Мұхтар Әуезов "Көксерек" повесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақ тақырыбы: М .Әуезов
«Көксерек»
1 слайд
Сабақ тақырыбы: М .Әуезов «Көксерек»
2 слайд
•
Ұйымдастыру кезеңі
•
1. Оқушылармен амандасу, түгелдеу
•
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда
«Менің арманым» өз армандарын көзді жұмып ой
елегінен өткізу .
•
Оқушылар іштей армандау арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
•
2 слайд
• Ұйымдастыру кезеңі • 1. Оқушылармен амандасу, түгелдеу • 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менің арманым» өз армандарын көзді жұмып ой елегінен өткізу . • Оқушылар іштей армандау арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. •
3 слайд
•
« Жуан және жіңішке» сұрақтар әдісі
•
Үй тапсырмасын сұрау.
•
Шығарма «Көксерек» аталу себебі неде?
•
- Шығарманың кейіпкерлері кімдер?
•
- Әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсы деп ойлайсың?
•
- Ауыл адамдарының іс-әрекетін ақтауға бола ма?
•
Табиғатқа қиянат келтіру, оның тыныштығын бұзу мәселесіне қалай қарайсыңдар?
•
Бұдан нені ұғамыз? Жазушы неге үндейді?
•
-Көксеректі жауыздыққа, соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не? Әлде
табиғаттың қатаң заңы ма, қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай ма?
•
Дескриптор:
•
-Оқушылар алған сұрақтарға жауап береді 1балл
•
-Берілген жуан сұрақтарға тура жауап қайтармай, ой елегінен өткізеді. 1 балл
•
С ыни пікір айтады. 1 балл
3 слайд
• « Жуан және жіңішке» сұрақтар әдісі • Үй тапсырмасын сұрау. • Шығарма «Көксерек» аталу себебі неде? • - Шығарманың кейіпкерлері кімдер? • - Әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсы деп ойлайсың? • - Ауыл адамдарының іс-әрекетін ақтауға бола ма? • Табиғатқа қиянат келтіру, оның тыныштығын бұзу мәселесіне қалай қарайсыңдар? • Бұдан нені ұғамыз? Жазушы неге үндейді? • -Көксеректі жауыздыққа, соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не? Әлде табиғаттың қатаң заңы ма, қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай ма? • Дескриптор: • -Оқушылар алған сұрақтарға жауап береді 1балл • -Берілген жуан сұрақтарға тура жауап қайтармай, ой елегінен өткізеді. 1 балл • С ыни пікір айтады. 1 балл
4 слайд
•
«Стоп кадр» әдісі бойынша
•
«Көксерек» фильмінен үзінді көрсете отырып оқушыларға
фильм бойынша сұрақтар қою.
•
1. Құрмаштың бойын осы тұста қандай сезім биледі? Бұл
дұрыс па?
•
2. Бөлтіріктерін өлтіріп жатқанда ана қасқыр қандай күйде
болды?
•
Бөлтіріктерді аяусыз өлтіруге Құрмаштың екі аяқтыларды
қандай күш итермеледі деп ойлайсың? Шығармадағы осы оқиға
желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып айт.
•
Оқу мақсатын таныстыру
4 слайд
• «Стоп кадр» әдісі бойынша • «Көксерек» фильмінен үзінді көрсете отырып оқушыларға фильм бойынша сұрақтар қою. • 1. Құрмаштың бойын осы тұста қандай сезім биледі? Бұл дұрыс па? • 2. Бөлтіріктерін өлтіріп жатқанда ана қасқыр қандай күйде болды? • Бөлтіріктерді аяусыз өлтіруге Құрмаштың екі аяқтыларды қандай күш итермеледі деп ойлайсың? Шығармадағы осы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып айт. • Оқу мақсатын таныстыру
5 слайд
•
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары:
•
7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік
көзқарас тұрғысынан дамытып жазу.
•
Сабақ мақсаттары:
•
Ш ығармадағы оқиға желісін өзіндік
көзқарас тұрғысынан дамытып жаз ады .
•
5 слайд
• Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: • 7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу. • Сабақ мақсаттары: • Ш ығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жаз ады . •
6 слайд
•
1-тапсырма Жұптық жұмыс
•
«Оқырман стратегиясы» әдісі
•
1-қатар:
•
Оқиғаның басталуы —Қасқыр мекені.
Бөлтіріктер тағдыры. Шығармадағы
Көксеректің ауыл тұтқынына айналаған
сәтін өз бетіңізше жазып көріңіз.(оқиға
желісін қолдана отырып, өзгертуге
болады)
•
2-қатар: Қарадыр еліндегі мазасыздық
•
3-қатар: Құрмаштың қазасы
6 слайд
• 1-тапсырма Жұптық жұмыс • «Оқырман стратегиясы» әдісі • 1-қатар: • Оқиғаның басталуы —Қасқыр мекені. Бөлтіріктер тағдыры. Шығармадағы Көксеректің ауыл тұтқынына айналаған сәтін өз бетіңізше жазып көріңіз.(оқиға желісін қолдана отырып, өзгертуге болады) • 2-қатар: Қарадыр еліндегі мазасыздық • 3-қатар: Құрмаштың қазасы
7 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор Балл Оқушы
ұпайы
Шығармадағы
оқиға желісін өзіндік
көзқарас тұрғысынан
дамытып жазады. Әңгіменің
мазмұнын біледі 1
Оқиға желісін қайта
жазады 1
Оқиға желісін
қолданады 1
Өз көзқарасын
білдіреді. 1
өзіндік көзқарас
тұрғысынан
дамытып жазады 1
7 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор Балл Оқушы ұпайы Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады. Әңгіменің мазмұнын біледі 1 Оқиға желісін қайта жазады 1 Оқиға желісін қолданады 1 Өз көзқарасын білдіреді. 1 өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады 1
8 слайд
•
Сергіту сәті: «Әртістік
шеберлік» Өлең
шумағын шаттанып,
мұңайып айту.
•
Пай, пай, Өмір!
Өтесің-ау бір күні.
Тыясың-ау қуанышты,
күлкіні.
Өмір деген - бір жарқ
еткен найзағай,
Өмір деген - көк аспанның
күркірі.
Пай, пай, Өмір,
Өтесің-ау бір күні!
8 слайд
• Сергіту сәті: «Әртістік шеберлік» Өлең шумағын шаттанып, мұңайып айту. • Пай, пай, Өмір! Өтесің-ау бір күні. Тыясың-ау қуанышты, күлкіні. Өмір деген - бір жарқ еткен найзағай, Өмір деген - көк аспанның күркірі. Пай, пай, Өмір, Өтесің-ау бір күні!
9 слайд
Қосымша тапсырма
(саралау тапсырмасы )
• 1-деңгей
• Көксерек туралы ел адамдары не дейді?
• 2-деңгей
• Көксеректің қатігездігін қай тұстарда байқадыңыз?
• 3-деңгей Венн диаграммасы.
• Дескрипторлар:
• Ауыл өмірінің ерекшелігін жазады;
• Тағылық өмірдің ерекшелігін анықтайды;
• Ұқсас қасиеттерін жазады.
9 слайд
Қосымша тапсырма (саралау тапсырмасы ) • 1-деңгей • Көксерек туралы ел адамдары не дейді? • 2-деңгей • Көксеректің қатігездігін қай тұстарда байқадыңыз? • 3-деңгей Венн диаграммасы. • Дескрипторлар: • Ауыл өмірінің ерекшелігін жазады; • Тағылық өмірдің ерекшелігін анықтайды; • Ұқсас қасиеттерін жазады.
10 слайд
• Сабақты бекіту
• «Кахут» ойыны арқылы білімдерін тексеру.
• Тест сұрақтары
• Дескриптор:
• Сұрақтарға дұрыс жауап береді; 1 балл
• Уақыт тиімді пайдаланады. 1 балл
• Үйге тапсырма:
• «Адам және табиғат» тақырыбында эссе жазу.
10 слайд
• Сабақты бекіту • «Кахут» ойыны арқылы білімдерін тексеру. • Тест сұрақтары • Дескриптор: • Сұрақтарға дұрыс жауап береді; 1 балл • Уақыт тиімді пайдаланады. 1 балл • Үйге тапсырма: • «Адам және табиғат» тақырыбында эссе жазу.
11 слайд
ДОМБЫРА
Сабақта не өттік?
Неден табысқа жеттім?
Нені терең білгің келеді?
11 слайд
ДОМБЫРА Сабақта не өттік? Неден табысқа жеттім? Нені терең білгің келеді?