Мұғалім партфолиосы. Ш.Уәлиханов атындағы жалпы орта мектеп КММ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Мұғалім
портфолиосы
1 слайд
Мұғалім портфолиосы
2 слайд
2 слайд
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Сусындатар сөзімен дүйім жұртын
Жыр кестелеп өлеңмен дүркін дүркін
Оқырманға рухани байлық сыйлар
Бір жұлдыз боп жанамын мен де бір күн!
“ Үздік жас
мұғалім-2019”
сайысына
қатысушыМұғалімнің таныстыру парағы
«Ш.Уәлиханов атындағы жалпы орта
мектеп» коммуналдық мемлекеттік
мекемесінің информатика пәнінің
мұғалімі: Ә.Төрегелдиева.
4 слайд
Сусындатар сөзімен дүйім жұртын Жыр кестелеп өлеңмен дүркін дүркін Оқырманға рухани байлық сыйлар Бір жұлдыз боп жанамын мен де бір күн! “ Үздік жас мұғалім-2019” сайысына қатысушыМұғалімнің таныстыру парағы «Ш.Уәлиханов атындағы жалпы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің информатика пәнінің мұғалімі: Ә.Төрегелдиева.
5 слайд
Жалпы мәліметтер
1. Аты-жөні, тегі ( толық ) Төрегелдиева Әлия Мүсірепқызы
2. Туған күні, айы, жылы 28.01.1995ж
Байланыс
3. Мекен-жайы Маяқұм ауылы
4. Телефоны: жұмыс , үй , ұялы 8-776-300-91-95
5. Электрон дық по ш та ( жұмыс орнындағы, жеке
поштасы ) а liya.turegeldieva.95@mail.ru
6. Интернет т е гі жеке сайты жо қ
7. Интернет т е гі мектеп сайт ы жоқ
Білімі , біліктілігі
8. Базалық білімі ( оқу ұйымының толық атауы ),
факультет, диплом ы бойынша мамандығы ,
оқу ұйымын аяқтаған жыл Қ.А.Ясауи атындығы ХҚТУ-нің
«Түркістан Ахмет Ясауи» кәсіби
колледжі. Мамандығым: Есептеу
техникасы және бағдарламаламен
қамтамасыздандыру-2015 жыл.
9. Біліктілік арттыру курстары (база, курс тардың
атауы , сағат саны) «Назарбаев Зияткерлік мектептері»
ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы
әзірлеген бағдарлама аясында ҚР жалпы
білім беретін мектеп мұғалімдеріне
арналған 40 академиялық сағат
көлеміндегі критериалды бағалау Жазғы
мектепке қатысты 19.08-23.08.2019 ж
аралығындағы курсы.
5 слайд
Жалпы мәліметтер 1. Аты-жөні, тегі ( толық ) Төрегелдиева Әлия Мүсірепқызы 2. Туған күні, айы, жылы 28.01.1995ж Байланыс 3. Мекен-жайы Маяқұм ауылы 4. Телефоны: жұмыс , үй , ұялы 8-776-300-91-95 5. Электрон дық по ш та ( жұмыс орнындағы, жеке поштасы ) а liya.turegeldieva.95@mail.ru 6. Интернет т е гі жеке сайты жо қ 7. Интернет т е гі мектеп сайт ы жоқ Білімі , біліктілігі 8. Базалық білімі ( оқу ұйымының толық атауы ), факультет, диплом ы бойынша мамандығы , оқу ұйымын аяқтаған жыл Қ.А.Ясауи атындығы ХҚТУ-нің «Түркістан Ахмет Ясауи» кәсіби колледжі. Мамандығым: Есептеу техникасы және бағдарламаламен қамтамасыздандыру-2015 жыл. 9. Біліктілік арттыру курстары (база, курс тардың атауы , сағат саны) «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы әзірлеген бағдарлама аясында ҚР жалпы білім беретін мектеп мұғалімдеріне арналған 40 академиялық сағат көлеміндегі критериалды бағалау Жазғы мектепке қатысты 19.08-23.08.2019 ж аралығындағы курсы.
6 слайд
10. Магистратура ( оқу ұйымы , бағыты ) ------
Жұмысы
11. Жұмыс орны ( толық атауы ,
устав бойынша ), қызметі «Ш.Уәлиханов жалпы орта мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
12. Жалпы жұмыс өтілі 2 жыл
13. Педагогикалық жұмыс өтілі 2 жыл
14. Пәні Информатика
15. Апталық жүктеме
Ғылыми, әдістемелік жұмыс
16. Жеке әдістемелік тақырыбы
17. Ғылыми жұмыс Информатика п әнін заманға сай
жаңаша оқыту
18. Басылымдар , мақалалар жоқ
19. Авторлық педагогикалық әзірлемелер Информатика пәнінен 3 сыныпқа
арналған тестілер жинағы.
20 Конкурсқа қатысу туралы шешім
қабылдадым, өйткені … Өзімнің іс-тәжірбиеммен бөлісе
отырып,жан-жақты дамыған
дарынды тұлғаларды дайындауда өз
үлесімді қосу.
21 Күні
Қатысушының қолы «___» ________ 201… ж .
Әлия Төрегелдиева толық АЖ
22 Дата
Мекеме жетекшісінің қолы «___» ________ 201… ж .
________ толық АЖ
М. О .
6 слайд
10. Магистратура ( оқу ұйымы , бағыты ) ------ Жұмысы 11. Жұмыс орны ( толық атауы , устав бойынша ), қызметі «Ш.Уәлиханов жалпы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 12. Жалпы жұмыс өтілі 2 жыл 13. Педагогикалық жұмыс өтілі 2 жыл 14. Пәні Информатика 15. Апталық жүктеме Ғылыми, әдістемелік жұмыс 16. Жеке әдістемелік тақырыбы 17. Ғылыми жұмыс Информатика п әнін заманға сай жаңаша оқыту 18. Басылымдар , мақалалар жоқ 19. Авторлық педагогикалық әзірлемелер Информатика пәнінен 3 сыныпқа арналған тестілер жинағы. 20 Конкурсқа қатысу туралы шешім қабылдадым, өйткені … Өзімнің іс-тәжірбиеммен бөлісе отырып,жан-жақты дамыған дарынды тұлғаларды дайындауда өз үлесімді қосу. 21 Күні Қатысушының қолы «___» ________ 201… ж . Әлия Төрегелдиева толық АЖ 22 Дата Мекеме жетекшісінің қолы «___» ________ 201… ж . ________ толық АЖ М. О .
7 слайд
Қызығушылықтарым
Басты қызығушылығым- жаңа заман
талабына сай технологиялармен жұмыс
істеу болып табылады.Жаңа
бағдарламалар, қызықты аннимациялық
жобалар мен АКТ пайда бола бастаса мен
үшін оларды өз іс-тәжірбиемде қолданып
қарау менің қызығушылықтарымның
бірі.
7 слайд
Қызығушылықтарым Басты қызығушылығым- жаңа заман талабына сай технологиялармен жұмыс істеу болып табылады.Жаңа бағдарламалар, қызықты аннимациялық жобалар мен АКТ пайда бола бастаса мен үшін оларды өз іс-тәжірбиемде қолданып қарау менің қызығушылықтарымның бірі.
8 слайд
Педагогикалық ұстаным:
Табысты ұстаз Табысты шәкірт Егер өмір алтын болса, зергері – мұғалім,
Егер өмір теңіз болса, гауһары – мұғалім.
Егер өмір жүзік болса, көзі – мұғалім,
Егер өмір ақын болса, сөзі – мұғалім.
ШухратТабысты ұстаз Табысты шәкірт
8 слайд
Педагогикалық ұстаным: Табысты ұстаз Табысты шәкірт Егер өмір алтын болса, зергері – мұғалім, Егер өмір теңіз болса, гауһары – мұғалім. Егер өмір жүзік болса, көзі – мұғалім, Егер өмір ақын болса, сөзі – мұғалім. ШухратТабысты ұстаз Табысты шәкірт
9 слайд
СЕБЕП :
бала
ата-ана
қоғамсұраныс
Жаңашылдық,
бәсекелестік талапнұсқау станда
рт
бағдарлам
а
қажеттілікоқушы мұғалім
мектеп
9 слайд
СЕБЕП : бала ата-ана қоғамсұраныс Жаңашылдық, бәсекелестік талапнұсқау станда рт бағдарлам а қажеттілікоқушы мұғалім мектеп
10 слайд
Мақсаты: Ұжымдық оқыту әдісінің тиімді
түрлерін игеру арқылы кәсіби шеберлікті
дамыту
ҰОӘ бойынша позиция
лық құрылымы
жағынан күрделі музыка
лық шығармалармен
танысу, әдіс- тәсілдерді
қолдану;
АКТ қолдану; Музыкалық теория
карташалар, техника
жетілдіруге арналған
тапсырмалар
жинақтау ; Тест тапсырмаларын
құрастыру;Теориялық және
практикалық білімді
жетілдіру; Дидактикалық
материалдар,
қосымша
музыкалық
шығармалар
жинақтау;
10 слайд
Мақсаты: Ұжымдық оқыту әдісінің тиімді түрлерін игеру арқылы кәсіби шеберлікті дамыту ҰОӘ бойынша позиция лық құрылымы жағынан күрделі музыка лық шығармалармен танысу, әдіс- тәсілдерді қолдану; АКТ қолдану; Музыкалық теория карташалар, техника жетілдіруге арналған тапсырмалар жинақтау ; Тест тапсырмаларын құрастыру;Теориялық және практикалық білімді жетілдіру; Дидактикалық материалдар, қосымша музыкалық шығармалар жинақтау;
11 слайд
Баланың бойындағы
қызығушылығын
ескере отырып,
шығармашылығын
дамыту; Өзіне-өзі деген
сенімділігі
артады;
Орындаушылық
шеберлігі шыңдалып,
ой еңбегі жетіледі;
Оқушы білімі анық
бағаланады;
Өзін жеке тұлға ретінде
қалыптастыруға
тәрбиелейді:Технологияның
басымдылығы ерекшеліктері
Оқушының қабілет,
икемділігін үздіксіз
дамыту;
Өзін-өзі дамытатын
өнерге құштар
тұлға қалыптастыру;
11 слайд
Баланың бойындағы қызығушылығын ескере отырып, шығармашылығын дамыту; Өзіне-өзі деген сенімділігі артады; Орындаушылық шеберлігі шыңдалып, ой еңбегі жетіледі; Оқушы білімі анық бағаланады; Өзін жеке тұлға ретінде қалыптастыруға тәрбиелейді:Технологияның басымдылығы ерекшеліктері Оқушының қабілет, икемділігін үздіксіз дамыту; Өзін-өзі дамытатын өнерге құштар тұлға қалыптастыру;
12 слайд
Өз білімін
жетілдіруСыныптан
тыс
жұмыстар
Дарынды
балалармен
жұмыс
Ғылыми-
зерттеу
жұмыстары
БАҚ құралдарымен
үздіксіз байланыс Шығармашылық-
пен айналысуЖҰМЫС БАҒЫТТАРЫ:
12 слайд
Өз білімін жетілдіруСыныптан тыс жұмыстар Дарынды балалармен жұмыс Ғылыми- зерттеу жұмыстары БАҚ құралдарымен үздіксіз байланыс Шығармашылық- пен айналысуЖҰМЫС БАҒЫТТАРЫ:
13 слайд
Кәсіптік біліктілігін көтеру
13 слайд
Кәсіптік біліктілігін көтеру
14 слайд
Оқыту үдерісіндегі басты элемент – сабақ, қысқа мерзімдік
жоспар жасау барысында, оқушылардың ойлау қабілетін
дамыту үшін қандай жұмыс түрін пайдаланатынымды
ойластырдым және 7 модульді кіріктіруге негіздедім.
Негізгі мақсатым: тақырыптың мән-мағынасын ашу.
Оқушылардың қиялын, шығармашылық қабілетін дамыту.
Өзінің және өзгенің даралығын бағалауға баулу.
Нәтижесінде өз ойларын жеткізе біледі, бағалайды, мәтінмен
жұмыс жасайды, оқиғаға өзіндік баға береді. Топта
жұмыс
жасау қабілеттері қалыптасады.
Сабағымның басында оқушылардың қызығушылықтарың
ояту ,түрлі ой тастау, психологиялық ахуал қалыптастыру үшін
«Жылы сөздер» тренингін өткіздім. Оқушылар шаттық
шеңберін құрып, бір-біріне жақсы тілек, жылы лебіздерін
білдіре отыра осы күнге сәттілік тіледі.
14 слайд
Оқыту үдерісіндегі басты элемент – сабақ, қысқа мерзімдік жоспар жасау барысында, оқушылардың ойлау қабілетін дамыту үшін қандай жұмыс түрін пайдаланатынымды ойластырдым және 7 модульді кіріктіруге негіздедім. Негізгі мақсатым: тақырыптың мән-мағынасын ашу. Оқушылардың қиялын, шығармашылық қабілетін дамыту. Өзінің және өзгенің даралығын бағалауға баулу. Нәтижесінде өз ойларын жеткізе біледі, бағалайды, мәтінмен жұмыс жасайды, оқиғаға өзіндік баға береді. Топта жұмыс жасау қабілеттері қалыптасады. Сабағымның басында оқушылардың қызығушылықтарың ояту ,түрлі ой тастау, психологиялық ахуал қалыптастыру үшін «Жылы сөздер» тренингін өткіздім. Оқушылар шаттық шеңберін құрып, бір-біріне жақсы тілек, жылы лебіздерін білдіре отыра осы күнге сәттілік тіледі.
15 слайд
15 слайд
16 слайд
16 слайд
17 слайд
17 слайд
18 слайд
18 слайд
19 слайд
19 слайд
20 слайд
20 слайд
21 слайд
21 слайд