мғалім портфолиосы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
МҰҒАЛІМ
ПОРТФОЛИОСЫ
1 слайд
МҰҒАЛІМ ПОРТФОЛИОСЫ
2 слайд
І. Кіріспе бөлім:
«Мұғалім туралы
мәлімет».
2 слайд
І. Кіріспе бөлім: «Мұғалім туралы мәлімет».
3 слайд
Анкеталық мәліметтер
Аты – жөні: Султанкулова Сарвиноз Анаркуловна
Туған жылы: 7.01.1990
Туған жері: ОҚО, Сайрам ауданы, Қарабұлақ ауылы
Мекен – жайы: С.Рахимов № 69
Ұлты: өзбек
Білімі: жоғары
Бітірген оқу орны: Қ. А. Яссауи атындағы
Халықаралық Қазақ – Түрік университеті, 2011ж.
Мамандығы: Педагог - пихолог
Қосымша мамандық: Өзін – өзі тану пәні мұғалімі
Пед. өтілі: 6 жыл
Жұмыс орны: №17 ЖОМ
Тел: ____________________
E – mail: sarvi.7.01.90@mail.ru
Шығармашылық тақырыбы: «Оқушылар
бойындағы адамгершілік қасиеттерді дамыту»
3 слайд
Анкеталық мәліметтер Аты – жөні: Султанкулова Сарвиноз Анаркуловна Туған жылы: 7.01.1990 Туған жері: ОҚО, Сайрам ауданы, Қарабұлақ ауылы Мекен – жайы: С.Рахимов № 69 Ұлты: өзбек Білімі: жоғары Бітірген оқу орны: Қ. А. Яссауи атындағы Халықаралық Қазақ – Түрік университеті, 2011ж. Мамандығы: Педагог - пихолог Қосымша мамандық: Өзін – өзі тану пәні мұғалімі Пед. өтілі: 6 жыл Жұмыс орны: №17 ЖОМ Тел: ____________________ E – mail: sarvi.7.01.90@mail.ru Шығармашылық тақырыбы: «Оқушылар бойындағы адамгершілік қасиеттерді дамыту»
4 слайд
Кәсіби өсу
парағы
4 слайд
Кәсіби өсу парағы
5 слайд
Өзіндік білім
жетілдіру
жоспары
5 слайд
Өзіндік білім жетілдіру жоспары
6 слайд
ІІ. Негізгі бөлім:
«Педагогикалық
іс-тәжірибе құжаттары».
6 слайд
ІІ. Негізгі бөлім: «Педагогикалық іс-тәжірибе құжаттары».
7 слайд
Негізгі бөлім:
Педагогикалық іс-тәжірибе құжаттары
1. Міндетті рубрикалар.
2. Өткізілген ашық сабақтарының –
жинақтары.
3. Дайындаған әдістемелік нұсқау –
жинақтары.
4. Авторлық бағдарламалар.
5. Басылымда, жинақтарда жарық көрген
мақалалары.
6. Өткізген семинар – конференция
материалдары.
7. Енген сабақтарына жасалған
талдаулары.
8. Сабақтарда пайдаланатын үлестірме
материалдары.
9. Бақылау – тексеру және тест
жұмыстарының қорытындылары.
10. Сауалнамалар мен сұхбаттасулар және
оларды өңдеу қортындылары.
7 слайд
Негізгі бөлім: Педагогикалық іс-тәжірибе құжаттары 1. Міндетті рубрикалар. 2. Өткізілген ашық сабақтарының – жинақтары. 3. Дайындаған әдістемелік нұсқау – жинақтары. 4. Авторлық бағдарламалар. 5. Басылымда, жинақтарда жарық көрген мақалалары. 6. Өткізген семинар – конференция материалдары. 7. Енген сабақтарына жасалған талдаулары. 8. Сабақтарда пайдаланатын үлестірме материалдары. 9. Бақылау – тексеру және тест жұмыстарының қорытындылары. 10. Сауалнамалар мен сұхбаттасулар және оларды өңдеу қортындылары.
8 слайд
Ашық
сабақтар
8 слайд
Ашық сабақтар
9 слайд
Дайындаған
әдістемелік
нұсқау –
жинақтары.
9 слайд
Дайындаған әдістемелік нұсқау – жинақтары.
10 слайд
Авторлық
бағдарламалар
10 слайд
Авторлық бағдарламалар
11 слайд
Басылымда,
жинақтарда
жарық көрген
мақалалары.
11 слайд
Басылымда, жинақтарда жарық көрген мақалалары.
12 слайд
Өткізген
семинар -
конференция
материалдары .
12 слайд
Өткізген семинар - конференция материалдары .
13 слайд
Енген
сабақтарға
жасалған
талдаулары.
13 слайд
Енген сабақтарға жасалған талдаулары.
14 слайд
Сабақтарда
пайдаланылатын
үлестірме
материалдары.
14 слайд
Сабақтарда пайдаланылатын үлестірме материалдары.
15 слайд
Бақылау – тексеру
және тест
жұмыстарының
қорытындылары.
15 слайд
Бақылау – тексеру және тест жұмыстарының қорытындылары.
16 слайд
Сауалнамалар
және оларды
өңдеу
қорытындылары
16 слайд
Сауалнамалар және оларды өңдеу қорытындылары
17 слайд
ІІ. Қосымша
рубрикалар
17 слайд
ІІ. Қосымша рубрикалар
18 слайд
Қосымша
қызметтерінің
жұмыс
жоспары.
18 слайд
Қосымша қызметтерінің жұмыс жоспары.
19 слайд
Қосымша
қызметтерінің
жұмыс есебі
19 слайд
Қосымша қызметтерінің жұмыс есебі
20 слайд
Жасаған немесе
қатысқан
инновациялық
жобалары
20 слайд
Жасаған немесе қатысқан инновациялық жобалары
21 слайд
Аудио және
бейнематериалдары
фотосуреттер
21 слайд
Аудио және бейнематериалдары фотосуреттер
22 слайд
Жазбаша
шығармашылық
жұмыстар
(рефераттар,
эсселер, т.б.)
22 слайд
Жазбаша шығармашылық жұмыстар (рефераттар, эсселер, т.б.)
23 слайд
Бақылау
күнделіктері
мен өзіндік ой –
толғаныстар.
23 слайд
Бақылау күнделіктері мен өзіндік ой – толғаныстар.
24 слайд
Жалпылау
материалдары
(сызба – кесте,
график
диаграммалар)
24 слайд
Жалпылау материалдары (сызба – кесте, график диаграммалар)
25 слайд
ІІІ. Қорытынды бөлім:
«Менің жетістіктерім».
25 слайд
ІІІ. Қорытынды бөлім: «Менің жетістіктерім».
26 слайд
Сертификаттар
мен
анықтамалар
26 слайд
Сертификаттар мен анықтамалар
27 слайд
Алғыс хаттар
27 слайд
Алғыс хаттар
28 слайд
Сертификаттар
мен
анықтамалар
28 слайд
Сертификаттар мен анықтамалар
29 слайд
Әріптестері мен
ғалымдардың
пікірі
29 слайд
Әріптестері мен ғалымдардың пікірі
30 слайд
МҰҒАЛІМНІҢ ӨЗ БІЛІМІН
ЖЕТІЛДІРУ ЖҰМЫСЫ
Оқушыларға жалпыадамзаттық
құндылықтарды меңгерту. Оқушылардағы
адамгершілік, ізгілік қасиеттерін дамыту,
айналасындағы адамдарға риясыз қызмет етуге
үйрету.
МҰҒАЛІМНІҢ ӨЗ БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРУ
ЖҰМЫСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ:
1.Теориялық білім жетілдіру;
2.Пәндік білім жетілдіру;
3.Әдістемелік білім жетілдіру;
4.Жалпы мәдени білім жетілдіру;
ЗЕРТТЕУ ОБЪЕКТ ІСІ:
№ 17 жалпы орта мектебінің
5 – 11 сынып оқушылары.
30 слайд
МҰҒАЛІМНІҢ ӨЗ БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРУ ЖҰМЫСЫ Оқушыларға жалпыадамзаттық құндылықтарды меңгерту. Оқушылардағы адамгершілік, ізгілік қасиеттерін дамыту, айналасындағы адамдарға риясыз қызмет етуге үйрету. МҰҒАЛІМНІҢ ӨЗ БІЛІМІН ЖЕТІЛДІРУ ЖҰМЫСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ: 1.Теориялық білім жетілдіру; 2.Пәндік білім жетілдіру; 3.Әдістемелік білім жетілдіру; 4.Жалпы мәдени білім жетілдіру; ЗЕРТТЕУ ОБЪЕКТ ІСІ: № 17 жалпы орта мектебінің 5 – 11 сынып оқушылары.