1 слайд
Оңтүстік Қазақстан облысы
Шардара ауданы
Ұзын-Ата ауылы
«Ұзын-Ата» жалпы орта
мектебі
Ашық сабақтың тақырыбы : М.Мақатаев.
Қайырлы түн. Елім барда.Қара өлең.
Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі :
Шахманова.Л
6 «г» сынып
2017-2018 оқу жылы
2 слайд
Ынтымақтастық ахуалЫнтымақтастық ахуал
Ұйымшыл боламыз - 1шапалақҰйымшыл боламыз - 1шапалақ
Бір-бірімізді тыңдаймыз – 2 шапалақБір-бірімізді тыңдаймыз – 2 шапалақ
Белсенділік танытамыз – 3 шапалақ Белсенділік танытамыз – 3 шапалақ
«Мозайка» әдісімен 3 топқа біріктіру.
1-топ:”Алғыр”
2-топ: “Жігер”
3-топ: “Жалын”
3 слайд
Үй тапсырмасын сұрауҮй тапсырмасын сұрау
Б.Соқпақбаев. «Менің атым-Қожа»
әңгімесіндегі Қожаға бес жолды өлең
арқылы мінездеме беру
1 Зат есім
2 Сын есім
3 Етістік
4 синоним
5 Сөйлем
Барлығы 11 сөз болуы керек.
4 слайд
«Бұл кім?»
Біреуді біреуге атыстырып, от
тастап жүретін қу, сабақ үстінде
сыбырлап – сыпсыңдағыш кім?
5 слайд
Мен оқулық емес, қант
аламын. Сіздің не
шаруаңыз бар, қоя
беріңіз. 2
6 слайд
Біз екеуміз таныс
шығармыз деймін? 3
7 слайд
Мүмкін орныңа барып
айтатын шығарсың ? 4
8 слайд
Мен сенің әкеңе қарыздыгер
адаммын. Менің мойнымда
оның тиыны емес, теңге емес,
бақандай бір қарасы жүр. 5
9 слайд
“ Болжау” стратегиясы
-
Мекен-жайың?
-
Мекен-жайым- жер менің.
Жерде жүрген ақын деген
пендемін.
Қалам, қағаз, уақыт бер тек
аздаған,
Мен өмірді жырлау үшін
келгенмін! –
деп жырлаған ақын кім?
10 слайд
11 слайд
12 слайд
«Қазақ жырының құдіреті» атанған
ақынның өмірі мен шығармашылығын
таниды. Өлеңдерінің идеясы мен
құрамын талдауға үйренеді. Мәнерлеп
оқуға дағдыланады.
Бүгінгі тақырып бойынша таным-
түсініктері кеңейеді. Айтылым,
жазылым, тыңдалым, оқылым
дағдылары қалыптасады. Алған
білімдерін өмірмен байланыстыра
алады.
13 слайд
14 слайд
15 слайд
16 слайд
17 слайд
18 слайд
Оқушылар ішінен біреуі тілші болып
сайланады. Тілші топтарға берілген
тапсырма бойынша сұрақтарын қойып
жауап алады.
1-топқа: «Қайырлы түн» өлеңін
мәнерлеп оқып, өлеңнің идеясын табу.
Өлеңді қарасөзбен жазып шығу.
2-топқа: «Қара өлең» өлеңін мәнерлеп
оқып, өлең неге «Қара өлең» деп
аталатынын айтып бер. Өлеңді
құрылысына қарай талда.
3-топқа: «Елім барда» өлеңін мәнерлеп
оқып, өлеңнен метафораларды табу.
19 слайд
“ ЕКІ ЖҰЛДЫЗ,БІР ТІЛЕК”
-----------------------------------------------------------М.Мақатаевтың өлеңдерін
мәнерлеп оқу.
20 слайд
Шағын шығарма жазу
1-топқа: Бейбітшілік пен
тыныштық- біздің басты
тілегіміз
2-топ: Халқым деп соққан
жүрегі
3-топ: Менің елім
21 слайд
«Шындық па, жалған ба?» әдісі
1. М.Мақатаев Ақмола облысы Райымбек
ауданында дүниеге келген.
2. Ақынның балалық шағы соғыс жылдарымен
сәйкес келді.
3. Мұқағали ауқатты отбасында туылып, еш
қиындық көрмеді.
4. «Сен,құрметте оны!»өлеңінің авторы
М.Мақатаев.
5. М.Мақатаевтың көптеген өлеңдеріне
жазылған әндер бар.
6. Лермонтов, Пушкин ақындары кездесетін
өлең- «Елім барда»
22 слайд
«Көңіл-күйді білдіру»
парақшасымен сабақ бойынша
ойларын, көңіл-күйлерін
суреттерге белгілейді.
23 слайд
БАҒАЛАУ
«Иық тірескен шеңбер» әдісі
ТОП БІРІН-БІРІ БАҒАЛАЙДЫ .
ЖИНАҚТЫҚ БАҒА.
24 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА
«Елім барда», «Қара өлең»
өлеңдерін жаттап келу.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз