Материалдар / Менің оқу құралдарым
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Менің оқу құралдарым

Материал туралы қысқаша түсінік
2.2.6.1 – кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Бүгінгі сабақта: -өлеңді мәнерлеп оқисыңдар -кейіпкерді сипаттайсыңдар -іс-әрекетіне пікір білдіресіңдер

1 слайд
Бүгінгі сабақта: -өлеңді мәнерлеп оқисыңдар -кейіпкерді сипаттайсыңдар -іс-әрекетіне пікір білдіресіңдер 2-сынып Әдебиеттік оқу Тақырыбы: «Менің оқу құралдарым» 33-сабақ

Психологиялық ахуал қалыптастыру • Мейірімді жүрекпен • Ақ пейілді тілекпен • Амандасып алайық • Бір жадыра

2 слайд
Психологиялық ахуал қалыптастыру • Мейірімді жүрекпен • Ақ пейілді тілекпен • Амандасып алайық • Бір жадырап қалайық

Алдыңғы білімді еске түсіру. “ Ия,жоқ” әдісі • Шоқан рұқсатсыз кітапты оқымайды. • Шоқан қызыққанынан кітапты оқи алдыма? •

3 слайд
Алдыңғы білімді еске түсіру. “ Ия,жоқ” әдісі • Шоқан рұқсатсыз кітапты оқымайды. • Шоқан қызыққанынан кітапты оқи алдыма? • Шоқанның ұстазы Әубәкір молда. • Шоқан әрбір жаңа кітапты оқыған сайын оқу құмарлығы өршимеді.

«Артық сөзді тап» ойыны. • Оқулық, қарындаш, қалам, дәптер, доп, өшіргіш, сызғыш . • – Қалған сөздерді бір сөзбен не деп ата

4 слайд
«Артық сөзді тап» ойыны. • Оқулық, қарындаш, қалам, дәптер, доп, өшіргіш, сызғыш . • – Қалған сөздерді бір сөзбен не деп атайды?

«Суретті сөйлет» әдісі

5 слайд
«Суретті сөйлет» әдісі

 К-көп мәлімет береді.  І-із қалдырады  Т-тапқырлыққа үйретеді  А-адамгершілікке үйретеді  П-пайдалы

6 слайд
 К-көп мәлімет береді.  І-із қалдырады  Т-тапқырлыққа үйретеді  А-адамгершілікке үйретеді  П-пайдалы

Кітап та алма ағашы, Жемісін біздер теретін. Тәтті алмаға балашы, Кітабыңның әр бетін.

7 слайд
Кітап та алма ағашы, Жемісін біздер теретін. Тәтті алмаға балашы, Кітабыңның әр бетін.

Ө.Тұрманжанов «Күн шұғыласы» әдісі

8 слайд
Ө.Тұрманжанов «Күн шұғыласы» әдісі

Оқулықпен жұмыс • “ Тоқта сен” әдісі

9 слайд
Оқулықпен жұмыс • “ Тоқта сен” әдісі

Ойланып, талқылайық • «мысал» анықтамасының мағынасын ашу • Берілген мысалдың түрі – өлең. • Берілген мысалдың басты к

10 слайд
Ойланып, талқылайық • «мысал» анықтамасының мағынасын ашу • Берілген мысалдың түрі – өлең. • Берілген мысалдың басты кейіпкерлері – жыртық кітап пен оның иесі. • Осы мысалдан қандай түйінді ой шығаруға болады? Ойыңды бір сөйлеммен тұжырымдап айт.

Сергіту сәті • Жұмбақтың шешуін тап

11 слайд
Сергіту сәті • Жұмбақтың шешуін тап

Топтық жұмыс. І топ: 4-тапсырма.Оқы • Мәтіннен кітаптың сөзін тауып,мәнерлеп оқы. ІІ топ: 5-тапсырма. «Сипатта»әдісі • Мыса

12 слайд
Топтық жұмыс. І топ: 4-тапсырма.Оқы • Мәтіннен кітаптың сөзін тауып,мәнерлеп оқы. ІІ топ: 5-тапсырма. «Сипатта»әдісі • Мысалға сүйеніп,суреттегі кейіпкерді сипаттаңдар ІІІ топ: Талдау.Айтылым. 6-тапсырма. • Жыртық кітап неге жылады? • Баланыңіс-әрекетіне пікір білдір. • Дескриптор: • - кейіпкерді анықтап,сипаттайды • -кейіпкердің іс-әрекетінбағалап, өзіндік пікірін білдіреді.

Жазылым • Мақалды –мәтелді жазып ал.

13 слайд
Жазылым • Мақалды –мәтелді жазып ал.

Үйге тапсырма: Өлеңді мәнерлеп оқу Оқулықтарын «Таза кітап» көрмесіне қоюға дайындау

14 слайд
Үйге тапсырма: Өлеңді мәнерлеп оқу Оқулықтарын «Таза кітап» көрмесіне қоюға дайындау  

Кері байланыс: «Тик-ток» әдісі

15 слайд
Кері байланыс: «Тик-ток» әдісі