Мүмкіндіктері шектеулі балаларға түзете – дамыту көмегін ұйымдастырудың реттілігі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырып: Мүмкіндіктері
шектеулі балаларға түзете –
дамыту көмегін
ұйымдастырудың реттілігі
1 слайд
Тақырып: Мүмкіндіктері шектеулі балаларға түзете – дамыту көмегін ұйымдастырудың реттілігі
2 слайд
Атқарушылар
Қызмет көрсету кезеңдері Ата-
аналар
Меңгеруші
немесе
директор 1. Ұйымдастырушылық кезеңі. Қызмет көрсету
туралы келісім шартқа тұру. Мамандарға жіберу.
Пәнаралық
топ 2. бала мен оның отбасының әлеуметтік,
медициналық және білім беру салаларындағы
қажеттіліктерін анықтау.
Педагог тар 3. Жеке түзете-дамыту бағдарламасын құру.Ерте жастағы мүмкіндіктері шектеулі балаларға
түзете-дамыту көмегін көрсетудің реттілігі.
2 слайд
Атқарушылар Қызмет көрсету кезеңдері Ата- аналар Меңгеруші немесе директор 1. Ұйымдастырушылық кезеңі. Қызмет көрсету туралы келісім шартқа тұру. Мамандарға жіберу. Пәнаралық топ 2. бала мен оның отбасының әлеуметтік, медициналық және білім беру салаларындағы қажеттіліктерін анықтау. Педагог тар 3. Жеке түзете-дамыту бағдарламасын құру.Ерте жастағы мүмкіндіктері шектеулі балаларға түзете-дамыту көмегін көрсетудің реттілігі.
3 слайд
Медицин алық
қызметкерлер 4. Емдік-алдын алу көмек көрсету жұмыстарының жеке
бағдарламасын құру.
Әлеуметтік
педагог,
психолог 5. Бала мен оның отбасына әлеуметтік-психологиялық
қолдаудың жеке бағдарламасын құру.
Пәнаралық топ 6. Кешенді жеке түзете-дамыту бағдарламасын жүзеге
асыру.
Әлеуметтік
педагог Әлеуметтік-құқықтық кепілдіктер мен көмек пен қызмет
түрлерін алу барысына м ониторинг (тексеру) жасау.
3 слайд
Медицин алық қызметкерлер 4. Емдік-алдын алу көмек көрсету жұмыстарының жеке бағдарламасын құру. Әлеуметтік педагог, психолог 5. Бала мен оның отбасына әлеуметтік-психологиялық қолдаудың жеке бағдарламасын құру. Пәнаралық топ 6. Кешенді жеке түзете-дамыту бағдарламасын жүзеге асыру. Әлеуметтік педагог Әлеуметтік-құқықтық кепілдіктер мен көмек пен қызмет түрлерін алу барысына м ониторинг (тексеру) жасау.
4 слайд
Мүмкіндіктері шектеулі бала мен оның отбасына
қолдау көрсетудің негізгі кезеңдерін қарастырып өтейік.
1 кезең -
Ұйымдастырушылық кезеңі.
Қызмет көрсету туралы
келісім шартқа тұру.
Мамандарға жіберу.
Бұл кезеңде ата-аналар
білім беру мекмесінің
құрылымы мен
ресурстарымен танысады.
Ата-аналар «Тапсырыс
беруші» ретінде ПМПК
қорытындысы мен оқу
жоспарына сай көрсетілетін
қызметтер көлемі туралы
келісім шартқа тұрады. Бұл
кезең міндеттерін мекеме
жетекшісі атқарады. 2 кезең - Бала мен оның
отбасының әлеуметтік,
медициналық және білім беру
салаларындағы
қажеттіліктерін анықтау.
Бұл кезеңде әр түрлі
мамандар тобы бала
қажеттіліктері мен оған
көрсетілетін қызметтер
көлемін анықтау
мақсатында пәнаралық
топтық бағалау өткізеді.
Кезең әлеуметтік-
психологиялық, медициналық
және педагогикалық
зерттеулерді қамтиды.
4 слайд
Мүмкіндіктері шектеулі бала мен оның отбасына қолдау көрсетудің негізгі кезеңдерін қарастырып өтейік. 1 кезең - Ұйымдастырушылық кезеңі. Қызмет көрсету туралы келісім шартқа тұру. Мамандарға жіберу. Бұл кезеңде ата-аналар білім беру мекмесінің құрылымы мен ресурстарымен танысады. Ата-аналар «Тапсырыс беруші» ретінде ПМПК қорытындысы мен оқу жоспарына сай көрсетілетін қызметтер көлемі туралы келісім шартқа тұрады. Бұл кезең міндеттерін мекеме жетекшісі атқарады. 2 кезең - Бала мен оның отбасының әлеуметтік, медициналық және білім беру салаларындағы қажеттіліктерін анықтау. Бұл кезеңде әр түрлі мамандар тобы бала қажеттіліктері мен оған көрсетілетін қызметтер көлемін анықтау мақсатында пәнаралық топтық бағалау өткізеді. Кезең әлеуметтік- психологиялық, медициналық және педагогикалық зерттеулерді қамтиды.
5 слайд
Қысқа мерзімді келу
топтары.
Үйде қызмет көрсету.
Жеке сабақтарЕрте жастағы мүмкіндіктері шектеулі балаларға түзете-
дамыту көмегін ұйымдастыру түрлерін қарастырайық:
5 слайд
Қысқа мерзімді келу топтары. Үйде қызмет көрсету. Жеке сабақтарЕрте жастағы мүмкіндіктері шектеулі балаларға түзете- дамыту көмегін ұйымдастыру түрлерін қарастырайық:
6 слайд
Қысқа мерзімді келу топтары . Балалар білім
беру мекемесіне түске дейінгі немесе түстен кейінгі уақытта
аптасына 3 рет келеді (12 сағаттық бағдарлама). Баланың
топта болу уақыты күніне 4 сағатты (240минут) құрайды.
Балалар тобы психофизикалық ауытқулар түрлері мен
деңгейіне байланысты бір жастағылар немесе әр түрлі
жастағы лар болып топтастырылады. Топқа келетін балалар
санын жергілікті білім басқармасы анықтайды. Бұл
жергілікті жердегі ерте жастағы түзету көмегін қажет ететін
мүмкіндіктері шектеулі балалар санына қарай белгіленеді.
Топтағы бала саны 10 нан аспауы тиіс. Топта дамуында
күрделі психофизикалық ауытқулары бар 2-3 бала болған
жағдайда жалпы топ саны 6 ға дейін болуы тиіс. Қысқа
мерзімді келу топтарында топтық, кіші топтық және жеке
сабақтар өткізіледі, сонымен қатар ата-аналарға кеңестер
беріледі.
6 слайд
Қысқа мерзімді келу топтары . Балалар білім беру мекемесіне түске дейінгі немесе түстен кейінгі уақытта аптасына 3 рет келеді (12 сағаттық бағдарлама). Баланың топта болу уақыты күніне 4 сағатты (240минут) құрайды. Балалар тобы психофизикалық ауытқулар түрлері мен деңгейіне байланысты бір жастағылар немесе әр түрлі жастағы лар болып топтастырылады. Топқа келетін балалар санын жергілікті білім басқармасы анықтайды. Бұл жергілікті жердегі ерте жастағы түзету көмегін қажет ететін мүмкіндіктері шектеулі балалар санына қарай белгіленеді. Топтағы бала саны 10 нан аспауы тиіс. Топта дамуында күрделі психофизикалық ауытқулары бар 2-3 бала болған жағдайда жалпы топ саны 6 ға дейін болуы тиіс. Қысқа мерзімді келу топтарында топтық, кіші топтық және жеке сабақтар өткізіледі, сонымен қатар ата-аналарға кеңестер беріледі.
7 слайд
Үйде қызмет көрсету. Түзету қызметін
көрсетуге бағытталған мекеменің мүмкіндіктеріне қарай
балаларға әр түрлі арнайы медициналық және түзету
сала мамандары үйде қызмет көрсетеді. Үйде қызмет
көрсету түрі 1 жасқа дейінгі дамуында күрделі
психофизикалық ауытқулары бар балаларға белгіленеді.
Кейбір жағдайларда отбасының білім беру мекемесіне
баланы алып келуге мүмкіндіктері жоқ болса, мамандар
медициналық және түзету қызметтерін баланың
тұрғылықты жеріне барып көрсетеді. Үйде қызмет
көрсету көлемі мекме мүмкіндіктеріне (транспорт,
мамандар саны) және бала жағдайны байланысты
болады.
7 слайд
Үйде қызмет көрсету. Түзету қызметін көрсетуге бағытталған мекеменің мүмкіндіктеріне қарай балаларға әр түрлі арнайы медициналық және түзету сала мамандары үйде қызмет көрсетеді. Үйде қызмет көрсету түрі 1 жасқа дейінгі дамуында күрделі психофизикалық ауытқулары бар балаларға белгіленеді. Кейбір жағдайларда отбасының білім беру мекемесіне баланы алып келуге мүмкіндіктері жоқ болса, мамандар медициналық және түзету қызметтерін баланың тұрғылықты жеріне барып көрсетеді. Үйде қызмет көрсету көлемі мекме мүмкіндіктеріне (транспорт, мамандар саны) және бала жағдайны байланысты болады.
8 слайд
Жеке сабақтар. Жұмыстың бұл түрі
балаға арнайы ерте жаста кірігу
кабинеттеріндегі түзете-дамыту сабақтарын
беруді білдіреді. Кабинетте педагог оқу
жоспарындағы мақсатқа бағытталған жеке
және кіші топтық сабақтар өткізеді. Сабақ
барысына ата-аналарда қатысып, үйде
баланы дамытуға бағытталған сабақтарды
өткізуге үйренеді. Бала дамуындағы күрделі
тежелістер салдарынан ата-ананың өз
бетінше дамыту жұмыстарын атқара
алмағандықтарынан педагогтар осындай
жеке түзету сабақтарын өткізеді. Жеке
сабақтар баланың психофизикалық дамуын
толық зерттеу мен түзетуге бағытталған іс-
шараларды қамтиды.
.
8 слайд
Жеке сабақтар. Жұмыстың бұл түрі балаға арнайы ерте жаста кірігу кабинеттеріндегі түзете-дамыту сабақтарын беруді білдіреді. Кабинетте педагог оқу жоспарындағы мақсатқа бағытталған жеке және кіші топтық сабақтар өткізеді. Сабақ барысына ата-аналарда қатысып, үйде баланы дамытуға бағытталған сабақтарды өткізуге үйренеді. Бала дамуындағы күрделі тежелістер салдарынан ата-ананың өз бетінше дамыту жұмыстарын атқара алмағандықтарынан педагогтар осындай жеке түзету сабақтарын өткізеді. Жеке сабақтар баланың психофизикалық дамуын толық зерттеу мен түзетуге бағытталған іс- шараларды қамтиды. .
9 слайд
Ата-аналарға кеңес беру. Кеңес беру жұмысы
ата-аналар және балалармен кездесулерді білдіреді.
Кеңес беру көлемі бала дамуындағы тежеліс
күрделілігіне және ата-ананың педагогикалық
біліктілік дәрежесіне байланысты болады.
Сонымен қатар балаларын түзету кабинеттеріне
әкелуге мүмкіндіктері жоқ ата-аналар бір реттік
кеңес ала алады. Кейбір жағдайларда ата-аналарға
баланың болашақтағы білім алуы туралы кеңес
беріледі: психолого-педагогикалық зерттеу
нәтижелері негізінде бала ПМПК немесе басқа
мекемелерге жіберіледі. Ал кейбір ата-аналар бала
тәрбиесі, мінез-құлық ерекшеліктері мен
әлеуметтік проблемалар туралы бір реттік кеңес
беруді қажет етеді.
9 слайд
Ата-аналарға кеңес беру. Кеңес беру жұмысы ата-аналар және балалармен кездесулерді білдіреді. Кеңес беру көлемі бала дамуындағы тежеліс күрделілігіне және ата-ананың педагогикалық біліктілік дәрежесіне байланысты болады. Сонымен қатар балаларын түзету кабинеттеріне әкелуге мүмкіндіктері жоқ ата-аналар бір реттік кеңес ала алады. Кейбір жағдайларда ата-аналарға баланың болашақтағы білім алуы туралы кеңес беріледі: психолого-педагогикалық зерттеу нәтижелері негізінде бала ПМПК немесе басқа мекемелерге жіберіледі. Ал кейбір ата-аналар бала тәрбиесі, мінез-құлық ерекшеліктері мен әлеуметтік проблемалар туралы бір реттік кеңес беруді қажет етеді.
10 слайд
емдік-қалпына келтіру іс-шаралары
(медикаментоздық және физиоте рапевтік
ем, емдік дене шынықтыру, массаж және
т.б.);
ата-аналарға әлеуметтік-құқықтық
кепілдіктер, мүмкіндіктері шектеулі бала
күтімі, емі және дамуы туралы сұрақтар
бойынша кеңес беру.
түзете-дамыту сабақтары ;Баланың жеке түзете-дамыту бағдарламасына сай
мамандар тобы келесі бағыттағы іс-шаралар
кешенін жүзеге асырады:
10 слайд
емдік-қалпына келтіру іс-шаралары (медикаментоздық және физиоте рапевтік ем, емдік дене шынықтыру, массаж және т.б.); ата-аналарға әлеуметтік-құқықтық кепілдіктер, мүмкіндіктері шектеулі бала күтімі, емі және дамуы туралы сұрақтар бойынша кеңес беру. түзете-дамыту сабақтары ;Баланың жеке түзете-дамыту бағдарламасына сай мамандар тобы келесі бағыттағы іс-шаралар кешенін жүзеге асырады: