М.Х.ДУЛАТИ жом. 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
М. Х.Дулати атындағы
жом
Пәні: Көркем
еңбек Пән мұғалімі:
Сламбеков М
Сабақ тақырыбы:
Мозайка өнері. Мозайканы
орындаудың түрлері мен
техникалары.
1 слайд
М. Х.Дулати атындағы жом Пәні: Көркем еңбек Пән мұғалімі: Сламбеков М Сабақ тақырыбы: Мозайка өнері. Мозайканы орындаудың түрлері мен техникалары.
2 слайд
2
3Оқу мақсаты
Сабақ
мақсаттары
Бағалау
критерийлері 8.3.2.1 Пәндік технологияны қолдана отырып өзінің және
өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер)
жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдау
мен бағалау жүргізу үшін критерилерді қолдану.
8.3.3.1 Жасалған өнімнің (шығармашылық жұмыс)
сапасын қолданылған әдіс-тәсілдерін бағалау және
талдау үшін критерийлерді қолдану..
Барлығы : Пәндік технологияны қолдана отырып мозайка өнері
туындыларын анықтау;
Көпшілігі : Мозайка өнері материалдарының жұмыстарындағы
идеялары мен тақырыптарды талдау.
Кейбіреуі : АКТ- ны пайдалана отырып, жасалған өнімнің
(шығармашылық жұмыс) сапасын, әдіс-тәсілдерін бағалау
1.Мозайка өнері туындыларын біледі.
2.Мозайка өнері туындыларының қолданылған
материалдарының сапасын анықтайды.
3.АКТ- ны пайдалана отырып, жасалған өнімді
бағалайды
2 слайд
2 3Оқу мақсаты Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері 8.3.2.1 Пәндік технологияны қолдана отырып өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдау мен бағалау жүргізу үшін критерилерді қолдану. 8.3.3.1 Жасалған өнімнің (шығармашылық жұмыс) сапасын қолданылған әдіс-тәсілдерін бағалау және талдау үшін критерийлерді қолдану.. Барлығы : Пәндік технологияны қолдана отырып мозайка өнері туындыларын анықтау; Көпшілігі : Мозайка өнері материалдарының жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдау. Кейбіреуі : АКТ- ны пайдалана отырып, жасалған өнімнің (шығармашылық жұмыс) сапасын, әдіс-тәсілдерін бағалау 1.Мозайка өнері туындыларын біледі. 2.Мозайка өнері туындыларының қолданылған материалдарының сапасын анықтайды. 3.АКТ- ны пайдалана отырып, жасалған өнімді бағалайды
3 слайд
Б е л с е н д і о қ у ә д і с т е р і
«Ой шақыру»
Сұрақ қою арқылы
бүгінгі
тақырыбымызды
ашып аламыз.
* Көптеген біртекті
немесе әртүрлі
материалдардан
сурет немесе өрнек
құрастыру дегеніміз
не?
* Бұл өнер көрнекті
үлгілері қай жерде
сақталған?« Мозайка»
әдісі
Оқушылар
бірнеше
қиындыларға
бөлінген
суреттер арқылы
топқа бөлінеді
І-топ Ж үзік
ІІ-топ Білезік
ІІІ-топ Тұмар Топтық жұмыс:
«Ойлан-жұптас-
бөліс» әдісі
Оқушылар АКТ
пайдаланып,
өзгелердің
жұмыстарындағы
идеялары топта
талқылайды,
барлық мәліметті
толық жазып
ортада қорғайды “ Микс”
жаттығуы
арқылы
ұсынылған
жұмысты әртүрлі
техникада
орындайды
1 топ Түрлі
қағаздардың
қиындыларынан
2 топ Майда тастың
қиыршықтарымен
3 топ Дәнді
дақылдармен
Дескриптор
Шығармашылық жұмыстың нобайын анықтайды
Материалдарды тиімді қолданады.
Түстік шешімдерін дұрыс табады.
Қауіпсіздік техника ережесін сақтайды.
3 слайд
Б е л с е н д і о қ у ә д і с т е р і «Ой шақыру» Сұрақ қою арқылы бүгінгі тақырыбымызды ашып аламыз. * Көптеген біртекті немесе әртүрлі материалдардан сурет немесе өрнек құрастыру дегеніміз не? * Бұл өнер көрнекті үлгілері қай жерде сақталған?« Мозайка» әдісі Оқушылар бірнеше қиындыларға бөлінген суреттер арқылы топқа бөлінеді І-топ Ж үзік ІІ-топ Білезік ІІІ-топ Тұмар Топтық жұмыс: «Ойлан-жұптас- бөліс» әдісі Оқушылар АКТ пайдаланып, өзгелердің жұмыстарындағы идеялары топта талқылайды, барлық мәліметті толық жазып ортада қорғайды “ Микс” жаттығуы арқылы ұсынылған жұмысты әртүрлі техникада орындайды 1 топ Түрлі қағаздардың қиындыларынан 2 топ Майда тастың қиыршықтарымен 3 топ Дәнді дақылдармен Дескриптор Шығармашылық жұмыстың нобайын анықтайды Материалдарды тиімді қолданады. Түстік шешімдерін дұрыс табады. Қауіпсіздік техника ережесін сақтайды.
4 слайд
Саралап оқыту әдісі
Оқушылардың әр түрлі деңгейдегі жұмыс жасау
әрекетін ұйымдастыру үшін саралау тәсілдерін
қолданамын.
Топтық жұмыс
Жұмыс барысында оқушылар түрлі іс шараларға
қатысады. Қажет болған жағдайда мұғалім және басқа
да оқушылар тарапынан қолдау қарастырылған.
Топта ролдердің бөлінуі әрбір оқушының жұмысқа
белсенді араласуын және өзара қолдау мен көмекті
көздейді.
«Сұрақ ілмегі» әдісі
Деңгейі жоғары оқушылар АКТ-ны пайдалана отырып
мозайка өнімін бағалайды.
Деңгейі орта оқушылар мозайка өнері
материалдарының жұмыстарындағы идеялары мен
тақырыптарды талдайды.
Деңгейі төмен оқушылар- мозайка өнері туындыларын
анықтап береді
Кері байланыс Бағалау
критерийлері
Оқушылардың сабаққа
деген белсенділігін
арттыру жолдарын
анықтап, олардың өз
дағдыларын дамытуға
деген уәжін қолдау
мақсатында
Мадақтау
Сұрақ - жауап беру
«Екі жұлдыз бір тілек»
«Галереяны шарлау»
әдісін қолданамын
4 слайд
Саралап оқыту әдісі Оқушылардың әр түрлі деңгейдегі жұмыс жасау әрекетін ұйымдастыру үшін саралау тәсілдерін қолданамын. Топтық жұмыс Жұмыс барысында оқушылар түрлі іс шараларға қатысады. Қажет болған жағдайда мұғалім және басқа да оқушылар тарапынан қолдау қарастырылған. Топта ролдердің бөлінуі әрбір оқушының жұмысқа белсенді араласуын және өзара қолдау мен көмекті көздейді. «Сұрақ ілмегі» әдісі Деңгейі жоғары оқушылар АКТ-ны пайдалана отырып мозайка өнімін бағалайды. Деңгейі орта оқушылар мозайка өнері материалдарының жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдайды. Деңгейі төмен оқушылар- мозайка өнері туындыларын анықтап береді Кері байланыс Бағалау критерийлері Оқушылардың сабаққа деген белсенділігін арттыру жолдарын анықтап, олардың өз дағдыларын дамытуға деген уәжін қолдау мақсатында Мадақтау Сұрақ - жауап беру «Екі жұлдыз бір тілек» «Галереяны шарлау» әдісін қолданамын
5 слайд
НАЗАР ҚОЙЫП
ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!
5 слайд
НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!