Материалдар / Мұғалім шығармашылығы

Мұғалім шығармашылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдердің өз білімдерін жетілдіру үшін.Жаттанды тапсырмалардан арылу үшін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2019
733
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Аты - жөні: Мукушева Лаура Мадияровна Мамандығы: Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Жалпы еңбек өтілі: 29 Жұмыс орны: Шем

1 слайд
Аты - жөні: Мукушева Лаура Мадияровна Мамандығы: Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Жалпы еңбек өтілі: 29 Жұмыс орны: Шемонаиха қаласы “№ 5 жалпы білім беретін орта мектебі” Мекен-жайы: Шемонаиха қаласы

1 слайд

Аты - жөні: Мукушева Лаура Мадияровна Мамандығы: Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Жалпы еңбек өтілі: 29 Жұмыс орны: Шемонаиха қаласы “№ 5 жалпы білім беретін орта мектебі” Мекен-жайы: Шемонаиха қаласы

ҮНЕМШІЛДІК ҰТТЫРАДЫ

2 слайд
ҮНЕМШІЛДІК ҰТТЫРАДЫ

2 слайд

ҮНЕМШІЛДІК ҰТТЫРАДЫ

 Айжан мен Диана дүкеннен тефаль сатып алуға барды. Екеуі ақылдаса жүріп, бірдей тефаль таңдады. Сатушы оларға талғамдарының ж

3 слайд
 Айжан мен Диана дүкеннен тефаль сатып алуға барды. Екеуі ақылдаса жүріп, бірдей тефаль таңдады. Сатушы оларға талғамдарының жоғары екенін айта келе, бұл тефальды сатып алушыларға заттай сыйлықтар барынан хабардар етті. Қос құрбы өздерінің осы сауда орталығына келгендеріне қуанысып қалды. ( Сыйлық түрлері суретте көрсетілген және шектеулі.) Айжан сыйлыққа ойланбастан фотоаппарат алды. Ал Диана көп ойланып сыйлықтың біреуін таңдады. Әрқайсысы өз таңдауына шексіз қуанышты еді.  Арада ай өтіп, жұмыстан кейін олар жұмсалған электр жарығы үшін келген түбіртектеріне төлем төлеуге барды. Сол жерде олар әнгімелесе отырып, келген шаруаларын қызу талқылай кетті. Диана өз сыйлығына шексіз риза екенін және сол арқылы ақша үнемдеуді үйренгенін айтты. Бұл жаңалық Айжанды қызықтырды. ____________________________________________________________  1-сұрақ: Сұраққа жауап берер алдында 2-сұраққа берілген үзіндіні қара.  Диана сыйлыққа не таңдады ?  А) Шаш кептіргіш  В) Термос  С) Фотоаппарат  Д) Ұялы телефон

3 слайд

 Айжан мен Диана дүкеннен тефаль сатып алуға барды. Екеуі ақылдаса жүріп, бірдей тефаль таңдады. Сатушы оларға талғамдарының жоғары екенін айта келе, бұл тефальды сатып алушыларға заттай сыйлықтар барынан хабардар етті. Қос құрбы өздерінің осы сауда орталығына келгендеріне қуанысып қалды. ( Сыйлық түрлері суретте көрсетілген және шектеулі.) Айжан сыйлыққа ойланбастан фотоаппарат алды. Ал Диана көп ойланып сыйлықтың біреуін таңдады. Әрқайсысы өз таңдауына шексіз қуанышты еді.  Арада ай өтіп, жұмыстан кейін олар жұмсалған электр жарығы үшін келген түбіртектеріне төлем төлеуге барды. Сол жерде олар әнгімелесе отырып, келген шаруаларын қызу талқылай кетті. Диана өз сыйлығына шексіз риза екенін және сол арқылы ақша үнемдеуді үйренгенін айтты. Бұл жаңалық Айжанды қызықтырды. ____________________________________________________________  1-сұрақ: Сұраққа жауап берер алдында 2-сұраққа берілген үзіндіні қара.  Диана сыйлыққа не таңдады ?  А) Шаш кептіргіш  В) Термос  С) Фотоаппарат  Д) Ұялы телефон

1-сұрақ бойынша дұрыс жауап деп шешкен шешіміңді, төменде берілген мәтіндегі бос жерге қой. Диана _________ таңдап

4 слайд
1-сұрақ бойынша дұрыс жауап деп шешкен шешіміңді, төменде берілген мәтіндегі бос жерге қой.   Диана _________ таңдап алды. Ол сол күні өз отбасымен табиғат аясына демалуға барды. Алған сыйлығына балалары да риза болды. Бұл заттың адамға үйде де, тыста да пайдасы барына көз жеткізді .Әрі заманға сай өзгеріп отыратынын тілге тиек етті.   2-сұрақ: Осы заттың көмегімен қалай әрекет етіп, электр энергиясын үнемдеуге болады? Жауабыңды дәлелде.   ------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------ ------ 3-сұрақ:   Диананың іс-әрекетін күнделікті өмірде пайдалануға бола ма? Осы тақырып аумағында тағы қандай үнем түрін қосар едің?(физика) _____________________________________________________ ________________________________________________________ ____  

4 слайд

1-сұрақ бойынша дұрыс жауап деп шешкен шешіміңді, төменде берілген мәтіндегі бос жерге қой.   Диана _________ таңдап алды. Ол сол күні өз отбасымен табиғат аясына демалуға барды. Алған сыйлығына балалары да риза болды. Бұл заттың адамға үйде де, тыста да пайдасы барына көз жеткізді .Әрі заманға сай өзгеріп отыратынын тілге тиек етті.   2-сұрақ: Осы заттың көмегімен қалай әрекет етіп, электр энергиясын үнемдеуге болады? Жауабыңды дәлелде.   ------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------ ------ 3-сұрақ:   Диананың іс-әрекетін күнделікті өмірде пайдалануға бола ма? Осы тақырып аумағында тағы қандай үнем түрін қосар едің?(физика) _____________________________________________________ ________________________________________________________ ____  

Мәтін құрылымы Тақырып Сурет Мәтін Сұрақ - жауап Сұрақ - мәтін Сұрақ - жауапСұрақ - жауап

5 слайд
Мәтін құрылымы Тақырып Сурет Мәтін Сұрақ - жауап Сұрақ - мәтін Сұрақ - жауапСұрақ - жауап

5 слайд

Мәтін құрылымы Тақырып Сурет Мәтін Сұрақ - жауап Сұрақ - мәтін Сұрақ - жауапСұрақ - жауап

Сынып: 7 П әні: қазақ тілі Тақырыбы: Жалғау Жағдай: оқу және оқыту Тәсіл/ яғни тасушы : баспа Мәтін форматы : үзіліссіз

6 слайд
Сынып: 7 П әні: қазақ тілі Тақырыбы: Жалғау Жағдай: оқу және оқыту Тәсіл/ яғни тасушы : баспа Мәтін форматы : үзіліссіз Мәтін түрі : мазмұндау Аспект: қолжетімділік, іздеу Тапсырманың мақсаты : Мәтіннен жалғау түрлерін таба білу Сұрақтың формасы : көп нұсқалы таңдау, еркін жауап Сабақтың кезеңі : негізгі бөлімді түсіндіру үшін. Стратегия : “Менің көршім кім?”

6 слайд

Сынып: 7 П әні: қазақ тілі Тақырыбы: Жалғау Жағдай: оқу және оқыту Тәсіл/ яғни тасушы : баспа Мәтін форматы : үзіліссіз Мәтін түрі : мазмұндау Аспект: қолжетімділік, іздеу Тапсырманың мақсаты : Мәтіннен жалғау түрлерін таба білу Сұрақтың формасы : көп нұсқалы таңдау, еркін жауап Сабақтың кезеңі : негізгі бөлімді түсіндіру үшін. Стратегия : “Менің көршім кім?”

Н А З А Р Л А Р Ы Ң Ы З Ғ А Р А Х М Е Т

7 слайд
Н А З А Р Л А Р Ы Ң Ы З Ғ А Р А Х М Е Т

7 слайд

Н А З А Р Л А Р Ы Ң Ы З Ғ А Р А Х М Е Т

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ