Материалдар / Менің мамандығымның жеті кереметі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Менің мамандығымның жеті кереметі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл таныстырылымда оқыту мен оқуда пайдаланылатын жеті модуль туралы ақпарат берілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
460
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Менің мамандығымның 7 кереметі “Әлемнің 7 кереметі” бейнежазбасынан кейінгі ой

1 слайд
Менің мамандығымның 7 кереметі “Әлемнің 7 кереметі” бейнежазбасынан кейінгі ой

1 слайд

Менің мамандығымның 7 кереметі “Әлемнің 7 кереметі” бейнежазбасынан кейінгі ой

Жаңа модульдің 7 кереметі

2 слайд
Жаңа модульдің 7 кереметі

2 слайд

Жаңа модульдің 7 кереметі

п Мақсат Күтілетін нәтижелер Мұғалімдердің іс-тәжірибесіне сүйене отырып, 7 модульдің білім берудегі тиімді педагогика

3 слайд
п Мақсат Күтілетін нәтижелер Мұғалімдердің іс-тәжірибесіне сүйене отырып, 7 модульдің білім берудегі тиімді педагогикалық тәсіл екендігін түсіндіру.  Жаңа тәсілдердің түрлерін тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт- бағдар беру. - жаңаша оқыту туралы ұғым қалыптасады; - тәжірибеде қолдану арқылы оқу, оқыту үдерісінде оқушылардың бірлескен әрекеті мен белсенді қарым-қатынасын қалыптастыра алады; - пікір алмасу, талқылау, зерттеу барысында оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауына мұғалім түрткі болып отырады .

3 слайд

п Мақсат Күтілетін нәтижелер Мұғалімдердің іс-тәжірибесіне сүйене отырып, 7 модульдің білім берудегі тиімді педагогикалық тәсіл екендігін түсіндіру.  Жаңа тәсілдердің түрлерін тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт- бағдар беру. - жаңаша оқыту туралы ұғым қалыптасады; - тәжірибеде қолдану арқылы оқу, оқыту үдерісінде оқушылардың бірлескен әрекеті мен белсенді қарым-қатынасын қалыптастыра алады; - пікір алмасу, талқылау, зерттеу барысында оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауына мұғалім түрткі болып отырады .

Маған айтсаң ұмытып қаламын, көрсетсең есімде қалар, ал өзім істесем үйреніп аламын» ҰЛЫ ОЙШЫЛ, КОНФУЦИЙ Бірік! Ойлан! Б

4 слайд
Маған айтсаң ұмытып қаламын, көрсетсең есімде қалар, ал өзім істесем үйреніп аламын» ҰЛЫ ОЙШЫЛ, КОНФУЦИЙ Бірік! Ойлан! Б ө л іс! С әттіл ік тіл ей м із!

4 слайд

Маған айтсаң ұмытып қаламын, көрсетсең есімде қалар, ал өзім істесем үйреніп аламын» ҰЛЫ ОЙШЫЛ, КОНФУЦИЙ Бірік! Ойлан! Б ө л іс! С әттіл ік тіл ей м із!

Бағдарламада қамтылатын жеті модуль жекеленген страгегиялар мен тәсілдер сияқты өзара байланыста болады: Модульдер: 1) Оқыту м

5 слайд
Бағдарламада қамтылатын жеті модуль жекеленген страгегиялар мен тәсілдер сияқты өзара байланыста болады: Модульдер: 1) Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. 2) Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. 3) Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау. 4) Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану. 5) Талантты және дарынды балаларды оқыту. 6) Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. 7) Оқытуды басқару және көшбасшылық.

5 слайд

Бағдарламада қамтылатын жеті модуль жекеленген страгегиялар мен тәсілдер сияқты өзара байланыста болады: Модульдер: 1) Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. 2) Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. 3) Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау. 4) Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану. 5) Талантты және дарынды балаларды оқыту. 6) Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. 7) Оқытуды басқару және көшбасшылық.

6 слайд

6 слайд

2-керемет Құзіретті мұғалімнен құзіретті оқушы шығады.

7 слайд
2-керемет Құзіретті мұғалімнен құзіретті оқушы шығады.

7 слайд

2-керемет Құзіретті мұғалімнен құзіретті оқушы шығады.

3-керемет Баға құнды емес, бала құнды.

8 слайд
3-керемет Баға құнды емес, бала құнды.

8 слайд

3-керемет Баға құнды емес, бала құнды.

4-керемет АКТ – керемет технология

9 слайд
4-керемет АКТ – керемет технология

9 слайд

4-керемет АКТ – керемет технология

5-керемет Әрбір бала дарынды

10 слайд
5-керемет Әрбір бала дарынды

10 слайд

5-керемет Әрбір бала дарынды

6 – керемет Жас ерекшелігіне сай оқыту.

11 слайд
6 – керемет Жас ерекшелігіне сай оқыту.

11 слайд

6 – керемет Жас ерекшелігіне сай оқыту.

7 – керемет Ойынмен шындалған көшбасшылық

12 слайд
7 – керемет Ойынмен шындалған көшбасшылық

12 слайд

7 – керемет Ойынмен шындалған көшбасшылық

Менің таңдауым (ой қорғау ) «Мұғалім - сабақ иесі, оқушы - бақылаушы» «Мұғалім – бағыттаушы, оқушы–сабақ иесі»

13 слайд
Менің таңдауым (ой қорғау ) «Мұғалім - сабақ иесі, оқушы - бақылаушы» «Мұғалім – бағыттаушы, оқушы–сабақ иесі»

13 слайд

Менің таңдауым (ой қорғау ) «Мұғалім - сабақ иесі, оқушы - бақылаушы» «Мұғалім – бағыттаушы, оқушы–сабақ иесі»

Кері байланыс Сәтті Сәтсіз Ұсыныс Коучингтен кейін...

14 слайд
Кері байланыс Сәтті Сәтсіз Ұсыныс Коучингтен кейін...

14 слайд

Кері байланыс Сәтті Сәтсіз Ұсыныс Коучингтен кейін...

Ізгі ниетпен коучингке қатысып, ұшқыр да ұтқыр ойларыңызбен ынтымақтастықта бірлесіп, қолдау көрсеткеніңізге ризашылығымды біл

15 слайд
Ізгі ниетпен коучингке қатысып, ұшқыр да ұтқыр ойларыңызбен ынтымақтастықта бірлесіп, қолдау көрсеткеніңізге ризашылығымды білдіремін! Ізгі ниетпен коучингке қатысып, ұшқыр да ұтқыр ойларыңызбен ынтымақтастықта бірлесіп, қолдау көрсеткеніңізге ризашылығымды білдіремін!

15 слайд

Ізгі ниетпен коучингке қатысып, ұшқыр да ұтқыр ойларыңызбен ынтымақтастықта бірлесіп, қолдау көрсеткеніңізге ризашылығымды білдіремін! Ізгі ниетпен коучингке қатысып, ұшқыр да ұтқыр ойларыңызбен ынтымақтастықта бірлесіп, қолдау көрсеткеніңізге ризашылығымды білдіремін!