Материалдар / Мұхиттардың органикалық әлемі 8 сынып презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мұхиттардың органикалық әлемі 8 сынып презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұхиттардың органикалық әлемі 8 сынып презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қараша 2024
130
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Психологиялық ахуал орнату Оқушылар бір- біріне қарама – қарсы тұрады: Сергіту сәті.

1 слайд
Психологиялық ахуал орнату  Оқушылар бір- біріне қарама – қарсы тұрады: Сергіту сәті.

1 слайд

Психологиялық ахуал орнату  Оқушылар бір- біріне қарама – қарсы тұрады: Сергіту сәті.

Үй тапсырмасын Сұрақ Жауап 1.Гидросфера- жердің қандай қабығы? 2. Гидросфераға не жатады? 3. 1литр теңіз суының құрамында не

2 слайд
Үй тапсырмасын Сұрақ Жауап 1.Гидросфера- жердің қандай қабығы? 2. Гидросфераға не жатады? 3. 1литр теңіз суының құрамында неше грамм тұз болады ? 4. Арасан дегеніміз не ? 5. Қазақстанда емдік қасиеті бар қандай жерлерді білеміз?  Сұрақтар Жауабы 1Ежелгі материк 2Ауа қысымы бірдей нүктелерді қосатын сызық 3Литосфералық тақталарды зерттеген 4Климаттық белдеулер санын ажыратықан 5Өтпелі белдеу 6Негізгі белдеу 7Гольфстрим 8Мезозой

2 слайд

Үй тапсырмасын Сұрақ Жауап 1.Гидросфера- жердің қандай қабығы? 2. Гидросфераға не жатады? 3. 1литр теңіз суының құрамында неше грамм тұз болады ? 4. Арасан дегеніміз не ? 5. Қазақстанда емдік қасиеті бар қандай жерлерді білеміз?  Сұрақтар Жауабы 1Ежелгі материк 2Ауа қысымы бірдей нүктелерді қосатын сызық 3Литосфералық тақталарды зерттеген 4Климаттық белдеулер санын ажыратықан 5Өтпелі белдеу 6Негізгі белдеу 7Гольфстрим 8Мезозой

Сабақ тақырыбы:Мұхиттардың органикалық әлемі Оқу мақсаты: 8.3.4.4 -мұхиттағы тіршілік дүниесінің таралуын анықтайды Сабақтың

3 слайд
Сабақ тақырыбы:Мұхиттардың органикалық әлемі Оқу мақсаты: 8.3.4.4 -мұхиттағы тіршілік дүниесінің таралуын анықтайды Сабақтың мақсаты: Мұхиттардың географиялық орнын білу, картадан көрсете білу, салыстырмалы талдау жасау. мұхиттағы тіршілік жайлы түсінік бере отырып, оның ерекшеліктері мен маңыздылығын және шаруашылықтағы алатын орны жайлы түсінік беру.

3 слайд

Сабақ тақырыбы:Мұхиттардың органикалық әлемі Оқу мақсаты: 8.3.4.4 -мұхиттағы тіршілік дүниесінің таралуын анықтайды Сабақтың мақсаты: Мұхиттардың географиялық орнын білу, картадан көрсете білу, салыстырмалы талдау жасау. мұхиттағы тіршілік жайлы түсінік бере отырып, оның ерекшеліктері мен маңыздылығын және шаруашылықтағы алатын орны жайлы түсінік беру.

Бейнеролик көру

4 слайд
Бейнеролик көру

4 слайд

Бейнеролик көру

1 тапсырма. Топтық жұмыс «Еркін талқылау» әдісі арқылы әр тоқа берілген мәтінді талдау. Нектон тобы: Мұхиттарда тірі тіршілік

5 слайд
1 тапсырма. Топтық жұмыс «Еркін талқылау» әдісі арқылы әр тоқа берілген мәтінді талдау. Нектон тобы: Мұхиттарда тірі тіршілік иелерінің таралу заңдылығы қандай? Бентос тобы: Теңіз организмдері тіршілік жағдайларына қалай бейімделеді? Дескрипторлар: 1. Мұхиттарда тірі тіршілік иелерінің таралу заңдылығы біледі 2. Теңіз организмдері тіршілік жағдайларына қалай бейімделуін анықтайды

5 слайд

1 тапсырма. Топтық жұмыс «Еркін талқылау» әдісі арқылы әр тоқа берілген мәтінді талдау. Нектон тобы: Мұхиттарда тірі тіршілік иелерінің таралу заңдылығы қандай? Бентос тобы: Теңіз организмдері тіршілік жағдайларына қалай бейімделеді? Дескрипторлар: 1. Мұхиттарда тірі тіршілік иелерінің таралу заңдылығы біледі 2. Теңіз организмдері тіршілік жағдайларына қалай бейімделуін анықтайды

Дескриптор 1. Дүние жүзі ең көп балық ауланатын мұхитты көрсетеді 2. Дүние жүзі ең терең шұңғыманы көрсете алады, картадан

6 слайд
Дескриптор 1. Дүние жүзі ең көп балық ауланатын мұхитты көрсетеді 2. Дүние жүзі ең терең шұңғыманы көрсете алады, картадан көрсете алады. 3. Планктондардың қайда өмір сүретінін анықтайды. 4. Мұхиттағы тіршілік дүниесінің таралуын сипаттайды және картадан көрсете алады   2 тапсырма. Жұптық жұмыс: «Көршіме айтамын» әдісі «Картамен жұмыс» 1. Дүние жүзі ең көп балық ауланатын мұхит? 2. Картадан дүние жүзі ең терең шұңғымасын анықта? 3. Планктондар қайда өмір сүреді және олармен қандай сүтқоректілер азықтанады?

6 слайд

Дескриптор 1. Дүние жүзі ең көп балық ауланатын мұхитты көрсетеді 2. Дүние жүзі ең терең шұңғыманы көрсете алады, картадан көрсете алады. 3. Планктондардың қайда өмір сүретінін анықтайды. 4. Мұхиттағы тіршілік дүниесінің таралуын сипаттайды және картадан көрсете алады   2 тапсырма. Жұптық жұмыс: «Көршіме айтамын» әдісі «Картамен жұмыс» 1. Дүние жүзі ең көп балық ауланатын мұхит? 2. Картадан дүние жүзі ең терең шұңғымасын анықта? 3. Планктондар қайда өмір сүреді және олармен қандай сүтқоректілер азықтанады?

3 тапсырма. Деңгейлік «Кім тапқыр» әдісі. Планктон Нектон Бентос Оқулық бойынша берілген сызба суреттті қолданып, Мұхи

7 слайд
3 тапсырма. Деңгейлік «Кім тапқыр» әдісі. Планктон Нектон Бентос       Оқулық бойынша берілген сызба суреттті қолданып, Мұхиттағы тіршілік дүниесінің ерекшеліктерін талдау. 1. Мұхиттағы аса ірі сүтқоректілер (кит тәрізділер мен ескек аяқтылар) де планктонды азық етеді? 2. Бентостағы тіршілік дүниесі селбесіп өмір сүруге бейімделген? 3.Ағысқа қарсы тұра алмайтын микроорганизмдер қай қай тіршілік қаба Дескриптор 1.Бентостағы тіршілік дүниесі селбесіп өмір сүруге бейімделген сүретінін біледі. 2.Балдырлардың қай қабатта өсетінін біледі. 3.Микроорганизмдер мекендейтін қабатты біледі. 4. Мұхиттағы тіршілік дүниесінің ерекшеліктерін талдайды. 5.Нақты мысал келтіреді,өз пікірін білдіреді.

7 слайд

3 тапсырма. Деңгейлік «Кім тапқыр» әдісі. Планктон Нектон Бентос       Оқулық бойынша берілген сызба суреттті қолданып, Мұхиттағы тіршілік дүниесінің ерекшеліктерін талдау. 1. Мұхиттағы аса ірі сүтқоректілер (кит тәрізділер мен ескек аяқтылар) де планктонды азық етеді? 2. Бентостағы тіршілік дүниесі селбесіп өмір сүруге бейімделген? 3.Ағысқа қарсы тұра алмайтын микроорганизмдер қай қай тіршілік қаба Дескриптор 1.Бентостағы тіршілік дүниесі селбесіп өмір сүруге бейімделген сүретінін біледі. 2.Балдырлардың қай қабатта өсетінін біледі. 3.Микроорганизмдер мекендейтін қабатты біледі. 4. Мұхиттағы тіршілік дүниесінің ерекшеліктерін талдайды. 5.Нақты мысал келтіреді,өз пікірін білдіреді.

Үй жұмысы 170-175 бет оқу Рефлексиялық эссе Алдымен біз былай деп ойладық..... Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық....

8 слайд
Үй жұмысы 170-175 бет оқу Рефлексиялық эссе Алдымен біз былай деп ойладық..... Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық............. Проблеманы шешу үшін......жасадық. Бұдан біз..................көрдік. Демек, бұл мынаны білдіреді................. Сонымен біз.................деген шешімге келдік

8 слайд

Үй жұмысы 170-175 бет оқу Рефлексиялық эссе Алдымен біз былай деп ойладық..... Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық............. Проблеманы шешу үшін......жасадық. Бұдан біз..................көрдік. Демек, бұл мынаны білдіреді................. Сонымен біз.................деген шешімге келдік

Назарларыңызға рақмет!!!

9 слайд
Назарларыңызға рақмет!!!

9 слайд

Назарларыңызға рақмет!!!