Материалдар / Моңғол шапқыншылықтарының салдары

Моңғол шапқыншылықтарының салдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Моңғол шапқыншылықтарының салдары. 6 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Мамыр 2024
148
2 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тарих пәні мұғалімі Г.ИзахуноваПән: Қазақстан тарихы Сыныбы: 6 “А”Қаспан орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен КММ

1 слайд
Тарих пәні мұғалімі Г.ИзахуноваПән: Қазақстан тарихы Сыныбы: 6 “А”Қаспан орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен КММ

1 слайд

Тарих пәні мұғалімі Г.ИзахуноваПән: Қазақстан тарихы Сыныбы: 6 “А”Қаспан орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен КММ

Бүгінгі күнгі көңіл-күйлеріңіз қандай? Кейінгі орта ғасыр -1 қадам алға Ерте орта ғасыр -1 қадам артқа Дамыған орта ғасыр -орным

2 слайд
Бүгінгі күнгі көңіл-күйлеріңіз қандай? Кейінгі орта ғасыр -1 қадам алға Ерте орта ғасыр -1 қадам артқа Дамыған орта ғасыр -орнымызда тұрып айналамыз

2 слайд

Бүгінгі күнгі көңіл-күйлеріңіз қандай? Кейінгі орта ғасыр -1 қадам алға Ерте орта ғасыр -1 қадам артқа Дамыған орта ғасыр -орнымызда тұрып айналамыз

https://wordwall.net/ru/resource/66655117 wordwall сервисі“ БІРГЕ ОЙЛАЙМЫЗ”

3 слайд
https://wordwall.net/ru/resource/66655117 wordwall сервисі“ БІРГЕ ОЙЛАЙМЫЗ”

3 слайд

https://wordwall.net/ru/resource/66655117 wordwall сервисі“ БІРГЕ ОЙЛАЙМЫЗ”

Бастапқы ынтыландырушы материал (БЫМ). Суретпен жұмыс. 1. Сіздер нені көріп тұрсыздар? 2. Қандай сұрақтар туындады? 3. Қандай

4 слайд
Бастапқы ынтыландырушы материал (БЫМ). Суретпен жұмыс. 1. Сіздер нені көріп тұрсыздар? 2. Қандай сұрақтар туындады? 3. Қандай қорытынды шығара аласыздар? Дескриптор: Суреттерден 2 айырмашылық пен 2 ұқсастықтарды табады.

4 слайд

Бастапқы ынтыландырушы материал (БЫМ). Суретпен жұмыс. 1. Сіздер нені көріп тұрсыздар? 2. Қандай сұрақтар туындады? 3. Қандай қорытынды шығара аласыздар? Дескриптор: Суреттерден 2 айырмашылық пен 2 ұқсастықтарды табады.

• Сабақтың тақырыбы : Моңғол шапқыншылықтарының салдары.

5 слайд
• Сабақтың тақырыбы : Моңғол шапқыншылықтарының салдары.

5 слайд

• Сабақтың тақырыбы : Моңғол шапқыншылықтарының салдары.

1-топ: «Мәтін пирамидасы» әдісі бойынша XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын сипаттайды; 2-топ: Ой-

6 слайд
1-топ: «Мәтін пирамидасы» әдісі бойынша XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын сипаттайды; 2-топ: Ой-әрекет» әдісі бойынша бейне материалды қолдана отырып, Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің басқару жүйесінің ерекшеліктерін анықтау 3 топ: «SCORE» әдісі бойынша Қазақстандағы монғол шапқынлығына талдау жасайды;;«БАҒЫТТАЛҒАН ОҚУ »  

6 слайд

1-топ: «Мәтін пирамидасы» әдісі бойынша XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын сипаттайды; 2-топ: Ой-әрекет» әдісі бойынша бейне материалды қолдана отырып, Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің басқару жүйесінің ерекшеліктерін анықтау 3 топ: «SCORE» әдісі бойынша Қазақстандағы монғол шапқынлығына талдау жасайды;;«БАҒЫТТАЛҒАН ОҚУ »  

“ Дұрыс/бұрыс”- жеке жұмыс Дұрыс Тұжырымдар Бұрыс Қазақ даласында қыпшақ тектес тайпалардың үлес салмағы басым болып қала берді.

7 слайд
“ Дұрыс/бұрыс”- жеке жұмыс Дұрыс Тұжырымдар Бұрыс Қазақ даласында қыпшақ тектес тайпалардың үлес салмағы басым болып қала берді. Пошта бекеттерін салып, ауқымды кеңістікке хабар-ошар тарату жағдайы жақсарды. Көшпелі тайпалардың көшуіне және бұл аймаққа тән шаруашылықтың өзгеруіне әкелді. Батыс Қазақстан арқылы жүрген Оңтүстік Қазақстан мен Еділ арасындағы сауда-саттық ежелгі Үндістан мен Қытайға апаратын сауда жолдарын ашты. Басып алған мемлекеттердің материалдық және рухани мәдениетіне зор апат әкелді. Салық жинау үшін тұрғындардың жалпы санағын жүргізіліп, ортақ ақша бірлігі енгізілді. Қазақ жерінде ислам діні сақталып қалды. Шапқыншылықтан кейін сауда-саттық жанданып, қалалар бой көтерді. В. Бартольд, Л. Гумилев және басқа белгілі тарихшылар Монғол империясы құрылуының маңызды рөл атқарғандығы туралы қорытындыға келдi. Тұтастай алғанда кез келген соғыс сияқты монғол шапқыншылығы да басып алынған елдердің материалдық және рухани мәдениетіне орасан зор жетістік әкелдi.

7 слайд

“ Дұрыс/бұрыс”- жеке жұмыс Дұрыс Тұжырымдар Бұрыс Қазақ даласында қыпшақ тектес тайпалардың үлес салмағы басым болып қала берді. Пошта бекеттерін салып, ауқымды кеңістікке хабар-ошар тарату жағдайы жақсарды. Көшпелі тайпалардың көшуіне және бұл аймаққа тән шаруашылықтың өзгеруіне әкелді. Батыс Қазақстан арқылы жүрген Оңтүстік Қазақстан мен Еділ арасындағы сауда-саттық ежелгі Үндістан мен Қытайға апаратын сауда жолдарын ашты. Басып алған мемлекеттердің материалдық және рухани мәдениетіне зор апат әкелді. Салық жинау үшін тұрғындардың жалпы санағын жүргізіліп, ортақ ақша бірлігі енгізілді. Қазақ жерінде ислам діні сақталып қалды. Шапқыншылықтан кейін сауда-саттық жанданып, қалалар бой көтерді. В. Бартольд, Л. Гумилев және басқа белгілі тарихшылар Монғол империясы құрылуының маңызды рөл атқарғандығы туралы қорытындыға келдi. Тұтастай алғанда кез келген соғыс сияқты монғол шапқыншылығы да басып алынған елдердің материалдық және рухани мәдениетіне орасан зор жетістік әкелдi.

“ Дұрыс/бұрыс”- жеке жұмыс Дұрыс Тұжырымдар Бұрыс + Қазақ даласында қыпшақ тектес тайпалардың үлес салмағы басым болып қала берд

8 слайд
“ Дұрыс/бұрыс”- жеке жұмыс Дұрыс Тұжырымдар Бұрыс + Қазақ даласында қыпшақ тектес тайпалардың үлес салмағы басым болып қала берді. + Пошта бекеттерін салып, ауқымды кеңістікке хабар-ошар тарату жағдайы жақсарды. Көшпелі тайпалардың көшуіне және бұл аймаққа тән шаруашылықтың өзгеруіне әкелді. + + Батыс Қазақстан арқылы жүрген Оңтүстік Қазақстан мен Еділ арасындағы сауда-саттық ежелгі Үндістан мен Қытайға апаратын сауда жолдарын ашты. Басып алған мемлекеттердің материалдық және рухани мәдениетіне зор апат әкелді. + Салық жинау үшін тұрғындардың жалпы санағын жүргізіліп, ортақ ақша бірлігі енгізілді. + + Қазақ жерінде ислам діні сақталып қалды. Шапқыншылықтан кейін сауда-саттық жанданып, қалалар бой көтерді. + + В. Бартольд, Л. Гумилев және басқа белгілі тарихшылар Монғол империясы құрылуының маңызды рөл атқарғандығы туралы қорытындыға келдi. Тұтастай алғанда кез келген соғыс сияқты монғол шапқыншылығы да басып алынған елдердің материалдық және рухани мәдениетіне орасан зор жетістік әкелдi. +

8 слайд

“ Дұрыс/бұрыс”- жеке жұмыс Дұрыс Тұжырымдар Бұрыс + Қазақ даласында қыпшақ тектес тайпалардың үлес салмағы басым болып қала берді. + Пошта бекеттерін салып, ауқымды кеңістікке хабар-ошар тарату жағдайы жақсарды. Көшпелі тайпалардың көшуіне және бұл аймаққа тән шаруашылықтың өзгеруіне әкелді. + + Батыс Қазақстан арқылы жүрген Оңтүстік Қазақстан мен Еділ арасындағы сауда-саттық ежелгі Үндістан мен Қытайға апаратын сауда жолдарын ашты. Басып алған мемлекеттердің материалдық және рухани мәдениетіне зор апат әкелді. + Салық жинау үшін тұрғындардың жалпы санағын жүргізіліп, ортақ ақша бірлігі енгізілді. + + Қазақ жерінде ислам діні сақталып қалды. Шапқыншылықтан кейін сауда-саттық жанданып, қалалар бой көтерді. + + В. Бартольд, Л. Гумилев және басқа белгілі тарихшылар Монғол империясы құрылуының маңызды рөл атқарғандығы туралы қорытындыға келдi. Тұтастай алғанда кез келген соғыс сияқты монғол шапқыншылығы да басып алынған елдердің материалдық және рухани мәдениетіне орасан зор жетістік әкелдi. +

Орталық Азияға ең үлкен өзгерісті әкелген кімдер: қыпшақтар ма, әлде моңғолдар ма?“ Менің жауабым”

9 слайд
Орталық Азияға ең үлкен өзгерісті әкелген кімдер: қыпшақтар ма, әлде моңғолдар ма?“ Менің жауабым”

9 слайд

Орталық Азияға ең үлкен өзгерісті әкелген кімдер: қыпшақтар ма, әлде моңғолдар ма?“ Менің жауабым”

https://wordwall.net/ru/resource/66652643 wordwall сервисі“ ҰЖЫМДЫҚ ЖҰМЫС”

10 слайд
https://wordwall.net/ru/resource/66652643 wordwall сервисі“ ҰЖЫМДЫҚ ЖҰМЫС”

10 слайд

https://wordwall.net/ru/resource/66652643 wordwall сервисі“ ҰЖЫМДЫҚ ЖҰМЫС”

Үй тапсырмасы: «Монғол басқыншылығының жағымды және жағымсыз жақтары» атты кесте құрастырыңд ар

11 слайд
Үй тапсырмасы: «Монғол басқыншылығының жағымды және жағымсыз жақтары» атты кесте құрастырыңд ар

11 слайд

Үй тапсырмасы: «Монғол басқыншылығының жағымды және жағымсыз жақтары» атты кесте құрастырыңд ар

Кері байланыс “ Мұғалімге хат” әдісі -Мен барлығын түсіндім -Мен орташа түсіндім -Ешнәрсе түсінбедім

12 слайд
Кері байланыс “ Мұғалімге хат” әдісі -Мен барлығын түсіндім -Мен орташа түсіндім -Ешнәрсе түсінбедім

12 слайд

Кері байланыс “ Мұғалімге хат” әдісі -Мен барлығын түсіндім -Мен орташа түсіндім -Ешнәрсе түсінбедім

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ