Менің көңіл-күйім
Менің көңіл-күйім

#1 слайд
1
1 слайд
1
#2 слайд
Мақсаты:
•Оқушылардың эмоционалдық
фонын,
•көңіл-күй деңгейін
• көтеру.
2 слайд
Мақсаты: •Оқушылардың эмоционалдық фонын, •көңіл-күй деңгейін • көтеру.
#3 слайд
•«Сәлемдесу» ойыны:
•Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек.
«Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін
айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр
адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен…
құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен.
•
3 слайд
•«Сәлемдесу» ойыны: •Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен. •
#4 слайд
•. Көңіл-күй дегеніміз не?
•Адам көңілді болғанда қандай көңіл-күй болады?
•Адам көңілсіз болғанда қандай көңіл-күй болады?
•Көңіл-күйдің денсаулыққа әсері бола ма?
4 слайд
•. Көңіл-күй дегеніміз не? •Адам көңілді болғанда қандай көңіл-күй болады? •Адам көңілсіз болғанда қандай көңіл-күй болады? •Көңіл-күйдің денсаулыққа әсері бола ма?
#5 слайд
•«Кім, нені жақсы көреді?» жаттығуы.
•Барлығы орындықтарға отырады. Кім, нені жақсы көреді солар орындарынан
тұрады. Мысалы: Кім балмұздақты жақсы көреді, сол орнынан тұрсын…Кім өзін
батырмын деп есептейді?… Кім сары түсті жақсы көреді?… Кім көп тамақ
жегенді жақсы көреді?… Кім айнаға қарағанды жақсы көреді? т.б. сұрақтар қоюға
болады.
5 слайд
•«Кім, нені жақсы көреді?» жаттығуы. •Барлығы орындықтарға отырады. Кім, нені жақсы көреді солар орындарынан тұрады. Мысалы: Кім балмұздақты жақсы көреді, сол орнынан тұрсын…Кім өзін батырмын деп есептейді?… Кім сары түсті жақсы көреді?… Кім көп тамақ жегенді жақсы көреді?… Кім айнаға қарағанды жақсы көреді? т.б. сұрақтар қоюға болады.
#6 слайд
•«Көңіл-күй неге ұқсас?».
•Ойыншылар олардың бүгінгі көңіл-күйлері неге (қай жыл мезгіліне, ауа
райына, табиғаттың құбылысына) ұқсас екенін айтып береді. Ойынды үлкен
дер бастаса жақсы болар еді: «Менің қазіргі көңіл-күйім көгілдір аспандағы
жылы, жұмсақ күннің көзіне ұқсайды, ал сенің ше?». Жаттығу шеңбер
бойымен жалғаса береді. Ойынның сонында жауаптар қорытындыланады,
бүгінгі шеңберіміздегі балалардың көңіл-күйі қандай екен: қайғылы, көңілді,
күлкілі, ызаланған т.б.Жауаптардың қорытындысын шығарған кезде, жаман
ауа райы, суық, жанбыр, түнерген аспан сияқты элементтер агрессивті,
қобалжу күйлердің көрсеткіштеріне назар аударыңыз.
6 слайд
•«Көңіл-күй неге ұқсас?». •Ойыншылар олардың бүгінгі көңіл-күйлері неге (қай жыл мезгіліне, ауа райына, табиғаттың құбылысына) ұқсас екенін айтып береді. Ойынды үлкен дер бастаса жақсы болар еді: «Менің қазіргі көңіл-күйім көгілдір аспандағы жылы, жұмсақ күннің көзіне ұқсайды, ал сенің ше?». Жаттығу шеңбер бойымен жалғаса береді. Ойынның сонында жауаптар қорытындыланады, бүгінгі шеңберіміздегі балалардың көңіл-күйі қандай екен: қайғылы, көңілді, күлкілі, ызаланған т.б.Жауаптардың қорытындысын шығарған кезде, жаман ауа райы, суық, жанбыр, түнерген аспан сияқты элементтер агрессивті, қобалжу күйлердің көрсеткіштеріне назар аударыңыз.
#7 слайд
«Тасбақалардың жүгірісі»
Бұл жүгірудің ерекшелігі, мәреге ең соңғы келген
ойыншы жеңеді. Ойыншылар бөлменің бір жағына
қатарлап тұрады, содан соң қарама-қарсы жаққа
«жүгіреді». Бір орында тұруға болмайды. Барлығы
қимыл-қозғалыста болуы қажет. Қимылдары баяу
болады. Ең соңғы мәреге жеткен «тасбақа» жеңіске ие
болады.
7 слайд
«Тасбақалардың жүгірісі» Бұл жүгірудің ерекшелігі, мәреге ең соңғы келген ойыншы жеңеді. Ойыншылар бөлменің бір жағына қатарлап тұрады, содан соң қарама-қарсы жаққа «жүгіреді». Бір орында тұруға болмайды. Барлығы қимыл-қозғалыста болуы қажет. Қимылдары баяу болады. Ең соңғы мәреге жеткен «тасбақа» жеңіске ие болады.
#8 слайд
8
1.Психологиялық кеңестер:
«Жүйкелік-психологиялық қысымнан
арылу тәсілдері»
8 слайд
8 1.Психологиялық кеңестер: «Жүйкелік-психологиялық қысымнан арылу тәсілдері»
#9 слайд
Жүйкелік-психикалық қысымнан арылудың тәсілдері:
1. Спортпен шұғылдану.
2 Контрасты душ.
3. Кір жуу.
4. Ыдыс жуу.
5. Саусақпен сурет салу (1 қасық ұн, 1 қасық су, 1 қасық бояу).
6. Газетті мыжып және лақтыру.
7. Жарыс: өз қысымыңызды газетті мыжуға пайдалану, газетті
мүмкіндігінше кішкентай етіп және алысқа лақтырыңыз.
8. Газетті жақсылап жыртып, оны қоқыс тастағышқа тастау.
9. Газеттен өз көңіл-күйіңізді жасаңыз.
10. Газеттің беттерін бояу.
11. Сүйікті әніңізді қатты дауыстап айту.
12. Бірде жай, бірде қатты айғайлау.
13. Музыкаға билеу, бірде жай, бірде қарқынды билеу.
14. Жанып тұрған балауызға қарау.
15. 10 рет терең дем алу.
16. Орманда, аулада немесе далада серуендеу және айғайлау.
17. Тісіңізді ішкі жағынан санаңыз.
9 слайд
Жүйкелік-психикалық қысымнан арылудың тәсілдері: 1. Спортпен шұғылдану. 2 Контрасты душ. 3. Кір жуу. 4. Ыдыс жуу. 5. Саусақпен сурет салу (1 қасық ұн, 1 қасық су, 1 қасық бояу). 6. Газетті мыжып және лақтыру. 7. Жарыс: өз қысымыңызды газетті мыжуға пайдалану, газетті мүмкіндігінше кішкентай етіп және алысқа лақтырыңыз. 8. Газетті жақсылап жыртып, оны қоқыс тастағышқа тастау. 9. Газеттен өз көңіл-күйіңізді жасаңыз. 10. Газеттің беттерін бояу. 11. Сүйікті әніңізді қатты дауыстап айту. 12. Бірде жай, бірде қатты айғайлау. 13. Музыкаға билеу, бірде жай, бірде қарқынды билеу. 14. Жанып тұрған балауызға қарау. 15. 10 рет терең дем алу. 16. Орманда, аулада немесе далада серуендеу және айғайлау. 17. Тісіңізді ішкі жағынан санаңыз.
#10 слайд
10
«Базар» (сауда).
Адамның қарым-қатынасы оның көңіл-күйіне байланысты.
Көңіл-күй – адамның ішкі дүниесінің құбылысы, Көңіл-күй –
адамның айнасы. Қарым-қатынас жасау арқылы адамдар
мәлімет алады, жан дүниесі кеңейеді, білімі тереңдейді.
Адамдармен қарым-қатынас жасау шеберлігі адамның ішкі
мәдениетіне, біліміне, тәрбиесіне байланысты болады десек
артық емес. Ендеше қарым-қатынасқа түсу үшін шеңбер
жасайық. Бір-бірімізден көңіл-күй сатып аламыз.
10 слайд
10 «Базар» (сауда). Адамның қарым-қатынасы оның көңіл-күйіне байланысты. Көңіл-күй – адамның ішкі дүниесінің құбылысы, Көңіл-күй – адамның айнасы. Қарым-қатынас жасау арқылы адамдар мәлімет алады, жан дүниесі кеңейеді, білімі тереңдейді. Адамдармен қарым-қатынас жасау шеберлігі адамның ішкі мәдениетіне, біліміне, тәрбиесіне байланысты болады десек артық емес. Ендеше қарым-қатынасқа түсу үшін шеңбер жасайық. Бір-бірімізден көңіл-күй сатып аламыз.
#11 слайд
•«Менің көңіл-күйім» жаттығуы.
•Енді барлығымыз алдымыздағы ақ қағазға көңіл-күйімізді түсіріп көрейік.
Адам мен табиғат ұқсас, егіз ұғымдар. Әрқайсысымыздың көңіл-күйіміз
табиғат тәрізді бірде бұлттанады, бірде шайдай ашылады, бірде
жауындатады, бірде түнереді, т.с.с.
•Табиғат құбылыстарымен байланыстыра отырып, қағаз бетіне көңіл-
күйімізді түсірейік. (жайлы әуен ойнап тұрады). Оқушылар суреттерін
көрсетіп, көңілсіз сурет салған оқушының көңілін көтеру қажет.
•
11 слайд
•«Менің көңіл-күйім» жаттығуы. •Енді барлығымыз алдымыздағы ақ қағазға көңіл-күйімізді түсіріп көрейік. Адам мен табиғат ұқсас, егіз ұғымдар. Әрқайсысымыздың көңіл-күйіміз табиғат тәрізді бірде бұлттанады, бірде шайдай ашылады, бірде жауындатады, бірде түнереді, т.с.с. •Табиғат құбылыстарымен байланыстыра отырып, қағаз бетіне көңіл- күйімізді түсірейік. (жайлы әуен ойнап тұрады). Оқушылар суреттерін көрсетіп, көңілсіз сурет салған оқушының көңілін көтеру қажет. •
#12 слайд
• «Мейірімді сөздер» ойыны.
•Жүргізуші:Сендер бүгін қызықты көп нәрсені білдіңдер деп ойлаймын. Балалар да
үлкендер де өздерің мақтағанды ұнатады.Осыған байланысты мен сендерге бір
ойынды ұсынамын, бұл ойын барысында сендер бір-біріңе көптеген жақсы сөздер
және мақтаулар айтасыңдар. Барлықтарың бір үлкен шеңбер құрып тұрыңдар.
•Жүргізуші ойыншылардың біреуін, ортаға шығарып қара шынылы көзілдірікті «ол
сиқырлы» деп түсіндіріп киюді сұрайды.
•«Көзілдірік» (демек көзілдірік киіп тұрған адам) оның атынан қандай да бір жақсы
сөзді оған айтсын. Көзілдірік оған қараған балаға беріледі, ал оның көршісі жаңағы
сиқырлы сөзді айтады.
•Керемет! Бір-бірлеріңде жиі мақтауға тырысыңдар. Осылайша өздеріңнің
достарыңның көңіл-күйлерін көтересіңдер. Ал егер досыңның көңіл-күйі жақсы
болса, онда сіздің де көңіл- күйіңіз жақсы болады.
12 слайд
• «Мейірімді сөздер» ойыны. •Жүргізуші:Сендер бүгін қызықты көп нәрсені білдіңдер деп ойлаймын. Балалар да үлкендер де өздерің мақтағанды ұнатады.Осыған байланысты мен сендерге бір ойынды ұсынамын, бұл ойын барысында сендер бір-біріңе көптеген жақсы сөздер және мақтаулар айтасыңдар. Барлықтарың бір үлкен шеңбер құрып тұрыңдар. •Жүргізуші ойыншылардың біреуін, ортаға шығарып қара шынылы көзілдірікті «ол сиқырлы» деп түсіндіріп киюді сұрайды. •«Көзілдірік» (демек көзілдірік киіп тұрған адам) оның атынан қандай да бір жақсы сөзді оған айтсын. Көзілдірік оған қараған балаға беріледі, ал оның көршісі жаңағы сиқырлы сөзді айтады. •Керемет! Бір-бірлеріңде жиі мақтауға тырысыңдар. Осылайша өздеріңнің достарыңның көңіл-күйлерін көтересіңдер. Ал егер досыңның көңіл-күйі жақсы болса, онда сіздің де көңіл- күйіңіз жақсы болады.
#13 слайд
•Еркін түрде қатысушылар психологиялық тренингтен
алған әсерлерімен бөліседі.
ҮІІІ бөлім “Бос микрофон”
(рефлекция)
13 слайд
•Еркін түрде қатысушылар психологиялық тренингтен алған әсерлерімен бөліседі. ҮІІІ бөлім “Бос микрофон” (рефлекция)
#14 слайд
Белсенді
қатысқандарыңызға
рахмет!
14
14 слайд
Белсенді қатысқандарыңызға рахмет! 14
шағым қалдыра аласыз













