Материалдар / Мнемотехника "Сөйлеуді дамыту"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мнемотехника "Сөйлеуді дамыту"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мнемотехниканы оқу қызметінде қолдану. Мнемотехника әдістері арқылы балаларды байланыстырып сөйлеуге, өз ойын еркін жеткізе білуге үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қазан 2021
1221
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Тіл дамыту оқу қызметінде мнемотехниканы қолдану Орындаған: К.Б.Олжатаева

1 слайд
Тақырыбы: Тіл дамыту оқу қызметінде мнемотехниканы қолдану Орындаған: К.Б.Олжатаева

1 слайд

Тақырыбы: Тіл дамыту оқу қызметінде мнемотехниканы қолдану Орындаған: К.Б.Олжатаева

Жеке тұлғаның құзыреттілігін қалыптастыру Оқу мен өмір жағдаяттарын шешу кезінде білім алушылардың білімді, іскерлік дағдыны,

2 слайд
Жеке тұлғаның құзыреттілігін қалыптастыру Оқу мен өмір жағдаяттарын шешу кезінде білім алушылардың білімді, іскерлік дағдыны, сондай-ақ білім алудың сан-салалы тәсілдерін, тәжірибеге бағдарланған білім негіздерін меңгеруі . Білім беру саласындағы басты мақсат...

2 слайд

Жеке тұлғаның құзыреттілігін қалыптастыру Оқу мен өмір жағдаяттарын шешу кезінде білім алушылардың білімді, іскерлік дағдыны, сондай-ақ білім алудың сан-салалы тәсілдерін, тәжірибеге бағдарланған білім негіздерін меңгеруі . Білім беру саласындағы басты мақсат...

ҚАЗІРГІ ТАҢДАҒЫ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕ... Өзгермелі әлеуметтік және экономикалық жағдайда өмір сүруге дайын ғана емес, айналасындағы шы

3 слайд
ҚАЗІРГІ ТАҢДАҒЫ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕ... Өзгермелі әлеуметтік және экономикалық жағдайда өмір сүруге дайын ғана емес, айналасындағы шынайы өмірге белсенді қатынасын байқатып, оны жақсартуға ықпал ете алатын, бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру болып табылады.

3 слайд

ҚАЗІРГІ ТАҢДАҒЫ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕ... Өзгермелі әлеуметтік және экономикалық жағдайда өмір сүруге дайын ғана емес, айналасындағы шынайы өмірге белсенді қатынасын байқатып, оны жақсартуға ықпал ете алатын, бәсекеге қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру болып табылады.

Әлеуметтік жауапкершілік БелсенділікКреативтілік Ой өрісінің кеңдігіТанымдық әрекетке қызығушылығы - ның басымдығыЖеке тұлға

4 слайд
Әлеуметтік жауапкершілік БелсенділікКреативтілік Ой өрісінің кеңдігіТанымдық әрекетке қызығушылығы - ның басымдығыЖеке тұлғаға қойылатын талаптар Жоғары кәсіби деңгейлі сауаттылык

4 слайд

Әлеуметтік жауапкершілік БелсенділікКреативтілік Ой өрісінің кеңдігіТанымдық әрекетке қызығушылығы - ның басымдығыЖеке тұлғаға қойылатын талаптар Жоғары кәсіби деңгейлі сауаттылык

Бүгінгі балабақшалардағы оқу -тәрбие жұмысының сапасын қазіргі кезеңге сай жақсарту дағы басты мәселе – ұйымдастырылған оқу

5 слайд
Бүгінгі балабақшалардағы оқу -тәрбие жұмысының сапасын қазіргі кезеңге сай жақсарту дағы басты мәселе – ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттерінің формалары мен оның құрылымын жетілдіру, оқытудың жаңа әдіс тәсілдерін пайдалану.

5 слайд

Бүгінгі балабақшалардағы оқу -тәрбие жұмысының сапасын қазіргі кезеңге сай жақсарту дағы басты мәселе – ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттерінің формалары мен оның құрылымын жетілдіру, оқытудың жаңа әдіс тәсілдерін пайдалану.

Ең басты мақсат: жаңа технологиялық әдістерді қолдана отырып, балаларға сапалы да терең білім беру, олардың ойлау дағдылар

6 слайд
Ең басты мақсат: жаңа технологиялық әдістерді қолдана отырып, балаларға сапалы да терең білім беру, олардың ойлау дағдылары мен есте сақтау қабілеттерін жетілдіре отырып, еркін сөйлеу дәрежесін көтеру.

6 слайд

Ең басты мақсат: жаңа технологиялық әдістерді қолдана отырып, балаларға сапалы да терең білім беру, олардың ойлау дағдылары мен есте сақтау қабілеттерін жетілдіре отырып, еркін сөйлеу дәрежесін көтеру.

Әр елдің білім беру және тәрбие саласында өзіндік ерекшелігі мен артықшылығы, тіпті кемшілігі де болады, осы себепті де біз

7 слайд
Әр елдің білім беру және тәрбие саласында өзіндік ерекшелігі мен артықшылығы, тіпті кемшілігі де болады, осы себепті де біз Қазақстан  республикасындағы балаларға білім беру мен тәрбиені жан-жақты дамыту мақсатында шетелдік білім берудің тек оң  және тиімді жақтарын алуымыз қажет. Мысалы, • АҚШ пен Францияның балаларды  мектепке дейінгі дайындау тәжірибесіне, • Германиядағы бейіндік оқытуда пәндерді блоктарға біріктіру тәжірбиесіне; • Қытайдың мектеп оқушыларын адамгершілікке, әлеуметтендірілуіне көп көңіл және ғылыми жұмыс әдістеріне баулуына; • Скандинавия елдерінің оқу үдерісін демократияландыруына

7 слайд

Әр елдің білім беру және тәрбие саласында өзіндік ерекшелігі мен артықшылығы, тіпті кемшілігі де болады, осы себепті де біз Қазақстан  республикасындағы балаларға білім беру мен тәрбиені жан-жақты дамыту мақсатында шетелдік білім берудің тек оң  және тиімді жақтарын алуымыз қажет. Мысалы, • АҚШ пен Францияның балаларды  мектепке дейінгі дайындау тәжірибесіне, • Германиядағы бейіндік оқытуда пәндерді блоктарға біріктіру тәжірбиесіне; • Қытайдың мектеп оқушыларын адамгершілікке, әлеуметтендірілуіне көп көңіл және ғылыми жұмыс әдістеріне баулуына; • Скандинавия елдерінің оқу үдерісін демократияландыруына

• Қазіргі мектепке дейінгі ұйымдарға ғылым мен мәдениеттің жаңа жетістіктерін білетін, ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықт

8 слайд
• Қазіргі мектепке дейінгі ұйымдарға ғылым мен мәдениеттің жаңа жетістіктерін білетін, ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарды игерген • Оқытудың инновациялық әдістерін меңгерген, ақпараттық технологиялармен қаруланған, мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытуға арналған бағдарламаларын және оны іске асырудың әдістемесін жетік білетін педагог қажет • Сондықтан, біздің міндетіміз балалардың толыққанды білім алуын қамтамасыз ету

8 слайд

• Қазіргі мектепке дейінгі ұйымдарға ғылым мен мәдениеттің жаңа жетістіктерін білетін, ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарды игерген • Оқытудың инновациялық әдістерін меңгерген, ақпараттық технологиялармен қаруланған, мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытуға арналған бағдарламаларын және оны іске асырудың әдістемесін жетік білетін педагог қажет • Сондықтан, біздің міндетіміз балалардың толыққанды білім алуын қамтамасыз ету

Олардың басты бағдары-білім беру, жаңа дүниені ашу мен іздену арқылы білімді іс жүзінде қолдану; баланың жалпы және арнайы қ

9 слайд
Олардың басты бағдары-білім беру, жаңа дүниені ашу мен іздену арқылы білімді іс жүзінде қолдану; баланың жалпы және арнайы қабілеттерін дамыту, білім біліктерді игеру мүмкіндіктерімен оларды қолдану жолдарын көрсетеді. Баланың жеке тұлғасының даму мәселесін шешу, оқытудың тиімділігін арттыру, балалардың мектепте оқуының дайындық деңгейін дұрыс ескере отырып, жұмыс жасау керек.Білім берудің жаңа технологиялары • Ойын технологиясы; • Дамыта оқыту технологиясы; • Коммуникативті оқыту технологиясы: • Тұлғалық бағдалап оқыту технологиялары оқу процесінде ерекше орын алады. Аталған технологиялар жеке тұлғалық қасиеттерге бағдарланған, проблемалық бағытқа және шығармашылық сипатқа ие.

9 слайд

Олардың басты бағдары-білім беру, жаңа дүниені ашу мен іздену арқылы білімді іс жүзінде қолдану; баланың жалпы және арнайы қабілеттерін дамыту, білім біліктерді игеру мүмкіндіктерімен оларды қолдану жолдарын көрсетеді. Баланың жеке тұлғасының даму мәселесін шешу, оқытудың тиімділігін арттыру, балалардың мектепте оқуының дайындық деңгейін дұрыс ескере отырып, жұмыс жасау керек.Білім берудің жаңа технологиялары • Ойын технологиясы; • Дамыта оқыту технологиясы; • Коммуникативті оқыту технологиясы: • Тұлғалық бағдалап оқыту технологиялары оқу процесінде ерекше орын алады. Аталған технологиялар жеке тұлғалық қасиеттерге бағдарланған, проблемалық бағытқа және шығармашылық сипатқа ие.

Мнемотехника әдістері арқылы балаларды байланыстырып сөйлеуге, өз ойын еркін жеткізе білуге үйретуҚазіргі кездегі баланың ин

10 слайд
Мнемотехника әдістері арқылы балаларды байланыстырып сөйлеуге, өз ойын еркін жеткізе білуге үйретуҚазіргі кездегі баланың интеллектісіне, дербес ойлауын дамытуға бағытталған, өз бетімен ізденуге даярлайтын жеке жұмыстар көптеп беруге болады .

10 слайд

Мнемотехника әдістері арқылы балаларды байланыстырып сөйлеуге, өз ойын еркін жеткізе білуге үйретуҚазіргі кездегі баланың интеллектісіне, дербес ойлауын дамытуға бағытталған, өз бетімен ізденуге даярлайтын жеке жұмыстар көптеп беруге болады .

М немотехника — ақпаратты есте сақтау үшін жеңіл д еткен және жад ы көлемін ассоциация арқылы үлкейтілетін, арнайы амалда

11 слайд
М немотехника — ақпаратты есте сақтау үшін жеңіл д еткен және жад ы көлемін ассоциация арқылы үлкейтілетін, арнайы амалдар мен тәсілдердің жиынтығы. “ Мнемотехника ” дегеніміз не? Ол не үші н керек? Ол, абстракты объект пен факторларды есте сақтау үшін, визуалды, ауди а лды және кинестетикалық түрінде сақтауға мүмкіндік береді.Мнемоника — есте сақтау өнері .

11 слайд

М немотехника — ақпаратты есте сақтау үшін жеңіл д еткен және жад ы көлемін ассоциация арқылы үлкейтілетін, арнайы амалдар мен тәсілдердің жиынтығы. “ Мнемотехника ” дегеніміз не? Ол не үші н керек? Ол, абстракты объект пен факторларды есте сақтау үшін, визуалды, ауди а лды және кинестетикалық түрінде сақтауға мүмкіндік береді.Мнемоника — есте сақтау өнері .

Ақпаратты қабылдаудың 3 түрі • Көру арқылы ақпаратты қабылдауы Визуалды • Есту арқылы ақпаратты қабылдауы Аудиалды • Сез

12 слайд
Ақпаратты қабылдаудың 3 түрі • Көру арқылы ақпаратты қабылдауы Визуалды • Есту арқылы ақпаратты қабылдауы Аудиалды • Сезу арқылы ақпаратты қабылдауы Кинестетика лық

12 слайд

Ақпаратты қабылдаудың 3 түрі • Көру арқылы ақпаратты қабылдауы Визуалды • Есту арқылы ақпаратты қабылдауы Аудиалды • Сезу арқылы ақпаратты қабылдауы Кинестетика лық

Мнемокесте Кезеңдері Белгілі бір ақпарат кіргізілген сызбаларды, символдарды, суреттерді, таблицаларды айтамыз. 1 . Кестені қ

13 слайд
Мнемокесте Кезеңдері Белгілі бір ақпарат кіргізілген сызбаларды, символдарды, суреттерді, таблицаларды айтамыз. 1 . Кестені қарастыру және бейнеленген суреттерді талқылау 2. Жалпы символдардан бейнелерді жаңғырту, мысалы: Үй – шатыр, қоян – ұзын құлақтар т.б 3. Құрастырған символдар бейнелер бойыша әңгімені, ертегіні, тақтақтарды мазмұндап беру.

13 слайд

Мнемокесте Кезеңдері Белгілі бір ақпарат кіргізілген сызбаларды, символдарды, суреттерді, таблицаларды айтамыз. 1 . Кестені қарастыру және бейнеленген суреттерді талқылау 2. Жалпы символдардан бейнелерді жаңғырту, мысалы: Үй – шатыр, қоян – ұзын құлақтар т.б 3. Құрастырған символдар бейнелер бойыша әңгімені, ертегіні, тақтақтарды мазмұндап беру.

Мектеп жасына дейінгі балалардың сөздік қорларын дамыту ісінде мнемотехника тәсілдерін пайдалану арқылы… ОЙЛАУ ДАҒДЫЛАРЫ МЕН

14 слайд
Мектеп жасына дейінгі балалардың сөздік қорларын дамыту ісінде мнемотехника тәсілдерін пайдалану арқылы… ОЙЛАУ ДАҒДЫЛАРЫ МЕН ЕСТЕ САҚТАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ЖЕТІЛДІРЕ МІЗ Байланыстырып сөйлеуге үйретеміз.ЖАҢА СӨЗДЕРДІ МЕҢГЕРТЕМІЗ. Балалардың сөздік қорларын дамытамыз.

14 слайд

Мектеп жасына дейінгі балалардың сөздік қорларын дамыту ісінде мнемотехника тәсілдерін пайдалану арқылы… ОЙЛАУ ДАҒДЫЛАРЫ МЕН ЕСТЕ САҚТАУ ҚАБІЛЕТТЕРІН ЖЕТІЛДІРЕ МІЗ Байланыстырып сөйлеуге үйретеміз.ЖАҢА СӨЗДЕРДІ МЕҢГЕРТЕМІЗ. Балалардың сөздік қорларын дамытамыз.

Тақпақтарға мнемокесте құраудың үлгілері

15 слайд
Тақпақтарға мнемокесте құраудың үлгілері

15 слайд

Тақпақтарға мнемокесте құраудың үлгілері

Нан қоқымын шашпаңдар, Жерде жатса баспаңдар, Теріп алып қастерлеп, Торғайларға тастаңдар.

16 слайд
Нан қоқымын шашпаңдар, Жерде жатса баспаңдар, Теріп алып қастерлеп, Торғайларға тастаңдар.

16 слайд

Нан қоқымын шашпаңдар, Жерде жатса баспаңдар, Теріп алып қастерлеп, Торғайларға тастаңдар.

Мен кішкентай баламын, Кітап оқи аламын. Дәптер, қалам, сызғышты, Сөмкеме өзім саламын.

17 слайд
Мен кішкентай баламын, Кітап оқи аламын. Дәптер, қалам, сызғышты, Сөмкеме өзім саламын.

17 слайд

Мен кішкентай баламын, Кітап оқи аламын. Дәптер, қалам, сызғышты, Сөмкеме өзім саламын.

Пеш үстінде мысық отыр, Ол көзін қысып отыр. Тышқан етін жегісі келіп, Тісі оның қышып отыр.

18 слайд
Пеш үстінде мысық отыр, Ол көзін қысып отыр. Тышқан етін жегісі келіп, Тісі оның қышып отыр.

18 слайд

Пеш үстінде мысық отыр, Ол көзін қысып отыр. Тышқан етін жегісі келіп, Тісі оның қышып отыр.

Қорбаңдаған аюдың, Құлпынайы көп екен. Теріп-теріп алайық, Қалтамызға салайық!

19 слайд
Қорбаңдаған аюдың, Құлпынайы көп екен. Теріп-теріп алайық, Қалтамызға салайық!

19 слайд

Қорбаңдаған аюдың, Құлпынайы көп екен. Теріп-теріп алайық, Қалтамызға салайық!

Ұлттық жоспардың мақсаты • Қазақстан Республикасындағы мектеп оқушыларының функционалдық сауатылығын дамыту үшін жағдай жасау

20 слайд
Ұлттық жоспардың мақсаты • Қазақстан Республикасындағы мектеп оқушыларының функционалдық сауатылығын дамыту үшін жағдай жасау. Қай елдің болмасын өсіп – өркендеуі, өркениетті дүниеде өзіндік орын алуы оның ұлттық білім жүйесінің деңгейіне, даму бағытына тікелей байланысты. Біз қанша дамып, басқа өмір саласындағы жетістіктерге жетсек те, бала тәрбиесі бір сәт те назардан тыс қалмауы тиіс. Бүгінгі күнде біздің алға қояр ең маңызды мақсатымыз – балаға жан-жақты тәрбие мен білім беру .

20 слайд

Ұлттық жоспардың мақсаты • Қазақстан Республикасындағы мектеп оқушыларының функционалдық сауатылығын дамыту үшін жағдай жасау. Қай елдің болмасын өсіп – өркендеуі, өркениетті дүниеде өзіндік орын алуы оның ұлттық білім жүйесінің деңгейіне, даму бағытына тікелей байланысты. Біз қанша дамып, басқа өмір саласындағы жетістіктерге жетсек те, бала тәрбиесі бір сәт те назардан тыс қалмауы тиіс. Бүгінгі күнде біздің алға қояр ең маңызды мақсатымыз – балаға жан-жақты тәрбие мен білім беру .

21 слайд

21 слайд