Материалдар / Менің отбасым. І дыбысы мен әрпі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Менің отбасым. І дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып мұғалімдеріне сабақта қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Наурыз 2019
297
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қостанай облысы «Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің М.Хәкімжанова атындағы №20 орта мектебі»ММ Пәні:са

1 слайд
Қостанай облысы «Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің М.Хәкімжанова атындағы №20 орта мектебі»ММ Пәні:сауат ашу Сабақтың тақырыбы:Менің отбасым. І дыбысы мен әрпі. Сыныбы:1 «а» Пән мұғалімі:Жаркимбаева Ж.К.

1 слайд

Қостанай облысы «Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің М.Хәкімжанова атындағы №20 орта мектебі»ММ Пәні:сауат ашу Сабақтың тақырыбы:Менің отбасым. І дыбысы мен әрпі. Сыныбы:1 «а» Пән мұғалімі:Жаркимбаева Ж.К.

Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз. Сәлем бердік сіздерге, Құрметпенен біз .

2 слайд
Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз. Сәлем бердік сіздерге, Құрметпенен біз .

2 слайд

Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз. Сәлем бердік сіздерге, Құрметпенен біз .

Суретке қарап, тыңдайтын мәтініміз кім немесе не туралы болады деп ойлайсыңдар?

3 слайд
Суретке қарап, тыңдайтын мәтініміз кім немесе не туралы болады деп ойлайсыңдар?

3 слайд

Суретке қарап, тыңдайтын мәтініміз кім немесе не туралы болады деп ойлайсыңдар?

Оқу мақсаттары : 1.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру

4 слайд
Оқу мақсаттары : 1.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру 1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу 1.2.1.1 сөз/сөйлем сызбасын оқи алуСабақтың тақырыбы: Менің отбасым. І дыбысы мен әрпі.

4 слайд

Оқу мақсаттары : 1.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру 1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу 1.2.1.1 сөз/сөйлем сызбасын оқи алуСабақтың тақырыбы: Менің отбасым. І дыбысы мен әрпі.

(МК; Ж; Қ) Мәтін бойынша қойылған сұраққа жауап беру білігін бағалау. -Әсет әжесіне қадалған түйме үшін не айтуы мүмкін? -Әжес

5 слайд
(МК; Ж; Қ) Мәтін бойынша қойылған сұраққа жауап беру білігін бағалау. -Әсет әжесіне қадалған түйме үшін не айтуы мүмкін? -Әжесі айтқанын бұлжытпай орындаған немересіне не айтты деп ойлайсыңдар?

5 слайд

(МК; Ж; Қ) Мәтін бойынша қойылған сұраққа жауап беру білігін бағалау. -Әсет әжесіне қадалған түйме үшін не айтуы мүмкін? -Әжесі айтқанын бұлжытпай орындаған немересіне не айтты деп ойлайсыңдар?

(МК; Ж; Қ) Сұраққа нақты жауап беріп, этикет сөздерді қолданып, сөйлем құрай алу білігін бағалау. Әдепті сөздерді қолданып, кө

6 слайд
(МК; Ж; Қ) Сұраққа нақты жауап беріп, этикет сөздерді қолданып, сөйлем құрай алу білігін бағалау. Әдепті сөздерді қолданып, көрініс ойлап табу.

6 слайд

(МК; Ж; Қ) Сұраққа нақты жауап беріп, этикет сөздерді қолданып, сөйлем құрай алу білігін бағалау. Әдепті сөздерді қолданып, көрініс ойлап табу.

(МК; Ж;Қ) Сөз сызбасын оқи алу, сөйлем құрау білігін бағалау. Суреті бойынша киім, жіп сөздеріне дыбыстық талдау жасайд

7 слайд
(МК; Ж;Қ) Сөз сызбасын оқи алу, сөйлем құрау білігін бағалау. Суреті бойынша киім, жіп сөздеріне дыбыстық талдау жасайды.Сөздерді қатыстырып сөйлем құрайды.    

7 слайд

(МК; Ж;Қ) Сөз сызбасын оқи алу, сөйлем құрау білігін бағалау. Суреті бойынша киім, жіп сөздеріне дыбыстық талдау жасайды.Сөздерді қатыстырып сөйлем құрайды.    

Топтық жұмыс 1 топ. Құрастырған кемеміздің желкенін қандай түспен бояр едіңдер? Не себепті? 2 топ. Мақалдың мағынасын ашу. «

8 слайд
Топтық жұмыс 1 топ. Құрастырған кемеміздің желкенін қандай түспен бояр едіңдер? Не себепті? 2 топ. Мақалдың мағынасын ашу. «Мектеп- кеме, білім-теңіз» . 3 топ. Мектеп туралы бес жол өлең құрастыру.

8 слайд

Топтық жұмыс 1 топ. Құрастырған кемеміздің желкенін қандай түспен бояр едіңдер? Не себепті? 2 топ. Мақалдың мағынасын ашу. «Мектеп- кеме, білім-теңіз» . 3 топ. Мектеп туралы бес жол өлең құрастыру.

Кері байланыс (МК; Т; Қ) «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы басқа топтарды бағалайды. Топтың екі жетістігін көрсетіп, бір

9 слайд
Кері байланыс (МК; Т; Қ) «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы басқа топтарды бағалайды. Топтың екі жетістігін көрсетіп, бір ұсынысын айтады.

9 слайд

Кері байланыс (МК; Т; Қ) «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы басқа топтарды бағалайды. Топтың екі жетістігін көрсетіп, бір ұсынысын айтады.

Ашық сабақтың қысқа мерзімді жоспары

10 слайд
Ашық сабақтың қысқа мерзімді жоспары

10 слайд

Ашық сабақтың қысқа мерзімді жоспары