Методик қолданба инновация мектептері үшін

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Методик қолданба инновация мектептері үшін

Материал туралы қысқаша түсінік
инновация жұмысын ұйымдастыру
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қызылорда облысы Қазалы ауданына қарасты инновациялық мектептерінің «Әдістемелік керуен» мобилді жұмысының тәжірибесі 2018

#1 слайд
Қызылорда облысы Қазалы ауданына қарасты инновациялық мектептерінің «Әдістемелік керуен» мобилді жұмысының тәжірибесі 2018-2019 оқу жылы Слайд 1

1 слайд

Қызылорда облысы Қазалы ауданына қарасты инновациялық мектептерінің «Әдістемелік керуен» мобилді жұмысының тәжірибесі 2018-2019 оқу жылы Слайд 1

Слайд 2 Оқу мақсаттары оқушы мен мұғалім үшін Мақсаты Үйрету Түсіндіру Қолынан келуі тиіс Меңгеру-білуі тиіс Түсінуі тиіс

#2 слайд
Слайд 2 Оқу мақсаттары оқушы мен мұғалім үшін Мақсаты Үйрету Түсіндіру Қолынан келуі тиіс Меңгеру-білуі тиіс Түсінуі тиіс

2 слайд

Слайд 2 Оқу мақсаттары оқушы мен мұғалім үшін Мақсаты Үйрету Түсіндіру Қолынан келуі тиіс Меңгеру-білуі тиіс Түсінуі тиіс

Слайд 3 “НЗМ” ДББҰ Инновациялық мектептер

#3 слайд
Слайд 3 “НЗМ” ДББҰ Инновациялық мектептер

3 слайд

Слайд 3 “НЗМ” ДББҰ Инновациялық мектептер

Слайд 4 “Әдістемелік қызметті инновациялық тұрғыдан ұйымдастыру жолдары” Ғылыми-әдістемелік қызметтің құрылымына,

#4 слайд
Слайд 4 “Әдістемелік қызметті инновациялық тұрғыдан ұйымдастыру жолдары” Ғылыми-әдістемелік қызметтің құрылымына, жұмысына өзгерістер енгізу, жетілдіру, оны жүзеге асыру; Білім беру ұйымындағы инновациялық іс-әрекеттерді (жаңалықты іздеу және меңгеру, тәжірибелік-зерттеу, ізденіс жұмыстарын, авторлық оқу бағдарламалары мен жаңа педагогикалық технологияларды сынақтан өткізу) ұйымдастыру, іске асыру, бағалау; Өз білімін жетілдіру арқылы педагогтардың кәсіби шеберліктерін арттыру, инновациялық іс-әрекеттер бойынша кеңес беру.

4 слайд

Слайд 4 “Әдістемелік қызметті инновациялық тұрғыдан ұйымдастыру жолдары” Ғылыми-әдістемелік қызметтің құрылымына, жұмысына өзгерістер енгізу, жетілдіру, оны жүзеге асыру; Білім беру ұйымындағы инновациялық іс-әрекеттерді (жаңалықты іздеу және меңгеру, тәжірибелік-зерттеу, ізденіс жұмыстарын, авторлық оқу бағдарламалары мен жаңа педагогикалық технологияларды сынақтан өткізу) ұйымдастыру, іске асыру, бағалау; Өз білімін жетілдіру арқылы педагогтардың кәсіби шеберліктерін арттыру, инновациялық іс-әрекеттер бойынша кеңес беру.

Слайд 5 Ақпараттандыру Қамтушылық Жаңашылдық және эксперименттік Кәсіби біліктілікті көтеру, білім жетілдіру Диагностикалық

#5 слайд
Слайд 5 Ақпараттандыру Қамтушылық Жаңашылдық және эксперименттік Кәсіби біліктілікті көтеру, білім жетілдіру Диагностикалық Мақсат-міндеттерді жүзеге асыру үшін инновациялық қызметтің негізгі бағыттары Мұғалімдерді еңбегіне қарай марапаттау, аттестациялау жұмыстарын ұйымдастыру

5 слайд

Слайд 5 Ақпараттандыру Қамтушылық Жаңашылдық және эксперименттік Кәсіби біліктілікті көтеру, білім жетілдіру Диагностикалық Мақсат-міндеттерді жүзеге асыру үшін инновациялық қызметтің негізгі бағыттары Мұғалімдерді еңбегіне қарай марапаттау, аттестациялау жұмыстарын ұйымдастыру

Слайд 6 SWOT талдау жүргізу арқылы Күшті жақтары Әлсіз жақтары Мүмкіндік- тер Қауіп- қатерлер Мұғалімдердің үйренген

#6 слайд
Слайд 6 SWOT талдау жүргізу арқылы Күшті жақтары Әлсіз жақтары Мүмкіндік- тер Қауіп- қатерлер Мұғалімдердің үйренген әдіс-тәсілдерін өз тәжірибесінде қолдануы; Түрлі деңгейдегі сайыс, байқаулардан жетістіктердің болуы; Әдістемелік жұмыс нәтижесі бойынша аудан көлемде алдыңғы қатарда болуы. Мұғалімнің өзгерсем деген ниеті мен кез келген мәселеге ойлана қарауы, өз педагогикалық қызметінде өзгерістерге дайындығы; Жаңа жүйе негізінде оқу мен оқыту жайлы мұғалімде қалыптасқан тәжірибенің болмауы; Жас маман мен тәлімгерлер арасындағы байланыстың әлсіздігі; Мектептің жұмыс тәжірибесін жарияланымдарда жеткілікті деңгейде таныстырылмауы. Педагогтарды қолдау және олардың кәсіпқойлығын қолдау жүйесін құру; Ұжымның шығармашылық әлеуетінің даму деңгейінің өсуін ынталандыратын мәселелерді жоспарлауға және әзірлеуге, экспериментттер мен инновацияларды апробациялауға қатысатын шығармашылық педагогикалық ұжым құру; Педагогтардың кәсіби-тұлғалық дамуын зерттеуге арналған диагностикалық материалдар банкін қалыптастыру; Педагогтардың өзін шығармашылық дамытуға және рефлексияға; олардың кәсіби өсуіне жағдай жасау. Педагогикалық кадрлардың жетіспеушілігі; Мектептің материалдық- техникалық базасының әлсіздігі.

6 слайд

Слайд 6 SWOT талдау жүргізу арқылы Күшті жақтары Әлсіз жақтары Мүмкіндік- тер Қауіп- қатерлер Мұғалімдердің үйренген әдіс-тәсілдерін өз тәжірибесінде қолдануы; Түрлі деңгейдегі сайыс, байқаулардан жетістіктердің болуы; Әдістемелік жұмыс нәтижесі бойынша аудан көлемде алдыңғы қатарда болуы. Мұғалімнің өзгерсем деген ниеті мен кез келген мәселеге ойлана қарауы, өз педагогикалық қызметінде өзгерістерге дайындығы; Жаңа жүйе негізінде оқу мен оқыту жайлы мұғалімде қалыптасқан тәжірибенің болмауы; Жас маман мен тәлімгерлер арасындағы байланыстың әлсіздігі; Мектептің жұмыс тәжірибесін жарияланымдарда жеткілікті деңгейде таныстырылмауы. Педагогтарды қолдау және олардың кәсіпқойлығын қолдау жүйесін құру; Ұжымның шығармашылық әлеуетінің даму деңгейінің өсуін ынталандыратын мәселелерді жоспарлауға және әзірлеуге, экспериментттер мен инновацияларды апробациялауға қатысатын шығармашылық педагогикалық ұжым құру; Педагогтардың кәсіби-тұлғалық дамуын зерттеуге арналған диагностикалық материалдар банкін қалыптастыру; Педагогтардың өзін шығармашылық дамытуға және рефлексияға; олардың кәсіби өсуіне жағдай жасау. Педагогикалық кадрлардың жетіспеушілігі; Мектептің материалдық- техникалық базасының әлсіздігі.

Слайд 7 Әдістемелік қызметінің 5 бағыты Оқыту мен оқу үдерісін ұйымдастыру;1 Мұғалімдерді үздіксіз кәсіби дамыту;2 Талантты

#7 слайд
Слайд 7 Әдістемелік қызметінің 5 бағыты Оқыту мен оқу үдерісін ұйымдастыру;1 Мұғалімдерді үздіксіз кәсіби дамыту;2 Талантты және дарынды оқушылармен жұмыс жүргізуде мұғалімдердің құзыреттілігін арттыру;3 «Жас маман» және «Тәлімгерлер мектебінің» жұмысын жаңа үлгіде ұйымдастыру;4 Әдістемелік пән бірлестіктерінің, шығармашылық топтың, желілік қоғамдастықтың жұмысын инновациялық бағытта ұйымдастыру. 5

7 слайд

Слайд 7 Әдістемелік қызметінің 5 бағыты Оқыту мен оқу үдерісін ұйымдастыру;1 Мұғалімдерді үздіксіз кәсіби дамыту;2 Талантты және дарынды оқушылармен жұмыс жүргізуде мұғалімдердің құзыреттілігін арттыру;3 «Жас маман» және «Тәлімгерлер мектебінің» жұмысын жаңа үлгіде ұйымдастыру;4 Әдістемелік пән бірлестіктерінің, шығармашылық топтың, желілік қоғамдастықтың жұмысын инновациялық бағытта ұйымдастыру. 5

Слайд 8 «Инновациялық оқыту технологияларын меңгерген білікті маман–бәсекеге қабілетті қоғамның негізі» тақырыбында жұм

#8 слайд
Слайд 8 «Инновациялық оқыту технологияларын меңгерген білікті маман–бәсекеге қабілетті қоғамның негізі» тақырыбында жұмыс бағыты Педагогтардың оқыту технологияларды толық меңгеруі арқылы әдістемелік деңгейін жетілдіру, жетістікке қол жеткізуіне ықпал ету; Педагогтардың озық іс-тәжірибесін жинақтау және тарату жұмысын түрлі деңгейде жалғастыру; Педагогикалық ұжымның даму жетістіктерін жүйелеу мониторингтерін жүргізу; Педагогтардың жаңа жүйе бағдарламасы бойынша білімін жетілдіру курстарынан өтуін, білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында мамандардың білімін жетілдіруін ұйымдастыру; Мұғалімдерге көмек ретінде әдістемелік кабинетте қажетті ақпараттық материалдарды жинақтау, толықтыру және мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыра отырып әдістемелік шеберлігін, шығармашылығын дамыту, «Әдістемелік керуен» мобилді жұмысын жүргізу;

8 слайд

Слайд 8 «Инновациялық оқыту технологияларын меңгерген білікті маман–бәсекеге қабілетті қоғамның негізі» тақырыбында жұмыс бағыты Педагогтардың оқыту технологияларды толық меңгеруі арқылы әдістемелік деңгейін жетілдіру, жетістікке қол жеткізуіне ықпал ету; Педагогтардың озық іс-тәжірибесін жинақтау және тарату жұмысын түрлі деңгейде жалғастыру; Педагогикалық ұжымның даму жетістіктерін жүйелеу мониторингтерін жүргізу; Педагогтардың жаңа жүйе бағдарламасы бойынша білімін жетілдіру курстарынан өтуін, білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында мамандардың білімін жетілдіруін ұйымдастыру; Мұғалімдерге көмек ретінде әдістемелік кабинетте қажетті ақпараттық материалдарды жинақтау, толықтыру және мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыра отырып әдістемелік шеберлігін, шығармашылығын дамыту, «Әдістемелік керуен» мобилді жұмысын жүргізу;

Слайд 9 «Педагогикалық шеберлік керуені» континуумының 4 алаңдарының жұмыс жүйесінде -«Сындарлы оқыту теориясы және тәжі

#9 слайд
Слайд 9 «Педагогикалық шеберлік керуені» континуумының 4 алаңдарының жұмыс жүйесінде -«Сындарлы оқыту теориясы және тәжірибесі» «PR– технологиясы» «Әдістемелік топтар» «Оқу мен оқытудағы жетістіктер» 1 алаң 2 алаң 3 алаң 4 алаң

9 слайд

Слайд 9 «Педагогикалық шеберлік керуені» континуумының 4 алаңдарының жұмыс жүйесінде -«Сындарлы оқыту теориясы және тәжірибесі» «PR– технологиясы» «Әдістемелік топтар» «Оқу мен оқытудағы жетістіктер» 1 алаң 2 алаң 3 алаң 4 алаң

Слайд 10 Жүйеленген әдістемелік іс-шаралар 1-алаң: «Сындарлы оқыту тәжірибесі» 2-алаң: «PR –технологиясы» (Білім берудің

#10 слайд
Слайд 10 Жүйеленген әдістемелік іс-шаралар 1-алаң: «Сындарлы оқыту тәжірибесі» 2-алаң: «PR –технологиясы» (Білім берудің озық тәжірибелері бойынша тренинг, семинарлар, ой бөлісу, шебер сыныптар) Аудандық “Жаңару» –кәсіби желілік қоғамдастығындағы жаңа жүйе бағдарламасы бойынша біліктілік арттыру курсынан өткен педагогтар біріктірілген. Желілік қауымдастық арқылы тиісті шараларды ұйымдастырады. Аудандағы 4 инновациялық білім беру ұйымдарына аудандағы 33 магнитті мектептер бекітілген. Педагогтардың өзара және қоғаммен байланыс қызметі, екі жақты өзара түсіністік арқылы үйлесімділікке қол жеткізу болса, ауданда жаңа форматта жұмыс жасайтын ауданның шығармашылық топтары: •“Шабыт ” озық іс-тәжірибе алмасу тобы, •“Айқын” білім мазмұнын жаңарту тобы, •“Жаңару” кәсіби қоғамдастығы, •“Зерде” жас мамандар тәжірибесін шыңдау бағыттарындағы жұмыстары арқылы тәжірибе алмасады.

10 слайд

Слайд 10 Жүйеленген әдістемелік іс-шаралар 1-алаң: «Сындарлы оқыту тәжірибесі» 2-алаң: «PR –технологиясы» (Білім берудің озық тәжірибелері бойынша тренинг, семинарлар, ой бөлісу, шебер сыныптар) Аудандық “Жаңару» –кәсіби желілік қоғамдастығындағы жаңа жүйе бағдарламасы бойынша біліктілік арттыру курсынан өткен педагогтар біріктірілген. Желілік қауымдастық арқылы тиісті шараларды ұйымдастырады. Аудандағы 4 инновациялық білім беру ұйымдарына аудандағы 33 магнитті мектептер бекітілген. Педагогтардың өзара және қоғаммен байланыс қызметі, екі жақты өзара түсіністік арқылы үйлесімділікке қол жеткізу болса, ауданда жаңа форматта жұмыс жасайтын ауданның шығармашылық топтары: •“Шабыт ” озық іс-тәжірибе алмасу тобы, •“Айқын” білім мазмұнын жаңарту тобы, •“Жаңару” кәсіби қоғамдастығы, •“Зерде” жас мамандар тәжірибесін шыңдау бағыттарындағы жұмыстары арқылы тәжірибе алмасады.

Слайд 11 Аудандық әдістемелік кабинет 36 коучинг 120 отырыс

#11 слайд
Слайд 11 Аудандық әдістемелік кабинет 36 коучинг 120 отырыс

11 слайд

Слайд 11 Аудандық әдістемелік кабинет 36 коучинг 120 отырыс

Слайд 12 3 – алаң: «Әдістемелік топтар» жұмысы жоспарланып, нәтижелі жұмыстар жүргізілуде. Жұмыс барысында: Аудандық ә

#12 слайд
Слайд 12 3 – алаң: «Әдістемелік топтар» жұмысы жоспарланып, нәтижелі жұмыстар жүргізілуде. Жұмыс барысында: Аудандық әдістемелік жұмыс жүйесі таратылады • Сабақта тиімді технологияларды колданады • Оқушының тақырыпты меңгеру деңгейі қадағаланады • АКТ толық мәнінде қолданылады • Бақылау жұмыстарын өткізу арқылы оқушылардың білім деңгейлері анықталады. • Тест жинақтарымен жұмыс жүргізіледі 1.1. «Пәндік енгізуде» - тақырып бойынша пән мұғалімдері білім мазмұнын физика, химия, биология, математика аясында түсіндіріліп, жан-жақты талдап, оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру мақсатында қолданыс аясы кеңінен ашылады. 1.2. “Үштік одақ” бағытында бір пәннен үш мұғалім тақырыпты түсіндірудегі, мысалы математикадан есептерді шығарудың әртүрлі әдіс–тәсілдерін қарастырады, осыған орай оқушылар өз қабілетіне қарай тиімді әдіс–тәсілді таңдайды, сол арқылы өз білімін бекітеді. 1.3. Жаңа модификациялық кабинеттердегі құрал-жабдықтарды пән мұғалімдерінің тиімді қолдануы-сапалы білім негізі. Инновациялық білім беру ұйымдары жаңа модификация кабинеттерімен толық жабдықталған. 2. “Шуак” мектеп тренерлері жұмысында мұғалімдердің әдістемелік білімін жетілдіру, тақырыптық әдістемелік десант жұмысы жоспарланып жүргізілді.

12 слайд

Слайд 12 3 – алаң: «Әдістемелік топтар» жұмысы жоспарланып, нәтижелі жұмыстар жүргізілуде. Жұмыс барысында: Аудандық әдістемелік жұмыс жүйесі таратылады • Сабақта тиімді технологияларды колданады • Оқушының тақырыпты меңгеру деңгейі қадағаланады • АКТ толық мәнінде қолданылады • Бақылау жұмыстарын өткізу арқылы оқушылардың білім деңгейлері анықталады. • Тест жинақтарымен жұмыс жүргізіледі 1.1. «Пәндік енгізуде» - тақырып бойынша пән мұғалімдері білім мазмұнын физика, химия, биология, математика аясында түсіндіріліп, жан-жақты талдап, оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру мақсатында қолданыс аясы кеңінен ашылады. 1.2. “Үштік одақ” бағытында бір пәннен үш мұғалім тақырыпты түсіндірудегі, мысалы математикадан есептерді шығарудың әртүрлі әдіс–тәсілдерін қарастырады, осыған орай оқушылар өз қабілетіне қарай тиімді әдіс–тәсілді таңдайды, сол арқылы өз білімін бекітеді. 1.3. Жаңа модификациялық кабинеттердегі құрал-жабдықтарды пән мұғалімдерінің тиімді қолдануы-сапалы білім негізі. Инновациялық білім беру ұйымдары жаңа модификация кабинеттерімен толық жабдықталған. 2. “Шуак” мектеп тренерлері жұмысында мұғалімдердің әдістемелік білімін жетілдіру, тақырыптық әдістемелік десант жұмысы жоспарланып жүргізілді.

Слайд 13 А.Байтұрсынов 4 – алаң: «Оқу мен оқытудағы жетістіктер» шаралары «Білім, біліктілікке жеткізер баспалдақ, ал білі

#13 слайд
Слайд 13 А.Байтұрсынов 4 – алаң: «Оқу мен оқытудағы жетістіктер» шаралары «Білім, біліктілікке жеткізер баспалдақ, ал біліктілік сол білімді іске асыра білу дағдысы»

13 слайд

Слайд 13 А.Байтұрсынов 4 – алаң: «Оқу мен оқытудағы жетістіктер» шаралары «Білім, біліктілікке жеткізер баспалдақ, ал біліктілік сол білімді іске асыра білу дағдысы»

LOGO Слайд 14 Сындарлы оқыту технологиясын оқу мен тәрбие үдерісінде ықпалдастыру арқылы тұлғаның құзыреттілігін қалыптастыру

#14 слайд
LOGO Слайд 14 Сындарлы оқыту технологиясын оқу мен тәрбие үдерісінде ықпалдастыру арқылы тұлғаның құзыреттілігін  қалыптастыру.

14 слайд

LOGO Слайд 14 Сындарлы оқыту технологиясын оқу мен тәрбие үдерісінде ықпалдастыру арқылы тұлғаның құзыреттілігін  қалыптастыру.

LOGO Lesson Study сабақты зерттеу топтарының жұмыстары А С В

#15 слайд
LOGO Lesson Study сабақты зерттеу топтарының жұмыстары А С В

15 слайд

LOGO Lesson Study сабақты зерттеу топтарының жұмыстары А С В

LOGO Коучинг және шеберлік сыныбы – кәсіби даму бағдары

#16 слайд
LOGO Коучинг және шеберлік сыныбы – кәсіби даму бағдары

16 слайд

LOGO Коучинг және шеберлік сыныбы – кәсіби даму бағдары

LOGO “Бөлінген көшбасшылық – тиімді басқару кепілі” / аудандық семинар /

#17 слайд
LOGO “Бөлінген көшбасшылық – тиімді басқару кепілі” / аудандық семинар /

17 слайд

LOGO “Бөлінген көшбасшылық – тиімді басқару кепілі” / аудандық семинар /

LOGO “Химия пәнін оқытуда сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолдана отырып, оқушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыру” / обл

#18 слайд
LOGO “Химия пәнін оқытуда сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолдана отырып, оқушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыру” / облыстық семинар/

18 слайд

LOGO “Химия пәнін оқытуда сын тұрғысынан ойлау технологиясын қолдана отырып, оқушылардың зерттеу дағдыларын қалыптастыру” / облыстық семинар/

Слайд 15 І деңгей көшбасшы мұғалімдері Инновациялық (жетекші) мектеп (координатор) Педагогикалық шеберлік орталығы ІІ дең

#19 слайд
Слайд 15 І деңгей көшбасшы мұғалімдері Инновациялық (жетекші) мектеп (координатор) Педагогикалық шеберлік орталығы ІІ деңгей көшбасшы мұғалімдері ІІІ деңгей көшбасшы мұғалімдері Магниттік мекептер (Сертификатталған мұғалімдер) Өз мектебіндегі мұғалімдерге көшбасшылық ету Жас мамандарға қолдау көрсетуші новатор-мұғалім

19 слайд

Слайд 15 І деңгей көшбасшы мұғалімдері Инновациялық (жетекші) мектеп (координатор) Педагогикалық шеберлік орталығы ІІ деңгей көшбасшы мұғалімдері ІІІ деңгей көшбасшы мұғалімдері Магниттік мекептер (Сертификатталған мұғалімдер) Өз мектебіндегі мұғалімдерге көшбасшылық ету Жас мамандарға қолдау көрсетуші новатор-мұғалім

LOGO Слайд 15.1

#20 слайд
LOGO Слайд 15.1

20 слайд

LOGO Слайд 15.1

Слайд 16 Ұрпағы бiлiмдi халықтың болашағы жарқын болады дегендей, жас ұрпаққа сапалы білім беріп, білім сапасын арттыру,

#21 слайд
Слайд 16 Ұрпағы бiлiмдi халықтың болашағы жарқын болады дегендей, жас ұрпаққа сапалы білім беріп, білім сапасын арттыру, бүгінгі таңдағы өзекті мәселелердің бiрi болып саналады. Ал қазіргі таңда сапалы бiлiм беру мәселесі заманауи бiлiм беру үрдiсiнiң ұйымдастырылуымен және жаңартылған мазмұнда оқу мен оқыту үдерісін ұйымдастыру арқылы шешімін табуда. Жанашыл ұстаз жасампаз енбегімен жаңа адамды қалыптастырып,дамытып, жет iлдiрiп болашақ өм iрге дайындайды. Ұстаз оқушыларына тек білім беріп қана қоймай, олардын алған білімдерін өмірде қолдана алуларына жол сілтейді. Сондықтан да казіргі заман мектебі жоғары деңгейде маманданған кәсіпқой, еңбекқор, сана-сезімі мол мұғалімді күтуде. Жаңашыл ұстаз қазіргі оқушылармен жан-жақты жұмыс жасағанда ғанаоқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыра алады. Пәнге дегенқызығушылықтары болғанда ғана, бала оған көңіл қойып тыңдап, тереңдете оқып үйрене бастайды. Пәнге қызыққан оқушының білім сапасының жоғары болатыны бәрімізге аян.

21 слайд

Слайд 16 Ұрпағы бiлiмдi халықтың болашағы жарқын болады дегендей, жас ұрпаққа сапалы білім беріп, білім сапасын арттыру, бүгінгі таңдағы өзекті мәселелердің бiрi болып саналады. Ал қазіргі таңда сапалы бiлiм беру мәселесі заманауи бiлiм беру үрдiсiнiң ұйымдастырылуымен және жаңартылған мазмұнда оқу мен оқыту үдерісін ұйымдастыру арқылы шешімін табуда. Жанашыл ұстаз жасампаз енбегімен жаңа адамды қалыптастырып,дамытып, жет iлдiрiп болашақ өм iрге дайындайды. Ұстаз оқушыларына тек білім беріп қана қоймай, олардын алған білімдерін өмірде қолдана алуларына жол сілтейді. Сондықтан да казіргі заман мектебі жоғары деңгейде маманданған кәсіпқой, еңбекқор, сана-сезімі мол мұғалімді күтуде. Жаңашыл ұстаз қазіргі оқушылармен жан-жақты жұмыс жасағанда ғанаоқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыра алады. Пәнге дегенқызығушылықтары болғанда ғана, бала оған көңіл қойып тыңдап, тереңдете оқып үйрене бастайды. Пәнге қызыққан оқушының білім сапасының жоғары болатыны бәрімізге аян.

LOGO НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ !

#22 слайд
LOGO НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ !

22 слайд

LOGO НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАҚМЕТ !

Файл форматы:
pptx
13.02.2025
163
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі