Материалдар / М.Мақатаев. "Елім барда", "Қара өлең" өлеңдері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

М.Мақатаев. "Елім барда", "Қара өлең" өлеңдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 6сынып қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімдерінің сабақтарына әдістемелік көмек ретінде қолдануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2018
318
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Оңтүстік Қазақстан облысы Шардара ауданы Ұзын-Ата ауылы «Ұзын-Ата» жалпы орта мектебі Ашық сабақтың тақырыбы : М.Мақатаев.

1 слайд
Оңтүстік Қазақстан облысы Шардара ауданы Ұзын-Ата ауылы «Ұзын-Ата» жалпы орта мектебі Ашық сабақтың тақырыбы : М.Мақатаев. Қайырлы түн. Елім барда.Қара өлең. Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі : Шахманова.Л 6 «г» сынып 2017-2018 оқу жылы

Ынтымақтастық ахуалЫнтымақтастық ахуал Ұйымшыл боламыз - 1шапалақҰйымшыл боламыз - 1шапалақ Бір-бірімізді тыңдаймыз – 2 шапалақБ

2 слайд
Ынтымақтастық ахуалЫнтымақтастық ахуал Ұйымшыл боламыз - 1шапалақҰйымшыл боламыз - 1шапалақ Бір-бірімізді тыңдаймыз – 2 шапалақБір-бірімізді тыңдаймыз – 2 шапалақ Белсенділік танытамыз – 3 шапалақ Белсенділік танытамыз – 3 шапалақ «Мозайка» әдісімен 3 топқа біріктіру. 1-топ:”Алғыр” 2-топ: “Жігер” 3-топ: “Жалын”

Үй тапсырмасын сұрауҮй тапсырмасын сұрау Б.Соқпақбаев. «Менің атым-Қожа» әңгімесіндегі Қожаға бес жолды өлең арқылы мінезде

3 слайд
Үй тапсырмасын сұрауҮй тапсырмасын сұрау Б.Соқпақбаев. «Менің атым-Қожа» әңгімесіндегі Қожаға бес жолды өлең арқылы мінездеме беру 1 Зат есім 2 Сын есім 3 Етістік 4 синоним 5 Сөйлем Барлығы 11 сөз болуы керек.

«Бұл кім?» Біреуді біреуге атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап – сыпсыңдағыш кім?

4 слайд
«Бұл кім?» Біреуді біреуге атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап – сыпсыңдағыш кім?

Мен оқулық емес, қант аламын. Сіздің не шаруаңыз бар, қоя беріңіз. 2

5 слайд
Мен оқулық емес, қант аламын. Сіздің не шаруаңыз бар, қоя беріңіз. 2

Біз екеуміз таныс шығармыз деймін? 3

6 слайд
Біз екеуміз таныс шығармыз деймін? 3

Мүмкін орныңа барып айтатын шығарсың ? 4

7 слайд
Мүмкін орныңа барып айтатын шығарсың ? 4

Мен сенің әкеңе қарыздыгер адаммын. Менің мойнымда оның тиыны емес, теңге емес, бақандай бір қарасы жүр. 5

8 слайд
Мен сенің әкеңе қарыздыгер адаммын. Менің мойнымда оның тиыны емес, теңге емес, бақандай бір қарасы жүр. 5

“ Болжау” стратегиясы - Мекен-жайың? - Мекен-жайым- жер менің. Жерде жүрген ақын деген пендемін. Қалам, қағаз, уақыт бер

9 слайд
“ Болжау” стратегиясы - Мекен-жайың? - Мекен-жайым- жер менің. Жерде жүрген ақын деген пендемін. Қалам, қағаз, уақыт бер тек аздаған, Мен өмірді жырлау үшін келгенмін! – деп жырлаған ақын кім?

10 слайд

11 слайд

 «Қазақ жырының құдіреті» атанған ақынның өмірі мен шығармашылығын таниды. Өлеңдерінің идеясы мен құрамын талдауға үйренеді

12 слайд
 «Қазақ жырының құдіреті» атанған ақынның өмірі мен шығармашылығын таниды. Өлеңдерінің идеясы мен құрамын талдауға үйренеді. Мәнерлеп оқуға дағдыланады. Бүгінгі тақырып бойынша таным- түсініктері кеңейеді. Айтылым, жазылым, тыңдалым, оқылым дағдылары қалыптасады. Алған білімдерін өмірмен байланыстыра алады.

13 слайд

14 слайд

15 слайд

16 слайд

17 слайд

Оқушылар ішінен біреуі тілші болып сайланады. Тілші топтарға берілген тапсырма бойынша сұрақтарын қойып жауап алады. 1-топқа

18 слайд
Оқушылар ішінен біреуі тілші болып сайланады. Тілші топтарға берілген тапсырма бойынша сұрақтарын қойып жауап алады. 1-топқа: «Қайырлы түн» өлеңін мәнерлеп оқып, өлеңнің идеясын табу. Өлеңді қарасөзбен жазып шығу. 2-топқа: «Қара өлең» өлеңін мәнерлеп оқып, өлең неге «Қара өлең» деп аталатынын айтып бер. Өлеңді құрылысына қарай талда. 3-топқа: «Елім барда» өлеңін мәнерлеп оқып, өлеңнен метафораларды табу.

“ ЕКІ ЖҰЛДЫЗ,БІР ТІЛЕК” -----------------------------------------------------------М.Мақатаевтың өлеңдерін мәнерлеп о

19 слайд
“ ЕКІ ЖҰЛДЫЗ,БІР ТІЛЕК” -----------------------------------------------------------М.Мақатаевтың өлеңдерін мәнерлеп оқу.

Шағын шығарма жазу 1-топқа: Бейбітшілік пен тыныштық- біздің басты тілегіміз 2-топ: Халқым деп соққан жүрегі

20 слайд
Шағын шығарма жазу 1-топқа: Бейбітшілік пен тыныштық- біздің басты тілегіміз 2-топ: Халқым деп соққан жүрегі 3-топ: Менің елім

«Шындық па, жалған ба?» әдісі 1. М.Мақатаев Ақмола облысы Райымбек ауданында дүниеге келген. 2. Ақынның балалық шағы соғыс ж

21 слайд
«Шындық па, жалған ба?» әдісі 1. М.Мақатаев Ақмола облысы Райымбек ауданында дүниеге келген. 2. Ақынның балалық шағы соғыс жылдарымен сәйкес келді. 3. Мұқағали ауқатты отбасында туылып, еш қиындық көрмеді. 4. «Сен,құрметте оны!»өлеңінің авторы М.Мақатаев. 5. М.Мақатаевтың көптеген өлеңдеріне жазылған әндер бар. 6. Лермонтов, Пушкин ақындары кездесетін өлең- «Елім барда»

«Көңіл-күйді білдіру» парақшасымен сабақ бойынша ойларын, көңіл-күйлерін суреттерге белгілейді.

22 слайд
«Көңіл-күйді білдіру» парақшасымен сабақ бойынша ойларын, көңіл-күйлерін суреттерге белгілейді.

БАҒАЛАУ «Иық тірескен шеңбер» әдісі ТОП БІРІН-БІРІ БАҒАЛАЙДЫ . ЖИНАҚТЫҚ БАҒА.

23 слайд
БАҒАЛАУ «Иық тірескен шеңбер» әдісі ТОП БІРІН-БІРІ БАҒАЛАЙДЫ . ЖИНАҚТЫҚ БАҒА.

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА  «Елім барда», «Қара өлең» өлеңдерін жаттап келу.

24 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА  «Елім барда», «Қара өлең» өлеңдерін жаттап келу.