Моңғол шапқыншылықтарының салдары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Моңғол шапқыншылықтарының салдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Моңғол шапқыншылықтарының салдары. 6 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тарих пәні мұғалімі Г.ИзахуноваПән: Қазақстан тарихы Сыныбы: 6 “А”Қаспан орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен КММ

#1 слайд
Тарих пәні мұғалімі Г.ИзахуноваПән: Қазақстан тарихы Сыныбы: 6 “А”Қаспан орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен КММ

1 слайд

Тарих пәні мұғалімі Г.ИзахуноваПән: Қазақстан тарихы Сыныбы: 6 “А”Қаспан орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен КММ

Бүгінгі күнгі көңіл-күйлеріңіз қандай? Кейінгі орта ғасыр -1 қадам алға Ерте орта ғасыр -1 қадам артқа Дамыған орта ғасыр -орным

#2 слайд
Бүгінгі күнгі көңіл-күйлеріңіз қандай? Кейінгі орта ғасыр -1 қадам алға Ерте орта ғасыр -1 қадам артқа Дамыған орта ғасыр -орнымызда тұрып айналамыз

2 слайд

Бүгінгі күнгі көңіл-күйлеріңіз қандай? Кейінгі орта ғасыр -1 қадам алға Ерте орта ғасыр -1 қадам артқа Дамыған орта ғасыр -орнымызда тұрып айналамыз

https://wordwall.net/ru/resource/66655117 wordwall сервисі“ БІРГЕ ОЙЛАЙМЫЗ”

#3 слайд
https://wordwall.net/ru/resource/66655117 wordwall сервисі“ БІРГЕ ОЙЛАЙМЫЗ”

3 слайд

https://wordwall.net/ru/resource/66655117 wordwall сервисі“ БІРГЕ ОЙЛАЙМЫЗ”

Бастапқы ынтыландырушы материал (БЫМ). Суретпен жұмыс. 1. Сіздер нені көріп тұрсыздар? 2. Қандай сұрақтар туындады? 3. Қандай

#4 слайд
Бастапқы ынтыландырушы материал (БЫМ). Суретпен жұмыс. 1. Сіздер нені көріп тұрсыздар? 2. Қандай сұрақтар туындады? 3. Қандай қорытынды шығара аласыздар? Дескриптор: Суреттерден 2 айырмашылық пен 2 ұқсастықтарды табады.

4 слайд

Бастапқы ынтыландырушы материал (БЫМ). Суретпен жұмыс. 1. Сіздер нені көріп тұрсыздар? 2. Қандай сұрақтар туындады? 3. Қандай қорытынды шығара аласыздар? Дескриптор: Суреттерден 2 айырмашылық пен 2 ұқсастықтарды табады.

• Сабақтың тақырыбы : Моңғол шапқыншылықтарының салдары.

#5 слайд
• Сабақтың тақырыбы : Моңғол шапқыншылықтарының салдары.

5 слайд

• Сабақтың тақырыбы : Моңғол шапқыншылықтарының салдары.

1-топ: «Мәтін пирамидасы» әдісі бойынша XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын сипаттайды; 2-топ: Ой-

#6 слайд
1-топ: «Мәтін пирамидасы» әдісі бойынша XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын сипаттайды; 2-топ: Ой-әрекет» әдісі бойынша бейне материалды қолдана отырып, Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің басқару жүйесінің ерекшеліктерін анықтау 3 топ: «SCORE» әдісі бойынша Қазақстандағы монғол шапқынлығына талдау жасайды;;«БАҒЫТТАЛҒАН ОҚУ »  

6 слайд

1-топ: «Мәтін пирамидасы» әдісі бойынша XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын сипаттайды; 2-топ: Ой-әрекет» әдісі бойынша бейне материалды қолдана отырып, Қазақстан аумағындағы мемлекеттердің басқару жүйесінің ерекшеліктерін анықтау 3 топ: «SCORE» әдісі бойынша Қазақстандағы монғол шапқынлығына талдау жасайды;;«БАҒЫТТАЛҒАН ОҚУ »  

“ Дұрыс/бұрыс”- жеке жұмыс Дұрыс Тұжырымдар Бұрыс Қазақ даласында қыпшақ тектес тайпалардың үлес салмағы басым болып қала берді.

#7 слайд
“ Дұрыс/бұрыс”- жеке жұмыс Дұрыс Тұжырымдар Бұрыс Қазақ даласында қыпшақ тектес тайпалардың үлес салмағы басым болып қала берді. Пошта бекеттерін салып, ауқымды кеңістікке хабар-ошар тарату жағдайы жақсарды. Көшпелі тайпалардың көшуіне және бұл аймаққа тән шаруашылықтың өзгеруіне әкелді. Батыс Қазақстан арқылы жүрген Оңтүстік Қазақстан мен Еділ арасындағы сауда-саттық ежелгі Үндістан мен Қытайға апаратын сауда жолдарын ашты. Басып алған мемлекеттердің материалдық және рухани мәдениетіне зор апат әкелді. Салық жинау үшін тұрғындардың жалпы санағын жүргізіліп, ортақ ақша бірлігі енгізілді. Қазақ жерінде ислам діні сақталып қалды. Шапқыншылықтан кейін сауда-саттық жанданып, қалалар бой көтерді. В. Бартольд, Л. Гумилев және басқа белгілі тарихшылар Монғол империясы құрылуының маңызды рөл атқарғандығы туралы қорытындыға келдi. Тұтастай алғанда кез келген соғыс сияқты монғол шапқыншылығы да басып алынған елдердің материалдық және рухани мәдениетіне орасан зор жетістік әкелдi.

7 слайд

“ Дұрыс/бұрыс”- жеке жұмыс Дұрыс Тұжырымдар Бұрыс Қазақ даласында қыпшақ тектес тайпалардың үлес салмағы басым болып қала берді. Пошта бекеттерін салып, ауқымды кеңістікке хабар-ошар тарату жағдайы жақсарды. Көшпелі тайпалардың көшуіне және бұл аймаққа тән шаруашылықтың өзгеруіне әкелді. Батыс Қазақстан арқылы жүрген Оңтүстік Қазақстан мен Еділ арасындағы сауда-саттық ежелгі Үндістан мен Қытайға апаратын сауда жолдарын ашты. Басып алған мемлекеттердің материалдық және рухани мәдениетіне зор апат әкелді. Салық жинау үшін тұрғындардың жалпы санағын жүргізіліп, ортақ ақша бірлігі енгізілді. Қазақ жерінде ислам діні сақталып қалды. Шапқыншылықтан кейін сауда-саттық жанданып, қалалар бой көтерді. В. Бартольд, Л. Гумилев және басқа белгілі тарихшылар Монғол империясы құрылуының маңызды рөл атқарғандығы туралы қорытындыға келдi. Тұтастай алғанда кез келген соғыс сияқты монғол шапқыншылығы да басып алынған елдердің материалдық және рухани мәдениетіне орасан зор жетістік әкелдi.

“ Дұрыс/бұрыс”- жеке жұмыс Дұрыс Тұжырымдар Бұрыс + Қазақ даласында қыпшақ тектес тайпалардың үлес салмағы басым болып қала берд

#8 слайд
“ Дұрыс/бұрыс”- жеке жұмыс Дұрыс Тұжырымдар Бұрыс + Қазақ даласында қыпшақ тектес тайпалардың үлес салмағы басым болып қала берді. + Пошта бекеттерін салып, ауқымды кеңістікке хабар-ошар тарату жағдайы жақсарды. Көшпелі тайпалардың көшуіне және бұл аймаққа тән шаруашылықтың өзгеруіне әкелді. + + Батыс Қазақстан арқылы жүрген Оңтүстік Қазақстан мен Еділ арасындағы сауда-саттық ежелгі Үндістан мен Қытайға апаратын сауда жолдарын ашты. Басып алған мемлекеттердің материалдық және рухани мәдениетіне зор апат әкелді. + Салық жинау үшін тұрғындардың жалпы санағын жүргізіліп, ортақ ақша бірлігі енгізілді. + + Қазақ жерінде ислам діні сақталып қалды. Шапқыншылықтан кейін сауда-саттық жанданып, қалалар бой көтерді. + + В. Бартольд, Л. Гумилев және басқа белгілі тарихшылар Монғол империясы құрылуының маңызды рөл атқарғандығы туралы қорытындыға келдi. Тұтастай алғанда кез келген соғыс сияқты монғол шапқыншылығы да басып алынған елдердің материалдық және рухани мәдениетіне орасан зор жетістік әкелдi. +

8 слайд

“ Дұрыс/бұрыс”- жеке жұмыс Дұрыс Тұжырымдар Бұрыс + Қазақ даласында қыпшақ тектес тайпалардың үлес салмағы басым болып қала берді. + Пошта бекеттерін салып, ауқымды кеңістікке хабар-ошар тарату жағдайы жақсарды. Көшпелі тайпалардың көшуіне және бұл аймаққа тән шаруашылықтың өзгеруіне әкелді. + + Батыс Қазақстан арқылы жүрген Оңтүстік Қазақстан мен Еділ арасындағы сауда-саттық ежелгі Үндістан мен Қытайға апаратын сауда жолдарын ашты. Басып алған мемлекеттердің материалдық және рухани мәдениетіне зор апат әкелді. + Салық жинау үшін тұрғындардың жалпы санағын жүргізіліп, ортақ ақша бірлігі енгізілді. + + Қазақ жерінде ислам діні сақталып қалды. Шапқыншылықтан кейін сауда-саттық жанданып, қалалар бой көтерді. + + В. Бартольд, Л. Гумилев және басқа белгілі тарихшылар Монғол империясы құрылуының маңызды рөл атқарғандығы туралы қорытындыға келдi. Тұтастай алғанда кез келген соғыс сияқты монғол шапқыншылығы да басып алынған елдердің материалдық және рухани мәдениетіне орасан зор жетістік әкелдi. +

Орталық Азияға ең үлкен өзгерісті әкелген кімдер: қыпшақтар ма, әлде моңғолдар ма?“ Менің жауабым”

#9 слайд
Орталық Азияға ең үлкен өзгерісті әкелген кімдер: қыпшақтар ма, әлде моңғолдар ма?“ Менің жауабым”

9 слайд

Орталық Азияға ең үлкен өзгерісті әкелген кімдер: қыпшақтар ма, әлде моңғолдар ма?“ Менің жауабым”

https://wordwall.net/ru/resource/66652643 wordwall сервисі“ ҰЖЫМДЫҚ ЖҰМЫС”

#10 слайд
https://wordwall.net/ru/resource/66652643 wordwall сервисі“ ҰЖЫМДЫҚ ЖҰМЫС”

10 слайд

https://wordwall.net/ru/resource/66652643 wordwall сервисі“ ҰЖЫМДЫҚ ЖҰМЫС”

Үй тапсырмасы: «Монғол басқыншылығының жағымды және жағымсыз жақтары» атты кесте құрастырыңд ар

#11 слайд
Үй тапсырмасы: «Монғол басқыншылығының жағымды және жағымсыз жақтары» атты кесте құрастырыңд ар

11 слайд

Үй тапсырмасы: «Монғол басқыншылығының жағымды және жағымсыз жақтары» атты кесте құрастырыңд ар

Кері байланыс “ Мұғалімге хат” әдісі -Мен барлығын түсіндім -Мен орташа түсіндім -Ешнәрсе түсінбедім

#12 слайд
Кері байланыс “ Мұғалімге хат” әдісі -Мен барлығын түсіндім -Мен орташа түсіндім -Ешнәрсе түсінбедім

12 слайд

Кері байланыс “ Мұғалімге хат” әдісі -Мен барлығын түсіндім -Мен орташа түсіндім -Ешнәрсе түсінбедім

Файл форматы:
pptx
22.05.2024
305
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі