Мүсін жасау тақырыбына арналған презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мүсін жасау тақырыбына арналған презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Мүсін жасау әдістерімен танысу. Сбақ барысында қайталауғ командалық жұмыстары көрсетілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Unit 3 Lifestyle aesthetics LESSON 3

#1 слайд
Unit 3 Lifestyle aesthetics  LESSON 3

1 слайд

Unit 3 Lifestyle aesthetics  LESSON 3

UNIT 3 LIFESTYLE AESTHETICS (PAPIER-MÂCHÉ SCULPTURE)KEY CONCEPT - AESTHETICS RELATED CONCEPT - AUDIENCE, EXPRESSION GL

#2 слайд
UNIT 3 LIFESTYLE AESTHETICS   (PAPIER-MÂCHÉ SCULPTURE)KEY CONCEPT - AESTHETICS  RELATED CONCEPT - AUDIENCE, EXPRESSION   GLOBAL CONTEXT - PERSONALITIES AND RELATIONSHIPS  9 gradeDISCUSSION OF THE UNIT CONCEPT

2 слайд

UNIT 3 LIFESTYLE AESTHETICS   (PAPIER-MÂCHÉ SCULPTURE)KEY CONCEPT - AESTHETICS  RELATED CONCEPT - AUDIENCE, EXPRESSION   GLOBAL CONTEXT - PERSONALITIES AND RELATIONSHIPS  9 gradeDISCUSSION OF THE UNIT CONCEPT

LESSON OBJECTIVES Мүсін тұрлерін қайталау ХБ профайлдарын анықтау ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС АДАМ МҮСІНІН САЛУ Reflection

#3 слайд
LESSON OBJECTIVES Мүсін тұрлерін қайталау   ХБ профайлдарын  анықтау ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС АДАМ МҮСІНІН САЛУ Reflection

3 слайд

LESSON OBJECTIVES Мүсін тұрлерін қайталау   ХБ профайлдарын  анықтау ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС АДАМ МҮСІНІН САЛУ Reflection

Топқа бөліну • Мұғалім оқушыларды 4 оқушыдан отырғызады. • Әр оқушыға нөмір беріледі: 1А; 2Б; 3А; 4Б1 А 2 Б 4 Б 3 А Less

#4 слайд
Топқа бөліну • Мұғалім  оқушыларды   4 оқушыдан  отырғызады. • Әр оқушыға нөмір  беріледі: 1А; 2Б; 3А; 4Б1 А 2 Б 4 Б 3 А Lesson organization  

4 слайд

Топқа бөліну • Мұғалім  оқушыларды   4 оқушыдан  отырғызады. • Әр оқушыға нөмір  беріледі: 1А; 2Б; 3А; 4Б1 А 2 Б 4 Б 3 А Lesson organization  

ФИНК-РАЙТ- РОБИН ОЙЛАН- ЖАЗ-АЙТЫП БЕР БЕРІЛГЕН МҮСІНДЕРДІҢ ТҮРЛЕРІНІҢ АНЫҚТАМАЛАРЫН АЙТЫП БЕР

#5 слайд
ФИНК-РАЙТ- РОБИН ОЙЛАН-  ЖАЗ-АЙТЫП  БЕР БЕРІЛГЕН МҮСІНДЕРДІҢ  ТҮРЛЕРІНІҢ  АНЫҚТАМАЛАРЫН   АЙТЫП  БЕР

5 слайд

ФИНК-РАЙТ- РОБИН ОЙЛАН-  ЖАЗ-АЙТЫП  БЕР БЕРІЛГЕН МҮСІНДЕРДІҢ  ТҮРЛЕРІНІҢ  АНЫҚТАМАЛАРЫН   АЙТЫП  БЕР

HTTPS://QUIZLET .COM/53062924 5/IB-LEARNER-PR OFILES-FLASH-C ARDS/ БЛІМІҢДІ ТЕКСЕР

#6 слайд
HTTPS://QUIZLET .COM/53062924 5/IB-LEARNER-PR OFILES-FLASH-C ARDS/   БЛІМІҢДІ ТЕКСЕР

6 слайд

HTTPS://QUIZLET .COM/53062924 5/IB-LEARNER-PR OFILES-FLASH-C ARDS/   БЛІМІҢДІ ТЕКСЕР

DISCUSSION/SEE THINK ONDER SU  Әр оқушы кез келген профайл туралы мәлемет айтады.  Бірақ бір-бірінен қайталамайды  1 оқуш

#7 слайд
  DISCUSSION/SEE THINK ONDER SU    Әр оқушы кез келген профайл туралы мәлемет айтады.  Бірақ бір-бірінен қайталамайды  1 оқушы: Тобыңызға қандай профайл ұнайтынын және неге екенін айтып беріңіз;  2 оқушы: таңдаған профайлға 2 дәлел келтіріңіз.  3 оқушы: Сізге қандай профайл тән, айтып беріңіз;  4 оқушы: Өзіңіз таңдаған профайлға қандай мүсін жасауға болатынын айтып беріңіз.             

7 слайд

  DISCUSSION/SEE THINK ONDER SU    Әр оқушы кез келген профайл туралы мәлемет айтады.  Бірақ бір-бірінен қайталамайды  1 оқушы: Тобыңызға қандай профайл ұнайтынын және неге екенін айтып беріңіз;  2 оқушы: таңдаған профайлға 2 дәлел келтіріңіз.  3 оқушы: Сізге қандай профайл тән, айтып беріңіз;  4 оқушы: Өзіңіз таңдаған профайлға қандай мүсін жасауға болатынын айтып беріңіз.             

PRACTICAL WORK БІР МЕЗГІЛДІ РАУНД ТЭЙБЛ /SIMULTANEOUS ROUND TABLE  Топта 4 оқушыға бір сұрақ беріледі  Бір мезгілде төртеуі

#8 слайд
  PRACTICAL WORK БІР МЕЗГІЛДІ РАУНД ТЭЙБЛ /SIMULTANEOUS ROUND TABLE  Топта 4 оқушыға бір сұрақ беріледі   Бір мезгілде төртеуіде өз жауаптарын альбомға жазады      (15 минут)  Бір-бірімен жауаптарымен аумастырады  Топта талқылайды  Сыныпқа негізгі ойларын жеткізеді  Таңдаған ХБ профайлы бойынша адамның мүсінін жасауға нобай салу.  Альбомға мұсіннің 3 жағынан (алдынан, сол немесе оң жағынанғ артынан) орналасқан суретін бейнелеу.  Мысал: "Зерттеушы" - ғарышкер адамның бейнесі

8 слайд

  PRACTICAL WORK БІР МЕЗГІЛДІ РАУНД ТЭЙБЛ /SIMULTANEOUS ROUND TABLE  Топта 4 оқушыға бір сұрақ беріледі   Бір мезгілде төртеуіде өз жауаптарын альбомға жазады      (15 минут)  Бір-бірімен жауаптарымен аумастырады  Топта талқылайды  Сыныпқа негізгі ойларын жеткізеді  Таңдаған ХБ профайлы бойынша адамның мүсінін жасауға нобай салу.  Альбомға мұсіннің 3 жағынан (алдынан, сол немесе оң жағынанғ артынан) орналасқан суретін бейнелеу.  Мысал: "Зерттеушы" - ғарышкер адамның бейнесі

КЕЛЕСІ САБАҚҚА КАЖЕТТІ МАТЕРИАЛДАР:  Фольга  Кағаз скотч  пластилин  Тіс тазалайтын таяқша

#9 слайд
  КЕЛЕСІ САБАҚҚА КАЖЕТТІ МАТЕРИАЛДАР:  Фольга  Кағаз скотч  пластилин  Тіс тазалайтын таяқша

9 слайд

  КЕЛЕСІ САБАҚҚА КАЖЕТТІ МАТЕРИАЛДАР:  Фольга  Кағаз скотч  пластилин  Тіс тазалайтын таяқша

REFLECTION https:// www.teachstarter.co m/au/blog/8-fun- effective-lesson- closures/

#10 слайд
REFLECTION https:// www.teachstarter.co m/au/blog/8-fun- effective-lesson- closures/

10 слайд

REFLECTION https:// www.teachstarter.co m/au/blog/8-fun- effective-lesson- closures/

Unit 3 Lifestyle aesthetics LESSON 4

#11 слайд
Unit 3 Lifestyle aesthetics  LESSON 4

11 слайд

Unit 3 Lifestyle aesthetics  LESSON 4

UNIT 3 LIFESTYLE AESTHETICS (PAPIER-MÂCHÉ SCULPTURE)KEY CONCEPT - AESTHETICS RELATED CONCEPT - AUDIENCE, EXPRESSION GL

#12 слайд
UNIT 3 LIFESTYLE AESTHETICS   (PAPIER-MÂCHÉ SCULPTURE)KEY CONCEPT - AESTHETICS  RELATED CONCEPT - AUDIENCE, EXPRESSION   GLOBAL CONTEXT - PERSONALITIES AND RELATIONSHIPS  9 gradeDISCUSSION OF THE UNIT CONCEPT

12 слайд

UNIT 3 LIFESTYLE AESTHETICS   (PAPIER-MÂCHÉ SCULPTURE)KEY CONCEPT - AESTHETICS  RELATED CONCEPT - AUDIENCE, EXPRESSION   GLOBAL CONTEXT - PERSONALITIES AND RELATIONSHIPS  9 gradeDISCUSSION OF THE UNIT CONCEPT

LESSON OBJECTIVES Мүсін түрлері Мүсін тұрлерін қайталау Бейнероликті талқылау Практикалық жұмыс ЭЙ АР ГАЙД Рефлекс

#13 слайд
LESSON OBJECTIVES Мүсін түрлері  Мүсін тұрлерін  қайталау     Бейнероликті талқылау   Практикалық жұмыс    ЭЙ АР ГАЙД Рефлексия  

13 слайд

LESSON OBJECTIVES Мүсін түрлері  Мүсін тұрлерін  қайталау     Бейнероликті талқылау   Практикалық жұмыс    ЭЙ АР ГАЙД Рефлексия  

HTTPS://QUIZLET .COM/53062924 5/IB-LEARNER-PR OFILES-FLASH-C ARDS/ БЛІМІҢДІ ТЕКСЕР

#14 слайд
HTTPS://QUIZLET .COM/53062924 5/IB-LEARNER-PR OFILES-FLASH-C ARDS/   БЛІМІҢДІ ТЕКСЕР

14 слайд

HTTPS://QUIZLET .COM/53062924 5/IB-LEARNER-PR OFILES-FLASH-C ARDS/   БЛІМІҢДІ ТЕКСЕР

САБАҚҚА КАЖЕТТІ МАТЕРИАЛДАР:  Фольга  Кағаз скотч  пластилин  Тіс тазалайтын таяқша

#15 слайд
  САБАҚҚА КАЖЕТТІ МАТЕРИАЛДАР:  Фольга  Кағаз скотч  пластилин  Тіс тазалайтын таяқша

15 слайд

  САБАҚҚА КАЖЕТТІ МАТЕРИАЛДАР:  Фольга  Кағаз скотч  пластилин  Тіс тазалайтын таяқша

HTTPS://WWW.YOUTUBE.COM/WATCH?V=YOBA96BM950 Бейнероликте берілген нұсқаулар бойынша өз мұсінін жасау

#16 слайд
HTTPS://WWW.YOUTUBE.COM/WATCH?V=YOBA96BM950   Бейнероликте берілген нұсқаулар бойынша  өз мұсінін жасау

16 слайд

HTTPS://WWW.YOUTUBE.COM/WATCH?V=YOBA96BM950   Бейнероликте берілген нұсқаулар бойынша  өз мұсінін жасау

ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖҰМЫС "ЗЕРТТЕУШІ" ХБ ПРОФАЙЛЫНЫНА САЙ МҮСІНІН ЖАСАУ - ҒАРЫШКЕР https://www.maam.ru/ detskijsad/kosmonavt -iz-

#17 слайд
ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖҰМЫС "ЗЕРТТЕУШІ"  ХБ  ПРОФАЙЛЫНЫНА САЙ  МҮСІНІН  ЖАСАУ  - ҒАРЫШКЕР https://www.maam.ru/ detskijsad/kosmonavt -iz-plastilina-i-folgi-ma ster-klas.html#gallery -10  

17 слайд

ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЖҰМЫС "ЗЕРТТЕУШІ"  ХБ  ПРОФАЙЛЫНЫНА САЙ  МҮСІНІН  ЖАСАУ  - ҒАРЫШКЕР https://www.maam.ru/ detskijsad/kosmonavt -iz-plastilina-i-folgi-ma ster-klas.html#gallery -10  

ЭЙ АР ГАЙД  "Бұрын мен ойлатынмын....., енді мен ойлаймын/білемін.. .."  Маған ... нақты көңіл бөлу керек екен...

#18 слайд
ЭЙ АР ГАЙД  "Бұрын мен ойлатынмын....., енді мен ойлаймын/білемін.. .."  Маған ... нақты көңіл бөлу керек екен...

18 слайд

ЭЙ АР ГАЙД  "Бұрын мен ойлатынмын....., енді мен ойлаймын/білемін.. .."  Маған ... нақты көңіл бөлу керек екен...

РЕФЛЕКСИЯ Сабақтан алған ең маңызды 3 сәт Сабақтан алып жұмысымда қолданатын 2 тұжырымдама Сабақ барысында пайда болған 1

#19 слайд
РЕФЛЕКСИЯ  Сабақтан алған ең маңызды 3 сәт Сабақтан алып жұмысымда қолданатын 2 тұжырымдама Сабақ барысында пайда болған 1 сұрақ немесе өтінішhttps://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fkulturologia.ru%2Fblogs %2F240311%2F14207%2F&psig=AOvVaw3ymaSFRVzgWQrsjF3HurAs&ust=1704941240988000&source=images&cd=vfe&opi=89978449&ved=0CBQQjhxq FwoTCKC_wqvn0YMDFQAAAAAdAAAAABAJ

19 слайд

РЕФЛЕКСИЯ  Сабақтан алған ең маңызды 3 сәт Сабақтан алып жұмысымда қолданатын 2 тұжырымдама Сабақ барысында пайда болған 1 сұрақ немесе өтінішhttps://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fkulturologia.ru%2Fblogs %2F240311%2F14207%2F&psig=AOvVaw3ymaSFRVzgWQrsjF3HurAs&ust=1704941240988000&source=images&cd=vfe&opi=89978449&ved=0CBQQjhxq FwoTCKC_wqvn0YMDFQAAAAAdAAAAABAJ

Файл форматы:
pptx
17.03.2024
521
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі