Менің отбасым. Ққ дыбысы мен әрпі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Менің отбасым. Ққ дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтіннің мазмұнын тақырыбын анықтайды сөзжерді тұтас оқиды. Қ дыбысын жеттік жазады біледі.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Екібастұз қаласы, Солнечный кентінің №16 мектеп бастауыш сынып мұғалімі: Тауданбек Жансерік. Сабақтың тақырыбы: Менің отбасым

#1 слайд
Екібастұз қаласы, Солнечный кентінің №16 мектеп бастауыш сынып мұғалімі: Тауданбек Жансерік. Сабақтың тақырыбы: Менің отбасым. Ққ дыбысы мен әрпі Оқу мақсаты: 1.1.4.1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау. 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. Тренер: Альмагамбетов Кайржан Сагинтаевич

1 слайд

Екібастұз қаласы, Солнечный кентінің №16 мектеп бастауыш сынып мұғалімі: Тауданбек Жансерік. Сабақтың тақырыбы: Менің отбасым. Ққ дыбысы мен әрпі Оқу мақсаты: 1.1.4.1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау. 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. Тренер: Альмагамбетов Кайржан Сагинтаевич

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: мәтіннің мазмұнын тақырыбын ашады, оқудың түрлерін қолданады. Көптеген оқушылыр: мәтінің

#2 слайд
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: мәтіннің мазмұнын тақырыбын ашады, оқудың түрлерін қолданады. Көптеген оқушылыр: мәтінің мазмұнын тақырыбын анықтайды, сөздерді тұтас оқиды. Кейбір оқушылар: мәтін бойынша сұрақ құрастыра алады, мәтінмен иллюстрацияны сәйкестендіреді.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: мәтіннің мазмұнын тақырыбын ашады, оқудың түрлерін қолданады. Көптеген оқушылыр: мәтінің мазмұнын тақырыбын анықтайды, сөздерді тұтас оқиды. Кейбір оқушылар: мәтін бойынша сұрақ құрастыра алады, мәтінмен иллюстрацияны сәйкестендіреді.

Белсенді оқу әдістері. «Жұбыңды тап» әдісі.Топтастыру «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі. «Қар кесегі» әдісі. «Ә р ад ам ә

#3 слайд
Белсенді оқу әдістері. «Жұбыңды тап» әдісі.Топтастыру «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі. «Қар кесегі» әдісі. «Ә р ад ам әрқай сы н оқы тад ы » әд ісі. “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі. “Елшілер” әдісі.

3 слайд

Белсенді оқу әдістері. «Жұбыңды тап» әдісі.Топтастыру «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі. «Қар кесегі» әдісі. «Ә р ад ам әрқай сы н оқы тад ы » әд ісі. “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі. “Елшілер” әдісі.

“Қар кесегі” әдісі 1.Тапсырма Суретке мұқият қараңыз. Тақырыбы бойынша әңгіме құрастырыңыз. Оқиға немен аяқталуы мүмкін? Баға

#4 слайд
“Қар кесегі” әдісі 1.Тапсырма Суретке мұқият қараңыз. Тақырыбы бойынша әңгіме құрастырыңыз. Оқиға немен аяқталуы мүмкін? Бағалау критерийі Дескриптор: - Тақырып арқылы мәтіннің не туралы болуы мүмкін екендігін айтады. -Иллюстрация бойынша мәтіннің мазмұнын болжап әңгімелейді. - берілген тақырыпқа қатысты әңгіме құрастырады. -суретке сүйеніп, оқиғаның соңын болжайды. өз ойын жүйелі жеткізеді.

4 слайд

“Қар кесегі” әдісі 1.Тапсырма Суретке мұқият қараңыз. Тақырыбы бойынша әңгіме құрастырыңыз. Оқиға немен аяқталуы мүмкін? Бағалау критерийі Дескриптор: - Тақырып арқылы мәтіннің не туралы болуы мүмкін екендігін айтады. -Иллюстрация бойынша мәтіннің мазмұнын болжап әңгімелейді. - берілген тақырыпқа қатысты әңгіме құрастырады. -суретке сүйеніп, оқиғаның соңын болжайды. өз ойын жүйелі жеткізеді.

“ Әр адам әрқайсысын оқытады” әдісі 2. Тапсырма Сөздер мен суреттерді байланыстыра отырып, мәтінді дауыстап оқыңыз. Бағалау кр

#5 слайд
“ Әр адам әрқайсысын оқытады” әдісі 2. Тапсырма Сөздер мен суреттерді байланыстыра отырып, мәтінді дауыстап оқыңыз. Бағалау критерийі Дескриптор: - Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды. - Түсініп оқиды. - сурет пен сөзді дұрыс байланыстырады: - сөйлемдерді буындап немесе тұтас сөздермен оқиды:

5 слайд

“ Әр адам әрқайсысын оқытады” әдісі 2. Тапсырма Сөздер мен суреттерді байланыстыра отырып, мәтінді дауыстап оқыңыз. Бағалау критерийі Дескриптор: - Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды. - Түсініп оқиды. - сурет пен сөзді дұрыс байланыстырады: - сөйлемдерді буындап немесе тұтас сөздермен оқиды:

Саралау әдістері. А деңгейлі. оқушы Мәтін бойынша сұрақ құрастыр. Мәтінмен

#6 слайд
Саралау әдістері. А деңгейлі. оқушы Мәтін бойынша сұрақ құрастыр. Мәтінмен иллюстрацияны сәйкестендір Дескриптор: - Мәтін бойынша сұрақ құрастырады. - Мәтінмен иллюстрацияны сәйкестендіреді. С деңгейлі. оқушы Мәтіндегі суреттердің атын ата. Дескриптор: - Мәтіндегі суреттердің атауын дұрыс атайды.

6 слайд

Саралау әдістері. А деңгейлі. оқушы Мәтін бойынша сұрақ құрастыр. Мәтінмен иллюстрацияны сәйкестендір Дескриптор: - Мәтін бойынша сұрақ құрастырады. - Мәтінмен иллюстрацияны сәйкестендіреді. С деңгейлі. оқушы Мәтіндегі суреттердің атын ата. Дескриптор: - Мәтіндегі суреттердің атауын дұрыс атайды.

Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау

#7 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау

7 слайд

Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау

Ықшам сабақты жоспарлауда Ықшамсабақтың жоспарын жоспарлауда сабақ мақсатына жету үшін оқытудың белсенді оқу тәсілдерін қол

#8 слайд
Ықшам сабақты жоспарлауда Ықшамсабақтың жоспарын жоспарлауда сабақ мақсатына жету үшін оқытудың белсенді оқу тәсілдерін қолдануыма сабақ барысында жасап, қорғаған сабақ жоспары ықпал етті. Себебі, қай әдісті сабақтың қай кезеңінде тиімді қолдануға болатынын анықтап алдым. Тренер Ықшамсабақты жоспарлау барысында тренердің кері байланысын ескере отырып, сабақтың бағалау кезеңінде кейіпкерге хат жазу үшін «РАФТ» әдісін тиімді деп санап, қолдандым. Себебі, оқушылар осы әдіс арқылы өз ойларын жүйелі әрі еркін білдіре алады. Әріптестер Ықшамсабақты жоспарлауда әріптестерімнің қолданған «Елшілер» әдісін тиімді екеніне көз жеткізіп, өз сабағымды жоспарлау барысында осы әдісті мәтін мазмұнын меңгерту үшін қолдандым. Неге десеңіз, аталмыш әдіс арқылы уақытты тиімді қоданып, көлемді мәтінді оқушыларға толық меңгертуге өз ықпалын тигізеді.

8 слайд

Ықшам сабақты жоспарлауда Ықшамсабақтың жоспарын жоспарлауда сабақ мақсатына жету үшін оқытудың белсенді оқу тәсілдерін қолдануыма сабақ барысында жасап, қорғаған сабақ жоспары ықпал етті. Себебі, қай әдісті сабақтың қай кезеңінде тиімді қолдануға болатынын анықтап алдым. Тренер Ықшамсабақты жоспарлау барысында тренердің кері байланысын ескере отырып, сабақтың бағалау кезеңінде кейіпкерге хат жазу үшін «РАФТ» әдісін тиімді деп санап, қолдандым. Себебі, оқушылар осы әдіс арқылы өз ойларын жүйелі әрі еркін білдіре алады. Әріптестер Ықшамсабақты жоспарлауда әріптестерімнің қолданған «Елшілер» әдісін тиімді екеніне көз жеткізіп, өз сабағымды жоспарлау барысында осы әдісті мәтін мазмұнын меңгерту үшін қолдандым. Неге десеңіз, аталмыш әдіс арқылы уақытты тиімді қоданып, көлемді мәтінді оқушыларға толық меңгертуге өз ықпалын тигізеді.

Менің түсінгенім -оқушыларды белсенеді әдіс –тәсілдер арқылы ынталандыру; -оқушыларға ынталандыру үшін қолдау көрсету; -сабақ

#9 слайд
Менің түсінгенім -оқушыларды белсенеді әдіс –тәсілдер арқылы ынталандыру; -оқушыларға ынталандыру үшін қолдау көрсету; -сабақ барысында берілетін материалдарды дайын күйінде емес, өздері зерттеп шешетіндей беру; -саралап оқытуға басты назар аудару; Жаңартылған оқу бағдарламасында қандай ерекшеліктерді байқадым? Пән мазмұнын жобалаудың спиральдік ұстанымы; Оқу дағдыларының деңгейінде негізделген Блум таксономиясы; пәнішілік байланысты барынша ескеру;білім сапасының пәндері арасында, пәнаралық «ортақ тақырыптың» болуы; -бөлімдер мен ұсынылған тақырып мазмұнын уақыт талабына сай болуы; - Оқу үдерісінен ҰМЖ,ОМЖ,ҚМЖ түрінде келуі; Ненің маңыздылығын білдім - оқу бағдарламасына өзгеріс еңуін; -оқушының бойында қалыптастыратын құндылықтар мен дағдылар; -оқушы алған білімн есте сақтап,ұғынып,түсіну және оны қолдана білу тиіс; Оқу бағдарламасының үйлесімділігінің болуын; Менің болашақта жасайтын қадамым. Танымал, жақын нәрседен бастаймын; Оқушыларды ынталандыру үшін қолдау көрсетемін; Сабақ барысында белсенді оқу әдіс- тәсілдерін тиімді пайдаланамын; Саралап оқыту оқушылардың танымдық деңгейлерінің әртүрлілігінің басты назарда ұстаймын;Өзін және сыныптас достарын әділ бағалауға үйретемін;

9 слайд

Менің түсінгенім -оқушыларды белсенеді әдіс –тәсілдер арқылы ынталандыру; -оқушыларға ынталандыру үшін қолдау көрсету; -сабақ барысында берілетін материалдарды дайын күйінде емес, өздері зерттеп шешетіндей беру; -саралап оқытуға басты назар аудару; Жаңартылған оқу бағдарламасында қандай ерекшеліктерді байқадым? Пән мазмұнын жобалаудың спиральдік ұстанымы; Оқу дағдыларының деңгейінде негізделген Блум таксономиясы; пәнішілік байланысты барынша ескеру;білім сапасының пәндері арасында, пәнаралық «ортақ тақырыптың» болуы; -бөлімдер мен ұсынылған тақырып мазмұнын уақыт талабына сай болуы; - Оқу үдерісінен ҰМЖ,ОМЖ,ҚМЖ түрінде келуі; Ненің маңыздылығын білдім - оқу бағдарламасына өзгеріс еңуін; -оқушының бойында қалыптастыратын құндылықтар мен дағдылар; -оқушы алған білімн есте сақтап,ұғынып,түсіну және оны қолдана білу тиіс; Оқу бағдарламасының үйлесімділігінің болуын; Менің болашақта жасайтын қадамым. Танымал, жақын нәрседен бастаймын; Оқушыларды ынталандыру үшін қолдау көрсетемін; Сабақ барысында белсенді оқу әдіс- тәсілдерін тиімді пайдаланамын; Саралап оқыту оқушылардың танымдық деңгейлерінің әртүрлілігінің басты назарда ұстаймын;Өзін және сыныптас достарын әділ бағалауға үйретемін;

Назарларыңызға рахмет!

#10 слайд
Назарларыңызға рахмет!

10 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
19.12.2017
370
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі