Монғол империясының құрылуы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақ: 6.3.А
Қазақстан тарихы
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Ергали У Е
Сынып: Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар саны:-20
Сабақтың
тақырыбы:
Монғол империясының құрылуы
Оқу мақсаты 6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау;
6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру
Сабақтың
мақсаттары Барлық оқушылар Монғолдар мемлекеттік деңгейге қалай жеткенін біледі
Басым оқушылар Әскери жетістіктерін айқындайды
Кейбір оқушылар Саяси үдерістерді
талдайды
1 слайд
Сабақ: 6.3.А Қазақстан тарихы Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Ергали У Е Сынып: Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар саны:-20 Сабақтың тақырыбы: Монғол империясының құрылуы Оқу мақсаты 6.2.2.3 – көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау; 6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар Монғолдар мемлекеттік деңгейге қалай жеткенін біледі Басым оқушылар Әскери жетістіктерін айқындайды Кейбір оқушылар Саяси үдерістерді талдайды
2 слайд
Бағалау критерийлері
Тілдік мақсаттар: 1. Монғолдар туралы, теледидардан, әлеуметтік желіден көргендерінің ортаға
салады, толықтырады.
2. Бейнежазбаны көріп сұрақтарға жауап таба алады
3. Монғол империясының қоғамдық құрылысын, әскери әкімшілігін талдай
алады.
Оқушылар: жұпта өзара диалогқа түсе отырып, тақырыпқа байланысты, өз
ойларын айтады. Тыңдалым бойынша оқушылар өз ойларын зерттеу
сұрақтарына салады, түртіп алады.
Құндылықтарға баулу Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Тұлға аралық қарым-
қатынасты дамытуға және бағалауға мүмкіндік беретін жұптық және
топтық жұмыстарды қолдану, әрбір ойдың құндылығын құрметтеу.
Пәнаралық байланыс Дүниежүзі тарихы, география, экономика
Тақырып бойынша
алдыңғы білім Қазақстан жерінде моңғол экспансиясына дейін түркі тілдес тайпалардың
этносаяси бірлестігі қалыптасқанын теледидардан, әлеуметтік желілерден
көреді біледі, түсінік қалыптасады.
Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері Жұппен жұмыс Жеке жұмыс Топтық Топтық
-
«
1-тапсырма
«Мозайка»
әдісі»
арқылы
суретті хат
арқылы
сөйлем
құрастыру »
видеожлазбас
ын корсету
•
Үндістанның
солтүстігіндег
і барлық
мемлекеттерді
біріктірген
Гупта
әулетінің
тарихы 2- тапсырма
Ты ңдалым
процесі п өркен
« Моңғолдар
мемлекеттілік
деңгейге қалай
жетті»
бейнежазбадан
зерттеу
сұрақтарына
жауап береді.
«Түртіп алу»
стратегиясын
қолданамын ) -
« 3-тапсырма
Монғол
империясы
ның
қоғамдық
құрылысы
н «Білім
пирамидасы
» әдісіне
салып
құрастырад
ы Ы 4-тапсырма ) -
«Ү Монғолия
аумағы мен
халқы үш әскери
әкімшілік
аймаққа
бөлінге ні туралы
кестені
толтырады .
2 слайд
Бағалау критерийлері Тілдік мақсаттар: 1. Монғолдар туралы, теледидардан, әлеуметтік желіден көргендерінің ортаға салады, толықтырады. 2. Бейнежазбаны көріп сұрақтарға жауап таба алады 3. Монғол империясының қоғамдық құрылысын, әскери әкімшілігін талдай алады. Оқушылар: жұпта өзара диалогқа түсе отырып, тақырыпқа байланысты, өз ойларын айтады. Тыңдалым бойынша оқушылар өз ойларын зерттеу сұрақтарына салады, түртіп алады. Құндылықтарға баулу Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Тұлға аралық қарым- қатынасты дамытуға және бағалауға мүмкіндік беретін жұптық және топтық жұмыстарды қолдану, әрбір ойдың құндылығын құрметтеу. Пәнаралық байланыс Дүниежүзі тарихы, география, экономика Тақырып бойынша алдыңғы білім Қазақстан жерінде моңғол экспансиясына дейін түркі тілдес тайпалардың этносаяси бірлестігі қалыптасқанын теледидардан, әлеуметтік желілерден көреді біледі, түсінік қалыптасады. Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Жұппен жұмыс Жеке жұмыс Топтық Топтық - « 1-тапсырма «Мозайка» әдісі» арқылы суретті хат арқылы сөйлем құрастыру » видеожлазбас ын корсету • Үндістанның солтүстігіндег і барлық мемлекеттерді біріктірген Гупта әулетінің тарихы 2- тапсырма Ты ңдалым процесі п өркен « Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті» бейнежазбадан зерттеу сұрақтарына жауап береді. «Түртіп алу» стратегиясын қолданамын ) - « 3-тапсырма Монғол империясы ның қоғамдық құрылысы н «Білім пирамидасы » әдісіне салып құрастырад ы Ы 4-тапсырма ) - «Ү Монғолия аумағы мен халқы үш әскери әкімшілік аймаққа бөлінге ні туралы кестені толтырады .
3 слайд
Белсенді оқыту тәсілі
Жеке жұмыс Топпен жұмыс Жұптық
жұмыс Жұптық жұмыс
3 слайд
Белсенді оқыту тәсілі Жеке жұмыс Топпен жұмыс Жұптық жұмыс Жұптық жұмыс
4 слайд
Саралау
әдістері
«Мозайка әдісі» бойынша суретті хат арқылы сөйлем
құрастыру яғни оқушыларға таныс тақырыптың
мағынасын ашу, деректерді қолдану дағдыларын дамыту
«Түртіп алу стратегиясын» қолдана көзбен
көру айғақтарын пайдалана оқушылардың
жазылым, айтылым дағдыларын жетілдіру
«Білім пирамидасы» тапсырмасын орындауда сатылай
білім пирамидасын құрастырып, топтың тапқырлығын,
жылдамдығын байқатып білім шыңына жетуге
талпынады.
Кестемен жұмыс қолдана оқушылардың білім деңгейін
байқау.
4 слайд
Саралау әдістері «Мозайка әдісі» бойынша суретті хат арқылы сөйлем құрастыру яғни оқушыларға таныс тақырыптың мағынасын ашу, деректерді қолдану дағдыларын дамыту «Түртіп алу стратегиясын» қолдана көзбен көру айғақтарын пайдалана оқушылардың жазылым, айтылым дағдыларын жетілдіру «Білім пирамидасы» тапсырмасын орындауда сатылай білім пирамидасын құрастырып, топтың тапқырлығын, жылдамдығын байқатып білім шыңына жетуге талпынады. Кестемен жұмыс қолдана оқушылардың білім деңгейін байқау.
5 слайд
Бағалау
Басбармақ арқылы
Екі жұлдыз, бір тілек
Ынталандыру арқылы, мақтау,
мадақтау
5 слайд
Бағалау Басбармақ арқылы Екі жұлдыз, бір тілек Ынталандыру арқылы, мақтау, мадақтау
6 слайд
6 слайд
7 слайд
.
7 слайд
.