Материалдар / Мұстафа Шоқай – көрнекті қоғам және мемлекет қайраткері

Мұстафа Шоқай – көрнекті қоғам және мемлекет қайраткері

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2024
51
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 1 Е. Молдабаев атындағы мектеп- интернаты Тақырыбы: Мұстафа Шоқай – көрнекті қоғам және мемлекет қайратке

1 слайд
№ 1 Е. Молдабаев атындағы мектеп- интернаты Тақырыбы: Мұстафа Шоқай – көрнекті қоғам және мемлекет қайраткері Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Беласарова Сымбат Аскаровна

1 слайд

№ 1 Е. Молдабаев атындағы мектеп- интернаты Тақырыбы: Мұстафа Шоқай – көрнекті қоғам және мемлекет қайраткері Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Беласарова Сымбат Аскаровна

•Ұйымдастыру кезеңі Жос

2 слайд
•Ұйымдастыру кезеңі Жоспар • Оқушылармен амандасу, түгелдеу •Сабақтың оқу мақсаттары мен бағалау критеридерімен таныстыру •Үй тaпcырмacын cұрaу; •6- тапсырма 30 бет •Тыңдалым тапсырмасы. Мағынаны тану, жаңа сабаққа кіріспе •Сайлаубай Тойлыбаевтың өлеңін оқу •Оқылым тапсырмасы. •2- тапсырма Түркі әлемінің көмемі • Видеоролик • «Түртіп алу» әдісі арқылы маңызды мәліметті жазу •ӘТН Бас әріппен жазылатын сөздер мен тыныс белгілер Жазылым 3, 4- тапсырма • Кері байланыс « Инсерт» әдісі •Бағалау •Үйге тапсырма 8 тапсырма 36 бет

2 слайд

•Ұйымдастыру кезеңі Жоспар • Оқушылармен амандасу, түгелдеу •Сабақтың оқу мақсаттары мен бағалау критеридерімен таныстыру •Үй тaпcырмacын cұрaу; •6- тапсырма 30 бет •Тыңдалым тапсырмасы. Мағынаны тану, жаңа сабаққа кіріспе •Сайлаубай Тойлыбаевтың өлеңін оқу •Оқылым тапсырмасы. •2- тапсырма Түркі әлемінің көмемі • Видеоролик • «Түртіп алу» әдісі арқылы маңызды мәліметті жазу •ӘТН Бас әріппен жазылатын сөздер мен тыныс белгілер Жазылым 3, 4- тапсырма • Кері байланыс « Инсерт» әдісі •Бағалау •Үйге тапсырма 8 тапсырма 36 бет

3 слайд

3 слайд

Желбіресін байрағың желді күнде,  Биіктесін мəртебең елдігіңде.  Таныта бер, Қазақстан, бар əлемге  Кереге

4 слайд
Желбіресін байрағың желді күнде,  Биіктесін мəртебең елдігіңде.  Таныта бер, Қазақстан, бар əлемге  Керегеңнің кеңдігін де теңдігін де!   ( Сайлаубай Тойлыбаев)

4 слайд

Желбіресін байрағың желді күнде,  Биіктесін мəртебең елдігіңде.  Таныта бер, Қазақстан, бар əлемге  Керегеңнің кеңдігін де теңдігін де!   ( Сайлаубай Тойлыбаев)

5 слайд

5 слайд

Сабақтың мақсаты 11.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазу арқылы негізгі ақпаратты ірі

6 слайд
Сабақтың мақсаты 11.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазу арқылы негізгі ақпаратты іріктеу. 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу.

6 слайд

Сабақтың мақсаты 11.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазу арқылы негізгі ақпаратты іріктеу. 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу.

7 слайд

7 слайд

«Түртіп алу» әдісі Тапсырма 2 Оқылым мәтіні мен видеороликтағы маңызды ақпараттарды тауып, дәпте

8 слайд
«Түртіп алу» әдісі Тапсырма 2 Оқылым мәтіні мен видеороликтағы маңызды ақпараттарды тауып, дәптерге жаз

8 слайд

«Түртіп алу» әдісі Тапсырма 2 Оқылым мәтіні мен видеороликтағы маңызды ақпараттарды тауып, дәптерге жаз

«Дұрысын тап» әдісі  Тапсырма 3 Мәтіндегі бас әріппен жазылатын сөздерді анықтап, орфогра

9 слайд
«Дұрысын тап» әдісі  Тапсырма 3 Мәтіндегі бас әріппен жазылатын сөздерді анықтап, орфографиялық нормаға сай жаз

9 слайд

«Дұрысын тап» әдісі  Тапсырма 3 Мәтіндегі бас әріппен жазылатын сөздерді анықтап, орфографиялық нормаға сай жаз

Дұрыс жауапты тексер Аздан соң Ербол Абайлардан бөлініп,Көлқайнарға қарай тартып кетті.Қасым Пішенбаев

10 слайд
Дұрыс жауапты тексер Аздан соң Ербол Абайлардан бөлініп,Көлқайнарға қарай тартып кетті.Қасым Пішенбаев көмір тапқаннан кейін,ол Баянауыл, Қарқаралы жерлерін сонау Балқашқа дейін иемденіп алады.Ұлы Сібір теміржолының салынуына байланысты XIX ғасырдың аяқ кезінде Екібастұз көмірін пайдалану үшін «Воскресен Тау-кен акционерлік қоғамы »ұйымдасады. Павлодар қаласына таяу, Ертістің сол жақ жағалауындағы Воскресенская пристаніне Екібастұздан тар табанды теміржол тартылды да, сол жолмен Екібастұз көмірін Деров Ертіс арқылы Омбыға тасытады.  Араб басқыншылығынан кейінгі кездегі қараханид кезеңінің тілдік ерекшеліктерін сипаттайтын жазба материалдарға Жүсіп Баласағұнның «Құдатғу Білік»атты поэмасы,Махмұт Қашқаридің «Диуани Лұғат-ат түрік»атты лингвистикалық еңбегі,Ахмет Иүгінекидің «Һибат –Уль-хакаик»атты еңбегі,Қожа Ахмет Ясауидің шығармалары жатады.Шығыстың классикалық әдебиетінің қазақша еркін аудармалары ,яғни шығыс сюжеттерін қайталап қазақша жырлаған туындылар: «Шахнаме», «Ләйлі-Мәжнүн», «Жүсіп-Зылиха », «Фархад- Шырын », «Ескендір», «Мұңлық-Зарлық», «Сейфул-Мәлік », «Бозжігіт », «Шахмардан », «Шәкір-Шәкірат»және т.б

10 слайд

Дұрыс жауапты тексер Аздан соң Ербол Абайлардан бөлініп,Көлқайнарға қарай тартып кетті.Қасым Пішенбаев көмір тапқаннан кейін,ол Баянауыл, Қарқаралы жерлерін сонау Балқашқа дейін иемденіп алады.Ұлы Сібір теміржолының салынуына байланысты XIX ғасырдың аяқ кезінде Екібастұз көмірін пайдалану үшін «Воскресен Тау-кен акционерлік қоғамы »ұйымдасады. Павлодар қаласына таяу, Ертістің сол жақ жағалауындағы Воскресенская пристаніне Екібастұздан тар табанды теміржол тартылды да, сол жолмен Екібастұз көмірін Деров Ертіс арқылы Омбыға тасытады.  Араб басқыншылығынан кейінгі кездегі қараханид кезеңінің тілдік ерекшеліктерін сипаттайтын жазба материалдарға Жүсіп Баласағұнның «Құдатғу Білік»атты поэмасы,Махмұт Қашқаридің «Диуани Лұғат-ат түрік»атты лингвистикалық еңбегі,Ахмет Иүгінекидің «Һибат –Уль-хакаик»атты еңбегі,Қожа Ахмет Ясауидің шығармалары жатады.Шығыстың классикалық әдебиетінің қазақша еркін аудармалары ,яғни шығыс сюжеттерін қайталап қазақша жырлаған туындылар: «Шахнаме», «Ләйлі-Мәжнүн», «Жүсіп-Зылиха », «Фархад- Шырын », «Ескендір», «Мұңлық-Зарлық», «Сейфул-Мәлік », «Бозжігіт », «Шахмардан », «Шәкір-Шәкірат»және т.б

«Сөздер банкісі» әдісі Тапсырма 4 Тасымалдауға болмайтын сөздерді тауып, сөйлем құра.

11 слайд
«Сөздер банкісі» әдісі Тапсырма 4 Тасымалдауға болмайтын сөздерді тауып, сөйлем құра.

11 слайд

«Сөздер банкісі» әдісі Тапсырма 4 Тасымалдауға болмайтын сөздерді тауып, сөйлем құра.

« Банкідегі сұрақтар» әдісі Қиын, айқас, А. Құнанбайұлы, ақуы

12 слайд
« Банкідегі сұрақтар» әдісі Қиын, айқас, А. Құнанбайұлы, ақуыз, мәдениет, дүние, айыл,әзіл,Ресей,Сәкен,ақылы, ҚазҰПИ,5 метр,2011 жыл, Ғ. Мұстафин,қияр,суыр, киіз,сояу,ағашаяқ,алабота,ақыл- ес,ашықауыз, белағаш,биялай,буынаралық, кәусар,кейқуат,көкаяз,көзақы,ащыот,ПМУ,21кг, 9т,спорт,ұн, бауырсақ, әлем,ұят.

12 слайд

« Банкідегі сұрақтар» әдісі Қиын, айқас, А. Құнанбайұлы, ақуыз, мәдениет, дүние, айыл,әзіл,Ресей,Сәкен,ақылы, ҚазҰПИ,5 метр,2011 жыл, Ғ. Мұстафин,қияр,суыр, киіз,сояу,ағашаяқ,алабота,ақыл- ес,ашықауыз, белағаш,биялай,буынаралық, кәусар,кейқуат,көкаяз,көзақы,ащыот,ПМУ,21кг, 9т,спорт,ұн, бауырсақ, әлем,ұят.

Кері байланыс  «ИНСЕРТ» әдісі Бұрыннан білемін Жаңа ақпарат Менің ойлағаныма қайшы Білгім келеді

13 слайд
Кері байланыс  «ИНСЕРТ» әдісі Бұрыннан білемін Жаңа ақпарат Менің ойлағаныма қайшы Білгім келеді

13 слайд

Кері байланыс  «ИНСЕРТ» әдісі Бұрыннан білемін Жаңа ақпарат Менің ойлағаныма қайшы Білгім келеді

 Үйге тапсырма 8 тапсырма «М. Шоқай- Алаш зиялысы» тақырыбында эссе жазу (С

14 слайд
 Үйге тапсырма 8 тапсырма «М. Шоқай- Алаш зиялысы» тақырыбында эссе жазу (Сөз саны - 150)

14 слайд

 Үйге тапсырма 8 тапсырма «М. Шоқай- Алаш зиялысы» тақырыбында эссе жазу (Сөз саны - 150)

15 слайд

15 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ