Ми гимнастикасы
Ми гимнастикасы

#1 слайд
Ми гимнастикасы
1 слайд
Ми гимнастикасы
#2 слайд
22
Кинесиология бұл адам денесінің қозғалысы туралы ғылым. Осындай
кинесиологиялық қозғалыстардың бірі - ми гимнастикасы.
Ми гимнастикасы мидың тұтас даму дағдысын арттыру үшін
балаларға арналған қарапайым және көңіл-күй сыйлайтын
жаттығулар.
Бұл жаттығулар оқытудың барлық түрлерін жеңілдетеді, әсіресе
зият процестерін оңтайландыру және ақыл-ойдың жұмыс қабілетін
арттыру үшін аса тиімді. Жаттығулар ойлау қызметін жақсартады, ми
сыңарларының жұмысын синхрондайды, есте сақтауға ықпал етеді,
зейіннің тұрақтылығын арттырады, сөйлеу функциясын қалпына
келтіруге көмектеседі, оқу және жазу процестерін жеңілдетеді.
2 слайд
22 Кинесиология бұл адам денесінің қозғалысы туралы ғылым. Осындай кинесиологиялық қозғалыстардың бірі - ми гимнастикасы. Ми гимнастикасы мидың тұтас даму дағдысын арттыру үшін балаларға арналған қарапайым және көңіл-күй сыйлайтын жаттығулар. Бұл жаттығулар оқытудың барлық түрлерін жеңілдетеді, әсіресе зият процестерін оңтайландыру және ақыл-ойдың жұмыс қабілетін арттыру үшін аса тиімді. Жаттығулар ойлау қызметін жақсартады, ми сыңарларының жұмысын синхрондайды, есте сақтауға ықпал етеді, зейіннің тұрақтылығын арттырады, сөйлеу функциясын қалпына келтіруге көмектеседі, оқу және жазу процестерін жеңілдетеді.
#3 слайд
ДЕНЕНІҢ ОРТА СЫЗЫҒЫНАН ӨТЕТІН ДЕНЕНІҢ ОРТА СЫЗЫҒЫНАН ӨТЕТІН
ЖАТТЫҒУЛАРЖАТТЫҒУЛАР
«Сегіздік әліпбиі»«Сегіздік әліпбиі»
Денеңізді өзіңізге ыңғайлы болатындай етіп Денеңізді өзіңізге ыңғайлы болатындай етіп
орналастырыңыз.орналастырыңыз.
«Жалқау сегіздіктің» суретін көз алдыңызға «Жалқау сегіздіктің» суретін көз алдыңызға
елестете отырып ауада салыңыз (шексіздік елестете отырып ауада салыңыз (шексіздік
белгісі). Оның ортасы арқылы жоғарыдан төмен белгісі). Оның ортасы арқылы жоғарыдан төмен
тік сызық өткізіңіз, осылай сегіздікті екі шеңберге тік сызық өткізіңіз, осылай сегіздікті екі шеңберге
бөліңіз.бөліңіз.
Жазу ыңғайлы болу үшін шеңбер сызықтарын Жазу ыңғайлы болу үшін шеңбер сызықтарын
пайдалана отырып, оң немесе сол шеңбер пайдалана отырып, оң немесе сол шеңбер
әріптерін жазуды бастаңыз. Шеңбер сызықтары әріптерін жазуды бастаңыз. Шеңбер сызықтары
сіздің әріптеріңіздің бөлігі болып табылады, оның сіздің әріптеріңіздің бөлігі болып табылады, оның
ішінде қай әріптің бейнесі нақты болып ішінде қай әріптің бейнесі нақты болып
көрінетінін өзіңіз таңдайсыз. көрінетінін өзіңіз таңдайсыз.
Бір әріпті жазып, тағы да сегіздік салыңыз және Бір әріпті жазып, тағы да сегіздік салыңыз және
оны тік сызықпен бөліңіз. Жаттығу бір әріппен әр оны тік сызықпен бөліңіз. Жаттығу бір әріппен әр
қолдың көмегімен 3 рет және екі қолмен бір қолдың көмегімен 3 рет және екі қолмен бір
уақытта 3 рет жасалады. уақытта 3 рет жасалады.
33
3 слайд
ДЕНЕНІҢ ОРТА СЫЗЫҒЫНАН ӨТЕТІН ДЕНЕНІҢ ОРТА СЫЗЫҒЫНАН ӨТЕТІН ЖАТТЫҒУЛАРЖАТТЫҒУЛАР «Сегіздік әліпбиі»«Сегіздік әліпбиі» Денеңізді өзіңізге ыңғайлы болатындай етіп Денеңізді өзіңізге ыңғайлы болатындай етіп орналастырыңыз.орналастырыңыз. «Жалқау сегіздіктің» суретін көз алдыңызға «Жалқау сегіздіктің» суретін көз алдыңызға елестете отырып ауада салыңыз (шексіздік елестете отырып ауада салыңыз (шексіздік белгісі). Оның ортасы арқылы жоғарыдан төмен белгісі). Оның ортасы арқылы жоғарыдан төмен тік сызық өткізіңіз, осылай сегіздікті екі шеңберге тік сызық өткізіңіз, осылай сегіздікті екі шеңберге бөліңіз.бөліңіз. Жазу ыңғайлы болу үшін шеңбер сызықтарын Жазу ыңғайлы болу үшін шеңбер сызықтарын пайдалана отырып, оң немесе сол шеңбер пайдалана отырып, оң немесе сол шеңбер әріптерін жазуды бастаңыз. Шеңбер сызықтары әріптерін жазуды бастаңыз. Шеңбер сызықтары сіздің әріптеріңіздің бөлігі болып табылады, оның сіздің әріптеріңіздің бөлігі болып табылады, оның ішінде қай әріптің бейнесі нақты болып ішінде қай әріптің бейнесі нақты болып көрінетінін өзіңіз таңдайсыз. көрінетінін өзіңіз таңдайсыз. Бір әріпті жазып, тағы да сегіздік салыңыз және Бір әріпті жазып, тағы да сегіздік салыңыз және оны тік сызықпен бөліңіз. Жаттығу бір әріппен әр оны тік сызықпен бөліңіз. Жаттығу бір әріппен әр қолдың көмегімен 3 рет және екі қолмен бір қолдың көмегімен 3 рет және екі қолмен бір уақытта 3 рет жасалады. уақытта 3 рет жасалады. 33
#4 слайд
Нұсқа: сегіздік әліпбиіне сөйлем жазу өте жақсы. Бұл
әсіресе күйзелістің деңгейін төмендету қажет болған
жағдайда өте пайдалы. Шеңберге сонымен қатар сандар
мен шетел әлипбиін жазуға болады. Аудиалдық есте
сақтауды белсендендіру үшін жазылғандарды (әріптер,
сөздер, сөйлемдер) дауыстап айтуға болады.
Оқу дағдысы: жазу, дұрыс жазу, математикалық дағды,
шетел тілін үйренуде есте сақтауды белсендендіру.
Қосымша: бұл жаттығу перефериялық қабылдау
қабілетін, белгілерді тану және айыра білу; иық
белдеуінің қысымын жеңілдетеді; зейіннің шоғырлануын
арттырады; сан мен әріптің айнадағы жазылуын реттейді
4 слайд
Нұсқа: сегіздік әліпбиіне сөйлем жазу өте жақсы. Бұл әсіресе күйзелістің деңгейін төмендету қажет болған жағдайда өте пайдалы. Шеңберге сонымен қатар сандар мен шетел әлипбиін жазуға болады. Аудиалдық есте сақтауды белсендендіру үшін жазылғандарды (әріптер, сөздер, сөйлемдер) дауыстап айтуға болады. Оқу дағдысы: жазу, дұрыс жазу, математикалық дағды, шетел тілін үйренуде есте сақтауды белсендендіру. Қосымша: бұл жаттығу перефериялық қабылдау қабілетін, белгілерді тану және айыра білу; иық белдеуінің қысымын жеңілдетеді; зейіннің шоғырлануын арттырады; сан мен әріптің айнадағы жазылуын реттейді
#5 слайд
«Ішпен тыныс алу»«Ішпен тыныс алу»
Мұрынмен тыныс алыңыз. Тыныс Мұрынмен тыныс алыңыз. Тыныс
шығару ерінді жымқыру арқылы аз шығару ерінді жымқыру арқылы аз
мөлшерде шығарылады. Тыныс шығара мөлшерде шығарылады. Тыныс шығара
отырып, ерін үстінде жұмсақ бір заттың отырып, ерін үстінде жұмсақ бір заттың
салмағын сезініп елестетіп көріңіз. Бұл салмағын сезініп елестетіп көріңіз. Бұл
тармақ жаттығуға дайындық болып тармақ жаттығуға дайындық болып
табылады.табылады.
Қолдарыңызды ішіңізге қойыңыз. Ішіңіз Қолдарыңызды ішіңізге қойыңыз. Ішіңіз
дөңгеленгендей болып, мұрын арқылы дөңгеленгендей болып, мұрын арқылы
ауамен тыныс алыңыз. ауамен тыныс алыңыз.
3 секунд тынысты ұстап тұрыңыз.3 секунд тынысты ұстап тұрыңыз.
Ақырын тыныс шығарыңыз, сол кезде Ақырын тыныс шығарыңыз, сол кезде
ішіңіз кішірейіп және шамалы ішке қарай ішіңіз кішірейіп және шамалы ішке қарай
кіреді. кіреді.
Тынысты 3 секунд ұстап тұрыңыз және Тынысты 3 секунд ұстап тұрыңыз және
тыныс шығарыңыз. тыныс шығарыңыз.
Жаттығуды 3 реттен артық жасамаңыз. Жаттығуды 3 реттен артық жасамаңыз.
Назар аударыңыз, жаттығу кезінде Назар аударыңыз, жаттығу кезінде
тыныс алу ырғақты болуы қажет. тыныс алу ырғақты болуы қажет.
5 слайд
«Ішпен тыныс алу»«Ішпен тыныс алу» Мұрынмен тыныс алыңыз. Тыныс Мұрынмен тыныс алыңыз. Тыныс шығару ерінді жымқыру арқылы аз шығару ерінді жымқыру арқылы аз мөлшерде шығарылады. Тыныс шығара мөлшерде шығарылады. Тыныс шығара отырып, ерін үстінде жұмсақ бір заттың отырып, ерін үстінде жұмсақ бір заттың салмағын сезініп елестетіп көріңіз. Бұл салмағын сезініп елестетіп көріңіз. Бұл тармақ жаттығуға дайындық болып тармақ жаттығуға дайындық болып табылады.табылады. Қолдарыңызды ішіңізге қойыңыз. Ішіңіз Қолдарыңызды ішіңізге қойыңыз. Ішіңіз дөңгеленгендей болып, мұрын арқылы дөңгеленгендей болып, мұрын арқылы ауамен тыныс алыңыз. ауамен тыныс алыңыз. 3 секунд тынысты ұстап тұрыңыз.3 секунд тынысты ұстап тұрыңыз. Ақырын тыныс шығарыңыз, сол кезде Ақырын тыныс шығарыңыз, сол кезде ішіңіз кішірейіп және шамалы ішке қарай ішіңіз кішірейіп және шамалы ішке қарай кіреді. кіреді. Тынысты 3 секунд ұстап тұрыңыз және Тынысты 3 секунд ұстап тұрыңыз және тыныс шығарыңыз. тыныс шығарыңыз. Жаттығуды 3 реттен артық жасамаңыз. Жаттығуды 3 реттен артық жасамаңыз. Назар аударыңыз, жаттығу кезінде Назар аударыңыз, жаттығу кезінде тыныс алу ырғақты болуы қажет. тыныс алу ырғақты болуы қажет.
#6 слайд
66
Оқу дағдысы: оқу дағдысын арттырады: кодтау және декодтау;
ауызша оқу, жүйелі эмоционалдық боялған сөз.
Қосымша: бұл жаттығу диафрагмальдық тыныс алуды дамытады,
тыныс алу процесін арттырады, ОЖЖ босаңсытады, қанды оттегімен
байыту арқылы күш-қуат деңгейін жоғарылатады, атқарылатын
қимылдардың нақтылығы мен икемділігіне ықпал етеді, шамадан тыс
қозуды төмендетуге және тыныштандыруға көмектеседі.
6 слайд
66 Оқу дағдысы: оқу дағдысын арттырады: кодтау және декодтау; ауызша оқу, жүйелі эмоционалдық боялған сөз. Қосымша: бұл жаттығу диафрагмальдық тыныс алуды дамытады, тыныс алу процесін арттырады, ОЖЖ босаңсытады, қанды оттегімен байыту арқылы күш-қуат деңгейін жоғарылатады, атқарылатын қимылдардың нақтылығы мен икемділігіне ықпал етеді, шамадан тыс қозуды төмендетуге және тыныштандыруға көмектеседі.
#7 слайд
Тік тұрыңыз, басыңыз - сызық ортасында.
Бір иығыңызды құлаққа бағыттап шамалы
көтеріңіз. Басыңызды оған жайғастырыңыз.
Басыңыздың ортаңғы түзуге сырғанауына
мүмкіндік беріңіз және иығыңызды
босаңсытыңыз. Иегіңіз жеткілікті деңгейде
сүйірлене төмен салбыраулы болсын, сол
қалыпта артқы мойын бұлшықеттерінің
созылуын сезінесіз. Ал аузыңыз шамалы
ашулы күйде болсын. Басыңызды ауыр
қатты шар деп елестетіңіз.
Өте баяу қарқынмен басыңызды оңға және
солға бұрыңыз. Барынша көп бас бұрылысы
иықтан төмен болмау қажет.
4-5 рет иықтан иыққа өту арқылы қимыл
жасаңыз. Мойында қатты бұлшықеттер
тырысқан жерлерде шамалы көбірек
басыңызды бір қалыпта ұстауға тырысыңыз
және асықпай терең дем алыңыз.
Бастапқы күйіңізге оралыңыз. Алдыңғы
мойын бұлшықеттерінің жеңіл созылуына
дейін басыңызды шамалы артқа қайырыңыз.
Аузыңыздың шамалы ашылуын ұмытпаңыз.
Жан-жаққа басыңызды ақырындап бұруды
(айналдыруды) бастаңыз. Теңселу шегінің
қимылдары алдыңғымен салыстырғанда
артқа мүмкіндігінше аз болғаны дұрыс.
«Мойынның айналуы»
7 слайд
Тік тұрыңыз, басыңыз - сызық ортасында. Бір иығыңызды құлаққа бағыттап шамалы көтеріңіз. Басыңызды оған жайғастырыңыз. Басыңыздың ортаңғы түзуге сырғанауына мүмкіндік беріңіз және иығыңызды босаңсытыңыз. Иегіңіз жеткілікті деңгейде сүйірлене төмен салбыраулы болсын, сол қалыпта артқы мойын бұлшықеттерінің созылуын сезінесіз. Ал аузыңыз шамалы ашулы күйде болсын. Басыңызды ауыр қатты шар деп елестетіңіз. Өте баяу қарқынмен басыңызды оңға және солға бұрыңыз. Барынша көп бас бұрылысы иықтан төмен болмау қажет. 4-5 рет иықтан иыққа өту арқылы қимыл жасаңыз. Мойында қатты бұлшықеттер тырысқан жерлерде шамалы көбірек басыңызды бір қалыпта ұстауға тырысыңыз және асықпай терең дем алыңыз. Бастапқы күйіңізге оралыңыз. Алдыңғы мойын бұлшықеттерінің жеңіл созылуына дейін басыңызды шамалы артқа қайырыңыз. Аузыңыздың шамалы ашылуын ұмытпаңыз. Жан-жаққа басыңызды ақырындап бұруды (айналдыруды) бастаңыз. Теңселу шегінің қимылдары алдыңғымен салыстырғанда артқа мүмкіндігінше аз болғаны дұрыс. «Мойынның айналуы»
#8 слайд
Оқу дағдылары:
ауызша оқу дағдыларын
жақсартады, «өз ішінде»
оқуды, математикалық
қабілеттерді дамытады.
Қосымша: бұл жаттығу
ОЖЖ босаңсуына және
мойын,иық, арқа
тұстарындағы қысымдарды
жоюға көмектеседі.
8 слайд
Оқу дағдылары: ауызша оқу дағдыларын жақсартады, «өз ішінде» оқуды, математикалық қабілеттерді дамытады. Қосымша: бұл жаттығу ОЖЖ босаңсуына және мойын,иық, арқа тұстарындағы қысымдарды жоюға көмектеседі.
#9 слайд
9
Қосарланған суреттер
Бастапқы қалып – екі қолыңызды
көтеріп еркін алға қарай созылуы
тиіс. Қолдарыңызда қылқалам, ал
алдарыңызда сурет салуға арналған
кенет тұр деп елестетіңіздер.
Оң және сол қолыңызбен қиялда
бейнеленген сурет салуға арналған
кенептің ортасынан екі
қолдарыңызбен бейнелей бастаңыз.
Бұл жерде суреттің маңыздылығы
қажет емес, бастысы суреттің
кенептегі орналасуы. Екі қол
айнадағы бейнедей бірдей сурет
салады. Тыныс алуыңыз, дене
қозғалысыңыз бос қалыпта ұстаған
дұрыс. Салып жатырған суретіңізді
көзбен бақылауды ұмытпаңыз
9 слайд
9 Қосарланған суреттер Бастапқы қалып – екі қолыңызды көтеріп еркін алға қарай созылуы тиіс. Қолдарыңызда қылқалам, ал алдарыңызда сурет салуға арналған кенет тұр деп елестетіңіздер. Оң және сол қолыңызбен қиялда бейнеленген сурет салуға арналған кенептің ортасынан екі қолдарыңызбен бейнелей бастаңыз. Бұл жерде суреттің маңыздылығы қажет емес, бастысы суреттің кенептегі орналасуы. Екі қол айнадағы бейнедей бірдей сурет салады. Тыныс алуыңыз, дене қозғалысыңыз бос қалыпта ұстаған дұрыс. Салып жатырған суретіңізді көзбен бақылауды ұмытпаңыз
#10 слайд
Нұсқа: бормен немесе маркермен
тақтаға салуға, қағазға жұмсақ
бояуымен, үстелге немесе жер
бетіне бекітілген қағазға (көлденең
жазықтық).
Оқу дағдылары: «Қол мен көз»
үйлестірімін және шығармашылық
міндеттерді іске асыруды
жақсартады
Қосымша: Бұл жаттығу мидың екі
жарты шарының жұмысын біріктіреді,
күнделікті өмірде және спортта дене
қозғалысының үйлесімділігінің
дамуына ықпал етеді, сонымен қатар
шығармашылық қабілетін, кеңістікті
бағдарлау, қолдың икемділігін
дамытады.
10 слайд
Нұсқа: бормен немесе маркермен тақтаға салуға, қағазға жұмсақ бояуымен, үстелге немесе жер бетіне бекітілген қағазға (көлденең жазықтық). Оқу дағдылары: «Қол мен көз» үйлестірімін және шығармашылық міндеттерді іске асыруды жақсартады Қосымша: Бұл жаттығу мидың екі жарты шарының жұмысын біріктіреді, күнделікті өмірде және спортта дене қозғалысының үйлесімділігінің дамуына ықпал етеді, сонымен қатар шығармашылық қабілетін, кеңістікті бағдарлау, қолдың икемділігін дамытады.
#11 слайд
«Қиылысқа қарау»
«Х» қиылыс белгісі оң және сол
жақ сыңарларының жұмысын
оңтайландыруға мүмкіндік
береді.
«Х» белгісінің суретін салыңыз.
Оны өзіңізге көрінетін ыңғайлы
жерге орналастырыңыз.
Қажетінше бұл белгіге қараңыз.
11 слайд
«Қиылысқа қарау» «Х» қиылыс белгісі оң және сол жақ сыңарларының жұмысын оңтайландыруға мүмкіндік береді. «Х» белгісінің суретін салыңыз. Оны өзіңізге көрінетін ыңғайлы жерге орналастырыңыз. Қажетінше бұл белгіге қараңыз.
#12 слайд
1212
Нұсқа: бұл белгіні қарама-қарсы
иық пен жамбасты ойша біріктіре
отырып елестетуге болады. «Х» -ты
өзіңіздің алдыңызда көзбен
диагоналдарын қосу арқылы,
мысалы қабырғада, «сызуға»
болады.
Оқу дағдысы: жазу дағдысын
жақсартады, оқуда ұйымшылдыққа
көмектеседі.
Қосымша: бұл жаттығу
жоспарлай білуін және жұмыста
маңыздыны бөле алуын дамытады,
зейіннің шоғырлануын арттырады;
биокулярлық көруді дамытады;
қимылдың үйлесімділігін
жақсартады.
12 слайд
1212 Нұсқа: бұл белгіні қарама-қарсы иық пен жамбасты ойша біріктіре отырып елестетуге болады. «Х» -ты өзіңіздің алдыңызда көзбен диагоналдарын қосу арқылы, мысалы қабырғада, «сызуға» болады. Оқу дағдысы: жазу дағдысын жақсартады, оқуда ұйымшылдыққа көмектеседі. Қосымша: бұл жаттығу жоспарлай білуін және жұмыста маңыздыны бөле алуын дамытады, зейіннің шоғырлануын арттырады; биокулярлық көруді дамытады; қимылдың үйлесімділігін жақсартады.
#13 слайд
13
13 слайд
13
#14 слайд
Орындалуы: тұрып немесе отырып орындалады. Екі қолды
алға созып, шынтақты бүгеді, бас бармақты кеңсірік
(мұрынның екі көз аралығындағы қыры) деңгейіне дейін
көтеру, ауада бас бармақпен сегіз санын көлденеңінен салу
ұсынылады. Сегіз санының салынуындағы қозғалыс көзбен
бақыланады. Сегіздіктерді оңнан солға және солдан оңға,
жоғарыдан төмен қарай салу керек. Жаттығу 8-10 рет
орындалады.
Ыңғайлы отырып немесе тұрып алыңыз. Көз деңгейінде
алдыңызда сегіз санының көлденең бейнесін елестетіп көріңіз
(шексіздік бейнесі). Оның орталығы мұрын деңгейінде өтеді.
Шынтақты аздап ие отыра, қолыңызды алға қарай созыңыз.
Саусақтарды жұдырықтап, бас бармағыңызды тыс
қалдырыңыз. Қолыңызды кеңістікте сағат тілімен жылжыта
отыра, сол жақ орталығынан - шеңбер тіліне қарсы жоғары
және орталығына кері өтіңіз. Содан кейін жоғары оңға қарай
сурет салуды жалғастырыңыз, белгіленген нүктеге қайта
оралыңыз. Бас бармағыңызды басыңызды қозғалтпай
көзіңізбен бақылайсыз.Қолдарыңызды құлыппен қосу –
саусақтарыңыз бір-біріне айқастырылады, бас бармағыңыз
көтеріледі. Қайтадан жалқау сегіздікті салып көзіңізбен
саусақтарыңызды бақылайсыз. Қозғалыстар тегіс және үздіксіз
орындалуы тиіс. Қол қозғалысын тек көзіңізбен ғана бақылап,
басыңыз бір қалыпта қозғалыссыз болуы қажет.
14 слайд
Орындалуы: тұрып немесе отырып орындалады. Екі қолды алға созып, шынтақты бүгеді, бас бармақты кеңсірік (мұрынның екі көз аралығындағы қыры) деңгейіне дейін көтеру, ауада бас бармақпен сегіз санын көлденеңінен салу ұсынылады. Сегіз санының салынуындағы қозғалыс көзбен бақыланады. Сегіздіктерді оңнан солға және солдан оңға, жоғарыдан төмен қарай салу керек. Жаттығу 8-10 рет орындалады. Ыңғайлы отырып немесе тұрып алыңыз. Көз деңгейінде алдыңызда сегіз санының көлденең бейнесін елестетіп көріңіз (шексіздік бейнесі). Оның орталығы мұрын деңгейінде өтеді. Шынтақты аздап ие отыра, қолыңызды алға қарай созыңыз. Саусақтарды жұдырықтап, бас бармағыңызды тыс қалдырыңыз. Қолыңызды кеңістікте сағат тілімен жылжыта отыра, сол жақ орталығынан - шеңбер тіліне қарсы жоғары және орталығына кері өтіңіз. Содан кейін жоғары оңға қарай сурет салуды жалғастырыңыз, белгіленген нүктеге қайта оралыңыз. Бас бармағыңызды басыңызды қозғалтпай көзіңізбен бақылайсыз.Қолдарыңызды құлыппен қосу – саусақтарыңыз бір-біріне айқастырылады, бас бармағыңыз көтеріледі. Қайтадан жалқау сегіздікті салып көзіңізбен саусақтарыңызды бақылайсыз. Қозғалыстар тегіс және үздіксіз орындалуы тиіс. Қол қозғалысын тек көзіңізбен ғана бақылап, басыңыз бір қалыпта қозғалыссыз болуы қажет.
#15 слайд
1.Бас дене бітімінің ортасында болатындай етіп, тік
тұрыңыз.
2.Бір бірімен айқасатындай етіп, сол қолдың
шынтағымен оң аяқтың тізесіне қарай тартылу. Тізе
мен шынтақтың бір біріне түйісуі.
3.Бұл қимылды сол қалпында қайталау, яғни оң
қолдың шынтағы мен аяқтың сол жақ тізесін түйістіру.
Нұсқа: оң қолды сол аяқпен, сол қолды оң аяқпен
түйістіруге болады. Бұл жаттығуды жатып та, отырыпта,
түргеліп тұрып та жасай беруге болады.
последовательно соединяем
Ұсыным: «Айқасқан қадамдар» жаттығуын баяу
екпінмен жасаған жөн. Сонымен қатар іш бұлшық
еттерінің жұмысын сезінетіндей болу керек.
Жаттығуды 4-8 рет жасау қажет.
Оқу дағдылары: оқылым (жылдам оқу,
эмоционалды мәнерлеп оқу, мазмұндау), жазылым,
тыңдалым дағдыларын дамытуға және ақпаратты
қабылдауға ықпал етеді.
Қосымша: Бұл жаттығу ми жарты шарларының
өзара ықпалдасуына, күнделікті өмірде және спортта,
кеңістікті бағдарлауда қозғалыс тепе теңдігін сақтау
қабілетін дамытуға ықпал етеді.
«Кросс-кролдар» - «айқасқан
қадамдар»
15 слайд
1.Бас дене бітімінің ортасында болатындай етіп, тік тұрыңыз. 2.Бір бірімен айқасатындай етіп, сол қолдың шынтағымен оң аяқтың тізесіне қарай тартылу. Тізе мен шынтақтың бір біріне түйісуі. 3.Бұл қимылды сол қалпында қайталау, яғни оң қолдың шынтағы мен аяқтың сол жақ тізесін түйістіру. Нұсқа: оң қолды сол аяқпен, сол қолды оң аяқпен түйістіруге болады. Бұл жаттығуды жатып та, отырыпта, түргеліп тұрып та жасай беруге болады. последовательно соединяем Ұсыным: «Айқасқан қадамдар» жаттығуын баяу екпінмен жасаған жөн. Сонымен қатар іш бұлшық еттерінің жұмысын сезінетіндей болу керек. Жаттығуды 4-8 рет жасау қажет. Оқу дағдылары: оқылым (жылдам оқу, эмоционалды мәнерлеп оқу, мазмұндау), жазылым, тыңдалым дағдыларын дамытуға және ақпаратты қабылдауға ықпал етеді. Қосымша: Бұл жаттығу ми жарты шарларының өзара ықпалдасуына, күнделікті өмірде және спортта, кеңістікті бағдарлауда қозғалыс тепе теңдігін сақтау қабілетін дамытуға ықпал етеді. «Кросс-кролдар» - «айқасқан қадамдар»
#16 слайд
1616
«Отырған күйде «Отырған күйде
қиылысқан қадамдар»қиылысқан қадамдар»
Назар аударыңыз! Жаттығу жұмсақ
нәрсенің үстінде (гимнастикалық кілемше)
орындалады.
•Арқаңызбен жатыңыз. Басыңызды
шамалы көтеріп желкеңізді қолыңызбен
қорғап,ұстаңыз.
•Аяғыңызды гимнастикалық кілемшеден
алып, жоғары көтеріңіз.
•Шынтағыңызды қарама-қарсы бағыттағы
тізеңізбен түйістіріп, қимыл-қозғалысты
бастаңыз.
Сіздің қимылыңыз велосипед тепкендегі
қозғалысқа ұқсайтын болады.
• Мойын бұлшықеттері босаңсыған,
демалысыңыз бірқалыпты.
•Жаттығу дұрыс жасалған жағдайда сіз іш
бұлшықетінің қалай жұмыс жасағанын
сезінесіз.
16 слайд
1616 «Отырған күйде «Отырған күйде қиылысқан қадамдар»қиылысқан қадамдар» Назар аударыңыз! Жаттығу жұмсақ нәрсенің үстінде (гимнастикалық кілемше) орындалады. •Арқаңызбен жатыңыз. Басыңызды шамалы көтеріп желкеңізді қолыңызбен қорғап,ұстаңыз. •Аяғыңызды гимнастикалық кілемшеден алып, жоғары көтеріңіз. •Шынтағыңызды қарама-қарсы бағыттағы тізеңізбен түйістіріп, қимыл-қозғалысты бастаңыз. Сіздің қимылыңыз велосипед тепкендегі қозғалысқа ұқсайтын болады. • Мойын бұлшықеттері босаңсыған, демалысыңыз бірқалыпты. •Жаттығу дұрыс жасалған жағдайда сіз іш бұлшықетінің қалай жұмыс жасағанын сезінесіз.
#17 слайд
1717
Нұсқа :Нұсқа : басымыз еденде, қолымыз басымыз еденде, қолымыз
көтерілген. Тұрып жасағандай сияқты көтерілген. Тұрып жасағандай сияқты
қолды қарама-қарсы бағыттағы қолды қарама-қарсы бағыттағы
тіземен түйістіреміз. тіземен түйістіреміз.
Оқу дағдылары:Оқу дағдылары: оқу дағдысын оқу дағдысын
жақсартады:алынған мәліметті жақсартады:алынған мәліметті
санада бекіту (кодирование и санада бекіту (кодирование и
декодирование); шешім шығару, декодирование); шешім шығару,
дұрыс жазу дағдыларын дамытады.дұрыс жазу дағдыларын дамытады.
Қосымша:Қосымша: бұл жаттығу демалудың бұл жаттығу демалудың
бірқалыпты болуына ықпал етеді, бірқалыпты болуына ықпал етеді,
қарын бұлшықетінің жұмысын қарын бұлшықетінің жұмысын
арттырады, белдегі ауырлықты арттырады, белдегі ауырлықты
басады, оң және сол жақ ми басады, оң және сол жақ ми
шарларының әрекетін үйлестіредішарларының әрекетін үйлестіреді..
17 слайд
1717 Нұсқа :Нұсқа : басымыз еденде, қолымыз басымыз еденде, қолымыз көтерілген. Тұрып жасағандай сияқты көтерілген. Тұрып жасағандай сияқты қолды қарама-қарсы бағыттағы қолды қарама-қарсы бағыттағы тіземен түйістіреміз. тіземен түйістіреміз. Оқу дағдылары:Оқу дағдылары: оқу дағдысын оқу дағдысын жақсартады:алынған мәліметті жақсартады:алынған мәліметті санада бекіту (кодирование и санада бекіту (кодирование и декодирование); шешім шығару, декодирование); шешім шығару, дұрыс жазу дағдыларын дамытады.дұрыс жазу дағдыларын дамытады. Қосымша:Қосымша: бұл жаттығу демалудың бұл жаттығу демалудың бірқалыпты болуына ықпал етеді, бірқалыпты болуына ықпал етеді, қарын бұлшықетінің жұмысын қарын бұлшықетінің жұмысын арттырады, белдегі ауырлықты арттырады, белдегі ауырлықты басады, оң және сол жақ ми басады, оң және сол жақ ми шарларының әрекетін үйлестіредішарларының әрекетін үйлестіреді..
#18 слайд
Назар аударыңыз! Назар аударыңыз! Жаттығу жұмсақ нәрсенің Жаттығу жұмсақ нәрсенің
үстінде (гимнастикалық кілемше) орындалады. үстінде (гимнастикалық кілемше) орындалады.
Еденге отырыңыз. Еденге отырыңыз.
Арқаңызды дөңгелетіп, тізеңізді қолыңызбен Арқаңызды дөңгелетіп, тізеңізді қолыңызбен
құшақтаңыз да омыртқаңызбен алға-артқа, екі құшақтаңыз да омыртқаңызбен алға-артқа, екі
жаққа теңселіңіз. Қозғалыстың теңселуі шамалы жаққа теңселіңіз. Қозғалыстың теңселуі шамалы
және ол ауырлық пайда болғанда реттеледі. және ол ауырлық пайда болғанда реттеледі.
Бастапқы қалыпқа қайта келіңіз: тізені бүгіп, Бастапқы қалыпқа қайта келіңіз: тізені бүгіп,
жамбаспен отырыңыз. Қолдың шынтағына сүйене жамбаспен отырыңыз. Қолдың шынтағына сүйене
отырып арқаңызды артқа жіберіңіз. Сізге отырып арқаңызды артқа жіберіңіз. Сізге
денеңізді жантайған күйде ұстап тұру ыңғайлы денеңізді жантайған күйде ұстап тұру ыңғайлы
болуы мүмкін. болуы мүмкін.
Бүгілген тіземен аяғыңызды көтеріп, баяу меңдеп Бүгілген тіземен аяғыңызды көтеріп, баяу меңдеп
ауада тіземен сегіздікті сипаттап салыңыз. Егер ауада тіземен сегіздікті сипаттап салыңыз. Егер
бұл тапсырманы орындау қиындық келтірсе, онда бұл тапсырман...
18 слайд
Назар аударыңыз! Назар аударыңыз! Жаттығу жұмсақ нәрсенің Жаттығу жұмсақ нәрсенің үстінде (гимнастикалық кілемше) орындалады. үстінде (гимнастикалық кілемше) орындалады. Еденге отырыңыз. Еденге отырыңыз. Арқаңызды дөңгелетіп, тізеңізді қолыңызбен Арқаңызды дөңгелетіп, тізеңізді қолыңызбен құшақтаңыз да омыртқаңызбен алға-артқа, екі құшақтаңыз да омыртқаңызбен алға-артқа, екі жаққа теңселіңіз. Қозғалыстың теңселуі шамалы жаққа теңселіңіз. Қозғалыстың теңселуі шамалы және ол ауырлық пайда болғанда реттеледі. және ол ауырлық пайда болғанда реттеледі. Бастапқы қалыпқа қайта келіңіз: тізені бүгіп, Бастапқы қалыпқа қайта келіңіз: тізені бүгіп, жамбаспен отырыңыз. Қолдың шынтағына сүйене жамбаспен отырыңыз. Қолдың шынтағына сүйене отырып арқаңызды артқа жіберіңіз. Сізге отырып арқаңызды артқа жіберіңіз. Сізге денеңізді жантайған күйде ұстап тұру ыңғайлы денеңізді жантайған күйде ұстап тұру ыңғайлы болуы мүмкін. болуы мүмкін. Бүгілген тіземен аяғыңызды көтеріп, баяу меңдеп Бүгілген тіземен аяғыңызды көтеріп, баяу меңдеп ауада тіземен сегіздікті сипаттап салыңыз. Егер ауада тіземен сегіздікті сипаттап салыңыз. Егер бұл тапсырманы орындау қиындық келтірсе, онда бұл тапсырман...
шағым қалдыра аласыз













