалық қысымнан арылудың тәсілдері: 1. Спортпен шұғылдану. 2 Контрасты душ. 3. Кір жуу. 4. Ыдыс жуу. 5. Саусақпен сурет салу (1 қасық ұн, 1 қасық су, 1 қасық бояу). 6. Газетті мыжып және лақтыру. 7. Жарыс: өз қысымыңызды газетті мыжуға пайдалану, газетті мүмкіндігінше кішкентай етіп және алысқа лақтырыңыз. 8. Газетті жақсылап жыртып, оны қоқыс тастағышқа тастау. 9. Газеттен өз көңіл-күйіңізді жасаңыз. 10. Газеттің беттерін бояу. 11. Сүйікті әніңізді қатты дауыстап айту. 12. Бірде жай, бірде қатты айғайлау. 13. Музыкаға билеу, бірде жай, бірде қарқынды билеу. 14. Жанып тұрған балауызға қарау. 15. 10 рет терең дем алу. 16. Орманда, аулада немесе далада серуендеу және айғайлау. 17. Тісіңізді ішкі жағынан санаңыз.

10 «Базар» (сауда). Адамның қарым-қатынасы оның көңіл-күйіне байланысты. Көңіл-күй – адамның ішкі дүниесінің құбылысы, Көңіл-кү

#10 слайд
10 «Базар» (сауда). Адамның қарым-қатынасы оның көңіл-күйіне байланысты. Көңіл-күй – адамның ішкі дүниесінің құбылысы, Көңіл-күй – адамның айнасы. Қарым-қатынас жасау арқылы адамдар мәлімет алады, жан дүниесі кеңейеді, білімі тереңдейді.  Адамдармен қарым-қатынас жасау шеберлігі адамның ішкі мәдениетіне, біліміне, тәрбиесіне байланысты болады десек артық емес. Ендеше қарым-қатынасқа түсу үшін шеңбер жасайық. Бір-бірімізден көңіл-күй сатып аламыз.

10 слайд

10 «Базар» (сауда). Адамның қарым-қатынасы оның көңіл-күйіне байланысты. Көңіл-күй – адамның ішкі дүниесінің құбылысы, Көңіл-күй – адамның айнасы. Қарым-қатынас жасау арқылы адамдар мәлімет алады, жан дүниесі кеңейеді, білімі тереңдейді.  Адамдармен қарым-қатынас жасау шеберлігі адамның ішкі мәдениетіне, біліміне, тәрбиесіне байланысты болады десек артық емес. Ендеше қарым-қатынасқа түсу үшін шеңбер жасайық. Бір-бірімізден көңіл-күй сатып аламыз.

•«Менің көңіл-күйім» жаттығуы. •Енді барлығымыз алдымыздағы ақ қағазға көңіл-күйімізді түсіріп көрейік. Адам мен табиғат ұқсас,

#11 слайд
•«Менің көңіл-күйім» жаттығуы. •Енді барлығымыз алдымыздағы ақ қағазға көңіл-күйімізді түсіріп көрейік. Адам мен табиғат ұқсас, егіз ұғымдар. Әрқайсысымыздың көңіл-күйіміз табиғат тәрізді бірде бұлттанады, бірде шайдай ашылады, бірде жауындатады, бірде түнереді, т.с.с. •Табиғат құбылыстарымен байланыстыра отырып, қағаз бетіне көңіл- күйімізді түсірейік. (жайлы әуен ойнап тұрады). Оқушылар суреттерін көрсетіп, көңілсіз сурет салған оқушының көңілін көтеру қажет. • 

11 слайд

•«Менің көңіл-күйім» жаттығуы. •Енді барлығымыз алдымыздағы ақ қағазға көңіл-күйімізді түсіріп көрейік. Адам мен табиғат ұқсас, егіз ұғымдар. Әрқайсысымыздың көңіл-күйіміз табиғат тәрізді бірде бұлттанады, бірде шайдай ашылады, бірде жауындатады, бірде түнереді, т.с.с. •Табиғат құбылыстарымен байланыстыра отырып, қағаз бетіне көңіл- күйімізді түсірейік. (жайлы әуен ойнап тұрады). Оқушылар суреттерін көрсетіп, көңілсіз сурет салған оқушының көңілін көтеру қажет. • 

• «Мейірімді сөздер» ойыны. •Жүргізуші:Сендер бүгін қызықты көп нәрсені білдіңдер деп ойлаймын. Балалар да үлкендер де өз

#12 слайд
• «Мейірімді сөздер» ойыны. •Жүргізуші:Сендер бүгін қызықты көп нәрсені білдіңдер деп ойлаймын. Балалар да үлкендер де өздерің мақтағанды ұнатады.Осыған байланысты мен сендерге бір ойынды ұсынамын, бұл ойын барысында сендер бір-біріңе көптеген жақсы сөздер және мақтаулар айтасыңдар. Барлықтарың бір үлкен шеңбер құрып тұрыңдар. •Жүргізуші ойыншылардың біреуін, ортаға шығарып қара шынылы көзілдірікті «ол сиқырлы» деп түсіндіріп киюді сұрайды. •«Көзілдірік» (демек көзілдірік киіп тұрған адам) оның атынан қандай да бір жақсы сөзді оған айтсын. Көзілдірік оған қараған балаға беріледі, ал оның көршісі жаңағы сиқырлы сөзді айтады. •Керемет! Бір-бірлеріңде жиі мақтауға тырысыңдар. Осылайша өздеріңнің достарыңның көңіл-күйлерін көтересіңдер. Ал егер досыңның көңіл-күйі жақсы болса, онда сіздің де көңіл- күйіңіз жақсы болады.

12 слайд

• «Мейірімді сөздер» ойыны. •Жүргізуші:Сендер бүгін қызықты көп нәрсені білдіңдер деп ойлаймын. Балалар да үлкендер де өздерің мақтағанды ұнатады.Осыған байланысты мен сендерге бір ойынды ұсынамын, бұл ойын барысында сендер бір-біріңе көптеген жақсы сөздер және мақтаулар айтасыңдар. Барлықтарың бір үлкен шеңбер құрып тұрыңдар. •Жүргізуші ойыншылардың біреуін, ортаға шығарып қара шынылы көзілдірікті «ол сиқырлы» деп түсіндіріп киюді сұрайды. •«Көзілдірік» (демек көзілдірік киіп тұрған адам) оның атынан қандай да бір жақсы сөзді оған айтсын. Көзілдірік оған қараған балаға беріледі, ал оның көршісі жаңағы сиқырлы сөзді айтады. •Керемет! Бір-бірлеріңде жиі мақтауға тырысыңдар. Осылайша өздеріңнің достарыңның көңіл-күйлерін көтересіңдер. Ал егер досыңның көңіл-күйі жақсы болса, онда сіздің де көңіл- күйіңіз жақсы болады.

•Еркін түрде қатысушылар психологиялық тренингтен алған әсерлерімен бөліседі. ҮІІІ бөлім “Бос микрофон” (рефлекция)

#13 слайд
•Еркін түрде қатысушылар психологиялық тренингтен алған әсерлерімен бөліседі. ҮІІІ бөлім “Бос микрофон” (рефлекция)

13 слайд

•Еркін түрде қатысушылар психологиялық тренингтен алған әсерлерімен бөліседі. ҮІІІ бөлім “Бос микрофон” (рефлекция)

Белсенді қатысқандарыңызға рахмет! 14

#14 слайд
Белсенді қатысқандарыңызға рахмет! 14

14 слайд

Белсенді қатысқандарыңызға рахмет! 14

Файл форматы:
ppt
09.12.2024
176
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі