Мұхиттардың органикалық әлемі 8 сынып презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Психологиялық
ахуал орнату
Оқушылар бір-
біріне қарама –
қарсы тұрады:
Сергіту сәті.
1 слайд
Психологиялық ахуал орнату Оқушылар бір- біріне қарама – қарсы тұрады: Сергіту сәті.
2 слайд
Үй тапсырмасын Сұрақ Жауап
1.Гидросфера- жердің қандай
қабығы?
2. Гидросфераға не жатады?
3. 1литр теңіз суының
құрамында неше грамм тұз
болады ?
4. Арасан дегеніміз не ?
5. Қазақстанда емдік қасиеті
бар қандай жерлерді білеміз?
Сұрақтар Жауабы
1Ежелгі материк
2Ауа қысымы бірдей
нүктелерді қосатын сызық
3Литосфералық тақталарды
зерттеген
4Климаттық белдеулер санын
ажыратықан
5Өтпелі белдеу
6Негізгі белдеу
7Гольфстрим
8Мезозой
2 слайд
Үй тапсырмасын Сұрақ Жауап 1.Гидросфера- жердің қандай қабығы? 2. Гидросфераға не жатады? 3. 1литр теңіз суының құрамында неше грамм тұз болады ? 4. Арасан дегеніміз не ? 5. Қазақстанда емдік қасиеті бар қандай жерлерді білеміз? Сұрақтар Жауабы 1Ежелгі материк 2Ауа қысымы бірдей нүктелерді қосатын сызық 3Литосфералық тақталарды зерттеген 4Климаттық белдеулер санын ажыратықан 5Өтпелі белдеу 6Негізгі белдеу 7Гольфстрим 8Мезозой
3 слайд
Сабақ тақырыбы:Мұхиттардың органикалық әлемі
Оқу мақсаты: 8.3.4.4 -мұхиттағы тіршілік
дүниесінің таралуын анықтайды
Сабақтың мақсаты: Мұхиттардың географиялық
орнын білу, картадан көрсете білу, салыстырмалы
талдау жасау.
мұхиттағы тіршілік жайлы түсінік бере отырып, оның
ерекшеліктері мен маңыздылығын және
шаруашылықтағы алатын орны жайлы түсінік беру.
3 слайд
Сабақ тақырыбы:Мұхиттардың органикалық әлемі Оқу мақсаты: 8.3.4.4 -мұхиттағы тіршілік дүниесінің таралуын анықтайды Сабақтың мақсаты: Мұхиттардың географиялық орнын білу, картадан көрсете білу, салыстырмалы талдау жасау. мұхиттағы тіршілік жайлы түсінік бере отырып, оның ерекшеліктері мен маңыздылығын және шаруашылықтағы алатын орны жайлы түсінік беру.
4 слайд
Бейнеролик көру
4 слайд
Бейнеролик көру
5 слайд
1 тапсырма. Топтық жұмыс «Еркін талқылау» әдісі
арқылы әр тоқа берілген мәтінді талдау.
Нектон тобы: Мұхиттарда тірі тіршілік иелерінің таралу заңдылығы
қандай?
Бентос тобы: Теңіз организмдері тіршілік жағдайларына қалай
бейімделеді?
Дескрипторлар:
1. Мұхиттарда тірі тіршілік иелерінің таралу заңдылығы біледі
2. Теңіз организмдері тіршілік жағдайларына қалай бейімделуін
анықтайды
5 слайд
1 тапсырма. Топтық жұмыс «Еркін талқылау» әдісі арқылы әр тоқа берілген мәтінді талдау. Нектон тобы: Мұхиттарда тірі тіршілік иелерінің таралу заңдылығы қандай? Бентос тобы: Теңіз организмдері тіршілік жағдайларына қалай бейімделеді? Дескрипторлар: 1. Мұхиттарда тірі тіршілік иелерінің таралу заңдылығы біледі 2. Теңіз организмдері тіршілік жағдайларына қалай бейімделуін анықтайды
6 слайд
Дескриптор
1. Дүние жүзі ең көп балық ауланатын
мұхитты көрсетеді
2. Дүние жүзі ең терең шұңғыманы
көрсете алады, картадан көрсете алады.
3. Планктондардың қайда өмір сүретінін
анықтайды.
4. Мұхиттағы тіршілік дүниесінің
таралуын сипаттайды және картадан
көрсете алады
2 тапсырма. Жұптық жұмыс:
«Көршіме айтамын» әдісі
«Картамен жұмыс»
1. Дүние жүзі ең көп балық
ауланатын мұхит?
2. Картадан дүние жүзі ең терең
шұңғымасын анықта?
3. Планктондар қайда өмір сүреді
және олармен қандай
сүтқоректілер азықтанады?
6 слайд
Дескриптор 1. Дүние жүзі ең көп балық ауланатын мұхитты көрсетеді 2. Дүние жүзі ең терең шұңғыманы көрсете алады, картадан көрсете алады. 3. Планктондардың қайда өмір сүретінін анықтайды. 4. Мұхиттағы тіршілік дүниесінің таралуын сипаттайды және картадан көрсете алады 2 тапсырма. Жұптық жұмыс: «Көршіме айтамын» әдісі «Картамен жұмыс» 1. Дүние жүзі ең көп балық ауланатын мұхит? 2. Картадан дүние жүзі ең терең шұңғымасын анықта? 3. Планктондар қайда өмір сүреді және олармен қандай сүтқоректілер азықтанады?
7 слайд
3 тапсырма. Деңгейлік «Кім тапқыр» әдісі.
Планктон Нектон Бентос
Оқулық бойынша берілген сызба
суреттті қолданып, Мұхиттағы тіршілік
дүниесінің ерекшеліктерін талдау.
1. Мұхиттағы аса ірі сүтқоректілер (кит
тәрізділер мен ескек аяқтылар) де
планктонды азық етеді?
2. Бентостағы тіршілік дүниесі селбесіп
өмір сүруге бейімделген?
3.Ағысқа қарсы тұра алмайтын
микроорганизмдер қай қай тіршілік қаба
Дескриптор
1.Бентостағы тіршілік дүниесі
селбесіп өмір сүруге бейімделген
сүретінін біледі.
2.Балдырлардың қай қабатта өсетінін
біледі.
3.Микроорганизмдер мекендейтін
қабатты біледі.
4. Мұхиттағы тіршілік дүниесінің
ерекшеліктерін талдайды.
5.Нақты мысал келтіреді,өз пікірін
білдіреді.
7 слайд
3 тапсырма. Деңгейлік «Кім тапқыр» әдісі. Планктон Нектон Бентос Оқулық бойынша берілген сызба суреттті қолданып, Мұхиттағы тіршілік дүниесінің ерекшеліктерін талдау. 1. Мұхиттағы аса ірі сүтқоректілер (кит тәрізділер мен ескек аяқтылар) де планктонды азық етеді? 2. Бентостағы тіршілік дүниесі селбесіп өмір сүруге бейімделген? 3.Ағысқа қарсы тұра алмайтын микроорганизмдер қай қай тіршілік қаба Дескриптор 1.Бентостағы тіршілік дүниесі селбесіп өмір сүруге бейімделген сүретінін біледі. 2.Балдырлардың қай қабатта өсетінін біледі. 3.Микроорганизмдер мекендейтін қабатты біледі. 4. Мұхиттағы тіршілік дүниесінің ерекшеліктерін талдайды. 5.Нақты мысал келтіреді,өз пікірін білдіреді.
8 слайд
Үй жұмысы
170-175 бет
оқу
Рефлексиялық эссе
Алдымен біз былай деп
ойладық.....
Одан кейін біз мына проблемаға
тап болдық.............
Проблеманы шешу
үшін......жасадық.
Бұдан біз..................көрдік.
Демек, бұл мынаны
білдіреді.................
Сонымен біз.................деген
шешімге келдік
8 слайд
Үй жұмысы 170-175 бет оқу Рефлексиялық эссе Алдымен біз былай деп ойладық..... Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық............. Проблеманы шешу үшін......жасадық. Бұдан біз..................көрдік. Демек, бұл мынаны білдіреді................. Сонымен біз.................деген шешімге келдік
9 слайд
Назарларыңызға
рақмет!!!
9 слайд
Назарларыңызға рақмет!!!