Материалдар / Мүмкіндіктері шектеулі балаларға түзете – дамыту көмегін ұйымдастырудың реттілігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мүмкіндіктері шектеулі балаларға түзете – дамыту көмегін ұйымдастырудың реттілігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал барлық ұстаздарға тиімді. Өйткені үйде оқитын оқушымен де жұмыс барысы анық жазылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
853
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырып: Мүмкіндіктері шектеулі балаларға түзете – дамыту көмегін ұйымдастырудың реттілігі

1 слайд
Тақырып: Мүмкіндіктері шектеулі балаларға түзете – дамыту көмегін ұйымдастырудың реттілігі

1 слайд

Тақырып: Мүмкіндіктері шектеулі балаларға түзете – дамыту көмегін ұйымдастырудың реттілігі

Атқарушылар Қызмет көрсету кезеңдері Ата- аналар Меңгеруші немесе директор 1. Ұйымдастырушылық кезеңі. Қызмет көрсету туралы

2 слайд
Атқарушылар Қызмет көрсету кезеңдері Ата- аналар Меңгеруші немесе директор 1. Ұйымдастырушылық кезеңі. Қызмет көрсету туралы келісім шартқа тұру. Мамандарға жіберу. Пәнаралық топ 2. бала мен оның отбасының әлеуметтік, медициналық және білім беру салаларындағы қажеттіліктерін анықтау. Педагогтар 3. Жеке түзете-дамыту бағдарламасын құру. Ерте жастағы мүмкіндіктері шектеулі балаларға түзете-дамыту көмегін көрсетудің реттілігі.

2 слайд

Атқарушылар Қызмет көрсету кезеңдері Ата- аналар Меңгеруші немесе директор 1. Ұйымдастырушылық кезеңі. Қызмет көрсету туралы келісім шартқа тұру. Мамандарға жіберу. Пәнаралық топ 2. бала мен оның отбасының әлеуметтік, медициналық және білім беру салаларындағы қажеттіліктерін анықтау. Педагогтар 3. Жеке түзете-дамыту бағдарламасын құру. Ерте жастағы мүмкіндіктері шектеулі балаларға түзете-дамыту көмегін көрсетудің реттілігі.

Медициналық қызметкерлер 4. Емдік-алдын алу көмек көрсету жұмыстарының жеке бағдарламасын құру. Әлеуметтік педагог, психо

3 слайд
Медициналық қызметкерлер 4. Емдік-алдын алу көмек көрсету жұмыстарының жеке бағдарламасын құру. Әлеуметтік педагог, психолог 5. Бала мен оның отбасына әлеуметтік-психологиялық қолдаудың жеке бағдарламасын құру. Пәнаралық топ 6. Кешенді жеке түзете-дамыту бағдарламасын жүзеге асыру. Әлеуметтік педагог Әлеуметтік-құқықтық кепілдіктер мен көмек пен қызмет түрлерін алу барысына мониторинг (тексеру) жасау.

3 слайд

Медициналық қызметкерлер 4. Емдік-алдын алу көмек көрсету жұмыстарының жеке бағдарламасын құру. Әлеуметтік педагог, психолог 5. Бала мен оның отбасына әлеуметтік-психологиялық қолдаудың жеке бағдарламасын құру. Пәнаралық топ 6. Кешенді жеке түзете-дамыту бағдарламасын жүзеге асыру. Әлеуметтік педагог Әлеуметтік-құқықтық кепілдіктер мен көмек пен қызмет түрлерін алу барысына мониторинг (тексеру) жасау.

Мүмкіндіктері шектеулі бала мен оның отбасына қолдау көрсетудің негізгі кезеңдерін қарастырып өтейік. 1 кезең - Ұйымдас

4 слайд
Мүмкіндіктері шектеулі бала мен оның отбасына қолдау көрсетудің негізгі кезеңдерін қарастырып өтейік. 1 кезең - Ұйымдастырушылық кезеңі. Қызмет көрсету туралы келісім шартқа тұру. Мамандарға жіберу. Бұл кезеңде ата-аналар білім беру мекмесінің құрылымы мен ресурстарымен танысады. Ата-аналар «Тапсырыс беруші» ретінде ПМПК қорытындысы мен оқу жоспарына сай көрсетілетін қызметтер көлемі туралы келісім шартқа тұрады. Бұл кезең міндеттерін мекеме жетекшісі атқарады. 2 кезең - Бала мен оның отбасының әлеуметтік, медициналық және білім беру салаларындағы қажеттіліктерін анықтау. Бұл кезеңде әр түрлі мамандар тобы бала қажеттіліктері мен оған көрсетілетін қызметтер көлемін анықтау мақсатында пәнаралық топтық бағалау өткізеді. Кезең әлеуметтік- психологиялық, медициналық және педагогикалық зерттеулерді қамтиды.

4 слайд

Мүмкіндіктері шектеулі бала мен оның отбасына қолдау көрсетудің негізгі кезеңдерін қарастырып өтейік. 1 кезең - Ұйымдастырушылық кезеңі. Қызмет көрсету туралы келісім шартқа тұру. Мамандарға жіберу. Бұл кезеңде ата-аналар білім беру мекмесінің құрылымы мен ресурстарымен танысады. Ата-аналар «Тапсырыс беруші» ретінде ПМПК қорытындысы мен оқу жоспарына сай көрсетілетін қызметтер көлемі туралы келісім шартқа тұрады. Бұл кезең міндеттерін мекеме жетекшісі атқарады. 2 кезең - Бала мен оның отбасының әлеуметтік, медициналық және білім беру салаларындағы қажеттіліктерін анықтау. Бұл кезеңде әр түрлі мамандар тобы бала қажеттіліктері мен оған көрсетілетін қызметтер көлемін анықтау мақсатында пәнаралық топтық бағалау өткізеді. Кезең әлеуметтік- психологиялық, медициналық және педагогикалық зерттеулерді қамтиды.

Қысқа мерзімді келу топтары. Үйде қызмет көрсету. Жеке сабақтар Ерте жастағы мүмкіндіктері шектеулі балаларға түзете-

5 слайд
Қысқа мерзімді келу топтары. Үйде қызмет көрсету. Жеке сабақтар Ерте жастағы мүмкіндіктері шектеулі балаларға түзете- дамыту көмегін ұйымдастыру түрлерін қарастырайық:

5 слайд

Қысқа мерзімді келу топтары. Үйде қызмет көрсету. Жеке сабақтар Ерте жастағы мүмкіндіктері шектеулі балаларға түзете- дамыту көмегін ұйымдастыру түрлерін қарастырайық:

Қысқа мерзімді келу топтары. Балалар білім беру мекемесіне түске дейінгі немесе түстен кейінгі уақытта аптасына 3 рет келеді

6 слайд
Қысқа мерзімді келу топтары. Балалар білім беру мекемесіне түске дейінгі немесе түстен кейінгі уақытта аптасына 3 рет келеді (12 сағаттық бағдарлама). Баланың топта болу уақыты күніне 4 сағатты (240минут) құрайды. Балалар тобы психофизикалық ауытқулар түрлері мен деңгейіне байланысты бір жастағылар немесе әр түрлі жастағы лар болып топтастырылады. Топқа келетін балалар санын жергілікті білім басқармасы анықтайды. Бұл жергілікті жердегі ерте жастағы түзету көмегін қажет ететін мүмкіндіктері шектеулі балалар санына қарай белгіленеді. Топтағы бала саны 10 нан аспауы тиіс. Топта дамуында күрделі психофизикалық ауытқулары бар 2-3 бала болған жағдайда жалпы топ саны 6 ға дейін болуы тиіс. Қысқа мерзімді келу топтарында топтық, кіші топтық және жеке сабақтар өткізіледі, сонымен қатар ата-аналарға кеңестер беріледі.

6 слайд

Қысқа мерзімді келу топтары. Балалар білім беру мекемесіне түске дейінгі немесе түстен кейінгі уақытта аптасына 3 рет келеді (12 сағаттық бағдарлама). Баланың топта болу уақыты күніне 4 сағатты (240минут) құрайды. Балалар тобы психофизикалық ауытқулар түрлері мен деңгейіне байланысты бір жастағылар немесе әр түрлі жастағы лар болып топтастырылады. Топқа келетін балалар санын жергілікті білім басқармасы анықтайды. Бұл жергілікті жердегі ерте жастағы түзету көмегін қажет ететін мүмкіндіктері шектеулі балалар санына қарай белгіленеді. Топтағы бала саны 10 нан аспауы тиіс. Топта дамуында күрделі психофизикалық ауытқулары бар 2-3 бала болған жағдайда жалпы топ саны 6 ға дейін болуы тиіс. Қысқа мерзімді келу топтарында топтық, кіші топтық және жеке сабақтар өткізіледі, сонымен қатар ата-аналарға кеңестер беріледі.

Үйде қызмет көрсету. Түзету қызметін көрсетуге бағытталған мекеменің мүмкіндіктеріне қарай балаларға әр түрлі арнайы медици

7 слайд
Үйде қызмет көрсету. Түзету қызметін көрсетуге бағытталған мекеменің мүмкіндіктеріне қарай балаларға әр түрлі арнайы медициналық және түзету сала мамандары үйде қызмет көрсетеді. Үйде қызмет көрсету түрі 1 жасқа дейінгі дамуында күрделі психофизикалық ауытқулары бар балаларға белгіленеді. Кейбір жағдайларда отбасының білім беру мекемесіне баланы алып келуге мүмкіндіктері жоқ болса, мамандар медициналық және түзету қызметтерін баланың тұрғылықты жеріне барып көрсетеді. Үйде қызмет көрсету көлемі мекме мүмкіндіктеріне (транспорт, мамандар саны) және бала жағдайны байланысты болады.

7 слайд

Үйде қызмет көрсету. Түзету қызметін көрсетуге бағытталған мекеменің мүмкіндіктеріне қарай балаларға әр түрлі арнайы медициналық және түзету сала мамандары үйде қызмет көрсетеді. Үйде қызмет көрсету түрі 1 жасқа дейінгі дамуында күрделі психофизикалық ауытқулары бар балаларға белгіленеді. Кейбір жағдайларда отбасының білім беру мекемесіне баланы алып келуге мүмкіндіктері жоқ болса, мамандар медициналық және түзету қызметтерін баланың тұрғылықты жеріне барып көрсетеді. Үйде қызмет көрсету көлемі мекме мүмкіндіктеріне (транспорт, мамандар саны) және бала жағдайны байланысты болады.

Жеке сабақтар. Жұмыстың бұл түрі балаға арнайы ерте жаста кірігу кабинеттеріндегі түзете-дамыту сабақтарын беруді білдіред

8 слайд
Жеке сабақтар. Жұмыстың бұл түрі балаға арнайы ерте жаста кірігу кабинеттеріндегі түзете-дамыту сабақтарын беруді білдіреді. Кабинетте педагог оқу жоспарындағы мақсатқа бағытталған жеке және кіші топтық сабақтар өткізеді. Сабақ барысына ата-аналарда қатысып, үйде баланы дамытуға бағытталған сабақтарды өткізуге үйренеді. Бала дамуындағы күрделі тежелістер салдарынан ата-ананың өз бетінше дамыту жұмыстарын атқара алмағандықтарынан педагогтар осындай жеке түзету сабақтарын өткізеді. Жеке сабақтар баланың психофизикалық дамуын толық зерттеу мен түзетуге бағытталған іс- шараларды қамтиды. .

8 слайд

Жеке сабақтар. Жұмыстың бұл түрі балаға арнайы ерте жаста кірігу кабинеттеріндегі түзете-дамыту сабақтарын беруді білдіреді. Кабинетте педагог оқу жоспарындағы мақсатқа бағытталған жеке және кіші топтық сабақтар өткізеді. Сабақ барысына ата-аналарда қатысып, үйде баланы дамытуға бағытталған сабақтарды өткізуге үйренеді. Бала дамуындағы күрделі тежелістер салдарынан ата-ананың өз бетінше дамыту жұмыстарын атқара алмағандықтарынан педагогтар осындай жеке түзету сабақтарын өткізеді. Жеке сабақтар баланың психофизикалық дамуын толық зерттеу мен түзетуге бағытталған іс- шараларды қамтиды. .

Ата-аналарға кеңес беру. Кеңес беру жұмысы ата-аналар және балалармен кездесулерді білдіреді. Кеңес беру көлемі бала дамуынд

9 слайд
Ата-аналарға кеңес беру. Кеңес беру жұмысы ата-аналар және балалармен кездесулерді білдіреді. Кеңес беру көлемі бала дамуындағы тежеліс күрделілігіне және ата-ананың педагогикалық біліктілік дәрежесіне байланысты болады. Сонымен қатар балаларын түзету кабинеттеріне әкелуге мүмкіндіктері жоқ ата-аналар бір реттік кеңес ала алады. Кейбір жағдайларда ата-аналарға баланың болашақтағы білім алуы туралы кеңес беріледі: психолого-педагогикалық зерттеу нәтижелері негізінде бала ПМПК немесе басқа мекемелерге жіберіледі. Ал кейбір ата-аналар бала тәрбиесі, мінез-құлық ерекшеліктері мен әлеуметтік проблемалар туралы бір реттік кеңес беруді қажет етеді.

9 слайд

Ата-аналарға кеңес беру. Кеңес беру жұмысы ата-аналар және балалармен кездесулерді білдіреді. Кеңес беру көлемі бала дамуындағы тежеліс күрделілігіне және ата-ананың педагогикалық біліктілік дәрежесіне байланысты болады. Сонымен қатар балаларын түзету кабинеттеріне әкелуге мүмкіндіктері жоқ ата-аналар бір реттік кеңес ала алады. Кейбір жағдайларда ата-аналарға баланың болашақтағы білім алуы туралы кеңес беріледі: психолого-педагогикалық зерттеу нәтижелері негізінде бала ПМПК немесе басқа мекемелерге жіберіледі. Ал кейбір ата-аналар бала тәрбиесі, мінез-құлық ерекшеліктері мен әлеуметтік проблемалар туралы бір реттік кеңес беруді қажет етеді.

емдік-қалпына келтіру іс-шаралары (медикаментоздық және физиоте ­рапевтік ем, емдік дене шынықтыру, массаж және т.б.); ат

10 слайд
емдік-қалпына келтіру іс-шаралары (медикаментоздық және физиоте ­рапевтік ем, емдік дене шынықтыру, массаж және т.б.); ата-аналарға әлеуметтік-құқықтық кепілдіктер, мүмкіндіктері шектеулі бала күтімі, емі және дамуы туралы сұрақтар бойынша кеңес беру. түзете-дамыту сабақтары; Баланың жеке түзете-дамыту бағдарламасына сай мамандар тобы келесі бағыттағы іс-шаралар кешенін жүзеге асырады:

10 слайд

емдік-қалпына келтіру іс-шаралары (медикаментоздық және физиоте ­рапевтік ем, емдік дене шынықтыру, массаж және т.б.); ата-аналарға әлеуметтік-құқықтық кепілдіктер, мүмкіндіктері шектеулі бала күтімі, емі және дамуы туралы сұрақтар бойынша кеңес беру. түзете-дамыту сабақтары; Баланың жеке түзете-дамыту бағдарламасына сай мамандар тобы келесі бағыттағы іс-шаралар кешенін жүзеге асырады: