1 слайд
Бүгінгі сабақта:
-өлеңді мәнерлеп оқисыңдар
-кейіпкерді сипаттайсыңдар
-іс-әрекетіне пікір білдіресіңдер
2-сынып
Әдебиеттік оқу
Тақырыбы:
«Менің оқу құралдарым» 33-сабақ
2 слайд
Психологиялық ахуал қалыптастыру
•
Мейірімді жүрекпен
•
Ақ пейілді тілекпен
•
Амандасып алайық
•
Бір жадырап қалайық
3 слайд
Алдыңғы білімді еске түсіру.
“ Ия,жоқ” әдісі
•
Шоқан рұқсатсыз кітапты оқымайды.
•
Шоқан қызыққанынан кітапты оқи
алдыма?
•
Шоқанның ұстазы Әубәкір молда.
•
Шоқан әрбір жаңа кітапты оқыған
сайын оқу құмарлығы өршимеді.
4 слайд
«Артық сөзді тап»
ойыны.
•
Оқулық, қарындаш, қалам, дәптер, доп,
өшіргіш, сызғыш .
•
– Қалған сөздерді бір сөзбен не деп атайды?
5 слайд
«Суретті сөйлет» әдісі
6 слайд
К-көп мәлімет береді.
І-із қалдырады
Т-тапқырлыққа үйретеді
А-адамгершілікке үйретеді
П-пайдалы
7 слайд
Кітап та алма ағашы,
Жемісін біздер теретін.
Тәтті алмаға балашы,
Кітабыңның әр бетін.
8 слайд
Ө.Тұрманжанов
«Күн шұғыласы» әдісі
9 слайд
Оқулықпен жұмыс
•
“ Тоқта сен” әдісі
10 слайд
Ойланып, талқылайық
•
«мысал» анықтамасының мағынасын ашу
•
Берілген мысалдың түрі – өлең.
•
Берілген мысалдың басты кейіпкерлері –
жыртық кітап пен оның иесі.
•
Осы мысалдан қандай түйінді ой шығаруға
болады? Ойыңды бір сөйлеммен тұжырымдап
айт.
11 слайд
Сергіту сәті
•
Жұмбақтың шешуін тап
12 слайд
Топтық жұмыс.
І топ:
4-тапсырма.Оқы
•
Мәтіннен кітаптың сөзін тауып,мәнерлеп оқы.
ІІ топ:
5-тапсырма. «Сипатта»әдісі
•
Мысалға сүйеніп,суреттегі кейіпкерді сипаттаңдар
ІІІ топ:
Талдау.Айтылым.
6-тапсырма.
•
Жыртық кітап неге жылады?
•
Баланыңіс-әрекетіне пікір білдір.
•
Дескриптор:
•
- кейіпкерді анықтап,сипаттайды
•
-кейіпкердің іс-әрекетінбағалап, өзіндік пікірін білдіреді.
13 слайд
Жазылым
•
Мақалды –мәтелді жазып ал.
14 слайд
Үйге тапсырма:
Өлеңді мәнерлеп оқу Оқулықтарын «Таза кітап» көрмесіне қоюға
дайындау
15 слайд
Кері байланыс: «Тик-ток» әдісі
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз