Монотипия, ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Монотипия» әдісі А қтау қалалық білім бөлімі
«Оқушы Орталығы» КММ
« Қайнар» аула клубының «Бояулар сыры» үйірмесінің қосымша білім
беру педагогы: Балгаева Жанат Есенсауовна
1 слайд
«Монотипия» әдісі А қтау қалалық білім бөлімі «Оқушы Орталығы» КММ « Қайнар» аула клубының «Бояулар сыры» үйірмесінің қосымша білім беру педагогы: Балгаева Жанат Есенсауовна
2 слайд
Мақсаттары:
-Балаларды дәстүрлі емес бояудың сан
алуандылығымен және монотипия әдісімен
кеңінен таныстыру.
-Балалардың ой-өрісін дамытуға, өзгеше ойлауға,
шығармашылық белсенділігін арттыруға
көмектесетін дәстүрлі емес бейнелеу тәсілдерімен
қызықтыру .
-Балалардың ой-өрісін , өзгеше ойлау және
шығармашылық қабілеттерін дамыту.
2 слайд
Мақсаттары: -Балаларды дәстүрлі емес бояудың сан алуандылығымен және монотипия әдісімен кеңінен таныстыру. -Балалардың ой-өрісін дамытуға, өзгеше ойлауға, шығармашылық белсенділігін арттыруға көмектесетін дәстүрлі емес бейнелеу тәсілдерімен қызықтыру . -Балалардың ой-өрісін , өзгеше ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамыту.
3 слайд
Монотипия әдісі
Шығу тарихы . Монотипия- «Monos» — бір «typos» —
басылым деген ұғымды білдіреді. Монотипияны
бірінші ойлап тапқан итальяндық суретші -Джованни
Кастильоне. Монотипияның техникасымен әр түрлі
бояулардың және жіптің көмегімен әдемі суреттер
жасауға болады. Психологияда және педагогикада
монотипияны мектепке дейінгі балаларға елестету,
дамыту үшін қолданады.
Monotype әдістемесі.XVII ғасырдан бері белгілі, бірақ
тарату XIX ғасырдың соңында болды. Ресей
монотипы қайтадан атауы Элизабет Сергеевнаның
Kruglikova байланысты ХХ ғасырдың басында бұл
техника «Табылған» және өз мектебін құрды.
3 слайд
Монотипия әдісі Шығу тарихы . Монотипия- «Monos» — бір «typos» — басылым деген ұғымды білдіреді. Монотипияны бірінші ойлап тапқан итальяндық суретші -Джованни Кастильоне. Монотипияның техникасымен әр түрлі бояулардың және жіптің көмегімен әдемі суреттер жасауға болады. Психологияда және педагогикада монотипияны мектепке дейінгі балаларға елестету, дамыту үшін қолданады. Monotype әдістемесі.XVII ғасырдан бері белгілі, бірақ тарату XIX ғасырдың соңында болды. Ресей монотипы қайтадан атауы Элизабет Сергеевнаның Kruglikova байланысты ХХ ғасырдың басында бұл техника «Табылған» және өз мектебін құрды.
4 слайд
Қауіпсіздік ережесі:
Сурет салу кезінде қарындашты ауызға салуға
болмайды.
Досыңызға қарындашты лақтырып немесе ұш
жағымен беруге болмайды.
Бояулармен жұмыс істеу барысында бояуы бар
қылқаламды ауызға салуға болмайды.
Бояумен сурет салып болғаннан кейін қолды
бірнеше рет жақсылап жуу керек.
4 слайд
Қауіпсіздік ережесі: Сурет салу кезінде қарындашты ауызға салуға болмайды. Досыңызға қарындашты лақтырып немесе ұш жағымен беруге болмайды. Бояулармен жұмыс істеу барысында бояуы бар қылқаламды ауызға салуға болмайды. Бояумен сурет салып болғаннан кейін қолды бірнеше рет жақсылап жуу керек.
5 слайд
Монотипия әдісіне қажетті құрал - жабдықтар
Акварель бояуы немесе гуашь
бояуы, қылқалам түрлері, ақ
парақ, мақта таяқшасы,бояу
езетін тақтайша,су құятын
ыдыс.т.б.
5 слайд
Монотипия әдісіне қажетті құрал - жабдықтар Акварель бояуы немесе гуашь бояуы, қылқалам түрлері, ақ парақ, мақта таяқшасы,бояу езетін тақтайша,су құятын ыдыс.т.б.
6 слайд
“ Гүл суретін салу”.
1.Ақ парақты
ортасынан бүктеп алады.
2.Ақ
парақтың бір жағына қызыл,
сары, жасыл, көк акварель не
гуашь бояуларын қылқалам
арқылы кезекпен тамызады.
3.Оны мақта
таяқша арқылы жайып
жағады.
4.Соңынан парақтың бүктеуін
біріктіреді.
5.Үстінен қолымен
бастырып, алақанмен жүргізеді.
6.Ақ парақты
қайта ашқанда гүлдің суреті
пайда болады.
6 слайд
“ Гүл суретін салу”. 1.Ақ парақты ортасынан бүктеп алады. 2.Ақ парақтың бір жағына қызыл, сары, жасыл, көк акварель не гуашь бояуларын қылқалам арқылы кезекпен тамызады. 3.Оны мақта таяқша арқылы жайып жағады. 4.Соңынан парақтың бүктеуін біріктіреді. 5.Үстінен қолымен бастырып, алақанмен жүргізеді. 6.Ақ парақты қайта ашқанда гүлдің суреті пайда болады.
7 слайд
Сергіту сәті
7 слайд
Сергіту сәті
8 слайд
“ Көбелек суретін салу”.
1. Ақ парақты ортасынан бүктеп
алады.
2. Ақ парақтың бір
жағына қарындашпен көбелектің
нобайына келтіріп суретін салып,
қызыл, сары, жасыл, көк акварель
бояуларын қылқалам арқылы
тамызады. 3. Оны мақта
таяқша арқылы жайып жағады.
4.
Соңынан парақтың бүктеуін
біріктіреді.
5. Үстінен қолымен
бастырып, алақанмен жүргізеді.
6. Ақ парақты қайта
ашқанда көбелектің суреті пайда
болады. 7. Мақта таяқшаны
алып, бояуға малып алып көбелектің
көздерін, мұртшаларын,
қанаттарындағы өрнектерді,
көзшелерді салып суретті аяқтайды.
8 слайд
“ Көбелек суретін салу”. 1. Ақ парақты ортасынан бүктеп алады. 2. Ақ парақтың бір жағына қарындашпен көбелектің нобайына келтіріп суретін салып, қызыл, сары, жасыл, көк акварель бояуларын қылқалам арқылы тамызады. 3. Оны мақта таяқша арқылы жайып жағады. 4. Соңынан парақтың бүктеуін біріктіреді. 5. Үстінен қолымен бастырып, алақанмен жүргізеді. 6. Ақ парақты қайта ашқанда көбелектің суреті пайда болады. 7. Мақта таяқшаны алып, бояуға малып алып көбелектің көздерін, мұртшаларын, қанаттарындағы өрнектерді, көзшелерді салып суретті аяқтайды.
9 слайд
9 слайд
10 слайд
•
«Монотипия» сөзі қандай ұғымды білдіреді ?
•
Монотипия әдісін бірінші ойлап тапқан суретші кім?
•
Қай ғасырда монотипия әдісі кеңінен тарады ?
10 слайд
• «Монотипия» сөзі қандай ұғымды білдіреді ? • Монотипия әдісін бірінші ойлап тапқан суретші кім? • Қай ғасырда монотипия әдісі кеңінен тарады ?
11 слайд
Назарларыңызға рахмет!
11 слайд
Назарларыңызға рахмет!