Мұғалімдерге арналған психологиялық тренинг «Қарым-қатынас жарастығы»

Тақырып бойынша 23 материал табылды

Мұғалімдерге арналған психологиялық тренинг «Қарым-қатынас жарастығы»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Мұғалімдер арасындағы қарым-қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл- күйден арылу, күш-қуат жинау, өзін еркін сезінуге көмектесу. Ұжым арасындағы байланысты нығайта отырып, эмоцианалды жігер беру, көңіл күйлерін көтеру.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Мұғалімдерге арналған психологиялық тренинг «Қарым-қатынас жарастығы» Мақсаты: Мұғалімдер арасындағы қарым- қатынасты нығайт

#1 слайд
Мұғалімдерге арналған психологиялық тренинг «Қарым-қатынас жарастығы» Мақсаты: Мұғалімдер арасындағы қарым- қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл- күйден арылу, күш-қуат жинау, өзін еркін сезінуге көмектесу. Ұжым арасындағы байланысты нығайта отырып, эмоцианалды жігер беру, көңіл күйлерін көтеру.   2023 жыл

1 слайд

Мұғалімдерге арналған психологиялық тренинг «Қарым-қатынас жарастығы» Мақсаты: Мұғалімдер арасындағы қарым- қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл- күйден арылу, күш-қуат жинау, өзін еркін сезінуге көмектесу. Ұжым арасындағы байланысты нығайта отырып, эмоцианалды жігер беру, көңіл күйлерін көтеру.   2023 жыл

#2 слайд

2 слайд

Күлімдеп күн бүгін (Қолдарын жоғары көтереді)  Қарады маған да (қолдарын кеудесіне қояды) Күлімдеп күн бүгін, Қарады саған

#3 слайд
Күлімдеп күн бүгін (Қолдарын жоғары көтереді)  Қарады маған да (қолдарын кеудесіне қояды) Күлімдеп күн бүгін, Қарады саған да (қолдарын көршісінің кеудесіне қояды) Шуақпен төгіп нұр Күлімдеп күн ертең(қолдарын көтереді ) Қарайды маған да (қолдарын кеуделеріне қояды) Күлімдеп күн ертең (қолдарын жоғары көтереді) Қарайды сағанда (қолдарын көршісінің кеудесіне қояды)

3 слайд

Күлімдеп күн бүгін (Қолдарын жоғары көтереді)  Қарады маған да (қолдарын кеудесіне қояды) Күлімдеп күн бүгін, Қарады саған да (қолдарын көршісінің кеудесіне қояды) Шуақпен төгіп нұр Күлімдеп күн ертең(қолдарын көтереді ) Қарайды маған да (қолдарын кеуделеріне қояды) Күлімдеп күн ертең (қолдарын жоғары көтереді) Қарайды сағанда (қолдарын көршісінің кеудесіне қояды)

Жұмыс жасау ережесі: Сіздерден өтінетінім жұмыс барысында шынайы болуларыңыз керек. Сіздердің көңілдеріңіз, сезімдеріңіз қанш

#4 слайд
Жұмыс жасау ережесі: Сіздерден өтінетінім жұмыс барысында шынайы болуларыңыз керек. Сіздердің көңілдеріңіз, сезімдеріңіз қаншалықты шынайы болса біздің жұмысымыз соншалықты нәтижелі болады. Не айтсақ та осы топ ішінде қалу керек. Ол біздің жұмысымыздың этикалық негізінің бірі. Бір мұғалімнің мәселесін тренингке қатыспаған адамға айтып талдамаймыз. Оның барлығын тренинг барысында орындаймыз. Тренингке қатысушы әр адам тек өз атынан ғана сөйлейді. Бір- бірімізді сынамаймыз, өйткені осы өмірде бізді жеткілікті сынайды, бағалайды. Топ ішінде бір- бірімізді түсінуге тырысамыз

4 слайд

Жұмыс жасау ережесі: Сіздерден өтінетінім жұмыс барысында шынайы болуларыңыз керек. Сіздердің көңілдеріңіз, сезімдеріңіз қаншалықты шынайы болса біздің жұмысымыз соншалықты нәтижелі болады. Не айтсақ та осы топ ішінде қалу керек. Ол біздің жұмысымыздың этикалық негізінің бірі. Бір мұғалімнің мәселесін тренингке қатыспаған адамға айтып талдамаймыз. Оның барлығын тренинг барысында орындаймыз. Тренингке қатысушы әр адам тек өз атынан ғана сөйлейді. Бір- бірімізді сынамаймыз, өйткені осы өмірде бізді жеткілікті сынайды, бағалайды. Топ ішінде бір- бірімізді түсінуге тырысамыз

Жоспары: 1. Амандасу. «Бумба-Юмба» жаттығуы. 2.«Менің визиткам» 3. «Құнды қасиеттерді жинау» жаттығуы. 4. «Табиғат мінезі»

#5 слайд
Жоспары: 1. Амандасу. «Бумба-Юмба» жаттығуы. 2.«Менің визиткам» 3. «Құнды қасиеттерді жинау» жаттығуы. 4. «Табиғат мінезі» жаттығуы. 5. «Оның есесіне мен...» жаттығуы. 6. «Біз біргеміз» ойыны 7. «Теңізге саяхат» релаксациялық жаттығу. 8. Қорытынды. «Майшам» жаттығуы.

5 слайд

Жоспары: 1. Амандасу. «Бумба-Юмба» жаттығуы. 2.«Менің визиткам» 3. «Құнды қасиеттерді жинау» жаттығуы. 4. «Табиғат мінезі» жаттығуы. 5. «Оның есесіне мен...» жаттығуы. 6. «Біз біргеміз» ойыны 7. «Теңізге саяхат» релаксациялық жаттығу. 8. Қорытынды. «Майшам» жаттығуы.

Амандасу. «БУМБА – ЮМБА» жаттығуы

#6 слайд
Амандасу. «БУМБА – ЮМБА» жаттығуы

6 слайд

Амандасу. «БУМБА – ЮМБА» жаттығуы

Бумба – юмба Біз сіздермен Бумба-Юмба тайпасына қоршауға түсіп қалдық. Ол тайпаның дәстүрі, салты бойынша былай амандасу кер

#7 слайд
Бумба – юмба Біз сіздермен Бумба-Юмба тайпасына қоршауға түсіп қалдық. Ол тайпаның дәстүрі, салты бойынша былай амандасу керек. Қазір екі топқа бөлініп кіші және үлкен шеңбер құрамыз.   Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен.

7 слайд

Бумба – юмба Біз сіздермен Бумба-Юмба тайпасына қоршауға түсіп қалдық. Ол тайпаның дәстүрі, салты бойынша былай амандасу керек. Қазір екі топқа бөлініп кіші және үлкен шеңбер құрамыз.   Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен.

Алғыс айту Ал, енді бір- бірімізге күн нұрын төгіп қоялық. Күн нұры шашқандай екі қолымызды жоғары көтеріп құшағымығымды аш

#8 слайд
Алғыс айту Ал, енді бір- бірімізге күн нұрын төгіп қоялық. Күн нұры шашқандай екі қолымызды жоғары көтеріп құшағымығымды ашамыз да бір- бірімізді арқасынан қағамыз.

8 слайд

Алғыс айту Ал, енді бір- бірімізге күн нұрын төгіп қоялық. Күн нұры шашқандай екі қолымызды жоғары көтеріп құшағымығымды ашамыз да бір- бірімізді арқасынан қағамыз.

«Менің визиткам»

#9 слайд
«Менің визиткам»

9 слайд

«Менің визиткам»

Қатысушыларға өздерінің осы тренинг барысында қалай атауды қалар еді, өздерінің балалық шақтағы еркелетіп айтқан есімімен б

#10 слайд
Қатысушыларға өздерінің осы тренинг барысында қалай атауды қалар еді, өздерінің балалық шақтағы еркелетіп айтқан есімімен бе, әлде туған туысқандары қалай еркелетіп айтады. Сол есімді визиткаға жазып, түйреуіш арқылы кеуделеріне бекітіп аламыз. Осы тренинг бойы бір- бірімізді осы есіммен атаймыз.

10 слайд

Қатысушыларға өздерінің осы тренинг барысында қалай атауды қалар еді, өздерінің балалық шақтағы еркелетіп айтқан есімімен бе, әлде туған туысқандары қалай еркелетіп айтады. Сол есімді визиткаға жазып, түйреуіш арқылы кеуделеріне бекітіп аламыз. Осы тренинг бойы бір- бірімізді осы есіммен атаймыз.

«Құнды қасиеттерді жинау» жаттығуы

#11 слайд
«Құнды қасиеттерді жинау» жаттығуы

11 слайд

«Құнды қасиеттерді жинау» жаттығуы

Ең алдымен жүргізуші бастайды. Жүрекшені алып, «Мен сізге жүрекшені беремін, себебі сіз ... қайырымды адамсыз». Әр қатысушы,

#12 слайд
Ең алдымен жүргізуші бастайды. Жүрекшені алып, «Мен сізге жүрекшені беремін, себебі сіз ... қайырымды адамсыз». Әр қатысушы, адамда болатын жақсы қасиеттерді айтып тұрып жүрекшені келесі тұрған қатысушыға береді. Сөйтіп барлық қатысушы өз ойын айтып шығуы керек.

12 слайд

Ең алдымен жүргізуші бастайды. Жүрекшені алып, «Мен сізге жүрекшені беремін, себебі сіз ... қайырымды адамсыз». Әр қатысушы, адамда болатын жақсы қасиеттерді айтып тұрып жүрекшені келесі тұрған қатысушыға береді. Сөйтіп барлық қатысушы өз ойын айтып шығуы керек.

«Оның есесіне мен...» жаттығуы.

#13 слайд
«Оның есесіне мен...» жаттығуы.

13 слайд

«Оның есесіне мен...» жаттығуы.

Барлық қатысушыларға аяқталмаған сөйлемдері бар карточкалар таратылады. Сөйлемдерді әр қатысушы өз ойымен аяқтайды.

#14 слайд
Барлық қатысушыларға аяқталмаған сөйлемдері бар карточкалар таратылады. Сөйлемдерді әр қатысушы өз ойымен аяқтайды.

14 слайд

Барлық қатысушыларға аяқталмаған сөйлемдері бар карточкалар таратылады. Сөйлемдерді әр қатысушы өз ойымен аяқтайды.

«Жылқы»  Нұсқаулық. 1-ші нұсқа. Шаруа базарға барып, бір мыңға жылқы сатып алады. Қайтар жолда көпесті кездестіреді. Ол шар

#15 слайд
«Жылқы»   Нұсқаулық. 1-ші нұсқа. Шаруа базарға барып, бір мыңға жылқы сатып алады. Қайтар жолда көпесті кездестіреді. Ол шаруаны жылқыны өзіне сатуға көндіреді. Және шаруа көпеске жылқыны екі мыңға сатады. Содан соң, қайсыбір уақыт өткеннен кейін, қайтадан базарға барып, дәл сол жылқыны үш мыңға сатып алады. Үйіне қайтар жолда көпеске оны төрт мыңға сатады. Сұрақ: оның әрекеттерінен пайда болды ма және, егер болса, қандай? Әркім есепті өздігінен шешеді және парақтарда өз аты мен жауабын жазады. Есепті жазбаша немесе ауызша шешуге болады. 2-ші нұсқа. Шаруа бір мыңға жылқы сатып алады. Үйге қайтар жолда оны көпеске екі мыңға сатады. Содан соң, қайсыбір уақыт өткеннен кейін, базарға келеді, бірақ бір мыңға да, екі мыңға да жылқы болмайды. Сондықтан ол бір мыңды қарызға алып, үш мыңға жылқы сатып алады. Ал оны төрт мыңға сатады. Сұрақ бірінші нұсқадағыдай: пайда болды ма және, егер болса, қандай? 3-ші нұсқа. Алты мыңға сатып алып, жеті мыңға сатады. Сегіз мыңға сатып алып, тоғыз мыңға сатады.

15 слайд

«Жылқы»   Нұсқаулық. 1-ші нұсқа. Шаруа базарға барып, бір мыңға жылқы сатып алады. Қайтар жолда көпесті кездестіреді. Ол шаруаны жылқыны өзіне сатуға көндіреді. Және шаруа көпеске жылқыны екі мыңға сатады. Содан соң, қайсыбір уақыт өткеннен кейін, қайтадан базарға барып, дәл сол жылқыны үш мыңға сатып алады. Үйіне қайтар жолда көпеске оны төрт мыңға сатады. Сұрақ: оның әрекеттерінен пайда болды ма және, егер болса, қандай? Әркім есепті өздігінен шешеді және парақтарда өз аты мен жауабын жазады. Есепті жазбаша немесе ауызша шешуге болады. 2-ші нұсқа. Шаруа бір мыңға жылқы сатып алады. Үйге қайтар жолда оны көпеске екі мыңға сатады. Содан соң, қайсыбір уақыт өткеннен кейін, базарға келеді, бірақ бір мыңға да, екі мыңға да жылқы болмайды. Сондықтан ол бір мыңды қарызға алып, үш мыңға жылқы сатып алады. Ал оны төрт мыңға сатады. Сұрақ бірінші нұсқадағыдай: пайда болды ма және, егер болса, қандай? 3-ші нұсқа. Алты мыңға сатып алып, жеті мыңға сатады. Сегіз мыңға сатып алып, тоғыз мыңға сатады.

Есепті бірнеше тәсілмен шешуге болады. Біріншісі: бір мыңға сатып алды, екі мыңға сатты, осылайша, бірінші әрекеттегі пайда б

#16 слайд
Есепті бірнеше тәсілмен шешуге болады. Біріншісі: бір мыңға сатып алды, екі мыңға сатты, осылайша, бірінші әрекеттегі пайда бір мың. Үш мыңға сатып алды, төрт мыңға сатты, пайда тағы да бір мың. Жиынтығында екі мың. Және оның ақшаны қарызға алғандығы немесе үнемі сол бір жылқыны сатып алғандығы маңызды емес. Сол сияқты, бірінші жылқыны алты мыңға сатып алып, жеті мыңға сатқаны да маңызды емес, – пайда бәрі бір сол. 2-сурет. Қарым-қатынас сатыларының үлгісі   Екіншісі: ең басында онда бір мың болды, соңында төрт мыңға сатты, одан қарызға алған бір мыңды және ең басында болған бір мыңды алып тастайсың. Екі мың қалады. Үшіншісі: жылқыларды бір және үш мыңға сатып алды, ал екі және төрт мыңға сатты. Бәрін қосамыз, жұмсағаны төрт, алғаны алты болып шығады. Алтыдан төртті алсаң, екі мыңға тең – пайда.   Байланы с Бағдарлану Шешім іздеу Шешім қабылдау Шешім қабылдау

16 слайд

Есепті бірнеше тәсілмен шешуге болады. Біріншісі: бір мыңға сатып алды, екі мыңға сатты, осылайша, бірінші әрекеттегі пайда бір мың. Үш мыңға сатып алды, төрт мыңға сатты, пайда тағы да бір мың. Жиынтығында екі мың. Және оның ақшаны қарызға алғандығы немесе үнемі сол бір жылқыны сатып алғандығы маңызды емес. Сол сияқты, бірінші жылқыны алты мыңға сатып алып, жеті мыңға сатқаны да маңызды емес, – пайда бәрі бір сол. 2-сурет. Қарым-қатынас сатыларының үлгісі   Екіншісі: ең басында онда бір мың болды, соңында төрт мыңға сатты, одан қарызға алған бір мыңды және ең басында болған бір мыңды алып тастайсың. Екі мың қалады. Үшіншісі: жылқыларды бір және үш мыңға сатып алды, ал екі және төрт мыңға сатты. Бәрін қосамыз, жұмсағаны төрт, алғаны алты болып шығады. Алтыдан төртті алсаң, екі мыңға тең – пайда.   Байланы с Бағдарлану Шешім іздеу Шешім қабылдау Шешім қабылдау

Әрбір ойын соңында бір – бірімізге рахмет. Шеңбер болып тұрғанда жасалатын тапсырма. - Күн нұры шашқандай екі қолымызды жо

#17 слайд
Әрбір ойын соңында бір – бірімізге рахмет. Шеңбер болып тұрғанда жасалатын тапсырма. - Күн нұры шашқандай екі қолымызды жоғары көтеріп құшағымығымды ашамыз да бір- бірімізді арқасынан қағамыз. - әрбір ойыннан соң алғыс айту мақсатында қол бір- бірімізді қолпаштап отырамыз мысалы: қол соғып, аяғымызды тарсылдатып дегендей.

17 слайд

Әрбір ойын соңында бір – бірімізге рахмет. Шеңбер болып тұрғанда жасалатын тапсырма. - Күн нұры шашқандай екі қолымызды жоғары көтеріп құшағымығымды ашамыз да бір- бірімізді арқасынан қағамыз. - әрбір ойыннан соң алғыс айту мақсатында қол бір- бірімізді қолпаштап отырамыз мысалы: қол соғып, аяғымызды тарсылдатып дегендей.

Қатысқандарыңызға көп рақмет!

#18 слайд
Қатысқандарыңызға көп рақмет!

18 слайд

Қатысқандарыңызға көп рақмет!

Файл форматы:
ppt
13.02.2025
176
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі