1 слайд
2 слайд
Топтар
1-топ «Цунами»
2-топ «Торнадо»
3-топ «Ураган»
4-топ «Тайфун»
3 слайд
Үй жұмысын пысықтау : «Тест пен жұмыс»
1. Ағыстардың пайда болуының басты себебі;
а) тұрақты қысым в) тұрақты желдер с) су асты жаңартаулардың атқылау
d ) температуралық өзгерістер
2. Атлант мұхитының солтүстік шығыс бөлігінде дүниежүзіндегі ең құатты жылы ағыс;
а) Батыс желдер ағысы в) Куросио ағысы с) Гольфстрим ағысы d ) Перу ағысы
3. Антарктиданы батыстан-шығысқа қарай қоршай ағатын, ең ірі суық ағыс;
а) Куросио ағысы в) Бразилия ағысы с) Канар ағысы d ) Батыс желдер ағысы
4. Тыңық мұхитының Гольфстримге ұқсас ағысын табыныз;
а) Куросио в) Солтүстік пассат с) Солтүстік Тыңық мұхит d ) Солтүстік Атлант ағысы
5. Ай мен күннің тартылу күштерінің әсерінен мұхит суы деңгейінің тәулігіне 2 рет көтеріліп, төмен
түсуін не дейді?
а ) толқын жалы в) гейзерлер с) цунами d ) толысу мен қайту
4 слайд
Бейнебаян көрсету
Төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз:
-Не көрдің?
-Не естідің?
-Не сезіндің?
-Не ойлайсың?
5 слайд
Сабақтың тақырыбы: Мұхиттармен байланысты апаттар
7.3.3.7. Мұхиттармен теңіздермен байланысты апаттарды
топтастырып, сақтану шараларын үсынады
Барлық
оқушылар: Мұхиттар
мен теңіздерде
болатын апаттарды
анықтайды.Мұхиттар
мен теңіздермен
байланысты
апаттардың зардабын
түсінеді. Кейбір оқушылар :Мұхиттар
мен теңіздердермен
байланысты апаттардың
алдын-алу шараларын
ұсынады.Сабақтың ортақ
мақсаты ,оқушылар
деректерді өндеп талдайды.Оқушылардың басым
бөлігі: Мұхиттардағы
апаттарды топтастырады
жиі болатын аймақтарын
кардадан анықтайды.
6 слайд
7 слайд
8 слайд
Төрт топқа мәтінмен тапсырмалар беру
1- «Цунами»тобына :
Мұхиттар мен теңіздерде болатын апаттар цунами, дауылдардың
пайда болуы.
2- Торнадо тобына:
Мұхиттар мен теңіздерде болатын апаттар цунами, дауылдардың
күшін бағалайтын, шәкілді анықтау.
3 -«Ураган » тобына:
Мұхиттар мен теңіздерде болатын апаттардан қандай қауып бар?
4- «Тайфун» тобына:
Цунамиден қалай қорғануға болады?
9 слайд
Критерий:
-мұхиттар мен теңіздерде болатын апаттардың болу себебін анықтайды;
-Мұхиттар мен теңіздерде болатын апаттарды анықтау үшін шәкілін
анықтайды.
-картаны, қолдану арқылы осындай апаттар жиі болатын аймақтарды
анықтайды;
-бастапқы қорғану шараларын ұсынады
Дескриптор :
-мұхиттар мен теңіздерде болатын апаттардың болу себебін біледі;
-Мұхиттар мен теңіздерде
болатын апаттарды анықтау үшін шәкілін біледі.
-картаны, қолдану
арқылы осындай апаттар жиі болатын аймақтарды анықтай алалы;
-бастапқы
қорғану шараларын біледі.
•
«Екі жұлдыз бір тілек» әдісі
10 слайд
11 слайд
12 слайд
Кескін картамен жұмыс
13 слайд
Апаттар орын алған аймақтар.
Даулдардан:
Эстония 1994ж. 28 қыркүйекте - 852 адамның өмірін қиды.
Батыс Африкадағы жағалауы 2002ж. 26 қыркүйек – 1800 адам
Цунамиден:
1952ж. Солтүстік Курил аралдары /Ресей/
1960ж. Чили 22 мамыр – 2300 адам
2011ж. 11 наурызда Жапонияда 25000-нан
астам адам өлді.
14 слайд
15 слайд
Үй тапсырмасы: §29-30
Өтілген сабаққа тест
сұрағын дайындау.
Кескін картаға
Цунамидің таралу картасын
түсіру 119 сурет
16 слайд
Көңіл бөлгендеріңізге рахмет !
17 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз