Мұхтар Әуезов "Көксерек" повесі
Мұхтар Әуезов "Көксерек" повесі

#1 слайд
Сабақ тақырыбы: М .Әуезов
«Көксерек»
1 слайд
Сабақ тақырыбы: М .Әуезов «Көксерек»
#2 слайд
•
Ұйымдастыру кезеңі
•
1. Оқушылармен амандасу, түгелдеу
•
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда
«Менің арманым» өз армандарын көзді жұмып ой
елегінен өткізу .
•
Оқушылар іштей армандау арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
•
2 слайд
• Ұйымдастыру кезеңі • 1. Оқушылармен амандасу, түгелдеу • 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менің арманым» өз армандарын көзді жұмып ой елегінен өткізу . • Оқушылар іштей армандау арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. •
#3 слайд
•
« Жуан және жіңішке» сұрақтар әдісі
•
Үй тапсырмасын сұрау.
•
Шығарма «Көксерек» аталу себебі неде?
•
- Шығарманың кейіпкерлері кімдер?
•
- Әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсы деп ойлайсың?
•
- Ауыл адамдарының іс-әрекетін ақтауға бола ма?
•
Табиғатқа қиянат келтіру, оның тыныштығын бұзу мәселесіне қалай қарайсыңдар?
•
Бұдан нені ұғамыз? Жазушы неге үндейді?
•
-Көксеректі жауыздыққа, соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не? Әлде
табиғаттың қатаң заңы ма, қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай ма?
•
Дескриптор:
•
-Оқушылар алған сұрақтарға жауап береді 1балл
•
-Берілген жуан сұрақтарға тура жауап қайтармай, ой елегінен өткізеді. 1 балл
•
С ыни пікір айтады. 1 балл
3 слайд
• « Жуан және жіңішке» сұрақтар әдісі • Үй тапсырмасын сұрау. • Шығарма «Көксерек» аталу себебі неде? • - Шығарманың кейіпкерлері кімдер? • - Әңгіме негізіндегі басты ойды ашатын ең негізгі оқиғалар қайсы деп ойлайсың? • - Ауыл адамдарының іс-әрекетін ақтауға бола ма? • Табиғатқа қиянат келтіру, оның тыныштығын бұзу мәселесіне қалай қарайсыңдар? • Бұдан нені ұғамыз? Жазушы неге үндейді? • -Көксеректі жауыздыққа, соншама өшпенділікке баулыған нәрсе не? Әлде табиғаттың қатаң заңы ма, қасқырлар әлемінің тіршілік заңы солай ма? • Дескриптор: • -Оқушылар алған сұрақтарға жауап береді 1балл • -Берілген жуан сұрақтарға тура жауап қайтармай, ой елегінен өткізеді. 1 балл • С ыни пікір айтады. 1 балл
#4 слайд
•
«Стоп кадр» әдісі бойынша
•
«Көксерек» фильмінен үзінді көрсете отырып оқушыларға
фильм бойынша сұрақтар қою.
•
1. Құрмаштың бойын осы тұста қандай сезім биледі? Бұл
дұрыс па?
•
2. Бөлтіріктерін өлтіріп жатқанда ана қасқыр қандай күйде
болды?
•
Бөлтіріктерді аяусыз өлтіруге Құрмаштың екі аяқтыларды
қандай күш итермеледі деп ойлайсың? Шығармадағы осы оқиға
желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып айт.
•
Оқу мақсатын таныстыру
4 слайд
• «Стоп кадр» әдісі бойынша • «Көксерек» фильмінен үзінді көрсете отырып оқушыларға фильм бойынша сұрақтар қою. • 1. Құрмаштың бойын осы тұста қандай сезім биледі? Бұл дұрыс па? • 2. Бөлтіріктерін өлтіріп жатқанда ана қасқыр қандай күйде болды? • Бөлтіріктерді аяусыз өлтіруге Құрмаштың екі аяқтыларды қандай күш итермеледі деп ойлайсың? Шығармадағы осы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып айт. • Оқу мақсатын таныстыру
#5 слайд
•
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары:
•
7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік
көзқарас тұрғысынан дамытып жазу.
•
Сабақ мақсаттары:
•
Ш ығармадағы оқиға желісін өзіндік
көзқарас тұрғысынан дамытып жаз ады .
•
5 слайд
• Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: • 7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу. • Сабақ мақсаттары: • Ш ығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жаз ады . •
#6 слайд
•
1-тапсырма Жұптық жұмыс
•
«Оқырман стратегиясы» әдісі
•
1-қатар:
•
Оқиғаның басталуы —Қасқыр мекені.
Бөлтіріктер тағдыры. Шығармадағы
Көксеректің ауыл тұтқынына айналаған
сәтін өз бетіңізше жазып көріңіз.(оқиға
желісін қолдана отырып, өзгертуге
болады)
•
2-қатар: Қарадыр еліндегі мазасыздық
•
3-қатар: Құрмаштың қазасы
6 слайд
• 1-тапсырма Жұптық жұмыс • «Оқырман стратегиясы» әдісі • 1-қатар: • Оқиғаның басталуы —Қасқыр мекені. Бөлтіріктер тағдыры. Шығармадағы Көксеректің ауыл тұтқынына айналаған сәтін өз бетіңізше жазып көріңіз.(оқиға желісін қолдана отырып, өзгертуге болады) • 2-қатар: Қарадыр еліндегі мазасыздық • 3-қатар: Құрмаштың қазасы
#7 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор Балл Оқушы
ұпайы
Шығармадағы
оқиға желісін өзіндік
көзқарас тұрғысынан
дамытып жазады. Әңгіменің
мазмұнын біледі 1
Оқиға желісін қайта
жазады 1
Оқиға желісін
қолданады 1
Өз көзқарасын
білдіреді. 1
өзіндік көзқарас
тұрғысынан
дамытып жазады 1
7 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор Балл Оқушы ұпайы Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады. Әңгіменің мазмұнын біледі 1 Оқиға желісін қайта жазады 1 Оқиға желісін қолданады 1 Өз көзқарасын білдіреді. 1 өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады 1
#8 слайд
•
Сергіту сәті: «Әртістік
шеберлік» Өлең
шумағын шаттанып,
мұңайып айту.
•
Пай, пай, Өмір!
Өтесің-ау бір күні.
Тыясың-ау қуанышты,
күлкіні.
Өмір деген - бір жарқ
еткен найзағай,
Өмір деген - көк аспанның
күркірі.
Пай, пай, Өмір,
Өтесің-ау бір күні!
8 слайд
• Сергіту сәті: «Әртістік шеберлік» Өлең шумағын шаттанып, мұңайып айту. • Пай, пай, Өмір! Өтесің-ау бір күні. Тыясың-ау қуанышты, күлкіні. Өмір деген - бір жарқ еткен найзағай, Өмір деген - көк аспанның күркірі. Пай, пай, Өмір, Өтесің-ау бір күні!
#9 слайд
Қосымша тапсырма
(саралау тапсырмасы )
• 1-деңгей
• Көксерек туралы ел адамдары не дейді?
• 2-деңгей
• Көксеректің қатігездігін қай тұстарда байқадыңыз?
• 3-деңгей Венн диаграммасы.
• Дескрипторлар:
• Ауыл өмірінің ерекшелігін жазады;
• Тағылық өмірдің ерекшелігін анықтайды;
• Ұқсас қасиеттерін жазады.
9 слайд
Қосымша тапсырма (саралау тапсырмасы ) • 1-деңгей • Көксерек туралы ел адамдары не дейді? • 2-деңгей • Көксеректің қатігездігін қай тұстарда байқадыңыз? • 3-деңгей Венн диаграммасы. • Дескрипторлар: • Ауыл өмірінің ерекшелігін жазады; • Тағылық өмірдің ерекшелігін анықтайды; • Ұқсас қасиеттерін жазады.
#10 слайд
• Сабақты бекіту
• «Кахут» ойыны арқылы білімдерін тексеру.
• Тест сұрақтары
• Дескриптор:
• Сұрақтарға дұрыс жауап береді; 1 балл
• Уақыт тиімді пайдаланады. 1 балл
• Үйге тапсырма:
• «Адам және табиғат» тақырыбында эссе жазу.
10 слайд
• Сабақты бекіту • «Кахут» ойыны арқылы білімдерін тексеру. • Тест сұрақтары • Дескриптор: • Сұрақтарға дұрыс жауап береді; 1 балл • Уақыт тиімді пайдаланады. 1 балл • Үйге тапсырма: • «Адам және табиғат» тақырыбында эссе жазу.
#11 слайд
ДОМБЫРА
Сабақта не өттік?
Неден табысқа жеттім?
Нені терең білгің келеді?
11 слайд
ДОМБЫРА Сабақта не өттік? Неден табысқа жеттім? Нені терең білгің келеді?
шағым қалдыра аласыз













