Материалдар / Мұғалімдерге арналған психологиялық тест
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мұғалімдерге арналған психологиялық тест

Материал туралы қысқаша түсінік
психологтарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2019
7780
15 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мұғалімнің бағалық іс-Мұғалімнің бағалық іс- әрекетін анықтау әдістемесі әрекетін анықтау әдістемесі И.Ю.Кулагина бойыншаИ.Ю.Ку

1 слайд
Мұғалімнің бағалық іс-Мұғалімнің бағалық іс- әрекетін анықтау әдістемесі әрекетін анықтау әдістемесі И.Ю.Кулагина бойыншаИ.Ю.Кулагина бойынша Мақсаты: мұғалімдердің Мақсаты: мұғалімдердің оқушылармен қарым-оқушылармен қарым- қатынас стилін анықтау.қатынас стилін анықтау.

1 слайд

Мұғалімнің бағалық іс-Мұғалімнің бағалық іс- әрекетін анықтау әдістемесі әрекетін анықтау әдістемесі И.Ю.Кулагина бойыншаИ.Ю.Кулагина бойынша Мақсаты: мұғалімдердің Мақсаты: мұғалімдердің оқушылармен қарым-оқушылармен қарым- қатынас стилін анықтау.қатынас стилін анықтау.

 Нұсқау: Құрметті ұстаздар, қазір Нұсқау: Құрметті ұстаздар, қазір сіздерге бірнеше пайымдаулар сіздерге бірнеше пайымдаулар

2 слайд
 Нұсқау: Құрметті ұстаздар, қазір Нұсқау: Құрметті ұстаздар, қазір сіздерге бірнеше пайымдаулар сіздерге бірнеше пайымдаулар оқылады. Әр пайымдаудан кейін оқылады. Әр пайымдаудан кейін үш жауап нұсқасы беріледі. үш жауап нұсқасы беріледі. Келісетін пайымдау нұсқасына «+» Келісетін пайымдау нұсқасына «+» белгісін қойыңыз. Осы тапсырманы белгісін қойыңыз. Осы тапсырманы 5 минутта орындап көріңіз.5 минутта орындап көріңіз.

2 слайд

 Нұсқау: Құрметті ұстаздар, қазір Нұсқау: Құрметті ұстаздар, қазір сіздерге бірнеше пайымдаулар сіздерге бірнеше пайымдаулар оқылады. Әр пайымдаудан кейін оқылады. Әр пайымдаудан кейін үш жауап нұсқасы беріледі. үш жауап нұсқасы беріледі. Келісетін пайымдау нұсқасына «+» Келісетін пайымдау нұсқасына «+» белгісін қойыңыз. Осы тапсырманы белгісін қойыңыз. Осы тапсырманы 5 минутта орындап көріңіз.5 минутта орындап көріңіз.

1.Баға – оқушы білімі жайлы 1.Баға – оқушы білімі жайлы мұғалімнің пікірін білдіреді.мұғалімнің пікірін білдіреді. а) иә, тек м

3 слайд
1.Баға – оқушы білімі жайлы 1.Баға – оқушы білімі жайлы мұғалімнің пікірін білдіреді.мұғалімнің пікірін білдіреді. а) иә, тек мұғалім пікірін;а) иә, тек мұғалім пікірін; б) білмеймін;б) білмеймін; в) баға – сынып пікірін де в) баға – сынып пікірін де көрсетуі мүмкін.көрсетуі мүмкін.

3 слайд

1.Баға – оқушы білімі жайлы 1.Баға – оқушы білімі жайлы мұғалімнің пікірін білдіреді.мұғалімнің пікірін білдіреді. а) иә, тек мұғалім пікірін;а) иә, тек мұғалім пікірін; б) білмеймін;б) білмеймін; в) баға – сынып пікірін де в) баға – сынып пікірін де көрсетуі мүмкін.көрсетуі мүмкін.

2. Егер оқушы қандай-да бір 2. Егер оқушы қандай-да бір пәннен ұзақ уақыт үлгермейтін пәннен ұзақ уақыт үлгермейтін болса, өкі

4 слайд
2. Егер оқушы қандай-да бір 2. Егер оқушы қандай-да бір пәннен ұзақ уақыт үлгермейтін пәннен ұзақ уақыт үлгермейтін болса, өкінішке орай мұндай болса, өкінішке орай мұндай жағдайда мұғалім ешқалай жағдайда мұғалім ешқалай көмектесе алмайды. көмектесе алмайды.  а) келісемін;а) келісемін;  б) білмеймін;б) білмеймін;  в) келіспеймін.в) келіспеймін.

4 слайд

2. Егер оқушы қандай-да бір 2. Егер оқушы қандай-да бір пәннен ұзақ уақыт үлгермейтін пәннен ұзақ уақыт үлгермейтін болса, өкінішке орай мұндай болса, өкінішке орай мұндай жағдайда мұғалім ешқалай жағдайда мұғалім ешқалай көмектесе алмайды. көмектесе алмайды.  а) келісемін;а) келісемін;  б) білмеймін;б) білмеймін;  в) келіспеймін.в) келіспеймін.

3.Оқушыға оның білімінің 3.Оқушыға оның білімінің алдыңғы нәтижелерімен алдыңғы нәтижелерімен салыстырғанда ілгеріледі ме, сол

5 слайд
3.Оқушыға оның білімінің 3.Оқушыға оның білімінің алдыңғы нәтижелерімен алдыңғы нәтижелерімен салыстырғанда ілгеріледі ме, сол салыстырғанда ілгеріледі ме, сол туралы түсіндіру қажет.туралы түсіндіру қажет.  а) қажет емес;а) қажет емес;  б) міндетті түрде емес;б) міндетті түрде емес;  в) қажет.в) қажет.

5 слайд

3.Оқушыға оның білімінің 3.Оқушыға оның білімінің алдыңғы нәтижелерімен алдыңғы нәтижелерімен салыстырғанда ілгеріледі ме, сол салыстырғанда ілгеріледі ме, сол туралы түсіндіру қажет.туралы түсіндіру қажет.  а) қажет емес;а) қажет емес;  б) міндетті түрде емес;б) міндетті түрде емес;  в) қажет.в) қажет.

4.Тапсырманы орындау 4.Тапсырманы орындау барысындағы мақтау бүкіл барысындағы мақтау бүкіл жұмысты орындағаны үшін жұмысты ор

6 слайд
4.Тапсырманы орындау 4.Тапсырманы орындау барысындағы мақтау бүкіл барысындағы мақтау бүкіл жұмысты орындағаны үшін жұмысты орындағаны үшін қойылатын бағаға қарағанда қойылатын бағаға қарағанда әлдеқайда көп септігін тигізеді.әлдеқайда көп септігін тигізеді.  а) келіспеймін;а) келіспеймін;  б) білмеймін;б) білмеймін;  в) келісемін.в) келісемін.

6 слайд

4.Тапсырманы орындау 4.Тапсырманы орындау барысындағы мақтау бүкіл барысындағы мақтау бүкіл жұмысты орындағаны үшін жұмысты орындағаны үшін қойылатын бағаға қарағанда қойылатын бағаға қарағанда әлдеқайда көп септігін тигізеді.әлдеқайда көп септігін тигізеді.  а) келіспеймін;а) келіспеймін;  б) білмеймін;б) білмеймін;  в) келісемін.в) келісемін.

5. Түрлі үлгерімдегі 5. Түрлі үлгерімдегі оқушыларды салыстыру – оқушыларды салыстыру – қажетті тәрбиелік нәтиже қажетті тәрби

7 слайд
5. Түрлі үлгерімдегі 5. Түрлі үлгерімдегі оқушыларды салыстыру – оқушыларды салыстыру – қажетті тәрбиелік нәтиже қажетті тәрбиелік нәтиже береді.береді.  а) келісемін;а) келісемін;  б) білмеймін;б) білмеймін;  в) келіспеймін.в) келіспеймін.

7 слайд

5. Түрлі үлгерімдегі 5. Түрлі үлгерімдегі оқушыларды салыстыру – оқушыларды салыстыру – қажетті тәрбиелік нәтиже қажетті тәрбиелік нәтиже береді.береді.  а) келісемін;а) келісемін;  б) білмеймін;б) білмеймін;  в) келіспеймін.в) келіспеймін.

6. Сұрақ қою барысында мұғалім 6. Сұрақ қою барысында мұғалім оқушы пікіріне қарай оқушы пікіріне қарай бағытталады, оның ой-п

8 слайд
6. Сұрақ қою барысында мұғалім 6. Сұрақ қою барысында мұғалім оқушы пікіріне қарай оқушы пікіріне қарай бағытталады, оның ой-пікірін бағытталады, оның ой-пікірін бақылайды және дамытуға бақылайды және дамытуға тырысады.тырысады.  а) мұның қажеті жоқ;а) мұның қажеті жоқ;  б) сирек;б) сирек;  в) міндетті түрде.в) міндетті түрде.

8 слайд

6. Сұрақ қою барысында мұғалім 6. Сұрақ қою барысында мұғалім оқушы пікіріне қарай оқушы пікіріне қарай бағытталады, оның ой-пікірін бағытталады, оның ой-пікірін бақылайды және дамытуға бақылайды және дамытуға тырысады.тырысады.  а) мұның қажеті жоқ;а) мұның қажеті жоқ;  б) сирек;б) сирек;  в) міндетті түрде.в) міндетті түрде.

7. Бағаны оқушы еңбектену 7. Бағаны оқушы еңбектену арқылы алуы керек, ол аванс арқылы алуы керек, ол аванс ретінде берілмеуі

9 слайд
7. Бағаны оқушы еңбектену 7. Бағаны оқушы еңбектену арқылы алуы керек, ол аванс арқылы алуы керек, ол аванс ретінде берілмеуі керек.ретінде берілмеуі керек.  а) келісемін;а) келісемін;  б) білмеймін;б) білмеймін;  в) келіспеймін в) келіспеймін

9 слайд

7. Бағаны оқушы еңбектену 7. Бағаны оқушы еңбектену арқылы алуы керек, ол аванс арқылы алуы керек, ол аванс ретінде берілмеуі керек.ретінде берілмеуі керек.  а) келісемін;а) келісемін;  б) білмеймін;б) білмеймін;  в) келіспеймін в) келіспеймін

8. Оқылмаған сабақ сәйкесінше 8. Оқылмаған сабақ сәйкесінше бағамен бағалануы керек, бағамен бағалануы керек, оқушының жауап б

10 слайд
8. Оқылмаған сабақ сәйкесінше 8. Оқылмаған сабақ сәйкесінше бағамен бағалануы керек, бағамен бағалануы керек, оқушының жауап бермеуге құқы оқушының жауап бермеуге құқы жоқ. жоқ.  а) иә, бұл әділетті;а) иә, бұл әділетті;  б) бұл ойлануды қажет ететін б) бұл ойлануды қажет ететін сұрақ;сұрақ;  в) жоқ, бұл дұрыс емес.в) жоқ, бұл дұрыс емес.

10 слайд

8. Оқылмаған сабақ сәйкесінше 8. Оқылмаған сабақ сәйкесінше бағамен бағалануы керек, бағамен бағалануы керек, оқушының жауап бермеуге құқы оқушының жауап бермеуге құқы жоқ. жоқ.  а) иә, бұл әділетті;а) иә, бұл әділетті;  б) бұл ойлануды қажет ететін б) бұл ойлануды қажет ететін сұрақ;сұрақ;  в) жоқ, бұл дұрыс емес.в) жоқ, бұл дұрыс емес.

9. Оқушының өз жұмысын және 9. Оқушының өз жұмысын және құрдастарының жұмысын бағалау құрдастарының жұмысын бағалау дағдысын қ

11 слайд
9. Оқушының өз жұмысын және 9. Оқушының өз жұмысын және құрдастарының жұмысын бағалау құрдастарының жұмысын бағалау дағдысын қолдануға болады.дағдысын қолдануға болады.  а) жоқ, мұндайға ешқашан уақыт а) жоқ, мұндайға ешқашан уақыт жетпейді;жетпейді;  б) сирек;б) сирек;  в) әрдайым.в) әрдайым.

11 слайд

9. Оқушының өз жұмысын және 9. Оқушының өз жұмысын және құрдастарының жұмысын бағалау құрдастарының жұмысын бағалау дағдысын қолдануға болады.дағдысын қолдануға болады.  а) жоқ, мұндайға ешқашан уақыт а) жоқ, мұндайға ешқашан уақыт жетпейді;жетпейді;  б) сирек;б) сирек;  в) әрдайым.в) әрдайым.

10. Оқушы орындаған тапсырма 10. Оқушы орындаған тапсырма нәтижесі бағалануы керек.нәтижесі бағалануы керек.  а) иә, нәтиже же

12 слайд
10. Оқушы орындаған тапсырма 10. Оқушы орындаған тапсырма нәтижесі бағалануы керек.нәтижесі бағалануы керек.  а) иә, нәтиже жетістігі – баға а) иә, нәтиже жетістігі – баға қоюдың әділ критерийі (шарты);қоюдың әділ критерийі (шарты);  б) білмеймін;б) білмеймін;  в) жоқ, сондай-ақ ерекше орындау в) жоқ, сондай-ақ ерекше орындау әдістерін де ескеру қажет.әдістерін де ескеру қажет.

12 слайд

10. Оқушы орындаған тапсырма 10. Оқушы орындаған тапсырма нәтижесі бағалануы керек.нәтижесі бағалануы керек.  а) иә, нәтиже жетістігі – баға а) иә, нәтиже жетістігі – баға қоюдың әділ критерийі (шарты);қоюдың әділ критерийі (шарты);  б) білмеймін;б) білмеймін;  в) жоқ, сондай-ақ ерекше орындау в) жоқ, сондай-ақ ерекше орындау әдістерін де ескеру қажет.әдістерін де ескеру қажет.

11. Сабақ барысында оқушы іс-11. Сабақ барысында оқушы іс- әрекетінің жағымды және әрекетінің жағымды және жағымсыз бағалары бі

13 слайд
11. Сабақ барысында оқушы іс-11. Сабақ барысында оқушы іс- әрекетінің жағымды және әрекетінің жағымды және жағымсыз бағалары бір-бірімен жағымсыз бағалары бір-бірімен тепе-теңдікте болуы тиіс.тепе-теңдікте болуы тиіс.  а) жоқ, жағымсыз бағалаудың а) жоқ, жағымсыз бағалаудың басым болуы пайдалы;басым болуы пайдалы;  б) иә, тек біреуімен әуестенбеу б) иә, тек біреуімен әуестенбеу керек – тек мақтаумен және тек керек – тек мақтаумен және тек жазалаумен. жазалаумен.  в) жоқ, жағымды бағалау басым в) жоқ, жағымды бағалау басым болуы тиіс. болуы тиіс.

13 слайд

11. Сабақ барысында оқушы іс-11. Сабақ барысында оқушы іс- әрекетінің жағымды және әрекетінің жағымды және жағымсыз бағалары бір-бірімен жағымсыз бағалары бір-бірімен тепе-теңдікте болуы тиіс.тепе-теңдікте болуы тиіс.  а) жоқ, жағымсыз бағалаудың а) жоқ, жағымсыз бағалаудың басым болуы пайдалы;басым болуы пайдалы;  б) иә, тек біреуімен әуестенбеу б) иә, тек біреуімен әуестенбеу керек – тек мақтаумен және тек керек – тек мақтаумен және тек жазалаумен. жазалаумен.  в) жоқ, жағымды бағалау басым в) жоқ, жағымды бағалау басым болуы тиіс. болуы тиіс.

12. Оқушының сенімсіз жауап 12. Оқушының сенімсіз жауап беруінде оған уақытылы беруінде оған уақытылы көмектесу қажет. көмекте

14 слайд
12. Оқушының сенімсіз жауап 12. Оқушының сенімсіз жауап беруінде оған уақытылы беруінде оған уақытылы көмектесу қажет. көмектесу қажет.  а) сұрау барысында көмектесудің а) сұрау барысында көмектесудің қажеті жоқ;қажеті жоқ;  б) міндетті түрде емес;б) міндетті түрде емес;  в) міндетті түрде.в) міндетті түрде.

14 слайд

12. Оқушының сенімсіз жауап 12. Оқушының сенімсіз жауап беруінде оған уақытылы беруінде оған уақытылы көмектесу қажет. көмектесу қажет.  а) сұрау барысында көмектесудің а) сұрау барысында көмектесудің қажеті жоқ;қажеті жоқ;  б) міндетті түрде емес;б) міндетті түрде емес;  в) міндетті түрде.в) міндетті түрде.

13. Сабақ үстіндегі оқушы 13. Сабақ үстіндегі оқушы белсенділігі – бұл әлі оның өнімді белсенділігі – бұл әлі оның өнімді жұмы

15 слайд
13. Сабақ үстіндегі оқушы 13. Сабақ үстіндегі оқушы белсенділігі – бұл әлі оның өнімді белсенділігі – бұл әлі оның өнімді жұмысының көрсеткіші емес.жұмысының көрсеткіші емес.  а) иә, сондықтан белсенділіктің а) иә, сондықтан белсенділіктің өзін жоғары бағаламау керек;өзін жоғары бағаламау керек;  б) иә, белсенділік пен жұмыс б) иә, белсенділік пен жұмыс өнімділігі әрдайым сай келе өнімділігі әрдайым сай келе бермейді;бермейді;  в) жоқ, бұл өзара байланысты в) жоқ, бұл өзара байланысты нәрсе.нәрсе.

15 слайд

13. Сабақ үстіндегі оқушы 13. Сабақ үстіндегі оқушы белсенділігі – бұл әлі оның өнімді белсенділігі – бұл әлі оның өнімді жұмысының көрсеткіші емес.жұмысының көрсеткіші емес.  а) иә, сондықтан белсенділіктің а) иә, сондықтан белсенділіктің өзін жоғары бағаламау керек;өзін жоғары бағаламау керек;  б) иә, белсенділік пен жұмыс б) иә, белсенділік пен жұмыс өнімділігі әрдайым сай келе өнімділігі әрдайым сай келе бермейді;бермейді;  в) жоқ, бұл өзара байланысты в) жоқ, бұл өзара байланысты нәрсе.нәрсе.

14. Оқушы жұмысын бағалауда 14. Оқушы жұмысын бағалауда тек қана бар нәтижені емес, тек қана бар нәтижені емес, сондай-ақ тыры

16 слайд
14. Оқушы жұмысын бағалауда 14. Оқушы жұмысын бағалауда тек қана бар нәтижені емес, тек қана бар нәтижені емес, сондай-ақ тырысуы мен сондай-ақ тырысуы мен еңбектенуін де ескеру қажет.еңбектенуін де ескеру қажет.  а) бұл қажет пе, білмеймін;а) бұл қажет пе, білмеймін;  б) мұны тек бастауыш сыныптарда б) мұны тек бастауыш сыныптарда ғана қолдану керек;ғана қолдану керек;  в) мұндай әрекет барлық в) мұндай әрекет барлық сыныптар үшін қажет.сыныптар үшін қажет.

16 слайд

14. Оқушы жұмысын бағалауда 14. Оқушы жұмысын бағалауда тек қана бар нәтижені емес, тек қана бар нәтижені емес, сондай-ақ тырысуы мен сондай-ақ тырысуы мен еңбектенуін де ескеру қажет.еңбектенуін де ескеру қажет.  а) бұл қажет пе, білмеймін;а) бұл қажет пе, білмеймін;  б) мұны тек бастауыш сыныптарда б) мұны тек бастауыш сыныптарда ғана қолдану керек;ғана қолдану керек;  в) мұндай әрекет барлық в) мұндай әрекет барлық сыныптар үшін қажет.сыныптар үшін қажет.

15. Қазіргі заманғы мектеп 15. Қазіргі заманғы мектеп жағдаятында көтермелі бағаға жағдаятында көтермелі бағаға орын жоқ.орын

17 слайд
15. Қазіргі заманғы мектеп 15. Қазіргі заманғы мектеп жағдаятында көтермелі бағаға жағдаятында көтермелі бағаға орын жоқ.орын жоқ.  а) иә, бұл пайыздық көрініс;а) иә, бұл пайыздық көрініс;  б) айту қиын;б) айту қиын;  в) жоқ, көтермелі бағаны қолдану в) жоқ, көтермелі бағаны қолдану балаларға қатысты гуманды балаларға қатысты гуманды қатынас.қатынас.

17 слайд

15. Қазіргі заманғы мектеп 15. Қазіргі заманғы мектеп жағдаятында көтермелі бағаға жағдаятында көтермелі бағаға орын жоқ.орын жоқ.  а) иә, бұл пайыздық көрініс;а) иә, бұл пайыздық көрініс;  б) айту қиын;б) айту қиын;  в) жоқ, көтермелі бағаны қолдану в) жоқ, көтермелі бағаны қолдану балаларға қатысты гуманды балаларға қатысты гуманды қатынас.қатынас.

16. Егер де баға үшін кикілжің 16. Егер де баға үшін кикілжің туындаса, мұғалім беделі қойылған туындаса, мұғалім беделі қойылғ

18 слайд
16. Егер де баға үшін кикілжің 16. Егер де баға үшін кикілжің туындаса, мұғалім беделі қойылған туындаса, мұғалім беделі қойылған бағаның сақталуын қажет етеді, бағаның сақталуын қажет етеді, алайда оны шыдамды және нақты алайда оны шыдамды және нақты дәлелдерді келтіру арқылы дәлелдеу дәлелдерді келтіру арқылы дәлелдеу қажет.қажет.  а) келісемін;а) келісемін;  б) білмеймін;б) білмеймін;  в) келіспеймін.в) келіспеймін.

18 слайд

16. Егер де баға үшін кикілжің 16. Егер де баға үшін кикілжің туындаса, мұғалім беделі қойылған туындаса, мұғалім беделі қойылған бағаның сақталуын қажет етеді, бағаның сақталуын қажет етеді, алайда оны шыдамды және нақты алайда оны шыдамды және нақты дәлелдерді келтіру арқылы дәлелдеу дәлелдерді келтіру арқылы дәлелдеу қажет.қажет.  а) келісемін;а) келісемін;  б) білмеймін;б) білмеймін;  в) келіспеймін.в) келіспеймін.

17. Бірдей қабілетті, алайда оқуға 17. Бірдей қабілетті, алайда оқуға деген қатынастары әртүрлі деген қатынастары әртүрлі оқуш

19 слайд
17. Бірдей қабілетті, алайда оқуға 17. Бірдей қабілетті, алайда оқуға деген қатынастары әртүрлі деген қатынастары әртүрлі оқушылардың оқу нәтижелерін оқушылардың оқу нәтижелерін салыстыру пайдалы.салыстыру пайдалы.  а) келісемін;а) келісемін;  б) білмеймін;б) білмеймін;  в) келіспеймін.в) келіспеймін.

19 слайд

17. Бірдей қабілетті, алайда оқуға 17. Бірдей қабілетті, алайда оқуға деген қатынастары әртүрлі деген қатынастары әртүрлі оқушылардың оқу нәтижелерін оқушылардың оқу нәтижелерін салыстыру пайдалы.салыстыру пайдалы.  а) келісемін;а) келісемін;  б) білмеймін;б) білмеймін;  в) келіспеймін.в) келіспеймін.

18. Егер сабақта қарама-қарсылықты 18. Егер сабақта қарама-қарсылықты сұрақ талқыланса, сыныптағы шулы сұрақ талқыланса, сыныпт

20 слайд
18. Егер сабақта қарама-қарсылықты 18. Егер сабақта қарама-қарсылықты сұрақ талқыланса, сыныптағы шулы сұрақ талқыланса, сыныптағы шулы пікірталасқа қарағанда, мұғалімнің пікірталасқа қарағанда, мұғалімнің сабырлы әрі анық түсіндіруі тиімді.сабырлы әрі анық түсіндіруі тиімді.  а) иә;а) иә;  б) әрдайым емес;б) әрдайым емес;  в) жоқ.в) жоқ.

20 слайд

18. Егер сабақта қарама-қарсылықты 18. Егер сабақта қарама-қарсылықты сұрақ талқыланса, сыныптағы шулы сұрақ талқыланса, сыныптағы шулы пікірталасқа қарағанда, мұғалімнің пікірталасқа қарағанда, мұғалімнің сабырлы әрі анық түсіндіруі тиімді.сабырлы әрі анық түсіндіруі тиімді.  а) иә;а) иә;  б) әрдайым емес;б) әрдайым емес;  в) жоқ.в) жоқ.

19. Оқушыға баға қоярда, оның 19. Оқушыға баға қоярда, оның не үшін қойылғанын түсіндіріп не үшін қойылғанын түсіндіріп айту қ

21 слайд
19. Оқушыға баға қоярда, оның 19. Оқушыға баға қоярда, оның не үшін қойылғанын түсіндіріп не үшін қойылғанын түсіндіріп айту қажет. айту қажет.  а) жоқ, оқушы оны өзі түсінуі а) жоқ, оқушы оны өзі түсінуі қажет;қажет;  б) иә, кейде;б) иә, кейде;  в) иә, әрдайым.в) иә, әрдайым.

21 слайд

19. Оқушыға баға қоярда, оның 19. Оқушыға баға қоярда, оның не үшін қойылғанын түсіндіріп не үшін қойылғанын түсіндіріп айту қажет. айту қажет.  а) жоқ, оқушы оны өзі түсінуі а) жоқ, оқушы оны өзі түсінуі қажет;қажет;  б) иә, кейде;б) иә, кейде;  в) иә, әрдайым.в) иә, әрдайым.

20. Мұғалім әр баланың үлгерімі, 20. Мұғалім әр баланың үлгерімі, жетістіктері мен қиыншылықтары жетістіктері мен қиыншылықтары

22 слайд
20. Мұғалім әр баланың үлгерімі, 20. Мұғалім әр баланың үлгерімі, жетістіктері мен қиыншылықтары жетістіктері мен қиыншылықтары жайлы сөйлесуге уақыт табады.жайлы сөйлесуге уақыт табады.  а) тәжірибе жүзінде бұл мүмкін а) тәжірибе жүзінде бұл мүмкін емес;емес;  б) сирек;б) сирек;  в) әрдайым.в) әрдайым.

22 слайд

20. Мұғалім әр баланың үлгерімі, 20. Мұғалім әр баланың үлгерімі, жетістіктері мен қиыншылықтары жетістіктері мен қиыншылықтары жайлы сөйлесуге уақыт табады.жайлы сөйлесуге уақыт табады.  а) тәжірибе жүзінде бұл мүмкін а) тәжірибе жүзінде бұл мүмкін емес;емес;  б) сирек;б) сирек;  в) әрдайым.в) әрдайым.

Нәтижелерді өңдеу:Нәтижелерді өңдеу:  ““ а” жауабы үшін – 0 ұпай;а” жауабы үшін – 0 ұпай;  ““ б” жауабы үшін – 1 ұпай;б” жауаб

23 слайд
Нәтижелерді өңдеу:Нәтижелерді өңдеу:  ““ а” жауабы үшін – 0 ұпай;а” жауабы үшін – 0 ұпай;  ““ б” жауабы үшін – 1 ұпай;б” жауабы үшін – 1 ұпай;  ““ в” жауабы үшін – 2 ұпай.в” жауабы үшін – 2 ұпай.

23 слайд

Нәтижелерді өңдеу:Нәтижелерді өңдеу:  ““ а” жауабы үшін – 0 ұпай;а” жауабы үшін – 0 ұпай;  ““ б” жауабы үшін – 1 ұпай;б” жауабы үшін – 1 ұпай;  ““ в” жауабы үшін – 2 ұпай.в” жауабы үшін – 2 ұпай.

Жауап парағыЖауап парағыЖа уа п нұсқа сы Сұра қ нөмірі 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Жа лпы "+" са ны: Ж

24 слайд
Жауап парағыЖауап парағыЖа уа п нұсқа сы Сұра қ нөмірі 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Жа лпы "+" са ны: Жа лпы ұпа й: Қорытынды ұпа й: а б в

24 слайд

Жауап парағыЖауап парағыЖа уа п нұсқа сы Сұра қ нөмірі 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Жа лпы "+" са ны: Жа лпы ұпа й: Қорытынды ұпа й: а б в

Нәтижелерді өңдеуНәтижелерді өңдеу  Егер жалпы ұпай жиынтығы 28-ден кем болса, Егер жалпы ұпай жиынтығы 28-ден кем болса, мұға

25 слайд
Нәтижелерді өңдеуНәтижелерді өңдеу  Егер жалпы ұпай жиынтығы 28-ден кем болса, Егер жалпы ұпай жиынтығы 28-ден кем болса, мұғалімнің сыныппен қарым-қатынас стилі авторитарлы мұғалімнің сыныппен қарым-қатынас стилі авторитарлы деп бағаланады және түзету жұмыстарын қажет етеді.деп бағаланады және түзету жұмыстарын қажет етеді.  Егер жалпы ұпай 28-33 ұпай аралығында болса, қарым-Егер жалпы ұпай 28-33 ұпай аралығында болса, қарым- қатынас стилі демократиялық дегенді білдіреді. қатынас стилі демократиялық дегенді білдіреді. Мұғалімнің оқытудағы нәтижелілікке бағытталуы Мұғалімнің оқытудағы нәтижелілікке бағытталуы оқушының тұлғалық дамуымен үйлеседі.оқушының тұлғалық дамуымен үйлеседі.  Егер жалпы ұпай 34-40 аралығында болса, қарым-Егер жалпы ұпай 34-40 аралығында болса, қарым- қатынас стилі либеральді болып есептеледі. Мұғалімде қатынас стилі либеральді болып есептеледі. Мұғалімде сыныпта жағымды психологиялық ортаны құру сыныпта жағымды психологиялық ортаны құру ұмтылысы басым. Алайда мұндай стиль ұстаздың жоғары ұмтылысы басым. Алайда мұндай стиль ұстаздың жоғары кәсіби шеберлігі болған жағдайда ғана жақсы нәтиже кәсіби шеберлігі болған жағдайда ғана жақсы нәтиже беретінін есте ұстау қажет. Егер бұл деңгей аса жоғары беретінін есте ұстау қажет. Егер бұл деңгей аса жоғары болмаған жағдайда сыныптағы сабақ барысын басқара болмаған жағдайда сыныптағы сабақ барысын басқара алу мүмкіндігін жоғалту қаупі бар. алу мүмкіндігін жоғалту қаупі бар.

25 слайд

Нәтижелерді өңдеуНәтижелерді өңдеу  Егер жалпы ұпай жиынтығы 28-ден кем болса, Егер жалпы ұпай жиынтығы 28-ден кем болса, мұғалімнің сыныппен қарым-қатынас стилі авторитарлы мұғалімнің сыныппен қарым-қатынас стилі авторитарлы деп бағаланады және түзету жұмыстарын қажет етеді.деп бағаланады және түзету жұмыстарын қажет етеді.  Егер жалпы ұпай 28-33 ұпай аралығында болса, қарым-Егер жалпы ұпай 28-33 ұпай аралығында болса, қарым- қатынас стилі демократиялық дегенді білдіреді. қатынас стилі демократиялық дегенді білдіреді. Мұғалімнің оқытудағы нәтижелілікке бағытталуы Мұғалімнің оқытудағы нәтижелілікке бағытталуы оқушының тұлғалық дамуымен үйлеседі.оқушының тұлғалық дамуымен үйлеседі.  Егер жалпы ұпай 34-40 аралығында болса, қарым-Егер жалпы ұпай 34-40 аралығында болса, қарым- қатынас стилі либеральді болып есептеледі. Мұғалімде қатынас стилі либеральді болып есептеледі. Мұғалімде сыныпта жағымды психологиялық ортаны құру сыныпта жағымды психологиялық ортаны құру ұмтылысы басым. Алайда мұндай стиль ұстаздың жоғары ұмтылысы басым. Алайда мұндай стиль ұстаздың жоғары кәсіби шеберлігі болған жағдайда ғана жақсы нәтиже кәсіби шеберлігі болған жағдайда ғана жақсы нәтиже беретінін есте ұстау қажет. Егер бұл деңгей аса жоғары беретінін есте ұстау қажет. Егер бұл деңгей аса жоғары болмаған жағдайда сыныптағы сабақ барысын басқара болмаған жағдайда сыныптағы сабақ барысын басқара алу мүмкіндігін жоғалту қаупі бар. алу мүмкіндігін жоғалту қаупі бар.