Менің оқу құралдарым
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Бүгінгі сабақта:
-өлеңді мәнерлеп оқисыңдар
-кейіпкерді сипаттайсыңдар
-іс-әрекетіне пікір білдіресіңдер
2-сынып
Әдебиеттік оқу
Тақырыбы:
«Менің оқу құралдарым» 33-сабақ
1 слайд
Бүгінгі сабақта: -өлеңді мәнерлеп оқисыңдар -кейіпкерді сипаттайсыңдар -іс-әрекетіне пікір білдіресіңдер 2-сынып Әдебиеттік оқу Тақырыбы: «Менің оқу құралдарым» 33-сабақ
2 слайд
Психологиялық ахуал қалыптастыру
•
Мейірімді жүрекпен
•
Ақ пейілді тілекпен
•
Амандасып алайық
•
Бір жадырап қалайық
2 слайд
Психологиялық ахуал қалыптастыру • Мейірімді жүрекпен • Ақ пейілді тілекпен • Амандасып алайық • Бір жадырап қалайық
3 слайд
Алдыңғы білімді еске түсіру.
“ Ия,жоқ” әдісі
•
Шоқан рұқсатсыз кітапты оқымайды.
•
Шоқан қызыққанынан кітапты оқи
алдыма?
•
Шоқанның ұстазы Әубәкір молда.
•
Шоқан әрбір жаңа кітапты оқыған
сайын оқу құмарлығы өршимеді.
3 слайд
Алдыңғы білімді еске түсіру. “ Ия,жоқ” әдісі • Шоқан рұқсатсыз кітапты оқымайды. • Шоқан қызыққанынан кітапты оқи алдыма? • Шоқанның ұстазы Әубәкір молда. • Шоқан әрбір жаңа кітапты оқыған сайын оқу құмарлығы өршимеді.
4 слайд
«Артық сөзді тап»
ойыны.
•
Оқулық, қарындаш, қалам, дәптер, доп,
өшіргіш, сызғыш .
•
– Қалған сөздерді бір сөзбен не деп атайды?
4 слайд
«Артық сөзді тап» ойыны. • Оқулық, қарындаш, қалам, дәптер, доп, өшіргіш, сызғыш . • – Қалған сөздерді бір сөзбен не деп атайды?
5 слайд
«Суретті сөйлет» әдісі
5 слайд
«Суретті сөйлет» әдісі
6 слайд
К-көп мәлімет береді.
І-із қалдырады
Т-тапқырлыққа үйретеді
А-адамгершілікке үйретеді
П-пайдалы
6 слайд
К-көп мәлімет береді. І-із қалдырады Т-тапқырлыққа үйретеді А-адамгершілікке үйретеді П-пайдалы
7 слайд
Кітап та алма ағашы,
Жемісін біздер теретін.
Тәтті алмаға балашы,
Кітабыңның әр бетін.
7 слайд
Кітап та алма ағашы, Жемісін біздер теретін. Тәтті алмаға балашы, Кітабыңның әр бетін.
8 слайд
Ө.Тұрманжанов
«Күн шұғыласы» әдісі
8 слайд
Ө.Тұрманжанов «Күн шұғыласы» әдісі
9 слайд
Оқулықпен жұмыс
•
“ Тоқта сен” әдісі
9 слайд
Оқулықпен жұмыс • “ Тоқта сен” әдісі
10 слайд
Ойланып, талқылайық
•
«мысал» анықтамасының мағынасын ашу
•
Берілген мысалдың түрі – өлең.
•
Берілген мысалдың басты кейіпкерлері –
жыртық кітап пен оның иесі.
•
Осы мысалдан қандай түйінді ой шығаруға
болады? Ойыңды бір сөйлеммен тұжырымдап
айт.
10 слайд
Ойланып, талқылайық • «мысал» анықтамасының мағынасын ашу • Берілген мысалдың түрі – өлең. • Берілген мысалдың басты кейіпкерлері – жыртық кітап пен оның иесі. • Осы мысалдан қандай түйінді ой шығаруға болады? Ойыңды бір сөйлеммен тұжырымдап айт.
11 слайд
Сергіту сәті
•
Жұмбақтың шешуін тап
11 слайд
Сергіту сәті • Жұмбақтың шешуін тап
12 слайд
Топтық жұмыс.
І топ:
4-тапсырма.Оқы
•
Мәтіннен кітаптың сөзін тауып,мәнерлеп оқы.
ІІ топ:
5-тапсырма. «Сипатта»әдісі
•
Мысалға сүйеніп,суреттегі кейіпкерді сипаттаңдар
ІІІ топ:
Талдау.Айтылым.
6-тапсырма.
•
Жыртық кітап неге жылады?
•
Баланыңіс-әрекетіне пікір білдір.
•
Дескриптор:
•
- кейіпкерді анықтап,сипаттайды
•
-кейіпкердің іс-әрекетінбағалап, өзіндік пікірін білдіреді.
12 слайд
Топтық жұмыс. І топ: 4-тапсырма.Оқы • Мәтіннен кітаптың сөзін тауып,мәнерлеп оқы. ІІ топ: 5-тапсырма. «Сипатта»әдісі • Мысалға сүйеніп,суреттегі кейіпкерді сипаттаңдар ІІІ топ: Талдау.Айтылым. 6-тапсырма. • Жыртық кітап неге жылады? • Баланыңіс-әрекетіне пікір білдір. • Дескриптор: • - кейіпкерді анықтап,сипаттайды • -кейіпкердің іс-әрекетінбағалап, өзіндік пікірін білдіреді.
13 слайд
Жазылым
•
Мақалды –мәтелді жазып ал.
13 слайд
Жазылым • Мақалды –мәтелді жазып ал.
14 слайд
Үйге тапсырма:
Өлеңді мәнерлеп оқу Оқулықтарын «Таза кітап» көрмесіне қоюға
дайындау
14 слайд
Үйге тапсырма: Өлеңді мәнерлеп оқу Оқулықтарын «Таза кітап» көрмесіне қоюға дайындау
15 слайд
Кері байланыс: «Тик-ток» әдісі
15 слайд
Кері байланыс: «Тик-ток» әдісі