Мүмкіндігі шектеулі балалармен логопед маманның түзету-дамыту жұмыстары




1 слайд
Мүмкіндігі шектеулі балалармен
логопед маманның түзету-дамыту
жұмыстары
Логопед мұғалім: Ж.Г.Сармантаева
1 слайд
Мүмкіндігі шектеулі балалармен логопед маманның түзету-дамыту жұмыстары Логопед мұғалім: Ж.Г.Сармантаева

2 слайд
Алдарыңыздағы қағаздан ұшақ
жасауларыңызды сұраймын
Бүгінгі күні мүмкіндігі шектеулі баланы ортаға кіріктіру, жалпы
білім беру процесіне қосу, мүмкіндігі шектеулі балалардың құқығын
қамтамасыз ету маңызды мәселенің бірі болып отыр. Дене
кемістігінің қай түрі болса да, оның өмірге деген көзқарасы өзгеріп
қана қоймай, айналасындағы адамдармен де қарым- қатынас
жасауын қиындатады. Осы мәселеде баланы психологиялық-
педагогикалық қолдау күрделі де маңызды процесс.
2 слайд
Алдарыңыздағы қағаздан ұшақ жасауларыңызды сұраймын Бүгінгі күні мүмкіндігі шектеулі баланы ортаға кіріктіру, жалпы білім беру процесіне қосу, мүмкіндігі шектеулі балалардың құқығын қамтамасыз ету маңызды мәселенің бірі болып отыр. Дене кемістігінің қай түрі болса да, оның өмірге деген көзқарасы өзгеріп қана қоймай, айналасындағы адамдармен де қарым- қатынас жасауын қиындатады. Осы мәселеде баланы психологиялық- педагогикалық қолдау күрделі де маңызды процесс.

3 слайд
Логопед-мұғалімнің
мақсаты:
Мүмкіндігі шектеулі
балаларға уақтылы көмек
көрсету.
Көмек берудің әдістері мен
түрлерін қолдануы жайында
ата- аналармен байланыста
болу.
Оқушылардың дүниетанымдық
деңгейін байыту, қоршаған орта
құбылыстары мен заттар туралы
түсініктерін қалыптастыру.
Логопед-мұғалім
келесі
қызметтерді
атқарады
•Оқушылардың
коммуникатив
тік қызметін
дамытады
Оқушының негізгі
белсенділігін,
психикалық
барысын
арттырады.
•Соның ішінде
оқушының
зейінін, есін,
қабылдауын
және ойын
дамытады.
Мүмкіндігі шектеулі
балаларға уақтылы
коррекциялық көмек
көрсету;
•Әрбір оқушының
дамуын толық
зерттеп, оқуға
қабілетін
анықтайды.
3 слайд
Логопед-мұғалімнің мақсаты: Мүмкіндігі шектеулі балаларға уақтылы көмек көрсету. Көмек берудің әдістері мен түрлерін қолдануы жайында ата- аналармен байланыста болу. Оқушылардың дүниетанымдық деңгейін байыту, қоршаған орта құбылыстары мен заттар туралы түсініктерін қалыптастыру. Логопед-мұғалім келесі қызметтерді атқарады •Оқушылардың коммуникатив тік қызметін дамытады Оқушының негізгі белсенділігін, психикалық барысын арттырады. •Соның ішінде оқушының зейінін, есін, қабылдауын және ойын дамытады. Мүмкіндігі шектеулі балаларға уақтылы коррекциялық көмек көрсету; •Әрбір оқушының дамуын толық зерттеп, оқуға қабілетін анықтайды.

4 слайд
Әлеуметтік – адамгершілік қасиеттері
дамиды, жағымды мінез-құлық
қалыптасады.
Өмірге құштарлығы артады
Оқудағы қиындықтары жойылады, өз
ойларын жеткізе алады;
Психофизиологиялық мүмкіндігі
дамиды
Күтілетін нәтиже
4 слайд
Әлеуметтік – адамгершілік қасиеттері дамиды, жағымды мінез-құлық қалыптасады. Өмірге құштарлығы артады Оқудағы қиындықтары жойылады, өз ойларын жеткізе алады; Психофизиологиялық мүмкіндігі дамиды Күтілетін нәтиже

5 слайд
•ППТК қызметіндегі мұғалім-логопед баланы
психологиялық-педагогикалық қолдауда тек
білім мазмұнына ғана өзгерістер енгізіп қоймай,
баланың танымдық қабілеттерін дамыту мен
жалпы баланың өмірін ұйымдастыруды
көздейді.
даму мүмкіндігі
шектеулі бала
мүгедек бала
0
2
4
6
8
10
12
11
2
5 слайд
•ППТК қызметіндегі мұғалім-логопед баланы психологиялық-педагогикалық қолдауда тек білім мазмұнына ғана өзгерістер енгізіп қоймай, баланың танымдық қабілеттерін дамыту мен жалпы баланың өмірін ұйымдастыруды көздейді. даму мүмкіндігі шектеулі бала мүгедек бала 0 2 4 6 8 10 12 11 2

6 слайд
Қолдың ұсақ маторикасы
6 слайд
Қолдың ұсақ маторикасы

7 слайд
Саусақ жаттығулары
7 слайд
Саусақ жаттығулары

8 слайд
Артикуляциялық
жаттығулар
Тыныс алу
жаттығулары
8 слайд
Артикуляциялық жаттығулар Тыныс алу жаттығулары

9 слайд
Ең бастысы даму мүмкіндігі
бар балаларды сәби кезінен
бастап анықтап, олардың
ортаға бейімделуіне жағдай
жасауымыз керек.
Әр баланың қабілет –
қарымын анықтап, дұрыс
бағыт – бағдар беріп,
жарымжан балалардың
жастайынан жасық болып
өсуіне жол бермеуіміз керек.
9 слайд
Ең бастысы даму мүмкіндігі бар балаларды сәби кезінен бастап анықтап, олардың ортаға бейімделуіне жағдай жасауымыз керек. Әр баланың қабілет – қарымын анықтап, дұрыс бағыт – бағдар беріп, жарымжан балалардың жастайынан жасық болып өсуіне жол бермеуіміз керек.

10 слайд
Назарларыңызға
рақмет!
10 слайд
Назарларыңызға рақмет!