М.Х.ДУЛАТИ жом. 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

М.Х.ДУЛАТИ жом. 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация жасауға
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
М. Х.Дулати атындағы жом Пәні: Көркем еңбек Пән мұғалімі: Сламбеков М Сабақ тақырыбы: Мозайка өнері. Мозайканы орындаудың

#1 слайд
М. Х.Дулати атындағы жом Пәні: Көркем еңбек Пән мұғалімі: Сламбеков М Сабақ тақырыбы: Мозайка өнері. Мозайканы орындаудың түрлері мен техникалары.

1 слайд

М. Х.Дулати атындағы жом Пәні: Көркем еңбек Пән мұғалімі: Сламбеков М Сабақ тақырыбы: Мозайка өнері. Мозайканы орындаудың түрлері мен техникалары.

2 3Оқу мақсаты Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері 8.3.2.1 Пәндік технологияны қолдана отырып өзінің және өзгелердің (сурет

#2 слайд
2 3Оқу мақсаты Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері 8.3.2.1 Пәндік технологияны қолдана отырып өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдау мен бағалау жүргізу үшін критерилерді қолдану. 8.3.3.1 Жасалған өнімнің (шығармашылық жұмыс) сапасын қолданылған әдіс-тәсілдерін бағалау және талдау үшін критерийлерді қолдану.. Барлығы : Пәндік технологияны қолдана отырып мозайка өнері туындыларын анықтау; Көпшілігі : Мозайка өнері материалдарының жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдау. Кейбіреуі : АКТ- ны пайдалана отырып, жасалған өнімнің (шығармашылық жұмыс) сапасын, әдіс-тәсілдерін бағалау 1.Мозайка өнері туындыларын біледі. 2.Мозайка өнері туындыларының қолданылған материалдарының сапасын анықтайды. 3.АКТ- ны пайдалана отырып, жасалған өнімді бағалайды

2 слайд

2 3Оқу мақсаты Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері 8.3.2.1 Пәндік технологияны қолдана отырып өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдау мен бағалау жүргізу үшін критерилерді қолдану. 8.3.3.1 Жасалған өнімнің (шығармашылық жұмыс) сапасын қолданылған әдіс-тәсілдерін бағалау және талдау үшін критерийлерді қолдану.. Барлығы : Пәндік технологияны қолдана отырып мозайка өнері туындыларын анықтау; Көпшілігі : Мозайка өнері материалдарының жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдау. Кейбіреуі : АКТ- ны пайдалана отырып, жасалған өнімнің (шығармашылық жұмыс) сапасын, әдіс-тәсілдерін бағалау 1.Мозайка өнері туындыларын біледі. 2.Мозайка өнері туындыларының қолданылған материалдарының сапасын анықтайды. 3.АКТ- ны пайдалана отырып, жасалған өнімді бағалайды

Б е л с е н д і о қ у ә д і с т е р і «Ой шақыру» Сұрақ қою арқылы бүгінгі тақырыбымызды ашып аламыз. * Көптеген бір

#3 слайд
Б е л с е н д і о қ у ә д і с т е р і «Ой шақыру» Сұрақ қою арқылы бүгінгі тақырыбымызды ашып аламыз. * Көптеген біртекті немесе әртүрлі материалдардан сурет немесе өрнек құрастыру дегеніміз не? * Бұл өнер көрнекті үлгілері қай жерде сақталған?« Мозайка» әдісі Оқушылар бірнеше қиындыларға бөлінген суреттер арқылы топқа бөлінеді І-топ Ж үзік ІІ-топ Білезік ІІІ-топ Тұмар Топтық жұмыс: «Ойлан-жұптас- бөліс» әдісі Оқушылар АКТ пайдаланып, өзгелердің жұмыстарындағы идеялары топта талқылайды, барлық мәліметті толық жазып ортада қорғайды “ Микс” жаттығуы арқылы ұсынылған жұмысты әртүрлі техникада орындайды 1 топ Түрлі қағаздардың қиындыларынан 2 топ Майда тастың қиыршықтарымен 3 топ Дәнді дақылдармен Дескриптор Шығармашылық жұмыстың нобайын анықтайды Материалдарды тиімді қолданады. Түстік шешімдерін дұрыс табады. Қауіпсіздік техника ережесін сақтайды.

3 слайд

Б е л с е н д і о қ у ә д і с т е р і «Ой шақыру» Сұрақ қою арқылы бүгінгі тақырыбымызды ашып аламыз. * Көптеген біртекті немесе әртүрлі материалдардан сурет немесе өрнек құрастыру дегеніміз не? * Бұл өнер көрнекті үлгілері қай жерде сақталған?« Мозайка» әдісі Оқушылар бірнеше қиындыларға бөлінген суреттер арқылы топқа бөлінеді І-топ Ж үзік ІІ-топ Білезік ІІІ-топ Тұмар Топтық жұмыс: «Ойлан-жұптас- бөліс» әдісі Оқушылар АКТ пайдаланып, өзгелердің жұмыстарындағы идеялары топта талқылайды, барлық мәліметті толық жазып ортада қорғайды “ Микс” жаттығуы арқылы ұсынылған жұмысты әртүрлі техникада орындайды 1 топ Түрлі қағаздардың қиындыларынан 2 топ Майда тастың қиыршықтарымен 3 топ Дәнді дақылдармен Дескриптор Шығармашылық жұмыстың нобайын анықтайды Материалдарды тиімді қолданады. Түстік шешімдерін дұрыс табады. Қауіпсіздік техника ережесін сақтайды.

Саралап оқыту әдісі Оқушылардың әр түрлі деңгейдегі жұмыс жасау әрекетін ұйымдастыру үшін саралау тәсілдерін қолданамын.

#4 слайд
Саралап оқыту әдісі Оқушылардың әр түрлі деңгейдегі жұмыс жасау әрекетін ұйымдастыру үшін саралау тәсілдерін қолданамын. Топтық жұмыс Жұмыс барысында оқушылар түрлі іс шараларға қатысады. Қажет болған жағдайда мұғалім және басқа да оқушылар тарапынан қолдау қарастырылған. Топта ролдердің бөлінуі әрбір оқушының жұмысқа белсенді араласуын және өзара қолдау мен көмекті көздейді. «Сұрақ ілмегі» әдісі Деңгейі жоғары оқушылар АКТ-ны пайдалана отырып мозайка өнімін бағалайды. Деңгейі орта оқушылар мозайка өнері материалдарының жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдайды. Деңгейі төмен оқушылар- мозайка өнері туындыларын анықтап береді Кері байланыс Бағалау критерийлері Оқушылардың сабаққа деген белсенділігін арттыру жолдарын анықтап, олардың өз дағдыларын дамытуға деген уәжін қолдау мақсатында Мадақтау Сұрақ - жауап беру «Екі жұлдыз бір тілек» «Галереяны шарлау» әдісін қолданамын

4 слайд

Саралап оқыту әдісі Оқушылардың әр түрлі деңгейдегі жұмыс жасау әрекетін ұйымдастыру үшін саралау тәсілдерін қолданамын. Топтық жұмыс Жұмыс барысында оқушылар түрлі іс шараларға қатысады. Қажет болған жағдайда мұғалім және басқа да оқушылар тарапынан қолдау қарастырылған. Топта ролдердің бөлінуі әрбір оқушының жұмысқа белсенді араласуын және өзара қолдау мен көмекті көздейді. «Сұрақ ілмегі» әдісі Деңгейі жоғары оқушылар АКТ-ны пайдалана отырып мозайка өнімін бағалайды. Деңгейі орта оқушылар мозайка өнері материалдарының жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдайды. Деңгейі төмен оқушылар- мозайка өнері туындыларын анықтап береді Кері байланыс Бағалау критерийлері Оқушылардың сабаққа деген белсенділігін арттыру жолдарын анықтап, олардың өз дағдыларын дамытуға деген уәжін қолдау мақсатында Мадақтау Сұрақ - жауап беру «Екі жұлдыз бір тілек» «Галереяны шарлау» әдісін қолданамын

НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

#5 слайд
НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

5 слайд

НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

Файл форматы:
pptx
14.10.2020
592
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі