Материалдар / мұғалімдерге арналған әдістемелік семинар:Оқушылардың оқу жетістігін критериалды бағалау ерекшеліктері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

мұғалімдерге арналған әдістемелік семинар:Оқушылардың оқу жетістігін критериалды бағалау ерекшеліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны стандарттармен, үдерістермен, бағалау құралдарымен, нәтижелерімен анықталады. Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны төмендегідей нұсқаулық- әдістемелік құжаттар негізінде берілген: • Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта); • Оқу бағдарламасы мен оқу жоспары;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2020
917
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқушылардың оқу жетістігін критериалды бағалау ерекшеліктері Мұғалімдерге арналған әдістемелік семинар«С.Бекбосынов атындағы ор

1 слайд
Оқушылардың оқу жетістігін критериалды бағалау ерекшеліктері Мұғалімдерге арналған әдістемелік семинар«С.Бекбосынов атындағы орта мектебі» КММ

1 слайд

Оқушылардың оқу жетістігін критериалды бағалау ерекшеліктері Мұғалімдерге арналған әдістемелік семинар«С.Бекбосынов атындағы орта мектебі» КММ

2 слайд

2 слайд

Жаратылыстану пәндері мұғалімдері семинарының бағдарламасы  Топқа бөлу \ биология пәні мұғалімі Г.Қ.Нығыметжанова  Критериал

3 слайд
Жаратылыстану пәндері мұғалімдері семинарының бағдарламасы  Топқа бөлу \ биология пәні мұғалімі Г.Қ.Нығыметжанова  Критериалды бағалау жүйесі аясында мұғалімнің іс-әрекетін ұйымдастыру  Қалыптастырушы құралдарын құрастыру және қолдану\ математика пәні мұғалімі Б.М. Тлеубай  Кері байланыс \ Оқу ісінің меңгерушісі А.И.Жунусова  Сергіту сәті \ биология пәні мұғалімі Г.Қ.Нығыметжанова  Модерация \ Оқу ісінің меңгерушісі А.И.Жунусова  Кері байланыс:«Мұғалімнен - мұғалімге» \математика пәні мұғалімі Б.М. Тлеубай 3

3 слайд

Жаратылыстану пәндері мұғалімдері семинарының бағдарламасы  Топқа бөлу \ биология пәні мұғалімі Г.Қ.Нығыметжанова  Критериалды бағалау жүйесі аясында мұғалімнің іс-әрекетін ұйымдастыру  Қалыптастырушы құралдарын құрастыру және қолдану\ математика пәні мұғалімі Б.М. Тлеубай  Кері байланыс \ Оқу ісінің меңгерушісі А.И.Жунусова  Сергіту сәті \ биология пәні мұғалімі Г.Қ.Нығыметжанова  Модерация \ Оқу ісінің меңгерушісі А.И.Жунусова  Кері байланыс:«Мұғалімнен - мұғалімге» \математика пәні мұғалімі Б.М. Тлеубай 3

Критериалды бағалау жүйесі аясында мұғалімнің іс-әрекетін ұйымдастыру

4 слайд
Критериалды бағалау жүйесі аясында мұғалімнің іс-әрекетін ұйымдастыру

4 слайд

Критериалды бағалау жүйесі аясында мұғалімнің іс-әрекетін ұйымдастыру

• Жыл сайын 30 000-нан астам тапсырмалар құрастырылуда. • Құрастыру жұмысына халықаралық жоғары деңгейдегі сарапшылард

5 слайд
• Жыл сайын 30 000-нан астам тапсырмалар құрастырылуда. • Құрастыру жұмысына халықаралық жоғары деңгейдегі сарапшылардың арнайы оқытуынан өткен мұғалімдер мен мамандар тартылған. • Барлық құралдар бағалау критерийлеріне сәйкес құрастырылған, орындау деңгейлерінің сипаттамалары бар. • Оқу бағдарламасының бөлімдерін аяқтағаннан кейін ата-аналарды ақпараттандыру үшін үлгілер дайындалған. Бағалау құралдарын құрастыру үдерісі Пәндер бойынша күтілетін нәтижелер (МЖМББС) Оқу мақсаттары (оқу бағдарламалары, ұзақ мерзімді жоспарлар) Ойлау дағдыларының деңгейлері бойынша бағалау критерийлері Тапсырма - Ақпаратты түсіндіру және еске түсіру: анықтама беру, атап шығу, тану, қайта тұжырымдау, пікір білдіру және т.б. - Білімді қолдану, мәліметтерді пайдалану, көрсету, есептеу, интерпретациялау және т.б. - Ашық сұрақтарға жауап беру және мәселені шешу, білімді кіріктіру және стандартты емес шешімін табу, сыни тұрғыдағы ойларды, аргументті пікірлерді тұжырымдау және т.б. Дескрипторлар Оқу жетістігі деңгейі көрсетілген рубрикалар (жоғары, орта, төмен) Балл қою кестесі Балдар Электрондық журнал Бағалар \ Білу және түсіну Ойлау дағдыларының деңгейлері Қолдану Жоғары деңгей дағдылары (талдау, жинақтау, бағалау)

5 слайд

• Жыл сайын 30 000-нан астам тапсырмалар құрастырылуда. • Құрастыру жұмысына халықаралық жоғары деңгейдегі сарапшылардың арнайы оқытуынан өткен мұғалімдер мен мамандар тартылған. • Барлық құралдар бағалау критерийлеріне сәйкес құрастырылған, орындау деңгейлерінің сипаттамалары бар. • Оқу бағдарламасының бөлімдерін аяқтағаннан кейін ата-аналарды ақпараттандыру үшін үлгілер дайындалған. Бағалау құралдарын құрастыру үдерісі Пәндер бойынша күтілетін нәтижелер (МЖМББС) Оқу мақсаттары (оқу бағдарламалары, ұзақ мерзімді жоспарлар) Ойлау дағдыларының деңгейлері бойынша бағалау критерийлері Тапсырма - Ақпаратты түсіндіру және еске түсіру: анықтама беру, атап шығу, тану, қайта тұжырымдау, пікір білдіру және т.б. - Білімді қолдану, мәліметтерді пайдалану, көрсету, есептеу, интерпретациялау және т.б. - Ашық сұрақтарға жауап беру және мәселені шешу, білімді кіріктіру және стандартты емес шешімін табу, сыни тұрғыдағы ойларды, аргументті пікірлерді тұжырымдау және т.б. Дескрипторлар Оқу жетістігі деңгейі көрсетілген рубрикалар (жоғары, орта, төмен) Балл қою кестесі Балдар Электрондық журнал Бағалар \ Білу және түсіну Ойлау дағдыларының деңгейлері Қолдану Жоғары деңгей дағдылары (талдау, жинақтау, бағалау)

Бағалау критерийі • Бағалау критерийі – оқушының оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын белгі.

6 слайд
Бағалау критерийі • Бағалау критерийі – оқушының оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын белгі.

6 слайд

Бағалау критерийі • Бағалау критерийі – оқушының оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын белгі.

Білу : айту, санамалау, анықтау, қайда/қашан екенін атау, көрсету, айқындау Түсіну : әңгімелеу , жинақтау , сипаттау , т

7 слайд
Білу : айту, санамалау, анықтау, қайда/қашан екенін атау, көрсету, айқындау Түсіну : әңгімелеу , жинақтау , сипаттау , түсіндіру , болжау , санамалау , мысал келтіруҚолдану : шешу , қолдану , құрастыру , кескіндеу , топтастыру , меңгеру , көркемдеу , өзгерту Талдау : негіздеу , салыстыру , айырмашылығын ажырату , меңгеру , реттеу , топтастыру , шешім шығару , зерттеуЖинақтау : құрастыру , жобалау , құрау , ұсыну , жасау , қиыстыру Бағалау : тексеру , таңдау , басым жақтарын көрсету , сыни баға беру , гипотезасын жасау , талқылау Кім? Не? Қашан? Қайда? Қалай? Әрі қарай не болады? Қанша? … . қалай аталады? Шындық немесе жалған не болып табылады? Не айтқысы келді? Қалай сипаттар едіңіз? Айырмашылығы неде? Маған өз сөзіңізбен айта аласыз ба? Негізгі идея немен аяқталады? Қалай ойлайсыз, әрі қарай не болуы мүмкін? Негізгі идея қалай аяқталады? Неге …? ____өлшемі мен формасы туралы айтып беріңіз. Мысал келтіре аласыз ба...? Қандай дәлелдер бар және кімнің ойы ? ……. мақсаты қандай? Бұл қандай бөліктер? Егер сіз ….. не болуы мүмкін еді? Басқа қандай мүмкін нәтижелер бар ? …… себебі неде? Салдары/әсері қалай болды? Олар қаншалықты ұқсас/ айырмасы бар? …… арасындағы айырмашылық неде? Оларды қалай біріктіруге болады? Сіз қандай шешім шығарасыз? …….. … үшін құрастыра аласыз ба? Мүмкін болатын шешімді көріп тұрсыз ба? … . болатындай ұсыныс/пікір құрастыра аласыз ба? ……. үшін сізде тағы қандай иделар бар? Бұл үдерісті қалай өзгертуге болады? Бұл тапсырманы орындаудағы сіздің жоспарыңыз қандай? Меңгергеніңізді қай жерде қолдана аласыз? …….. неге құрастырмасқа?Мұны қалай жетілдіруге болады? Ретін қалай бағалайсыз? Ең маңыздысы қайсы болып табылады …….. өз пікіріңізді түсіндіріңіз/ …… шешім қалай қабылданды? Не жақсы? Қайсысы жақсы Сіздің негізгі басымдылығыңыз не? Қандай критерийлерді қолдандыңыз? …… .болса, не болады? ……. сіз қалай? Мұны сіз қалай қолданар едіңіз? ……. үшін сізге қандай ақпараттар керек? Олар басқа қандай тәсілдер арқылы іріктелуі мүмкін? Көріп тұрғаныңыз бойынша кесте сыза аласыз ба? Келесі жолы не істер едіңіз? Егер сізге …… тура келсе, не істер едіңіз? ……… неге маңызды? …….. үшін нұсқаулар жиынын құрастырыңыз. Осыған ұқсас нәрсені бұған дейін көрдіңіз бе? 7 1

7 слайд

Білу : айту, санамалау, анықтау, қайда/қашан екенін атау, көрсету, айқындау Түсіну : әңгімелеу , жинақтау , сипаттау , түсіндіру , болжау , санамалау , мысал келтіруҚолдану : шешу , қолдану , құрастыру , кескіндеу , топтастыру , меңгеру , көркемдеу , өзгерту Талдау : негіздеу , салыстыру , айырмашылығын ажырату , меңгеру , реттеу , топтастыру , шешім шығару , зерттеуЖинақтау : құрастыру , жобалау , құрау , ұсыну , жасау , қиыстыру Бағалау : тексеру , таңдау , басым жақтарын көрсету , сыни баға беру , гипотезасын жасау , талқылау Кім? Не? Қашан? Қайда? Қалай? Әрі қарай не болады? Қанша? … . қалай аталады? Шындық немесе жалған не болып табылады? Не айтқысы келді? Қалай сипаттар едіңіз? Айырмашылығы неде? Маған өз сөзіңізбен айта аласыз ба? Негізгі идея немен аяқталады? Қалай ойлайсыз, әрі қарай не болуы мүмкін? Негізгі идея қалай аяқталады? Неге …? ____өлшемі мен формасы туралы айтып беріңіз. Мысал келтіре аласыз ба...? Қандай дәлелдер бар және кімнің ойы ? ……. мақсаты қандай? Бұл қандай бөліктер? Егер сіз ….. не болуы мүмкін еді? Басқа қандай мүмкін нәтижелер бар ? …… себебі неде? Салдары/әсері қалай болды? Олар қаншалықты ұқсас/ айырмасы бар? …… арасындағы айырмашылық неде? Оларды қалай біріктіруге болады? Сіз қандай шешім шығарасыз? …….. … үшін құрастыра аласыз ба? Мүмкін болатын шешімді көріп тұрсыз ба? … . болатындай ұсыныс/пікір құрастыра аласыз ба? ……. үшін сізде тағы қандай иделар бар? Бұл үдерісті қалай өзгертуге болады? Бұл тапсырманы орындаудағы сіздің жоспарыңыз қандай? Меңгергеніңізді қай жерде қолдана аласыз? …….. неге құрастырмасқа?Мұны қалай жетілдіруге болады? Ретін қалай бағалайсыз? Ең маңыздысы қайсы болып табылады …….. өз пікіріңізді түсіндіріңіз/ …… шешім қалай қабылданды? Не жақсы? Қайсысы жақсы Сіздің негізгі басымдылығыңыз не? Қандай критерийлерді қолдандыңыз? …… .болса, не болады? ……. сіз қалай? Мұны сіз қалай қолданар едіңіз? ……. үшін сізге қандай ақпараттар керек? Олар басқа қандай тәсілдер арқылы іріктелуі мүмкін? Көріп тұрғаныңыз бойынша кесте сыза аласыз ба? Келесі жолы не істер едіңіз? Егер сізге …… тура келсе, не істер едіңіз? ……… неге маңызды? …….. үшін нұсқаулар жиынын құрастырыңыз. Осыған ұқсас нәрсені бұған дейін көрдіңіз бе? 7 1

Қалыптастырушы және бөлім бойынша жиынтық бағалау құралдарын құрастыру және қолдану 8

8 слайд
Қалыптастырушы және бөлім бойынша жиынтық бағалау құралдарын құрастыру және қолдану 8

8 слайд

Қалыптастырушы және бөлім бойынша жиынтық бағалау құралдарын құрастыру және қолдану 8

9Сабақтағы қалыптастырушы бағалау САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУ 2. Бағалау құралдары 3. Оқыту әдістері мен бағалау1. Оқу мақсаттары ме

9 слайд
9Сабақтағы қалыптастырушы бағалау САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУ 2. Бағалау құралдары 3. Оқыту әдістері мен бағалау1. Оқу мақсаттары мен күтілетін нәтижеҚол жеткізілетін және күтілетін нәтижелердің арақатынасын есепке ала отырып, сондай-ақ, оқушылардың қажеттілігіне қарай мақсатты анықтау Оқу мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін құралдарды (критерийлер, дескрипторлар, деңгейлер және т.б.) құрастыру Сабақта оқу мақсатына жетуді қамтамасыз ететіндей іс-әрекеттерді жоспарлау

9 слайд

9Сабақтағы қалыптастырушы бағалау САБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУ 2. Бағалау құралдары 3. Оқыту әдістері мен бағалау1. Оқу мақсаттары мен күтілетін нәтижеҚол жеткізілетін және күтілетін нәтижелердің арақатынасын есепке ала отырып, сондай-ақ, оқушылардың қажеттілігіне қарай мақсатты анықтау Оқу мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін құралдарды (критерийлер, дескрипторлар, деңгейлер және т.б.) құрастыру Сабақта оқу мақсатына жетуді қамтамасыз ететіндей іс-әрекеттерді жоспарлау

Кері байланысты кім қамтамасыз етуі мүмкін? 10Береді Қабылдайды Күтілетін нәтиже Мұғалім Білім алушы Оқудағы жетістіктерін,

10 слайд
Кері байланысты кім қамтамасыз етуі мүмкін? 10Береді Қабылдайды Күтілетін нәтиже Мұғалім Білім алушы Оқудағы жетістіктерін, кемшіліктерін және ілгерілеу үшін нақты ұсыныс беретін ақпарат. Білім алушы Білім алушы Қатарластарымен сөйлесу арқылы өз жетістіктері мен кемшіліктерін түсінуге мүмкіндік беретін ақпарат. Білім алушы Мұғалім Білім алушының білім алудағы кемшіліктері мен қажеттіліктерін уақытылы анықтауға мүмкіндік беретін ақпарат. Мұғалім Мұғалім Оқытуды түзетуге және мұғалімнің кәсіби дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік беретін ақпарат

10 слайд

Кері байланысты кім қамтамасыз етуі мүмкін? 10Береді Қабылдайды Күтілетін нәтиже Мұғалім Білім алушы Оқудағы жетістіктерін, кемшіліктерін және ілгерілеу үшін нақты ұсыныс беретін ақпарат. Білім алушы Білім алушы Қатарластарымен сөйлесу арқылы өз жетістіктері мен кемшіліктерін түсінуге мүмкіндік беретін ақпарат. Білім алушы Мұғалім Білім алушының білім алудағы кемшіліктері мен қажеттіліктерін уақытылы анықтауға мүмкіндік беретін ақпарат. Мұғалім Мұғалім Оқытуды түзетуге және мұғалімнің кәсіби дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік беретін ақпарат

Қалыптастырушы бағалау • Қалыптастырушы бағалау нәтижелері басып шығару мен одан әрі сақтауды талап етпейді. • Қалыптастыр

11 слайд
Қалыптастырушы бағалау • Қалыптастырушы бағалау нәтижелері басып шығару мен одан әрі сақтауды талап етпейді. • Қалыптастырушы бағалаудың нәтижелерін ұсыну білім алушылармен орындалған жұмыстарда жүзеге асырылады. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы 18 наурыздағы «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» N 125 Бұйрығы (2018 жылдың 14 маусымындағы №272 өзгерістермен) 11

11 слайд

Қалыптастырушы бағалау • Қалыптастырушы бағалау нәтижелері басып шығару мен одан әрі сақтауды талап етпейді. • Қалыптастырушы бағалаудың нәтижелерін ұсыну білім алушылармен орындалған жұмыстарда жүзеге асырылады. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы 18 наурыздағы «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» N 125 Бұйрығы (2018 жылдың 14 маусымындағы №272 өзгерістермен) 11

Кері байланыс

12 слайд
Кері байланыс

12 слайд

Кері байланыс

Сергіту сәті

13 слайд
Сергіту сәті

13 слайд

Сергіту сәті

14Модерация Топта модерация жұмысын жүргізіңіз. Модерация үдерісінде алдын алуға болатындай бағалаудағы қателіктерді анықта

14 слайд
14Модерация Топта модерация жұмысын жүргізіңіз. Модерация үдерісінде алдын алуға болатындай бағалаудағы қателіктерді анықтаңыз.

14 слайд

14Модерация Топта модерация жұмысын жүргізіңіз. Модерация үдерісінде алдын алуға болатындай бағалаудағы қателіктерді анықтаңыз.

15 31

15 слайд
15 31

15 слайд

15 31

Нормативтік, нұсқаулық әдістемелік құжат – бұл:  нормаларды белгілейтін, олардың қолданылуын өзгертетін, толықтыратын ны

16 слайд
Нормативтік, нұсқаулық әдістемелік құжат – бұл:  нормаларды белгілейтін, олардың қолданылуын өзгертетін, толықтыратын нысандағы жазбаша ресми құжат  қандай да бір нормаларды мазмұндайтын актНормативтік, нұсқаулық-әдістемелік құжаттар

16 слайд

Нормативтік, нұсқаулық әдістемелік құжат – бұл:  нормаларды белгілейтін, олардың қолданылуын өзгертетін, толықтыратын нысандағы жазбаша ресми құжат  қандай да бір нормаларды мазмұндайтын актНормативтік, нұсқаулық-әдістемелік құжаттар

17• Стандарт • Оқу бағдарламасы • Ұзақ мерзімді жоспар • Орта мерзімді жоспар • Қысқа мерзімді жоспар • 2018-2019 оқу жылын

17 слайд
17• Стандарт • Оқу бағдарламасы • Ұзақ мерзімді жоспар • Орта мерзімді жоспар • Қысқа мерзімді жоспар • 2018-2019 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерде оқу үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік-нұсқау хат • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы 18 наурыздағы «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» N 125 Бұйрығы ( 2018 жылдың 14 маусымындағы №272 өзгерістермен ) • 2018 жылғы 26 қаңтардағы «Орта білім беру ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері жүргізу үшін ұсынылатын құжаттардың тізбесін анықтау туралы» № 32 бұйрығы • Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық • Тоқсандық жиынтық бағалау спецификациясы • Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар • Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы Нормативтік, нұсқаулық-әдістемелік құжаттар

17 слайд

17• Стандарт • Оқу бағдарламасы • Ұзақ мерзімді жоспар • Орта мерзімді жоспар • Қысқа мерзімді жоспар • 2018-2019 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерде оқу үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік-нұсқау хат • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы 18 наурыздағы «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» N 125 Бұйрығы ( 2018 жылдың 14 маусымындағы №272 өзгерістермен ) • 2018 жылғы 26 қаңтардағы «Орта білім беру ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері жүргізу үшін ұсынылатын құжаттардың тізбесін анықтау туралы» № 32 бұйрығы • Негізгі және жалпы орта мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық • Тоқсандық жиынтық бағалау спецификациясы • Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар • Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы Нормативтік, нұсқаулық-әдістемелік құжаттар

Критериалды бағалау бойынша нормативтік құжаттардағы өзгерістер мен толықтырулар 1. Қазақстан Республикасы Білім және ғылы

18 слайд
Критериалды бағалау бойынша нормативтік құжаттардағы өзгерістер мен толықтырулар 1. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы 18 наурыздағы «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» N 125 Бұйрығы ( 2018 жылдың 14 маусымындағы №272 өзгерістермен ) 2. 2018 жылғы 26 қаңтардағы «Орта білім беру ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері жүргізу үшін ұсынылатын құжаттардың тізбесін анықтау туралы» № 32 бұйрығы 18

18 слайд

Критериалды бағалау бойынша нормативтік құжаттардағы өзгерістер мен толықтырулар 1. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2008 жылғы 18 наурыздағы «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы» N 125 Бұйрығы ( 2018 жылдың 14 маусымындағы №272 өзгерістермен ) 2. 2018 жылғы 26 қаңтардағы «Орта білім беру ұйымдарының жеке санаттағы педагог қызметкерлері жүргізу үшін ұсынылатын құжаттардың тізбесін анықтау туралы» № 32 бұйрығы 18

Кері байланыс : «Мұғалімнен-мұғалімге»

19 слайд
Кері байланыс : «Мұғалімнен-мұғалімге»

19 слайд

Кері байланыс : «Мұғалімнен-мұғалімге»