Мұхиттағы өсімдіктер әлемі




1 слайд
МЕН
САҒАН
___ ТІЛЕЙ
МІНПсихологиялық ахуал. «Жүректен жүрекке» әдісі.
1 слайд
МЕН САҒАН ___ ТІЛЕЙ МІНПсихологиялық ахуал. «Жүректен жүрекке» әдісі.

2 слайд
ТОПҚА БӨЛУ
2 слайд
ТОПҚА БӨЛУ

3 слайд
"Ыстық орындық" әдісі
Өткен сабақты
еске түсіру
3 слайд
"Ыстық орындық" әдісі Өткен сабақты еске түсіру

4 слайд
ЖЕЛТОҚСАННЫҢ БІРІ
СЫНЫП ЖҰМЫСЫ
4 слайд
ЖЕЛТОҚСАННЫҢ БІРІ СЫНЫП ЖҰМЫСЫ

5 слайд
ОЙ ШАҚЫРУ
балдырлары
анфельсия Теңіз мүкі
күлгінСу лалагүлі
Балықот
ы
5 слайд
ОЙ ШАҚЫРУ балдырлары анфельсия Теңіз мүкі күлгінСу лалагүлі Балықот ы

6 слайд
МҰХИТТАҒЫ
ӨСІМДІКТЕР ӘЛЕМІ
6 слайд
МҰХИТТАҒЫ ӨСІМДІКТЕР ӘЛЕМІ

7 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:
ӘРТҮРЛІ ГРАФИКТІК МӘТІНДЕРДЕГІ (ИЛЛЮСТРАЦИЯ, ФОТОСУРЕТ,
СЫЗБА, ШАРТТЫ БЕЛГІ) АҚПАРАТТАРДЫ САЛЫСТЫРУ, НЕГІЗГІ ИДЕЯСЫН
ТҮСІНДІРУ;
•
САН ЕСІМНІҢ ЖАСАЛУ ЖОЛДАРЫН БІЛУ, МӘТІН ҚҰРУДА ОРЫНДЫ
ҚОЛДАНУ ;
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ:
•
ЖАҢА СӨЗДЕРДІҢ МАҒЫНАСЫН ТҮСІНЕДІ.
•
КӨТЕРІЛГЕН МӘСЕЛЕ БОЙЫНША ӨЗ ОЙЫН ПОСТЕР АРҚЫЛЫ ЖАЗАДЫ.
•
ТЫҢДАЛҒАН МӘТІННЕН САН ЕСІМДЕРДІ ОРЫНДЫ ҚОЛДАНАДЫ.
7 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: ӘРТҮРЛІ ГРАФИКТІК МӘТІНДЕРДЕГІ (ИЛЛЮСТРАЦИЯ, ФОТОСУРЕТ, СЫЗБА, ШАРТТЫ БЕЛГІ) АҚПАРАТТАРДЫ САЛЫСТЫРУ, НЕГІЗГІ ИДЕЯСЫН ТҮСІНДІРУ; • САН ЕСІМНІҢ ЖАСАЛУ ЖОЛДАРЫН БІЛУ, МӘТІН ҚҰРУДА ОРЫНДЫ ҚОЛДАНУ ; БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ: • ЖАҢА СӨЗДЕРДІҢ МАҒЫНАСЫН ТҮСІНЕДІ. • КӨТЕРІЛГЕН МӘСЕЛЕ БОЙЫНША ӨЗ ОЙЫН ПОСТЕР АРҚЫЛЫ ЖАЗАДЫ. • ТЫҢДАЛҒАН МӘТІННЕН САН ЕСІМДЕРДІ ОРЫНДЫ ҚОЛДАНАДЫ.

8 слайд
ТОПТЫҢ АТЫН АНЫҚТА
«МОЗАИКА ӘДІСІ »
1 топ. Балықоты
2 топ. Су лалагүлі
8 слайд
ТОПТЫҢ АТЫН АНЫҚТА «МОЗАИКА ӘДІСІ » 1 топ. Балықоты 2 топ. Су лалагүлі

9 слайд
Сөздікпен жұмыс
Бағалау
критери
йлері Дескриптор
1.Жаңа
сөздердің
мағынас
ын
түсінеді. 1. Жаңа сөздердің
мағынасын ашады.
2.Жаңа сөздермен
сөз тіркесін
құрастыра алады. Жүйке жүйесі –
нервная система
Балдыр –
водоросли
Жасуша – клетка
Игілік – доброе
дело
Баптау –
ухаживать
9 слайд
Сөздікпен жұмыс Бағалау критери йлері Дескриптор 1.Жаңа сөздердің мағынас ын түсінеді. 1. Жаңа сөздердің мағынасын ашады. 2.Жаңа сөздермен сөз тіркесін құрастыра алады. Жүйке жүйесі – нервная система Балдыр – водоросли Жасуша – клетка Игілік – доброе дело Баптау – ухаживать

10 слайд
ТЫҢДАЛЫМ
10 слайд
ТЫҢДАЛЫМ

11 слайд
1 - ТАПСЫРМА
• ДЕСКРИПТОР
• - ТЫҢДАЛҒАН МӘТІН БОЙЫНША САН
ЕСІМДЕРДІ ТАУЫП ЖАЗАДЫ.• ТЫҢДАЛҒАН МӘТІННЕН САН ЕСІМДЕРДІ
ТАУЫП ЖАЗ.
11 слайд
1 - ТАПСЫРМА • ДЕСКРИПТОР • - ТЫҢДАЛҒАН МӘТІН БОЙЫНША САН ЕСІМДЕРДІ ТАУЫП ЖАЗАДЫ.• ТЫҢДАЛҒАН МӘТІННЕН САН ЕСІМДЕРДІ ТАУЫП ЖАЗ.

12 слайд
СЕРГІТУ
12 слайд
СЕРГІТУ

13 слайд
2 - ТАПСЫРМА
•
«СУ ЛАЛАГҮЛ» ЖӘНЕ
«БАЛЫҚОТЫ» ТАҚЫРЫПТАРЫНА
ПОСТЕР ЖАСАЙСЫҢДАР.
• ДЕСКРИПТОР
• - БЕРІЛГЕН ТАҚЫРЫПТАРЫНА ПОСТЕР
ЖАСАДЫ.
13 слайд
2 - ТАПСЫРМА • «СУ ЛАЛАГҮЛ» ЖӘНЕ «БАЛЫҚОТЫ» ТАҚЫРЫПТАРЫНА ПОСТЕР ЖАСАЙСЫҢДАР. • ДЕСКРИПТОР • - БЕРІЛГЕН ТАҚЫРЫПТАРЫНА ПОСТЕР ЖАСАДЫ.

14 слайд
САБАҚТЫ ҚОРЫТУ
14 слайд
САБАҚТЫ ҚОРЫТУ

15 слайд
СЫНЫПТАСЫҢДЫ БА Ғ АЛА
•
10-9 БАЛЛ
•
САБАҚТА ДҰРЫС ЖАУАП БЕРДІ.
•
ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТА БЕЛСЕНДІ ҚАТЫСТЫ.
•
АУДИОМӘТІНДІ ТЫҢДАП, ТАПСЫРМАНЫ ДҰРЫС ОРЫНДАДЫ.
•
8-7 БАЛЛ
•
САБАҚТА ОРТАША ЖАУАП БЕРДІ.
•
ТОПТЫҚ ЖҰМЫСҚА ӨЗ ҮЛЕСІН ҚОСТЫ.
•
АУДИОМӘТІНДІ ТЫҢДАП, ТАПСЫРМАНЫ ОРТАША ОРЫНДАДЫ.
•
6-5 БАЛЛ
•
САБАҚТА ТӨМЕН ЖАУАП БЕРДІ.
•
ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТА ПАСИВТІ ҚАТЫСТЫ.
•
АУДИОМӘТІНДІ ТЫҢДАУ КЕЗІНДЕ НАЗАРЫҢ АУДАРҒАН ЖОҚ.
15 слайд
СЫНЫПТАСЫҢДЫ БА Ғ АЛА • 10-9 БАЛЛ • САБАҚТА ДҰРЫС ЖАУАП БЕРДІ. • ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТА БЕЛСЕНДІ ҚАТЫСТЫ. • АУДИОМӘТІНДІ ТЫҢДАП, ТАПСЫРМАНЫ ДҰРЫС ОРЫНДАДЫ. • 8-7 БАЛЛ • САБАҚТА ОРТАША ЖАУАП БЕРДІ. • ТОПТЫҚ ЖҰМЫСҚА ӨЗ ҮЛЕСІН ҚОСТЫ. • АУДИОМӘТІНДІ ТЫҢДАП, ТАПСЫРМАНЫ ОРТАША ОРЫНДАДЫ. • 6-5 БАЛЛ • САБАҚТА ТӨМЕН ЖАУАП БЕРДІ. • ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТА ПАСИВТІ ҚАТЫСТЫ. • АУДИОМӘТІНДІ ТЫҢДАУ КЕЗІНДЕ НАЗАРЫҢ АУДАРҒАН ЖОҚ.

16 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА
•
127 – БЕТ, 10 -
ТАПСЫРМА
16 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА • 127 – БЕТ, 10 - ТАПСЫРМА