Материалдар / Мүмкіндігі шектеулі балалармен логопед маманның түзету-дамыту жұмыстары

Мүмкіндігі шектеулі балалармен логопед маманның түзету-дамыту жұмыстары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мүмкіндігі шектеулі балалармен мен олардың ата-аналарына, және логопед, және дефектолог мамандарына қажет
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мүмкіндігі шектеулі балалармен логопед маманның түзету-дамыту жұмыстары Логопед мұғалім: Ж.Г.Сармантаева

1 слайд
Мүмкіндігі шектеулі балалармен логопед маманның түзету-дамыту жұмыстары Логопед мұғалім: Ж.Г.Сармантаева

1 слайд

Мүмкіндігі шектеулі балалармен логопед маманның түзету-дамыту жұмыстары Логопед мұғалім: Ж.Г.Сармантаева

Алдарыңыздағы қағаздан ұшақ жасауларыңызды сұраймын Бүгінгі күні мүмкіндігі шектеулі баланы ортаға кіріктіру, жалпы білім

2 слайд
Алдарыңыздағы қағаздан ұшақ жасауларыңызды сұраймын Бүгінгі күні мүмкіндігі шектеулі баланы ортаға кіріктіру, жалпы білім беру процесіне қосу, мүмкіндігі шектеулі балалардың құқығын қамтамасыз ету маңызды мәселенің бірі болып отыр. Дене кемістігінің қай түрі болса да, оның өмірге деген көзқарасы өзгеріп қана қоймай, айналасындағы адамдармен де  қарым- қатынас жасауын қиындатады. Осы мәселеде баланы психологиялық- педагогикалық қолдау күрделі де маңызды процесс.

2 слайд

Алдарыңыздағы қағаздан ұшақ жасауларыңызды сұраймын Бүгінгі күні мүмкіндігі шектеулі баланы ортаға кіріктіру, жалпы білім беру процесіне қосу, мүмкіндігі шектеулі балалардың құқығын қамтамасыз ету маңызды мәселенің бірі болып отыр. Дене кемістігінің қай түрі болса да, оның өмірге деген көзқарасы өзгеріп қана қоймай, айналасындағы адамдармен де  қарым- қатынас жасауын қиындатады. Осы мәселеде баланы психологиялық- педагогикалық қолдау күрделі де маңызды процесс.

Логопед-мұғалімнің мақсаты: Мүмкіндігі шектеулі балаларға уақтылы көмек көрсету. Көмек берудің әдістері мен түрлерін қолд

3 слайд
Логопед-мұғалімнің мақсаты: Мүмкіндігі шектеулі балаларға уақтылы көмек көрсету. Көмек берудің әдістері мен түрлерін қолдануы жайында ата- аналармен байланыста болу. Оқушылардың дүниетанымдық деңгейін байыту, қоршаған орта  құбылыстары мен заттар туралы түсініктерін қалыптастыру. Логопед-мұғалім келесі қызметтерді атқарады •Оқушылардың коммуникатив тік қызметін дамытады Оқушының негізгі белсенділігін, психикалық барысын арттырады. •Соның ішінде оқушының зейінін, есін, қабылдауын және ойын дамытады. Мүмкіндігі шектеулі балаларға уақтылы коррекциялық көмек көрсету; •Әрбір оқушының дамуын толық зерттеп, оқуға қабілетін анықтайды.

3 слайд

Логопед-мұғалімнің мақсаты: Мүмкіндігі шектеулі балаларға уақтылы көмек көрсету. Көмек берудің әдістері мен түрлерін қолдануы жайында ата- аналармен байланыста болу. Оқушылардың дүниетанымдық деңгейін байыту, қоршаған орта  құбылыстары мен заттар туралы түсініктерін қалыптастыру. Логопед-мұғалім келесі қызметтерді атқарады •Оқушылардың коммуникатив тік қызметін дамытады Оқушының негізгі белсенділігін, психикалық барысын арттырады. •Соның ішінде оқушының зейінін, есін, қабылдауын және ойын дамытады. Мүмкіндігі шектеулі балаларға уақтылы коррекциялық көмек көрсету; •Әрбір оқушының дамуын толық зерттеп, оқуға қабілетін анықтайды.

Әлеуметтік – адамгершілік қасиеттері дамиды, жағымды мінез-құлық қалыптасады. Өмірге құштарлығы артады Оқудағы қиындықтары

4 слайд
Әлеуметтік – адамгершілік  қасиеттері дамиды, жағымды мінез-құлық қалыптасады. Өмірге құштарлығы артады Оқудағы қиындықтары жойылады, өз ойларын жеткізе алады; Психофизиологиялық  мүмкіндігі дамиды Күтілетін нәтиже

4 слайд

Әлеуметтік – адамгершілік  қасиеттері дамиды, жағымды мінез-құлық қалыптасады. Өмірге құштарлығы артады Оқудағы қиындықтары жойылады, өз ойларын жеткізе алады; Психофизиологиялық  мүмкіндігі дамиды Күтілетін нәтиже

•ППТК қызметіндегі мұғалім-логопед баланы психологиялық-педагогикалық қолдауда тек білім мазмұнына ғана өзгерістер енгізіп қой

5 слайд
•ППТК қызметіндегі мұғалім-логопед баланы психологиялық-педагогикалық қолдауда тек білім мазмұнына ғана өзгерістер енгізіп қоймай, баланың танымдық қабілеттерін дамыту мен жалпы баланың өмірін ұйымдастыруды көздейді. даму мүмкіндігі шектеулі бала мүгедек бала 0 2 4 6 8 10 12 11 2

5 слайд

•ППТК қызметіндегі мұғалім-логопед баланы психологиялық-педагогикалық қолдауда тек білім мазмұнына ғана өзгерістер енгізіп қоймай, баланың танымдық қабілеттерін дамыту мен жалпы баланың өмірін ұйымдастыруды көздейді. даму мүмкіндігі шектеулі бала мүгедек бала 0 2 4 6 8 10 12 11 2

Қолдың ұсақ маторикасы

6 слайд
Қолдың ұсақ маторикасы

6 слайд

Қолдың ұсақ маторикасы

Саусақ жаттығулары

7 слайд
Саусақ жаттығулары

7 слайд

Саусақ жаттығулары

Артикуляциялық жаттығулар Тыныс алу жаттығулары

8 слайд
Артикуляциялық жаттығулар Тыныс алу жаттығулары

8 слайд

Артикуляциялық жаттығулар Тыныс алу жаттығулары

Ең бастысы даму мүмкіндігі бар балаларды сәби кезінен бастап анықтап, олардың ортаға бейімделуіне жағдай жасауымыз керек

9 слайд
Ең бастысы даму мүмкіндігі бар балаларды сәби кезінен бастап анықтап, олардың ортаға бейімделуіне жағдай жасауымыз керек. Әр баланың қабілет – қарымын анықтап, дұрыс бағыт – бағдар беріп, жарымжан балалардың жастайынан жасық болып өсуіне жол бермеуіміз керек. 

9 слайд

Ең бастысы даму мүмкіндігі бар балаларды сәби кезінен бастап анықтап, олардың ортаға бейімделуіне жағдай жасауымыз керек. Әр баланың қабілет – қарымын анықтап, дұрыс бағыт – бағдар беріп, жарымжан балалардың жастайынан жасық болып өсуіне жол бермеуіміз керек. 

Назарларыңызға рақмет!

10 слайд
Назарларыңызға рақмет!

10 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Министірлікпен келісілген курстар тізімі