Материалдар / М.Х.ДУЛАТИ жом. 8 сынып ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

М.Х.ДУЛАТИ жом. 8 сынып ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация жасауға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2020
925
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
М. Х.Дулати атындағы жом Пәні: Көркем еңбек Пән мұғалімі: Сламбеков М Сабақ тақырыбы: Мозайка өнері. Мозайканы орындаудың

1 слайд
М. Х.Дулати атындағы жом Пәні: Көркем еңбек Пән мұғалімі: Сламбеков М Сабақ тақырыбы: Мозайка өнері. Мозайканы орындаудың түрлері мен техникалары.

1 слайд

М. Х.Дулати атындағы жом Пәні: Көркем еңбек Пән мұғалімі: Сламбеков М Сабақ тақырыбы: Мозайка өнері. Мозайканы орындаудың түрлері мен техникалары.

2 3Оқу мақсаты Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері 8.3.2.1 Пәндік технологияны қолдана отырып өзінің және өзгелердің (сурет

2 слайд
2 3Оқу мақсаты Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері 8.3.2.1 Пәндік технологияны қолдана отырып өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдау мен бағалау жүргізу үшін критерилерді қолдану. 8.3.3.1 Жасалған өнімнің (шығармашылық жұмыс) сапасын қолданылған әдіс-тәсілдерін бағалау және талдау үшін критерийлерді қолдану.. Барлығы : Пәндік технологияны қолдана отырып мозайка өнері туындыларын анықтау; Көпшілігі : Мозайка өнері материалдарының жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдау. Кейбіреуі : АКТ- ны пайдалана отырып, жасалған өнімнің (шығармашылық жұмыс) сапасын, әдіс-тәсілдерін бағалау 1.Мозайка өнері туындыларын біледі. 2.Мозайка өнері туындыларының қолданылған материалдарының сапасын анықтайды. 3.АКТ- ны пайдалана отырып, жасалған өнімді бағалайды

2 слайд

2 3Оқу мақсаты Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері 8.3.2.1 Пәндік технологияны қолдана отырып өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдау мен бағалау жүргізу үшін критерилерді қолдану. 8.3.3.1 Жасалған өнімнің (шығармашылық жұмыс) сапасын қолданылған әдіс-тәсілдерін бағалау және талдау үшін критерийлерді қолдану.. Барлығы : Пәндік технологияны қолдана отырып мозайка өнері туындыларын анықтау; Көпшілігі : Мозайка өнері материалдарының жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдау. Кейбіреуі : АКТ- ны пайдалана отырып, жасалған өнімнің (шығармашылық жұмыс) сапасын, әдіс-тәсілдерін бағалау 1.Мозайка өнері туындыларын біледі. 2.Мозайка өнері туындыларының қолданылған материалдарының сапасын анықтайды. 3.АКТ- ны пайдалана отырып, жасалған өнімді бағалайды

Б е л с е н д і о қ у ә д і с т е р і «Ой шақыру» Сұрақ қою арқылы бүгінгі тақырыбымызды ашып аламыз. * Көптеген бір

3 слайд
Б е л с е н д і о қ у ә д і с т е р і «Ой шақыру» Сұрақ қою арқылы бүгінгі тақырыбымызды ашып аламыз. * Көптеген біртекті немесе әртүрлі материалдардан сурет немесе өрнек құрастыру дегеніміз не? * Бұл өнер көрнекті үлгілері қай жерде сақталған?« Мозайка» әдісі Оқушылар бірнеше қиындыларға бөлінген суреттер арқылы топқа бөлінеді І-топ Ж үзік ІІ-топ Білезік ІІІ-топ Тұмар Топтық жұмыс: «Ойлан-жұптас- бөліс» әдісі Оқушылар АКТ пайдаланып, өзгелердің жұмыстарындағы идеялары топта талқылайды, барлық мәліметті толық жазып ортада қорғайды “ Микс” жаттығуы арқылы ұсынылған жұмысты әртүрлі техникада орындайды 1 топ Түрлі қағаздардың қиындыларынан 2 топ Майда тастың қиыршықтарымен 3 топ Дәнді дақылдармен Дескриптор Шығармашылық жұмыстың нобайын анықтайды Материалдарды тиімді қолданады. Түстік шешімдерін дұрыс табады. Қауіпсіздік техника ережесін сақтайды.

3 слайд

Б е л с е н д і о қ у ә д і с т е р і «Ой шақыру» Сұрақ қою арқылы бүгінгі тақырыбымызды ашып аламыз. * Көптеген біртекті немесе әртүрлі материалдардан сурет немесе өрнек құрастыру дегеніміз не? * Бұл өнер көрнекті үлгілері қай жерде сақталған?« Мозайка» әдісі Оқушылар бірнеше қиындыларға бөлінген суреттер арқылы топқа бөлінеді І-топ Ж үзік ІІ-топ Білезік ІІІ-топ Тұмар Топтық жұмыс: «Ойлан-жұптас- бөліс» әдісі Оқушылар АКТ пайдаланып, өзгелердің жұмыстарындағы идеялары топта талқылайды, барлық мәліметті толық жазып ортада қорғайды “ Микс” жаттығуы арқылы ұсынылған жұмысты әртүрлі техникада орындайды 1 топ Түрлі қағаздардың қиындыларынан 2 топ Майда тастың қиыршықтарымен 3 топ Дәнді дақылдармен Дескриптор Шығармашылық жұмыстың нобайын анықтайды Материалдарды тиімді қолданады. Түстік шешімдерін дұрыс табады. Қауіпсіздік техника ережесін сақтайды.

Саралап оқыту әдісі Оқушылардың әр түрлі деңгейдегі жұмыс жасау әрекетін ұйымдастыру үшін саралау тәсілдерін қолданамын.

4 слайд
Саралап оқыту әдісі Оқушылардың әр түрлі деңгейдегі жұмыс жасау әрекетін ұйымдастыру үшін саралау тәсілдерін қолданамын. Топтық жұмыс Жұмыс барысында оқушылар түрлі іс шараларға қатысады. Қажет болған жағдайда мұғалім және басқа да оқушылар тарапынан қолдау қарастырылған. Топта ролдердің бөлінуі әрбір оқушының жұмысқа белсенді араласуын және өзара қолдау мен көмекті көздейді. «Сұрақ ілмегі» әдісі Деңгейі жоғары оқушылар АКТ-ны пайдалана отырып мозайка өнімін бағалайды. Деңгейі орта оқушылар мозайка өнері материалдарының жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдайды. Деңгейі төмен оқушылар- мозайка өнері туындыларын анықтап береді Кері байланыс Бағалау критерийлері Оқушылардың сабаққа деген белсенділігін арттыру жолдарын анықтап, олардың өз дағдыларын дамытуға деген уәжін қолдау мақсатында Мадақтау Сұрақ - жауап беру «Екі жұлдыз бір тілек» «Галереяны шарлау» әдісін қолданамын

4 слайд

Саралап оқыту әдісі Оқушылардың әр түрлі деңгейдегі жұмыс жасау әрекетін ұйымдастыру үшін саралау тәсілдерін қолданамын. Топтық жұмыс Жұмыс барысында оқушылар түрлі іс шараларға қатысады. Қажет болған жағдайда мұғалім және басқа да оқушылар тарапынан қолдау қарастырылған. Топта ролдердің бөлінуі әрбір оқушының жұмысқа белсенді араласуын және өзара қолдау мен көмекті көздейді. «Сұрақ ілмегі» әдісі Деңгейі жоғары оқушылар АКТ-ны пайдалана отырып мозайка өнімін бағалайды. Деңгейі орта оқушылар мозайка өнері материалдарының жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдайды. Деңгейі төмен оқушылар- мозайка өнері туындыларын анықтап береді Кері байланыс Бағалау критерийлері Оқушылардың сабаққа деген белсенділігін арттыру жолдарын анықтап, олардың өз дағдыларын дамытуға деген уәжін қолдау мақсатында Мадақтау Сұрақ - жауап беру «Екі жұлдыз бір тілек» «Галереяны шарлау» әдісін қолданамын

НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

5 слайд
НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

5 слайд

НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!