Мұхтар Әуезов "Абай жолы" романы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазақ әдебиеті
11 «А» сынып
Сабақтың тақырыбы :
М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-
эпопеясының өмірмен байланысы
1 слайд
Қазақ әдебиеті 11 «А» сынып Сабақтың тақырыбы : М.Әуезовтің «Абай жолы» роман- эпопеясының өмірмен байланысы
2 слайд
Оқу мақсаты :
11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген
мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып,
ұлттық мүдде тұрғысынан ашу
Сабақ мақсаты :
Барлық оқушылар : әдеби шығармадағы
көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен
байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан
ашады
2 слайд
Оқу мақсаты : 11.1.2.1 – әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашу Сабақ мақсаты : Барлық оқушылар : әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашады
3 слайд
1-тапсырма.
«Суреттер галереясы» әдісі
арқылы суреттердің байланысын айт
3 слайд
1-тапсырма. «Суреттер галереясы» әдісі арқылы суреттердің байланысын айт
4 слайд
2-тапсырма.
«Ширату сұрақтары» әдісі
1. Абай мен Мұхтардың қандай туыстық жақындығы
бар ?
2. Абай мен бала Мұхтардың ең алғашқы кездесуі
туралы не білесіңдер ?
3. М.Әуезовтің «Абай жолы» эпопеясын қанша жыл
жазды ?
4 Эпопея деген не?
4 слайд
2-тапсырма. «Ширату сұрақтары» әдісі 1. Абай мен Мұхтардың қандай туыстық жақындығы бар ? 2. Абай мен бала Мұхтардың ең алғашқы кездесуі туралы не білесіңдер ? 3. М.Әуезовтің «Абай жолы» эпопеясын қанша жыл жазды ? 4 Эпопея деген не?
5 слайд
«Абай жолы» романы туралы айтылған
пікірлерге талдау жасау.
«Мен қазақтар туралы бұрын ешқашан естіген емеспін.
Ал енді жуырда ғана Мұхтар Әуезовтің ағылшын тіліне аударылған
ғажайып кітабын оқып шыққаннан кейін бұл халықты білетін
болдым. Мен шын көңіліммен сіздердің бақытты халқыңызға
қызығамын».
Бенжамен Матип
«Жазушы және филолог Мұхтар Әуезов тамаша кітапжазумен
қатар, бізге белгісіз жаңа әлемді ашты...».
Герберт Кремпиен
«Мен Абай жолын» төртінші рет қайталап оқығанымда ғана
барып түсіндім»
Ғабит Мүсірепов
Абайды Абай еткен Мұхтар ғана,
Мұхтарды Мұхтар еткен Абай дана.
Қалайша бас имессің оған, сірә!
5 слайд
«Абай жолы» романы туралы айтылған пікірлерге талдау жасау. «Мен қазақтар туралы бұрын ешқашан естіген емеспін. Ал енді жуырда ғана Мұхтар Әуезовтің ағылшын тіліне аударылған ғажайып кітабын оқып шыққаннан кейін бұл халықты білетін болдым. Мен шын көңіліммен сіздердің бақытты халқыңызға қызығамын». Бенжамен Матип «Жазушы және филолог Мұхтар Әуезов тамаша кітапжазумен қатар, бізге белгісіз жаңа әлемді ашты...». Герберт Кремпиен «Мен Абай жолын» төртінші рет қайталап оқығанымда ғана барып түсіндім» Ғабит Мүсірепов Абайды Абай еткен Мұхтар ғана, Мұхтарды Мұхтар еткен Абай дана. Қалайша бас имессің оған, сірә!
6 слайд
1-кітап
Қайтқанда
Қат-қабатта
Шытырманда
Бел-белесте
Өрде
Қияда 2-кітап
Тайғақта
Жайлауда
Еңісте
Оқапта
Асуда
Тарауда
Биікте
3-кітап
Абай аға
Кек жолында
Қарашығын
Өкініште
Қақтығыста
Қоршауда 4-кітап
Түн-түнекте
Құз-қияда
Қапада
Қастықта
Шайқаста
Жұтта
6 слайд
1-кітап Қайтқанда Қат-қабатта Шытырманда Бел-белесте Өрде Қияда 2-кітап Тайғақта Жайлауда Еңісте Оқапта Асуда Тарауда Биікте 3-кітап Абай аға Кек жолында Қарашығын Өкініште Қақтығыста Қоршауда 4-кітап Түн-түнекте Құз-қияда Қапада Қастықта Шайқаста Жұтта
7 слайд
3-тапсырма.
«Реттілігін тап» әдісі бойынша «Абай жолы»
эпопеясының 1-кітабының бөлімдерін ретімен
орналастырыңдар
«Шытырманда»
«Өрде»
«Бел-белесте»
«Қайтқанда»
«Жолда»
«Қияда»
«Қат-қабатта»
7 слайд
3-тапсырма. «Реттілігін тап» әдісі бойынша «Абай жолы» эпопеясының 1-кітабының бөлімдерін ретімен орналастырыңдар «Шытырманда» «Өрде» «Бел-белесте» «Қайтқанда» «Жолда» «Қияда» «Қат-қабатта»
8 слайд
1-том 1942 жылы
2-том 1947 жылы
3-том 1952 жылы
4-том 1956 жылы “ Абай жолы” романы
1949 ж. КСРО
Мемлекеттік
сыйлығы
берілді
1959 ж.
Лениндік
сыйлыққа ие
болды
8 слайд
1-том 1942 жылы 2-том 1947 жылы 3-том 1952 жылы 4-том 1956 жылы “ Абай жолы” романы 1949 ж. КСРО Мемлекеттік сыйлығы берілді 1959 ж. Лениндік сыйлыққа ие болды
9 слайд
3-тапсырма.
«Реттілігін тап» әдісі бойынша «Абай жолы»
эпопеясының 1-кітабының бөлімдерін ретімен
орналастырыңдар
«Қайтқанда»
«Қат-қабатта»
«Жолда»
«Шытырманда»
«Бел-белесте»
«Өрде»
«Қияда»
9 слайд
3-тапсырма. «Реттілігін тап» әдісі бойынша «Абай жолы» эпопеясының 1-кітабының бөлімдерін ретімен орналастырыңдар «Қайтқанда» «Қат-қабатта» «Жолда» «Шытырманда» «Бел-белесте» «Өрде» «Қияда»
10 слайд
Оқу тапсырмасы :
«Қайтқанда» тарауының 1-бөлімі бойынша шығарманың сюжеттік-
композициялық құрылысына «Цицерон» тәсілімен талдау жасау .
7 6
5
4
3
2
1
1. Есембай жырасындағы бала Абайдың қылығы
2. Елге деген сағыныш
3. Әке сынағы
4. Сағына қауышқан Абай мен аналары
5. Абай «емі»
6. Үлкендер жиынына алғаш қатысқан Абай
7. Сотқар Оспанның әрекеті.
Дескриптор:
-
әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысына талдау жасайды.
Жалпы : 8 балл
10 слайд
Оқу тапсырмасы : «Қайтқанда» тарауының 1-бөлімі бойынша шығарманың сюжеттік- композициялық құрылысына «Цицерон» тәсілімен талдау жасау . 7 6 5 4 3 2 1 1. Есембай жырасындағы бала Абайдың қылығы 2. Елге деген сағыныш 3. Әке сынағы 4. Сағына қауышқан Абай мен аналары 5. Абай «емі» 6. Үлкендер жиынына алғаш қатысқан Абай 7. Сотқар Оспанның әрекеті. Дескриптор: - әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысына талдау жасайды. Жалпы : 8 балл
11 слайд
11 слайд