Материалдар / Мүсін жасау тақырыбына арналған презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мүсін жасау тақырыбына арналған презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Мүсін жасау әдістерімен танысу. Сбақ барысында қайталауғ командалық жұмыстары көрсетілген.
Авторы:
17 Наурыз 2024
243
1 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Unit 3 Lifestyle aesthetics LESSON 3

1 слайд
Unit 3 Lifestyle aesthetics  LESSON 3

1 слайд

Unit 3 Lifestyle aesthetics  LESSON 3

UNIT 3 LIFESTYLE AESTHETICS (PAPIER-MÂCHÉ SCULPTURE)KEY CONCEPT - AESTHETICS RELATED CONCEPT - AUDIENCE, EXPRESSION GL

2 слайд
UNIT 3 LIFESTYLE AESTHETICS   (PAPIER-MÂCHÉ SCULPTURE)KEY CONCEPT - AESTHETICS  RELATED CONCEPT - AUDIENCE, EXPRESSION   GLOBAL CONTEXT - PERSONALITIES AND RELATIONSHIPS  9 gradeDISCUSSION OF THE UNIT CONCEPT

2 слайд

UNIT 3 LIFESTYLE AESTHETICS   (PAPIER-MÂCHÉ SCULPTURE)KEY CONCEPT - AESTHETICS  RELATED CONCEPT - AUDIENCE, EXPRESSION   GLOBAL CONTEXT - PERSONALITIES AND RELATIONSHIPS  9 gradeDISCUSSION OF THE UNIT CONCEPT

LESSON OBJECTIVES Мүсін тұрлерін қайталау ХБ профайлдарын анықтау ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС АДАМ МҮСІНІН САЛУ Reflection

3 слайд
LESSON OBJECTIVES Мүсін тұрлерін қайталау   ХБ профайлдарын  анықтау ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС АДАМ МҮСІНІН САЛУ Reflection

3 слайд

LESSON OBJECTIVES Мүсін тұрлерін қайталау   ХБ профайлдарын  анықтау ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС АДАМ МҮСІНІН САЛУ Reflection

Топқа бөліну • Мұғалім оқушыларды 4 оқушыдан отырғызады. • Әр оқушыға нөмір беріледі: 1А; 2Б; 3А; 4Б1 А 2 Б 4 Б 3 А Less

4 слайд
Топқа бөліну • Мұғалім  оқушыларды   4 оқушыдан  отырғызады. • Әр оқушыға нөмір  беріледі: 1А; 2Б; 3А; 4Б1 А 2 Б 4 Б 3 А Lesson organization  

4 слайд

Топқа бөліну • Мұғалім  оқушыларды   4 оқушыдан  отырғызады. • Әр оқушыға нөмір  беріледі: 1А; 2Б; 3А; 4Б1 А 2 Б 4 Б 3 А Lesson organization  

ФИНК-РАЙТ- РОБИН ОЙЛАН- ЖАЗ-АЙТЫП БЕР БЕРІЛГЕН МҮСІНДЕРДІҢ ТҮРЛЕРІНІҢ АНЫҚТАМАЛАРЫН АЙТЫП БЕР

5 слайд
ФИНК-РАЙТ- РОБИН ОЙЛАН-  ЖАЗ-АЙТЫП  БЕР БЕРІЛГЕН МҮСІНДЕРДІҢ  ТҮРЛЕРІНІҢ  АНЫҚТАМАЛАРЫН   АЙТЫП  БЕР

5 слайд

ФИНК-РАЙТ- РОБИН ОЙЛАН-  ЖАЗ-АЙТЫП  БЕР БЕРІЛГЕН МҮСІНДЕРДІҢ  ТҮРЛЕРІНІҢ  АНЫҚТАМАЛАРЫН   АЙТЫП  БЕР

HTTPS://QUIZLET .COM/53062924 5/IB-LEARNER-PR OFILES-FLASH-C ARDS/ БЛІМІҢДІ ТЕКСЕР

6 слайд
HTTPS://QUIZLET .COM/53062924 5/IB-LEARNER-PR OFILES-FLASH-C ARDS/   БЛІМІҢДІ ТЕКСЕР

6 слайд

HTTPS://QUIZLET .COM/53062924 5/IB-LEARNER-PR OFILES-FLASH-C ARDS/   БЛІМІҢДІ ТЕКСЕР

DISCUSSION/SEE THINK ONDER SU  Әр оқушы кез келген профайл туралы мәлемет айтады.  Бірақ бір-бірінен қайталамайды  1 оқуш

7 слайд
  DISCUSSION/SEE THINK ONDER SU    Әр оқушы кез келген профайл туралы мәлемет айтады.  Бірақ бір-бірінен қайталамайды  1 оқушы: Тобыңызға қандай профайл ұнайтынын және неге екенін айтып беріңіз;  2 оқушы: таңдаған профайлға 2 дәлел келтіріңіз.  3 оқушы: Сізге қандай профайл тән, айтып беріңіз;  4 оқушы: Өзіңіз таңдаған профайлға қандай мүсін жасауға болатынын айтып беріңіз.             

7 слайд

  DISCUSSION/SEE THINK ONDER SU    Әр оқушы кез келген профайл туралы мәлемет айтады.  Бірақ бір-бірінен қайталамайды  1 оқушы: Тобыңызға қандай профайл ұнайтынын және неге екенін айтып беріңіз;  2 оқушы: таңдаған профайлға 2 дәлел келтіріңіз.  3 оқушы: Сізге қандай профайл тән, айтып беріңіз;  4 оқушы: Өзіңіз таңдаған профайлға қандай мүсін жасауға болатынын айтып беріңіз.             

PRACTICAL WORK БІР МЕЗГІЛДІ РАУНД ТЭЙБЛ /SIMULTANEOUS ROUND TABLE  Топта 4 оқушыға бір сұрақ беріледі  Бір мезгілде төртеуі

8 слайд
  PRACTICAL WORK БІР МЕЗГІЛДІ РАУНД ТЭЙБЛ /SIMULTANEOUS ROUND TABLE  Топта 4 оқушыға бір сұрақ беріледі   Бір мезгілде төртеуіде өз жауаптарын альбомға жазады      (15 минут)  Бір-бірімен жауаптарымен аумастырады  Топта талқылайды  Сыныпқа негізгі ойларын жеткізеді  Таңдаған ХБ профайлы бойынша адамның мүсінін жасауға нобай салу.  Альбомға мұсіннің 3 жағынан (алдынан, сол немесе оң жағынанғ артынан) орналасқан суретін бейнелеу.  Мысал: "Зерттеушы" - ғарышкер адамның бейнесі

8 слайд

  PRACTICAL WORK БІР МЕЗГІЛДІ РАУНД ТЭЙБЛ /SIMULTANEOUS ROUND TABLE  Топта 4 оқушыға бір сұрақ беріледі   Бір мезгілде төртеуіде өз жауаптарын альбомға жазады      (15 минут)  Бір-бірімен жауаптарымен аумастырады  Топта талқылайды  Сыныпқа негізгі ойларын жеткізеді  Таңдаған ХБ профайлы бойынша адамның мүсінін жасауға нобай салу.  Альбомға мұсіннің 3 жағынан (алдынан, сол немесе оң жағынанғ артынан) орналасқан суретін бейнелеу.  Мысал: "Зерттеушы" - ғарышкер адамның бейнесі

КЕЛЕСІ САБАҚҚА КАЖЕТТІ МАТЕРИАЛДАР:  Фольга  Кағаз скотч  пластилин  Тіс тазалайтын таяқша

9 слайд
  КЕЛЕСІ САБАҚҚА КАЖЕТТІ МАТЕРИАЛДАР:  Фольга  Кағаз скотч  пластилин  Тіс тазалайтын таяқша

9 слайд

  КЕЛЕСІ САБАҚҚА КАЖЕТТІ МАТЕРИАЛДАР:  Фольга  Кағаз скотч  пластилин  Тіс тазалайтын таяқша

REFLECTION https:// www.teachstarter.co m/au/blog/8-fun- effective-lesson- closures/

10 слайд
REFLECTION https:// www.teachstarter.co m/au/blog/8-fun- effective-lesson- closures/

10 слайд

REFLECTION https:// www.teachstarter.co m/au/blog/8-fun- effective-lesson- closures/

Unit 3 Lifestyle aesthetics LESSON 4

11 слайд
Unit 3 Lifestyle aesthetics  LESSON 4

11 слайд

Unit 3 Lifestyle aesthetics  LESSON 4

UNIT 3 LIFESTYLE AESTHETICS (PAPIER-MÂCHÉ SCULPTURE)KEY CONCEPT - AESTHETICS RELATED CONCEPT - AUDIENCE, EXPRESSION GL

12 слайд
UNIT 3 LIFESTYLE AESTHETICS   (PAPIER-MÂCHÉ SCULPTURE)KEY CONCEPT - AESTHETICS  RELATED CONCEPT - AUDIENCE, EXPRESSION   GLOBAL CONTEXT - PERSONALITIES AND RELATIONSHIPS  9 gradeDISCUSSION OF THE UNIT CONCEPT

12 слайд

UNIT 3 LIFESTYLE AESTHETICS   (PAPIER-MÂCHÉ SCULPTURE)KEY CONCEPT - AESTHETICS  RELATED CONCEPT - AUDIENCE, EXPRESSION   GLOBAL CONTEXT - PERSONALITIES AND RELATIONSHIPS  9 gradeDISCUSSION OF THE UNIT CONCEPT

LESSON OBJECTIVES Мүсін түрлері Мүсін тұрлерін қайталау Бейнероликті талқылау Практикалық жұмыс ЭЙ АР ГАЙД Рефлекс

13 слайд
LESSON OBJECTIVES Мүсін түрлері  Мүсін тұрлерін  қайталау     Бейнероликті талқылау   Практикалық жұмыс    ЭЙ АР ГАЙД Рефлексия  

13 слайд

LESSON OBJECTIVES Мүсін түрлері  Мүсін тұрлерін  қайталау     Бейнероликті талқылау   Практикалық жұмыс    ЭЙ АР ГАЙД Рефлексия  

HTTPS://QUIZLET .COM/53062924 5/IB-LEARNER-PR OFILES-FLASH-C ARDS/ БЛІМІҢДІ ТЕКСЕР

14 слайд
HTTPS://QUIZLET .COM/53062924 5/IB-LEARNER-PR OFILES-FLASH-C ARDS/   БЛІМІҢДІ ТЕКСЕР

14 слайд

HTTPS://QUIZLET .COM/53062924 5/IB-LEARNER-PR OFILES-FLASH-C ARDS/   БЛІМІҢДІ ТЕКСЕР

САБАҚҚА КАЖЕТТІ МАТЕРИАЛДАР:  Фольга  Кағаз скотч  пластилин  Тіс тазалайтын таяқша

15 слайд
  САБАҚҚА КАЖЕТТІ МАТЕРИАЛДАР:  Фольга  Кағаз скотч  пластилин  Тіс тазалайтын таяқша

15 слайд

  САБАҚҚА КАЖЕТТІ МАТЕРИАЛДАР:  Фольга  Кағаз скотч  пластилин  Тіс тазалайтын таяқша

HTTPS://WWW.YOUTUBE.COM/WATCH?V=YOBA96BM950 Бейнероликте берілген нұсқаулар бойынша өз мұсінін жасау

16 слайд
HTTPS://WWW.YOUTUBE.COM/WATCH?V=YOBA96BM950   Бейнероликте берілген нұсқаулар бойынша  өз мұсінін жасау

16 слайд

HTTPS://WWW.YOUTUBE.COM/WATCH?V=YOBA96BM950   Бейнероликте берілген нұсқаулар бойынша  өз мұсінін жасау

ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖҰМЫС "ЗЕРТТЕУШІ" ХБ ПРОФАЙЛЫНЫНА САЙ МҮСІНІН ЖАСАУ - ҒАРЫШКЕР https://www.maam.ru/ detskijsad/kosmonavt -iz-

17 слайд
ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖҰМЫС "ЗЕРТТЕУШІ"  ХБ  ПРОФАЙЛЫНЫНА САЙ  МҮСІНІН  ЖАСАУ  - ҒАРЫШКЕР https://www.maam.ru/ detskijsad/kosmonavt -iz-plastilina-i-folgi-ma ster-klas.html#gallery -10  

17 слайд

ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖҰМЫС "ЗЕРТТЕУШІ"  ХБ  ПРОФАЙЛЫНЫНА САЙ  МҮСІНІН  ЖАСАУ  - ҒАРЫШКЕР https://www.maam.ru/ detskijsad/kosmonavt -iz-plastilina-i-folgi-ma ster-klas.html#gallery -10  

ЭЙ АР ГАЙД  "Бұрын мен ойлатынмын....., енді мен ойлаймын/білемін.. .."  Маған ... нақты көңіл бөлу керек екен...

18 слайд
ЭЙ АР ГАЙД  "Бұрын мен ойлатынмын....., енді мен ойлаймын/білемін.. .."  Маған ... нақты көңіл бөлу керек екен...

18 слайд

ЭЙ АР ГАЙД  "Бұрын мен ойлатынмын....., енді мен ойлаймын/білемін.. .."  Маған ... нақты көңіл бөлу керек екен...

РЕФЛЕКСИЯ Сабақтан алған ең маңызды 3 сәт Сабақтан алып жұмысымда қолданатын 2 тұжырымдама Сабақ барысында пайда болған 1

19 слайд
РЕФЛЕКСИЯ  Сабақтан алған ең маңызды 3 сәт Сабақтан алып жұмысымда қолданатын 2 тұжырымдама Сабақ барысында пайда болған 1 сұрақ немесе өтінішhttps://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fkulturologia.ru%2Fblogs %2F240311%2F14207%2F&psig=AOvVaw3ymaSFRVzgWQrsjF3HurAs&ust=1704941240988000&source=images&cd=vfe&opi=89978449&ved=0CBQQjhxq FwoTCKC_wqvn0YMDFQAAAAAdAAAAABAJ

19 слайд

РЕФЛЕКСИЯ  Сабақтан алған ең маңызды 3 сәт Сабақтан алып жұмысымда қолданатын 2 тұжырымдама Сабақ барысында пайда болған 1 сұрақ немесе өтінішhttps://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fkulturologia.ru%2Fblogs %2F240311%2F14207%2F&psig=AOvVaw3ymaSFRVzgWQrsjF3HurAs&ust=1704941240988000&source=images&cd=vfe&opi=89978449&ved=0CBQQjhxq FwoTCKC_wqvn0YMDFQAAAAAdAAAAABAJ