Менің отбасым
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Талдықорған қаласы
№ 25 орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Мукыжанова Айгерим
Алимбеккызы
1 слайд
Талдықорған қаласы № 25 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Мукыжанова Айгерим Алимбеккызы
2 слайд
Пәні: Дүниетану
Ортақ тақырып: Өзім туралы
Б өлім: Мен және қоғам
Бөлімше: Мен және менің отбасым
Саба қтың тақырыбы: Менің отбасым
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу
бағдарламасына сілтеме)
1.1.1.1 түрлі дереккөздерді зерттеу негізінде «Отбасы» ұғымын түсіну
және мәнін түсіндіру;
1.1.1.2 отбасы мүшелеріне қатысты туыстық байланыстар жүйесіндегі
өз орнын анықтау;
1.1.1.3 отбасы мүшелерінің арасындағы өзара қамқорлықтың
маңызын түсіндіріп, мысал келтіру;
Барлық оқушылар : «Отбасы» ұғымының мәнін түсінеді,
отбасында өз орнын анықтайды, отбасы мүшелерінің арасындағы
өзара қамқорлықтың маңызын түсінеді, мысал келтіреді;
Көптеген оқушылар: Отбасындағы туыстық қарым-қатынасты
түсінеді, отбасы жайлы әңгіме құрайды;
Кейбір оқушылар : Өз әулетінің шежіресін сызбаға түсіреді;
2 слайд
Пәні: Дүниетану Ортақ тақырып: Өзім туралы Б өлім: Мен және қоғам Бөлімше: Мен және менің отбасым Саба қтың тақырыбы: Менің отбасым Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.1.1.1 түрлі дереккөздерді зерттеу негізінде «Отбасы» ұғымын түсіну және мәнін түсіндіру; 1.1.1.2 отбасы мүшелеріне қатысты туыстық байланыстар жүйесіндегі өз орнын анықтау; 1.1.1.3 отбасы мүшелерінің арасындағы өзара қамқорлықтың маңызын түсіндіріп, мысал келтіру; Барлық оқушылар : «Отбасы» ұғымының мәнін түсінеді, отбасында өз орнын анықтайды, отбасы мүшелерінің арасындағы өзара қамқорлықтың маңызын түсінеді, мысал келтіреді; Көптеген оқушылар: Отбасындағы туыстық қарым-қатынасты түсінеді, отбасы жайлы әңгіме құрайды; Кейбір оқушылар : Өз әулетінің шежіресін сызбаға түсіреді;
3 слайд
Бағалау
критерийлері: Өз отбасы туралы әңгімелейді. Туыстық
қатынастарды атайды. Отбасы мүшелеріне қатысты
туыстық атауларды ажыратады. Туыстық
қатынастарда өз орнын анықтайды.
Тілдік мақсаттар:
Отбасы мүшелері, отбасылық дәстүр, әулет шежіресі,
нағашы
Отбасы-семья- family
Шежіре – родословная- pedigree
Отбасылық дәстүрлер-семейные традиций- family traditions
Құндылықтарды
дарыту: Қамқорлық, бауырмалдық, достық, сыйласымдылық
Пәнаралық
байланыстар: Өзін-өзі тану, көркем еңбек
АКТ-ны қолдану: Бейнежазба, слайд, интербелсенді тақта
Бастапқы білім Өзі және мектеп жайлы біледі
3 слайд
Бағалау критерийлері: Өз отбасы туралы әңгімелейді. Туыстық қатынастарды атайды. Отбасы мүшелеріне қатысты туыстық атауларды ажыратады. Туыстық қатынастарда өз орнын анықтайды. Тілдік мақсаттар: Отбасы мүшелері, отбасылық дәстүр, әулет шежіресі, нағашы Отбасы-семья- family Шежіре – родословная- pedigree Отбасылық дәстүрлер-семейные традиций- family traditions Құндылықтарды дарыту: Қамқорлық, бауырмалдық, достық, сыйласымдылық Пәнаралық байланыстар: Өзін-өзі тану, көркем еңбек АКТ-ны қолдану: Бейнежазба, слайд, интербелсенді тақта Бастапқы білім Өзі және мектеп жайлы біледі
4 слайд
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
«Сен білесің бе?» (Отбасы туралы бейнебаян көрсету)
«Шынжырлы сұрақтар» әдісі арқылы сұрау
-Бейнебаяннан кімдерді көріп тұрсыңдар?
-Оларды қандай қарым-қатынас біріктіріп тұр?
-Отбасы мүшелеріне кімдер жатады? Топтық талқылау арқылы бүгінгі сабақтың
тақырыбын ашу. Сабақтың тақырыбы «Менің отбасым»
1-тапсырма (Жұп) «Телефон» әдісі. Суретке қара. Өз отбасың туралы әңгімеле.
Отбасыңның үлкені кім? Оған отбасы мүшелері қалай қарайды?
« Үш шапалақ » әдісі арқылы бағалау
4 слайд
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Сен білесің бе?» (Отбасы туралы бейнебаян көрсету) «Шынжырлы сұрақтар» әдісі арқылы сұрау -Бейнебаяннан кімдерді көріп тұрсыңдар? -Оларды қандай қарым-қатынас біріктіріп тұр? -Отбасы мүшелеріне кімдер жатады? Топтық талқылау арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашу. Сабақтың тақырыбы «Менің отбасым» 1-тапсырма (Жұп) «Телефон» әдісі. Суретке қара. Өз отбасың туралы әңгімеле. Отбасыңның үлкені кім? Оған отбасы мүшелері қалай қарайды? « Үш шапалақ » әдісі арқылы бағалау
5 слайд
Сабақтың ортасы . 2-тапсырма.(ҰЖ) «Суретті сөйлет» әдісі
Суреттерге мұқият қараңыз. Кімнің, кімге және қалай көмектесіп жатқаны
туралы әңгімелеңіз.
«От шашу» әдісі арқылы бағалау
Сергіту сәті «Әкем, анам және мен»
СТ. 3-тапсырма. (Т) «Сыйлықтар қоржыны» әдісі.
Әр мерекеге арнап туыстарыңа ашықхат жаса.
«Үш шапалақ» әдісі арқылы бағалау
СТ. 4-тапсырма: ҚБ)(өж) Сызбаны өзіңізге қатысты отбасы мүшелерінің атауларымен
толықтырып жазыңыз. Отбасыңнын шежіресін сызбаға түсіріңіз.
5 слайд
Сабақтың ортасы . 2-тапсырма.(ҰЖ) «Суретті сөйлет» әдісі Суреттерге мұқият қараңыз. Кімнің, кімге және қалай көмектесіп жатқаны туралы әңгімелеңіз. «От шашу» әдісі арқылы бағалау Сергіту сәті «Әкем, анам және мен» СТ. 3-тапсырма. (Т) «Сыйлықтар қоржыны» әдісі. Әр мерекеге арнап туыстарыңа ашықхат жаса. «Үш шапалақ» әдісі арқылы бағалау СТ. 4-тапсырма: ҚБ)(өж) Сызбаны өзіңізге қатысты отбасы мүшелерінің атауларымен толықтырып жазыңыз. Отбасыңнын шежіресін сызбаға түсіріңіз.
6 слайд
Сабақтың соңы. Рефлексия «Алақан жылуы»
Өз алақандарының суретін жабыстыру арқылы Күннің бейнесін құрайды
– мен өте жақсы жұмыс істедім
– менің жұмыс жасағым келді, бірақ бүгін менің күнім емес
– мен жақсы жұмыс жасадым, бірақ өзіме сенбедімКритерий Дескрипторы
1. Туыстық атауларды дұрыс
жазады;
2.Туыстық қатынастарда өз орнын
анықтайды;
3. Туыстарына қамқор болады;
4.Өз отбасының шежіресін
сызбаға түсіреді; 1. туыстық атауларды дұрыс жазады (ата);
2.туыстық атауларды дұрыс жазады (нағашы
әже);
3.туыстық қатынастарда өз орнын анықтайды
(немере);
4.Туыстарына қамқор болады;
5.Өз отбасының шежіресін сызбаға түсіреді;
ҚБ. «Бірін-бірі бағалау» интербелсенді тақтадан дұрыс жауабын көрсетемін .
6 слайд
Сабақтың соңы. Рефлексия «Алақан жылуы» Өз алақандарының суретін жабыстыру арқылы Күннің бейнесін құрайды – мен өте жақсы жұмыс істедім – менің жұмыс жасағым келді, бірақ бүгін менің күнім емес – мен жақсы жұмыс жасадым, бірақ өзіме сенбедімКритерий Дескрипторы 1. Туыстық атауларды дұрыс жазады; 2.Туыстық қатынастарда өз орнын анықтайды; 3. Туыстарына қамқор болады; 4.Өз отбасының шежіресін сызбаға түсіреді; 1. туыстық атауларды дұрыс жазады (ата); 2.туыстық атауларды дұрыс жазады (нағашы әже); 3.туыстық қатынастарда өз орнын анықтайды (немере); 4.Туыстарына қамқор болады; 5.Өз отбасының шежіресін сызбаға түсіреді; ҚБ. «Бірін-бірі бағалау» интербелсенді тақтадан дұрыс жауабын көрсетемін .