Материалдар / Монғол империясының құрылуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Монғол империясының құрылуы

Материал туралы қысқаша түсінік
6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау; 6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XVғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру    
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
560
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақ: 6.3.А Қазақстан тарихы Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Ергали У Е Сынып: Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар саны:-20 Сабақ

1 слайд
Сабақ: 6.3.А Қазақстан тарихы Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Ергали У Е Сынып: Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар саны:-20 Сабақтың тақырыбы:   Монғол империясының құрылуы   Оқу мақсаты 6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау; 6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XVғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру   Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар Монғолдар мемлекеттік деңгейге қалай жеткенін біледі Басым оқушылар Әскери жетістіктерін айқындайды Кейбір оқушылар Саяси үдерістерді талдайды

1 слайд

Сабақ: 6.3.А Қазақстан тарихы Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Ергали У Е Сынып: Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар саны:-20 Сабақтың тақырыбы:   Монғол империясының құрылуы   Оқу мақсаты 6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау; 6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XVғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру   Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар Монғолдар мемлекеттік деңгейге қалай жеткенін біледі Басым оқушылар Әскери жетістіктерін айқындайды Кейбір оқушылар Саяси үдерістерді талдайды

Бағалау критерийлері Тілдік мақсаттар: 1. Монғолдар туралы, теледидардан, әлеуметтік желіден көргендерінің ортаға салады,

2 слайд
Бағалау критерийлері Тілдік мақсаттар: 1. Монғолдар туралы, теледидардан, әлеуметтік желіден көргендерінің ортаға салады, толықтырады. 2. Бейнежазбаны көріп сұрақтарға жауап таба алады 3. Монғол империясының қоғамдық құрылысын, әскери әкімшілігін талдай алады. Оқушылар: жұпта өзара диалогқа түсе отырып, тақырыпқа байланысты, өз ойларын айтады. Тыңдалым бойынша оқушылар өз ойларын зерттеу сұрақтарына салады, түртіп алады.   Құндылықтарға баулу Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Тұлға аралық қарым- қатынасты дамытуға және бағалауға мүмкіндік беретін жұптық және топтық жұмыстарды қолдану, әрбір ойдың құндылығын құрметтеу. Пәнаралық байланыс Дүниежүзі тарихы, география, экономика Тақырып бойынша алдыңғы білім Қазақстан жерінде моңғол экспансиясына дейін түркі тілдес тайпалардың этносаяси бірлестігі қалыптасқанын теледидардан, әлеуметтік желілерден көреді біледі, түсінік қалыптасады.  Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Жұппен жұмыс Жеке жұмыс Топтық Топтық - « 1-тапсырма «Мозайка» әдісі» арқылы суретті хат арқылы сөйлем құрастыру » видеожлазбас ын корсету •Үндістанның солтүстігіндег і барлық мемлекеттерді біріктірген Гупта әулетінің тарихы 2-тапсырма Тыңдалым процесіпөркен «Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті» бейнежазбадан зерттеу сұрақтарына жауап береді. «Түртіп алу» стратегиясын қолданамын ) - «3-тапсырма Монғол империясы ның қоғамдық құрылысы н «Білім пирамидасы » әдісіне салып құрастырад ы Ы 4-тапсырма) - «ҮМонғолия аумағы мен халқы үш әскери әкімшілік аймаққа бөлінгені туралы кестені толтырады.

2 слайд

Бағалау критерийлері Тілдік мақсаттар: 1. Монғолдар туралы, теледидардан, әлеуметтік желіден көргендерінің ортаға салады, толықтырады. 2. Бейнежазбаны көріп сұрақтарға жауап таба алады 3. Монғол империясының қоғамдық құрылысын, әскери әкімшілігін талдай алады. Оқушылар: жұпта өзара диалогқа түсе отырып, тақырыпқа байланысты, өз ойларын айтады. Тыңдалым бойынша оқушылар өз ойларын зерттеу сұрақтарына салады, түртіп алады.   Құндылықтарға баулу Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Тұлға аралық қарым- қатынасты дамытуға және бағалауға мүмкіндік беретін жұптық және топтық жұмыстарды қолдану, әрбір ойдың құндылығын құрметтеу. Пәнаралық байланыс Дүниежүзі тарихы, география, экономика Тақырып бойынша алдыңғы білім Қазақстан жерінде моңғол экспансиясына дейін түркі тілдес тайпалардың этносаяси бірлестігі қалыптасқанын теледидардан, әлеуметтік желілерден көреді біледі, түсінік қалыптасады.  Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Жұппен жұмыс Жеке жұмыс Топтық Топтық - « 1-тапсырма «Мозайка» әдісі» арқылы суретті хат арқылы сөйлем құрастыру » видеожлазбас ын корсету •Үндістанның солтүстігіндег і барлық мемлекеттерді біріктірген Гупта әулетінің тарихы 2-тапсырма Тыңдалым процесіпөркен «Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті» бейнежазбадан зерттеу сұрақтарына жауап береді. «Түртіп алу» стратегиясын қолданамын ) - «3-тапсырма Монғол империясы ның қоғамдық құрылысы н «Білім пирамидасы » әдісіне салып құрастырад ы Ы 4-тапсырма) - «ҮМонғолия аумағы мен халқы үш әскери әкімшілік аймаққа бөлінгені туралы кестені толтырады.

Белсенді оқыту тәсілі Жеке жұмыс Топпен жұмыс Жұптық жұмыс Жұптық жұмыс

3 слайд
Белсенді оқыту тәсілі Жеке жұмыс Топпен жұмыс Жұптық жұмыс Жұптық жұмыс

3 слайд

Белсенді оқыту тәсілі Жеке жұмыс Топпен жұмыс Жұптық жұмыс Жұптық жұмыс

Саралау әдістері «Мозайка әдісі» бойынша суретті хат арқылы сөйлем құрастыру яғни оқушыларға таныс тақырыптың

4 слайд
Саралау әдістері «Мозайка әдісі» бойынша суретті хат арқылы сөйлем құрастыру яғни оқушыларға таныс тақырыптың мағынасын ашу, деректерді қолдану дағдыларын дамыту «Түртіп алу стратегиясын» қолдана көзбен көру айғақтарын пайдалана оқушылардың жазылым, айтылым дағдыларын жетілдіру «Білім пирамидасы» тапсырмасын орындауда сатылай білім пирамидасын құрастырып, топтың тапқырлығын, жылдамдығын байқатып білім шыңына жетуге талпынады. Кестемен жұмыс қолдана оқушылардың білім деңгейін байқау.

4 слайд

Саралау әдістері «Мозайка әдісі» бойынша суретті хат арқылы сөйлем құрастыру яғни оқушыларға таныс тақырыптың мағынасын ашу, деректерді қолдану дағдыларын дамыту «Түртіп алу стратегиясын» қолдана көзбен көру айғақтарын пайдалана оқушылардың жазылым, айтылым дағдыларын жетілдіру «Білім пирамидасы» тапсырмасын орындауда сатылай білім пирамидасын құрастырып, топтың тапқырлығын, жылдамдығын байқатып білім шыңына жетуге талпынады. Кестемен жұмыс қолдана оқушылардың білім деңгейін байқау.

Бағалау Басбармақ арқылы Екі жұлдыз, бір тілек Ынталандыру арқылы, мақтау, мадақтау

5 слайд
Бағалау Басбармақ арқылы Екі жұлдыз, бір тілек Ынталандыру арқылы, мақтау, мадақтау

5 слайд

Бағалау Басбармақ арқылы Екі жұлдыз, бір тілек Ынталандыру арқылы, мақтау, мадақтау

6 слайд

6 слайд

.

7 слайд
      .  

7 слайд

      .