Материалдар / мұғалімдерге көмек...
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

мұғалімдерге көмек...

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
464
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Та қырыбы : 5.1.2.7 Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу класс Математика пәні мұғалімі А .Ж.Абишева № 123 Қ.А.Ясса

1 слайд
Та қырыбы : 5.1.2.7 Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу класс Математика пәні мұғалімі А .Ж.Абишева № 123 Қ.А.Яссауи атындағы мектеп-гимназиясы Жа ңартылған білім беру мазмұны шеңберіндегі «Математика» пәні бойынша педагог кадрларының біліктілігін арттыру курсы Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1. B «Натурал сандарды ң бөлінгіштігі»

Оқу мақсаттары: 5.1.2.7 Құрама сандарды жай көбейтк i штерге ж i ктеу ге үйрену Сабақ мақсаты-оқушылардың кең ауқымды д

2 слайд
Оқу мақсаттары: 5.1.2.7 Құрама сандарды жай көбейтк i штерге ж i ктеу ге үйрену Сабақ мақсаты-оқушылардың кең ауқымды дағдылары мен жеке қасиеттерін дамыта отырып,оқу мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған негізгі қадамдардан тұрады. Барлығы: Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу тәсілдерін біледі; Басым көпшілігі : Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктей алу және жай көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде жаза алады; Кейбір оқушылар: Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуді мәтін есептерді шешуде қолдана біледі.Сабақ мақсаттары:

Бағалау к p ите p ийі - Құрама санның анықтамасын біледі; -Есептер шығаруда бөлінгіштік белгілерін қолданып, құрама сандарды жа

3 слайд
Бағалау к p ите p ийі - Құрама санның анықтамасын біледі; -Есептер шығаруда бөлінгіштік белгілерін қолданып, құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктей алады; -Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктей алады; Тілдік мақсаты: Пәнге тән лексика мен терминол o гия: Есептерді талқылай білу, өз ойын басқаларға жеткізу, қорытынды жасау;. бөлінгіштік белгілерін қолданып, құрама санды жай көбейткіштерге жіктеу алгоритмін талдайды; - санның бөлгіші; - санның еселігі; - жай сандар; - құрама сандар ; Диалoг пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестеp: - кез келген құрама санды бір санынан басқа екі көбейткішке жіктеуге болады; - егер сан ... цифрымен аяқталса, онда ол ... бөлінеді; - егер натурал санның цифрларының қосындысы ... бөлінсе, онда сан ...бөлінеді; - кез келген натурал санды жай көбейткіштерге жіктеуге болады;Құндылықтарға баулу: Оқушылар ынтымақтастықта жұмыс жасайды. Бір-бірімен жақсы тіл табыса отырып, сыни ойлауға, шығармашылыққа, өздігінен шешім қабылдауға, өзгелердің пікірін құрметтеуге, жауапкершілікке дағдыланады.

Белсенді оқыту әдістері: «Джигсо» әдісі «Үш қадамдық сұхбат» әдісі«Зымыран сұрақтар» әдісіМақсаты : Жаңа тақырыпты ашу 1

4 слайд
Белсенді оқыту әдістері: «Джигсо» әдісі «Үш қадамдық сұхбат» әдісі«Зымыран сұрақтар» әдісіМақсаты : Жаңа тақырыпты ашу 1 тапсырма: Құрама санды жай көбейткiштерге қалай жіктеледі? 2 тапсырма: 1-тәсіл бойынша 54, 32, 48, 96 сандарын көбейткіштерге жіктеңдер.3 тапсырма: 2-тәсіл бойынша 24, 32, 48, 96 сандарын көбейткіштерге жіктеңдер.4 тапсырма: Құрама санды жай көбейткiштерге жiктеп, көбейткiштерді дәрежемен алмастыр: 24, 32, 48, 96. «Джигсо» әдісі –көлемді мағлұматтар мен мәліметтерді оқушылардың өздігімен игеруге және бірін -бірі оқытуға, үйретуге бағытталған тиімді тәсіл Мақсаты :оқушылардың жаңатақырып бойынша алғанбілімдерін білу (жаңа тақырып бойынша жұптар диалог құрады (А оқушы В оқушыға сұрақ қояды, В оқушы жауап береді. В оқушы А оқушыға сұрақ қояды, А оқушы жауап береді. Жұптасып басқа жұппен диалог құрады ) Жұппен жұмыс «Үш қадамдық сұхбат » әдісі Мақсаты : Оқушылардың тез ойлауға, ауызша есептеуге қызығушылығын арттыру 1)1 2 · 1 0 2) 16 · 10 3) 46 · 10 4) 64 · 10 12 · 15 16 · 15 46 · 15 64 · 15 12 · 101 16 · 101 46 · 101 64 · 101 «Зымыран сұрақтар» әдісі Мақсаты :оқушылардың жаңатақырып бойынша алғанбілімдерін білу (жаңа тақырып бойынша жұптар диалог құрады (А оқушы В оқушыға сұрақ қояды, В оқушы жауап береді. В оқушы А оқушыға сұрақ қояды, А оқушы жауап береді. Жұптасып басқа жұппен диалог құрады ) Жұппен жұмыс «Үш қадамдық сұхбат » әдісі

Саралау әдістері: №268. 1) 105 = 3 · 5 · 7 теңдігін пайдаланып, 1, 3, 4, 5, 7, 12, 15, 20, 21 және 35 санд

5 слайд
Саралау әдістері: №268. 1) 105 = 3 · 5 · 7 теңдігін пайдаланып, 1, 3, 4, 5, 7, 12, 15, 20, 21 және 35 сандарынан 105 -тің бөлгіштерін теріп жазыңдар.2) 130 = 2 · 5 · 13 теңдігін пайдаланып, 1, 2, 5, 10, 13, 24, 26,31, 65 сандарынан 130 -дың бөлгіштерін теріп жазыңдар . №272. Тiк бұрышты параллелепипедтiң өлшемдерi жай сандармен өрнектеледi. Көлемi: 1) 66 см3; 2) 195 см3; 3) 255 см3параллелепипедтiң өлшемдерi неше сантиметр ? №264. Құрама сандарды жай көбейткiштергежiктеңдер:1) 14, 26, 35, 38, 52, 87;2) 88, 136, 222, 246, 385, 435, 530, 555; 3) 396, 456, 504, 700, 594, 1170, 2310, 3100 .Сыныпта саралау жұмысының төмендегідей түрлері болды: -Кейбір оқушылар басқа сыныптастырына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алды -кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет болды . -оқушылар үнемі бағаланып отырады

Критериалды бағалау: Критериалды бағалау«Ашық микрофон» әдісі Өзара бағалау Мұғалім мадақтауы Өзін -өзі бағалауҚалыптастырушы

6 слайд
Критериалды бағалау: Критериалды бағалау«Ашық микрофон» әдісі Өзара бағалау Мұғалім мадақтауы Өзін -өзі бағалауҚалыптастырушы бағалауМақсаты :оқушылардың жаңатақырып бойынша алғанбілімдерін білу (жаңа тақырып бойынша жұптар диалог құрады (А оқушы В оқушыға сұрақ қояды, В оқушы жауап береді. В оқушы А оқушыға сұрақ қояды, А оқушы жауап береді. Жұптасып басқа жұппен диалог құрады ) Жұппен жұмыс«Үш қадамдық сұхбат » әдісі Жұптар «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бірін -бірі бағалайды Бағалау критерийлері дескриптор Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктей алады; 1Құрама сандарды жай көбейткiштергежiктей алады2Теңдіктерді пайдаланып, бөлгіштерін теріп жаза алады3Тiк бұрышты параллелепипедтiң өлшемдерін қолдана аладыӨлшемдерiн жай сандармен өрнектей алады № 264. Құрама сандарды жай көбейткiштергежiктеңдер:1) 14, 26, 35, 38, 52, 87;2) 88, 136, 222, 246, 385, 435, 530, 555;3) 396, 456, 504, 700, 594, 1170, 2310, 3100. №268. 1) 105 = 3 · 5 · 7 теңдігін пайдаланып, 1, 3, 4, 5, 7, 12, 15, 20, 21 және 35 сандарынан 105-тің бөлгіштерін теріп жазыңдар.2) 130 = 2 · 5 · 13 теңдігін пайдаланып, 1, 2, 5, 10, 13, 24, 26,31, 65 сандарынан 130 -дың бөлгіштерін теріп жазыңдар . №272. Тiк бұрышты параллелепипедтiң өлшемдерi жай сандармен өрнектеледi. Көлемi: 1) 66 см3; 2) 195 см3; 3) 255 см3параллелепипедтiң өлшемдерi неше сантиметр? Мақсаты:Жаңа тақырыпты ашу 1 тапсырма: Құрама санды жай көбейткiштерге қалай жіктеледі?2 тапсырма: 1-тәсіл бойынша 24, 32, 48, 96 сандарын көбейткіштерге жіктеңдер.3 тапсырма: 2-тәсіл бойынша 24, 32, 48, 96 сандарын көбейткіштерге жіктеңдер.4 тапсырма: Құрама санды жай көбейткiштерге жiктеп, көбейткiштерді дәрежемен алмастыр: 24, 32, 48, 96. «Джигсо» әдісі «Ашық микрофон» әдісіарқылы өзара бағалау(оқушылар бір-біріне сұрақ қояды, тапсырма нәтижелерін салыстырады,бірін -бірі бағалайды ) Сабақ соңында оқушылардың өз ойын еркін жеткізуне итермелеу мақсатында кері байланыс «Зерде » рефлексиясын жүргізіледі.

Кері байланыс Сабақ соңында оқушылардың өз ойын еркін жеткізуіне итермелеу мақсатында кері байланыс «Зерде » рефлексиясын ж

7 слайд
Кері байланыс Сабақ соңында оқушылардың өз ойын еркін жеткізуіне итермелеу мақсатында кері байланыс «Зерде » рефлексиясын жүргізіледі. Білім : Мен бүгін сабақта ................ақпараттар алдым? Эмоция : Менің көңіл-күйім ...........? Баға : Сабаққа және өзіме беретін бағам .........? Сын : Өз ойымда ............дамытуым керек? Идея : Осы сабақ арқылы маған ............ идея келді?... сұрақтарын қойып отырып,оқушылардың бүгінгі сабақ туралы қорытынды жасауларына мүмкіндік беремін.Сабақ бойынша өзінің іс-әрекетіне рефлексия жасайды .

Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында саралау тапсырмаларын

8 слайд
Жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында саралау тапсырмаларын беру жолдарын толық игере отырып, өзімнің педагогикалық білімімді жетілдірдім . Бағдарлама талаптарын басшылыққа ала отырып, қысқа мерзімді жоспар құруды үйрендім. ҚМЖ мұғалімге сабақты тиімді құруға көмектесетіне және ҚМЖ дайындау барысында оқушылардың жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктерін ескере отырып жасау маған қатты ұнады. Бағдарламада нақты берілген оқу мақсаттарына қол жеткізуде қадам бойынша тапсырмаларға критериалды бағалауды қалай қолдану керектігін түсіндім және алдағы уақытта практикамда қолдана аламын деп сеніммен айта аламын... Тренерімнің үйреткен білім беру бағдарламасына сәйкес педагогикалық белсенді оқу тәсілдерін мақсатқа сай тиімді қолдануды меңгердім. Р Е Ф Л Е К С И Я

9 слайд