Менің мектепке баратын жолым
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
МАҢҒЫСТАУ ОБЛЫСЫ
ҚАРАҚИЯ АУДАНЫ №7 КММ
БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІ: Дошумова Ақмаңдай Жексенбайевна
Сауат ашу
Саба қтың тақырыбы: •
Менің мектепке баратын жолым.
•
Т дыбысы мен әрпі
Оқу мақсаттары : •
Барлық оқушылар: Т дыбысы мен әрпін буындап оқиды
•
Көптеген оқушылар: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы
талқылайды
•
Кейбір оқушылар: Т дыбысы мен әрпінен келетін сөздерді оқи алады.Алған
білімді өмірде қолдана алады.
Сабақ мақсаты : •
Оқудың түрлерін буындап оқиды.
•
- Т дыбысы мен әрпінен келетін сөздерді таба алады.
•
-Т дыбысы жиі кездесетін сөздерді тұтас оқып, түсініп қолдана алады
Бағалау критерийлері : •
1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді
тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану
1 слайд
МАҢҒЫСТАУ ОБЛЫСЫ ҚАРАҚИЯ АУДАНЫ №7 КММ БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМІ: Дошумова Ақмаңдай Жексенбайевна Сауат ашу Саба қтың тақырыбы: • Менің мектепке баратын жолым. • Т дыбысы мен әрпі Оқу мақсаттары : • Барлық оқушылар: Т дыбысы мен әрпін буындап оқиды • Көптеген оқушылар: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды • Кейбір оқушылар: Т дыбысы мен әрпінен келетін сөздерді оқи алады.Алған білімді өмірде қолдана алады. Сабақ мақсаты : • Оқудың түрлерін буындап оқиды. • - Т дыбысы мен әрпінен келетін сөздерді таба алады. • -Т дыбысы жиі кездесетін сөздерді тұтас оқып, түсініп қолдана алады Бағалау критерийлері : • 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану
2 слайд
Белсенді оқудағы әдіс – тәсілдерім
Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған
білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз
жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым“Алма теру” әдісі
І топ: Сарылар ІІ топ : Қызылдар
ІІІ топ: Жасылдар
тау -лар та-ға тақ -та
та-ра-зы та-на
“Сәйкестендіру” әдісі
(ҚБ)
мал -...ал нар -...ар шаң -...аң
...ап -қап ..ас. -лас бақ -...ақ
“Сиқырлы сөздер”
(ҚБ)
Дескриптор: Көп нүктенің орнына
керекті әріпті қояды:
Жұмбақ шешу.
Иір -иір денесі,
Сахараның кемесі.
Ащы шөптер тамағы,
Шөлге шыдап
бағады.
-Ол не? (ҚБ)
-Түйе.-Түйе дегенде қандай дыбыс бірініші естіледі? -Т дыбысыТ дыбысымен таныстыру, әндетіп айттыру, ауада, тақтада жазу. Т әрпінен келетін с өздер айттыру.
2 слайд
Белсенді оқудағы әдіс – тәсілдерім Белсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым“Алма теру” әдісі І топ: Сарылар ІІ топ : Қызылдар ІІІ топ: Жасылдар тау -лар та-ға тақ -та та-ра-зы та-на “Сәйкестендіру” әдісі (ҚБ) мал -...ал нар -...ар шаң -...аң ...ап -қап ..ас. -лас бақ -...ақ “Сиқырлы сөздер” (ҚБ) Дескриптор: Көп нүктенің орнына керекті әріпті қояды: Жұмбақ шешу. Иір -иір денесі, Сахараның кемесі. Ащы шөптер тамағы, Шөлге шыдап бағады. -Ол не? (ҚБ) -Түйе.-Түйе дегенде қандай дыбыс бірініші естіледі? -Т дыбысыТ дыбысымен таныстыру, әндетіп айттыру, ауада, тақтада жазу. Т әрпінен келетін с өздер айттыру.
3 слайд
“Постер қорғау” Сергіту сәті
Тарсылдатпай едендi
Орнымыздан тұрып ап
Жүгiрейiк бiр уақ.
Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.
Аяқты алға созайық
Тiк көтерiп, қозғайық.
Тым сылбыр да болмайық
Алға қарай озбайық.
Бiр , екi , үш, бiр , екi , үш.
(ОТ) “Кім жылдам”
№1 жұп : Мектепке баратын жолда кездесетін
Т әрпі бар сөзді көрсет
№2 жұп : Сынып ішінде Т әрпі бар сөзді көрсет
№3 жұп : Үй ішінде Т әрпі бар сөзді көрсет
Дәптермен жұмыс
№1 жұп : Автобус,трамвай
№2 жұп: Парта , тақта
№3 жұп: Терезе, теледидар
(ҚБ) Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу
әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс
- әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім.
3 слайд
“Постер қорғау” Сергіту сәті Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр , екi , үш, бiр , екi , үш. (ОТ) “Кім жылдам” №1 жұп : Мектепке баратын жолда кездесетін Т әрпі бар сөзді көрсет №2 жұп : Сынып ішінде Т әрпі бар сөзді көрсет №3 жұп : Үй ішінде Т әрпі бар сөзді көрсет Дәптермен жұмыс №1 жұп : Автобус,трамвай №2 жұп: Парта , тақта №3 жұп: Терезе, теледидар (ҚБ) Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім.
4 слайд
Б а ғ а л ау к р и т е р и й і Қ .б Тапсы рма
Сөздерді оқыңыз және сәйкес суреттермен
байланыстырып сызыңыз.
т а-на т ау-лар т а-ға нан қо-ш а-
қан т ар-ақ
Дескриптор:
- сөздерді буындап немесе тұтас оқиды;
- сөздерді сәйкес суреттермен
байланыстырып сызады
4 слайд
Б а ғ а л ау к р и т е р и й і Қ .б Тапсы рма Сөздерді оқыңыз және сәйкес суреттермен байланыстырып сызыңыз. т а-на т ау-лар т а-ға нан қо-ш а- қан т ар-ақ Дескриптор: - сөздерді буындап немесе тұтас оқиды; - сөздерді сәйкес суреттермен байланыстырып сызады
5 слайд
Ықшамсабақтың
сабақты жоспарлауға
ықпалы
Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда
белсенді оқу әдістерін тиімді оқу мен
оқытуды пайдалана алдым;
Сабақты жоспарлауда әріптестерімнің
әдіс-тәсілдерін қолдандым;
Бағалау критерийі бойынша
оқушылардың оқу жетістіктерін үнемі
мадақтау, марапаттау арқылы
бағалауды үйрендім;
Саралау жұмыстарына көбірек көңіл
бөлу керек екенін түсіндім
5 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін тиімді оқу мен оқытуды пайдалана алдым; Сабақты жоспарлауда әріптестерімнің әдіс-тәсілдерін қолдандым; Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды үйрендім; Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөлу керек екенін түсіндім
6 слайд
Назарларыңы
зға рахмет!
6 слайд
Назарларыңы зға рахмет!