Менің мектепке баратын жолым

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Менің мектепке баратын жолым

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақ тақырыптар ы Бағалау критерийлері Бас әріппен жазылатын сөздер. Оқу мақсаттары 1.2.5.1.Мәтін иллюстрациясы

#1 слайд
Сабақ тақырыптар ы Бағалау критерийлері Бас әріппен жазылатын сөздер. Оқу мақсаттары 1.2.5.1.Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру. 1.3.8.1.Жазу жолын,жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап,әріп элементтерін калиграфиялық талаптарға сай жазу. 1.3.9.3.Бас әріппен жазылатын сөздерді (кісі аттары,жер,су атаулары,үй жануарларына берілген атауларды) анықтау Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар :Бас әріппен жазылатын сөздерді жер,су атаулары мен үй жануарларына берілген атауларды білетін болады. Көптеген оқушылар : Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылай алады.Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Кейбір оқушылар : Мәтін арасынан бас әріппен жазылатын сөздерді тауып, неліктен олай жазылатынын дәлелдей алады және мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе иллюстрациясы арқылы болжай алады.Нақты сөйлеу арқылы,мәселені түсінгенін көрсете алады. . Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін калиграфиялық талаптарға сай жазады. Бас әріппен жазылатын сөздерді( кісі аттары, жер,су атаулары,үй жануарларына берілген атауларды) анықтайды Маңғыстау облысы Қарақия ауданы Мұнайшы ауылы №7КММ Пәні: Сауат ашу

1 слайд

Сабақ тақырыптар ы Бағалау критерийлері Бас әріппен жазылатын сөздер. Оқу мақсаттары 1.2.5.1.Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру. 1.3.8.1.Жазу жолын,жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап,әріп элементтерін калиграфиялық талаптарға сай жазу. 1.3.9.3.Бас әріппен жазылатын сөздерді (кісі аттары,жер,су атаулары,үй жануарларына берілген атауларды) анықтау Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар :Бас әріппен жазылатын сөздерді жер,су атаулары мен үй жануарларына берілген атауларды білетін болады. Көптеген оқушылар : Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылай алады.Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Кейбір оқушылар : Мәтін арасынан бас әріппен жазылатын сөздерді тауып, неліктен олай жазылатынын дәлелдей алады және мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе иллюстрациясы арқылы болжай алады.Нақты сөйлеу арқылы,мәселені түсінгенін көрсете алады. . Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті,жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін калиграфиялық талаптарға сай жазады. Бас әріппен жазылатын сөздерді( кісі аттары, жер,су атаулары,үй жануарларына берілген атауларды) анықтайды Маңғыстау облысы Қарақия ауданы Мұнайшы ауылы №7КММ Пәні: Сауат ашу

Белсенді оқудағы әдіс – тәсілдерім Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте са

#2 слайд
Белсенді оқудағы әдіс – тәсілдерім Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым “ Болжау “ әдісі “ Балық аулау” ойыны“ Ойлан,жұптас,бөліс” әдісі Топқа бөлу “ Ақтау” ” Каспий” “ Әли”

2 слайд

Белсенді оқудағы әдіс – тәсілдерім Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым “ Болжау “ әдісі “ Балық аулау” ойыны“ Ойлан,жұптас,бөліс” әдісі Топқа бөлу “ Ақтау” ” Каспий” “ Әли”

Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс

#3 слайд
Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім .Топтық жұмыс постер қорғау Қ Т “ Смайлик” әдісі Сергіту сәті

3 слайд

Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім .Топтық жұмыс постер қорғау Қ Т “ Смайлик” әдісі Сергіту сәті

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ (Қ.Б.)Мәтінді көшіріп жазыңыз. Бұл азық-түлік дүкені.Дүкенде нан,сүт,түрлі жемістер мен көкөністер бар.А

#4 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ (Қ.Б.)Мәтінді көшіріп жазыңыз. Бұл азық-түлік дүкені.Дүкенде нан,сүт,түрлі жемістер мен көкөністер бар.Адамға азық-түлік өте қажет.Тапсырма Дескрипто р Білім алушы: - әріп элементтерін дұрыс байланыстырады; - жазу жолын, жоларалық кеңістікті сақтайды; - сөйлемдерді қатесіз көшіреді  

4 слайд

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ (Қ.Б.)Мәтінді көшіріп жазыңыз. Бұл азық-түлік дүкені.Дүкенде нан,сүт,түрлі жемістер мен көкөністер бар.Адамға азық-түлік өте қажет.Тапсырма Дескрипто р Білім алушы: - әріп элементтерін дұрыс байланыстырады; - жазу жолын, жоларалық кеңістікті сақтайды; - сөйлемдерді қатесіз көшіреді  

Ықшамсабақ Қорыта келе болашақта мен осы әдіс-тәсілдерді сабақтарыма кіріктіре отырып сабақ жоспарын тиімді, әрі нақты құра от

#5 слайд
Ықшамсабақ Қорыта келе болашақта мен осы әдіс-тәсілдерді сабақтарыма кіріктіре отырып сабақ жоспарын тиімді, әрі нақты құра отырып қабілетті, дарынды оқушылардың мүмкіндіктерін дамытамын .Жаңартылған білім беру мазмұндамасын  Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін тиімді пайдалану;  Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды;  Қарым-қатынас жасау дағдыларын пайдал  Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөлу керек екенін түсіндім.

5 слайд

Ықшамсабақ Қорыта келе болашақта мен осы әдіс-тәсілдерді сабақтарыма кіріктіре отырып сабақ жоспарын тиімді, әрі нақты құра отырып қабілетті, дарынды оқушылардың мүмкіндіктерін дамытамын .Жаңартылған білім беру мазмұндамасын  Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін тиімді пайдалану;  Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды;  Қарым-қатынас жасау дағдыларын пайдал  Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөлу керек екенін түсіндім.

Назарларыңызға рахмет

#6 слайд
Назарларыңызға рахмет

6 слайд

Назарларыңызға рахмет

Файл форматы:
pptx
27.06.2020
553
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі