Монтессори ойындары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ М.Монтессори
ойындары бала
өмірінде”
Жоба
Дайындағандар “ Балапан”
тобының тәрбиешісі: ,Нургазина Ф.О.
1 слайд
“ М.Монтессори ойындары бала өмірінде” Жоба Дайындағандар “ Балапан” тобының тәрбиешісі: ,Нургазина Ф.О.
2 слайд
Жобаның әдістемелік
паспорты
Жобаның тақырыбы: « М.Монтессори
ойындары бала өмірінде .»
Жобаның жетекшісі: “Балапан” тобының
тәрбиешілері: К.М.Досмухамбетова,
Ф.О.Нургазина
Жобаға қатысушылар : балалар,
тәрбиешілер,ата-аналар.
Жобаның бағыты: “Мен өзім.”.
Жобаға қатысушылар жасы :3-4 жастағы
балалар.
Жобаның пәні: Сенсорика, Қоршаған
орта.
Жобаның типі: Танымдылық .
2 слайд
Жобаның әдістемелік паспорты Жобаның тақырыбы: « М.Монтессори ойындары бала өмірінде .» Жобаның жетекшісі: “Балапан” тобының тәрбиешілері: К.М.Досмухамбетова, Ф.О.Нургазина Жобаға қатысушылар : балалар, тәрбиешілер,ата-аналар. Жобаның бағыты: “Мен өзім.”. Жобаға қатысушылар жасы :3-4 жастағы балалар. Жобаның пәні: Сенсорика, Қоршаған орта. Жобаның типі: Танымдылық .
3 слайд
Жоба түрі
Әдістемесі бойынша:
Ойындар, жаттығулар .
Мазмұны бойынша: Жеке
тұлға қалыптастыру .
Қатысушылар саны
бойынша: Топтық , жеке
жұмыс.
Мерзімі бойынша: Ұзақ
мерзімді.
3 слайд
Жоба түрі Әдістемесі бойынша: Ойындар, жаттығулар . Мазмұны бойынша: Жеке тұлға қалыптастыру . Қатысушылар саны бойынша: Топтық , жеке жұмыс. Мерзімі бойынша: Ұзақ мерзімді.
4 слайд
Жоба мақсаты:
. Баланы заттардың қасиеттерін бағдарлап,
зат-тарды түсі, пішіні,көлемімен
топтастыруға үйрету
Сезімталдығымен сипап сезіну арқылы
табиғи танымын арттыру.
Қарапайым конструкцияларды жеке
құрастыру іскерліктерін арттыру
Балалардың қызығушылығы арқылы
баумен заттарды тізбектеуге, топтастыруға
үйрету.
Баланы тапсырмалар орындау
барысында сабырлыққа және реттілікке
үйрету арқылы сезімталдыққа тәрбиелеу
. Монтессори технологиясы әр баланың жан-
жақты дамыған шығармашылық жеке тұлғаны
тәрбиелеуге бағытталған. Бес сала бойынша білім
беру ортаны ұйымдастырумен үндес болып келеді.
Баланың арнайы дайындаған ортасында еркін
жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Балаларды
айналадағы ортамен таныстыруда дидактика-лық
материалдарды қолданады үлкен белсенділік пен
қызығушылықты білдіреді.
4 слайд
Жоба мақсаты: . Баланы заттардың қасиеттерін бағдарлап, зат-тарды түсі, пішіні,көлемімен топтастыруға үйрету Сезімталдығымен сипап сезіну арқылы табиғи танымын арттыру. Қарапайым конструкцияларды жеке құрастыру іскерліктерін арттыру Балалардың қызығушылығы арқылы баумен заттарды тізбектеуге, топтастыруға үйрету. Баланы тапсырмалар орындау барысында сабырлыққа және реттілікке үйрету арқылы сезімталдыққа тәрбиелеу . Монтессори технологиясы әр баланың жан- жақты дамыған шығармашылық жеке тұлғаны тәрбиелеуге бағытталған. Бес сала бойынша білім беру ортаны ұйымдастырумен үндес болып келеді. Баланың арнайы дайындаған ортасында еркін жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Балаларды айналадағы ортамен таныстыруда дидактика-лық материалдарды қолданады үлкен белсенділік пен қызығушылықты білдіреді.
5 слайд
Жобаның міндеттері:
Бала өзі істеген жұмыстан
материалмен,табыс сезімімен ,
ол тапсырманы өз бетімен орындадым деген
сенімділікке мүмкіндік туғызу.
-Келіспеушілік жағдайда балаға ұтымды
шешім табуға көмектесу,бір-біріне
құрметпен қарауға,құрдастармен
үлкендермен және кішілермен тіл табыса
білуге көмектесу .
-Ортада жүру іс –әрекеті –педагог бала мен
дамытушы заттық
кеңістіктік ортаның,яғни дайындалеан
ортаның арасында байланыс орнату.Ол
материалдармен қалай жұмыс істеуді
үйрету.
-Баланы мұқият бақылап отыру ,қажет
кезіңде оған көмек көрсету.
5 слайд
Жобаның міндеттері: Бала өзі істеген жұмыстан материалмен,табыс сезімімен , ол тапсырманы өз бетімен орындадым деген сенімділікке мүмкіндік туғызу. -Келіспеушілік жағдайда балаға ұтымды шешім табуға көмектесу,бір-біріне құрметпен қарауға,құрдастармен үлкендермен және кішілермен тіл табыса білуге көмектесу . -Ортада жүру іс –әрекеті –педагог бала мен дамытушы заттық кеңістіктік ортаның,яғни дайындалеан ортаның арасында байланыс орнату.Ол материалдармен қалай жұмыс істеуді үйрету. -Баланы мұқият бақылап отыру ,қажет кезіңде оған көмек көрсету.
6 слайд
Жобаны
қамтамасыздандыру
Материалды – техникалық:
Аудио, видео жүйелері,
фотоаппарат.
“ М.Монтессори”-альбом
М.Монтессори-педагогикада
педагогтың рөлі туралы .”-
реферат
М.Монтессори әдістемесінің
негіздерімен танысу .-ата-
аналарға кеңес
М.Монтессори ойындары
Слайдтар
6 слайд
Жобаны қамтамасыздандыру Материалды – техникалық: Аудио, видео жүйелері, фотоаппарат. “ М.Монтессори”-альбом М.Монтессори-педагогикада педагогтың рөлі туралы .”- реферат М.Монтессори әдістемесінің негіздерімен танысу .-ата- аналарға кеңес М.Монтессори ойындары Слайдтар
7 слайд
Жобаның өзектілігі
Монтессори мектебі балаларға не береді ?
1. Монтессори материялдарымен үнемі жұмыс істеген бала алғыр болып
келеді;
2.Балалар топпен және жеке жұмыс істейді:
3.Сәби шағынан бастап өз қалауымен еркін жұмыс істеген бала алдына
қойылған
мәселені шеше алады және уақытын үнемдейді;
4. Өз жұмысын басқалармен бөлісе алады;
5. Жаңа топ арасында өзінің жақсы жағын көрсетуге тырысады.
6. Монтессори материалдарын әзірленуі мен қолданылуы еш қиындық
туғызбайды.
Бала ересектердің көмегінсіз орындай алатын Монтессори материалдарын кез-
келген
педагог топтағы бала қолы жететін ең аласа сөреге жинақтап қойғаны жөн.
Баланың өз бетінше дамуын жүзеге асырушы материалдарды педагог немесе
психолог
іс-әрекетін ұйымдастыру барысында да қолдануға болатындығын айтқым
келеді.
7 слайд
Жобаның өзектілігі Монтессори мектебі балаларға не береді ? 1. Монтессори материялдарымен үнемі жұмыс істеген бала алғыр болып келеді; 2.Балалар топпен және жеке жұмыс істейді: 3.Сәби шағынан бастап өз қалауымен еркін жұмыс істеген бала алдына қойылған мәселені шеше алады және уақытын үнемдейді; 4. Өз жұмысын басқалармен бөлісе алады; 5. Жаңа топ арасында өзінің жақсы жағын көрсетуге тырысады. 6. Монтессори материалдарын әзірленуі мен қолданылуы еш қиындық туғызбайды. Бала ересектердің көмегінсіз орындай алатын Монтессори материалдарын кез- келген педагог топтағы бала қолы жететін ең аласа сөреге жинақтап қойғаны жөн. Баланың өз бетінше дамуын жүзеге асырушы материалдарды педагог немесе психолог іс-әрекетін ұйымдастыру барысында да қолдануға болатындығын айтқым келеді.
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд