Мұхтар Әуезов "Көксерек" повесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мұхтар Әуезов "Көксерек" повесі

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж слайд
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақ тақырыбы: М .Әуезов «Көксерек»

#1 слайд
Сабақ тақырыбы: М .Әуезов «Көксерек»

1 слайд

Сабақ тақырыбы: М .Әуезов «Көксерек»

• Ұйымдастыру кезеңі • 1. Оқушылармен амандасу, түгелдеу • 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менің арманым

#2 слайд
• Ұйымдастыру кезеңі • 1. Оқушылармен амандасу, түгелдеу • 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менің арманым» өз армандарын көзді жұмып ой елегінен өткізу . • Оқушылар іштей армандау арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. •

2 слайд

• Ұйымдастыру кезеңі • 1. Оқушылармен амандасу, түгелдеу • 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менің арманым» өз армандарын көзді жұмып ой елегінен өткізу . • Оқушылар іштей армандау арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. •

• « Жуан және жіңішке» сұрақтар әдісі • Үй тапсырмасын сұрау. • Шығарма «Көксерек» аталу себебі неде? • - Шығарманың

#3 слайд
• « Жуан және жіңішке» сұрақтар әдісі • Үй тапсырмасын сұрау. • Шығарма «Көксерек» аталу себебі неде? • - Шығарманың кейіпкерлері кімдер? • - Әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсы деп ойлайсың? • - Ауыл адамдарының іс-әрекетін ақтауға бола ма? • Табиғатқа қиянат келтіру, оның тыныштығын бұзу мәселесіне қалай қарайсыңдар? • Бұдан нені ұғамыз? Жазушы неге үндейді? • -Көксеректі жауыздыққа, соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не? Әлде табиғаттың қатаң заңы ма, қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай ма? • Дескриптор: • -Оқушылар алған сұрақтарға жауап береді 1балл • -Берілген жуан сұрақтарға тура жауап қайтармай, ой елегінен өткізеді. 1 балл • С ыни пікір айтады. 1 балл

3 слайд

• « Жуан және жіңішке» сұрақтар әдісі • Үй тапсырмасын сұрау. • Шығарма «Көксерек» аталу себебі неде? • - Шығарманың кейіпкерлері кімдер? • - Әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсы деп ойлайсың? • - Ауыл адамдарының іс-әрекетін ақтауға бола ма? • Табиғатқа қиянат келтіру, оның тыныштығын бұзу мәселесіне қалай қарайсыңдар? • Бұдан нені ұғамыз? Жазушы неге үндейді? • -Көксеректі жауыздыққа, соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не? Әлде табиғаттың қатаң заңы ма, қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай ма? • Дескриптор: • -Оқушылар алған сұрақтарға жауап береді 1балл • -Берілген жуан сұрақтарға тура жауап қайтармай, ой елегінен өткізеді. 1 балл • С ыни пікір айтады. 1 балл

• «Стоп кадр» әдісі бойынша • «Көксерек» фильмінен үзінді көрсете отырып оқушыларға фильм бойынша сұрақтар қою. • 1. Құрма

#4 слайд
• «Стоп кадр» әдісі бойынша • «Көксерек» фильмінен үзінді көрсете отырып оқушыларға фильм бойынша сұрақтар қою. • 1. Құрмаштың бойын осы тұста қандай сезім биледі? Бұл дұрыс па? • 2. Бөлтіріктерін өлтіріп жатқанда ана қасқыр қандай күйде болды? • Бөлтіріктерді аяусыз өлтіруге Құрмаштың екі аяқтыларды қандай күш итермеледі деп ойлайсың? Шығармадағы осы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып айт. • Оқу мақсатын таныстыру

4 слайд

• «Стоп кадр» әдісі бойынша • «Көксерек» фильмінен үзінді көрсете отырып оқушыларға фильм бойынша сұрақтар қою. • 1. Құрмаштың бойын осы тұста қандай сезім биледі? Бұл дұрыс па? • 2. Бөлтіріктерін өлтіріп жатқанда ана қасқыр қандай күйде болды? • Бөлтіріктерді аяусыз өлтіруге Құрмаштың екі аяқтыларды қандай күш итермеледі деп ойлайсың? Шығармадағы осы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып айт. • Оқу мақсатын таныстыру

• Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: • 7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

#5 слайд
• Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:  • 7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу. • Сабақ мақсаттары: • Ш ығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жаз ады . •  

5 слайд

• Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:  • 7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу. • Сабақ мақсаттары: • Ш ығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жаз ады . •  

• 1-тапсырма Жұптық жұмыс • «Оқырман стратегиясы» әдісі • 1-қатар: • Оқиғаның басталуы —Қасқыр мекені. Бөлтіріктер тағ

#6 слайд
• 1-тапсырма Жұптық жұмыс • «Оқырман стратегиясы» әдісі • 1-қатар: • Оқиғаның басталуы —Қасқыр мекені. Бөлтіріктер тағдыры. Шығармадағы Көксеректің ауыл тұтқынына айналаған сәтін өз бетіңізше жазып көріңіз.(оқиға желісін қолдана отырып, өзгертуге болады) • 2-қатар: Қарадыр еліндегі мазасыздық • 3-қатар: Құрмаштың қазасы

6 слайд

• 1-тапсырма Жұптық жұмыс • «Оқырман стратегиясы» әдісі • 1-қатар: • Оқиғаның басталуы —Қасқыр мекені. Бөлтіріктер тағдыры. Шығармадағы Көксеректің ауыл тұтқынына айналаған сәтін өз бетіңізше жазып көріңіз.(оқиға желісін қолдана отырып, өзгертуге болады) • 2-қатар: Қарадыр еліндегі мазасыздық • 3-қатар: Құрмаштың қазасы

Бағалау критерийі Дескриптор Балл Оқушы ұпайы Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады. Ә

#7 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор Балл Оқушы ұпайы Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады. Әңгіменің мазмұнын біледі 1 Оқиға желісін қайта жазады 1 Оқиға желісін қолданады 1 Өз көзқарасын білдіреді. 1 өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады 1

7 слайд

Бағалау критерийі Дескриптор Балл Оқушы ұпайы Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады. Әңгіменің мазмұнын біледі 1 Оқиға желісін қайта жазады 1 Оқиға желісін қолданады 1 Өз көзқарасын білдіреді. 1 өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады 1

• Сергіту сәті: «Әртістік шеберлік» Өлең шумағын шаттанып, мұңайып айту. • Пай, пай, Өмір! Өтесің-ау бір күні. Тыясың-ау қуа

#8 слайд
• Сергіту сәті: «Әртістік шеберлік» Өлең шумағын шаттанып, мұңайып айту. • Пай, пай, Өмір! Өтесің-ау бір күні. Тыясың-ау қуанышты, күлкіні. Өмір деген - бір жарқ еткен найзағай, Өмір деген - көк аспанның күркірі. Пай, пай, Өмір, Өтесің-ау бір күні!

8 слайд

• Сергіту сәті: «Әртістік шеберлік» Өлең шумағын шаттанып, мұңайып айту. • Пай, пай, Өмір! Өтесің-ау бір күні. Тыясың-ау қуанышты, күлкіні. Өмір деген - бір жарқ еткен найзағай, Өмір деген - көк аспанның күркірі. Пай, пай, Өмір, Өтесің-ау бір күні!

Қосымша тапсырма (саралау тапсырмасы ) • 1-деңгей • Көксерек туралы ел адамдары не дейді? • 2-деңгей • Көксеректің қатігездігін

#9 слайд
Қосымша тапсырма (саралау тапсырмасы ) • 1-деңгей • Көксерек туралы ел адамдары не дейді? • 2-деңгей • Көксеректің қатігездігін қай тұстарда байқадыңыз? • 3-деңгей Венн диаграммасы. • Дескрипторлар: • Ауыл өмірінің ерекшелігін жазады; • Тағылық өмірдің ерекшелігін анықтайды; • Ұқсас қасиеттерін жазады.

9 слайд

Қосымша тапсырма (саралау тапсырмасы ) • 1-деңгей • Көксерек туралы ел адамдары не дейді? • 2-деңгей • Көксеректің қатігездігін қай тұстарда байқадыңыз? • 3-деңгей Венн диаграммасы. • Дескрипторлар: • Ауыл өмірінің ерекшелігін жазады; • Тағылық өмірдің ерекшелігін анықтайды; • Ұқсас қасиеттерін жазады.

• Сабақты бекіту • «Кахут» ойыны арқылы білімдерін тексеру. • Тест сұрақтары • Дескриптор: • Сұрақтарға дұрыс жауап

#10 слайд
• Сабақты бекіту • «Кахут» ойыны арқылы білімдерін тексеру. • Тест сұрақтары •   Дескриптор: • Сұрақтарға дұрыс жауап береді; 1 балл • Уақыт тиімді пайдаланады. 1 балл • Үйге тапсырма: • «Адам және табиғат» тақырыбында эссе жазу.

10 слайд

• Сабақты бекіту • «Кахут» ойыны арқылы білімдерін тексеру. • Тест сұрақтары •   Дескриптор: • Сұрақтарға дұрыс жауап береді; 1 балл • Уақыт тиімді пайдаланады. 1 балл • Үйге тапсырма: • «Адам және табиғат» тақырыбында эссе жазу.

ДОМБЫРА Сабақта не өттік? Неден табысқа жеттім? Нені терең білгің келеді?

#11 слайд
ДОМБЫРА Сабақта не өттік? Неден табысқа жеттім? Нені терең білгің келеді?

11 слайд

ДОМБЫРА Сабақта не өттік? Неден табысқа жеттім? Нені терең білгің келеді?

Файл форматы:
pptx
31.03.2023
1055
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі