Материалдар / Мұхтар Әуезов "Көксерек" повесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мұхтар Әуезов "Көксерек" повесі

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2023
280
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақ тақырыбы: М .Әуезов «Көксерек»

1 слайд
Сабақ тақырыбы: М .Әуезов «Көксерек»

• Ұйымдастыру кезеңі • 1. Оқушылармен амандасу, түгелдеу • 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менің арманым

2 слайд
• Ұйымдастыру кезеңі • 1. Оқушылармен амандасу, түгелдеу • 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менің арманым» өз армандарын көзді жұмып ой елегінен өткізу . • Оқушылар іштей армандау арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. •

• « Жуан және жіңішке» сұрақтар әдісі • Үй тапсырмасын сұрау. • Шығарма «Көксерек» аталу себебі неде? • - Шығарманың

3 слайд
• « Жуан және жіңішке» сұрақтар әдісі • Үй тапсырмасын сұрау. • Шығарма «Көксерек» аталу себебі неде? • - Шығарманың кейіпкерлері кімдер? • - Әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсы деп ойлайсың? • - Ауыл адамдарының іс-әрекетін ақтауға бола ма? • Табиғатқа қиянат келтіру, оның тыныштығын бұзу мәселесіне қалай қарайсыңдар? • Бұдан нені ұғамыз? Жазушы неге үндейді? • -Көксеректі жауыздыққа, соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не? Әлде табиғаттың қатаң заңы ма, қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай ма? • Дескриптор: • -Оқушылар алған сұрақтарға жауап береді 1балл • -Берілген жуан сұрақтарға тура жауап қайтармай, ой елегінен өткізеді. 1 балл • С ыни пікір айтады. 1 балл

• «Стоп кадр» әдісі бойынша • «Көксерек» фильмінен үзінді көрсете отырып оқушыларға фильм бойынша сұрақтар қою. • 1. Құрма

4 слайд
• «Стоп кадр» әдісі бойынша • «Көксерек» фильмінен үзінді көрсете отырып оқушыларға фильм бойынша сұрақтар қою. • 1. Құрмаштың бойын осы тұста қандай сезім биледі? Бұл дұрыс па? • 2. Бөлтіріктерін өлтіріп жатқанда ана қасқыр қандай күйде болды? • Бөлтіріктерді аяусыз өлтіруге Құрмаштың екі аяқтыларды қандай күш итермеледі деп ойлайсың? Шығармадағы осы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып айт. • Оқу мақсатын таныстыру

• Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: • 7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

5 слайд
• Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:  • 7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу. • Сабақ мақсаттары: • Ш ығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жаз ады . •  

• 1-тапсырма Жұптық жұмыс • «Оқырман стратегиясы» әдісі • 1-қатар: • Оқиғаның басталуы —Қасқыр мекені. Бөлтіріктер тағ

6 слайд
• 1-тапсырма Жұптық жұмыс • «Оқырман стратегиясы» әдісі • 1-қатар: • Оқиғаның басталуы —Қасқыр мекені. Бөлтіріктер тағдыры. Шығармадағы Көксеректің ауыл тұтқынына айналаған сәтін өз бетіңізше жазып көріңіз.(оқиға желісін қолдана отырып, өзгертуге болады) • 2-қатар: Қарадыр еліндегі мазасыздық • 3-қатар: Құрмаштың қазасы

Бағалау критерийі Дескриптор Балл Оқушы ұпайы Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады. Ә

7 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор Балл Оқушы ұпайы Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады. Әңгіменің мазмұнын біледі 1 Оқиға желісін қайта жазады 1 Оқиға желісін қолданады 1 Өз көзқарасын білдіреді. 1 өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады 1

• Сергіту сәті: «Әртістік шеберлік» Өлең шумағын шаттанып, мұңайып айту. • Пай, пай, Өмір! Өтесің-ау бір күні. Тыясың-ау қуа

8 слайд
• Сергіту сәті: «Әртістік шеберлік» Өлең шумағын шаттанып, мұңайып айту. • Пай, пай, Өмір! Өтесің-ау бір күні. Тыясың-ау қуанышты, күлкіні. Өмір деген - бір жарқ еткен найзағай, Өмір деген - көк аспанның күркірі. Пай, пай, Өмір, Өтесің-ау бір күні!

Қосымша тапсырма (саралау тапсырмасы ) • 1-деңгей • Көксерек туралы ел адамдары не дейді? • 2-деңгей • Көксеректің қатігездігін

9 слайд
Қосымша тапсырма (саралау тапсырмасы ) • 1-деңгей • Көксерек туралы ел адамдары не дейді? • 2-деңгей • Көксеректің қатігездігін қай тұстарда байқадыңыз? • 3-деңгей Венн диаграммасы. • Дескрипторлар: • Ауыл өмірінің ерекшелігін жазады; • Тағылық өмірдің ерекшелігін анықтайды; • Ұқсас қасиеттерін жазады.

• Сабақты бекіту • «Кахут» ойыны арқылы білімдерін тексеру. • Тест сұрақтары • Дескриптор: • Сұрақтарға дұрыс жауап

10 слайд
• Сабақты бекіту • «Кахут» ойыны арқылы білімдерін тексеру. • Тест сұрақтары •   Дескриптор: • Сұрақтарға дұрыс жауап береді; 1 балл • Уақыт тиімді пайдаланады. 1 балл • Үйге тапсырма: • «Адам және табиғат» тақырыбында эссе жазу.

ДОМБЫРА Сабақта не өттік? Неден табысқа жеттім? Нені терең білгің келеді?

11 слайд
ДОМБЫРА Сабақта не өттік? Неден табысқа жеттім? Нені терең білгің келеді?