Музыка тыңдау.Күй
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сала : Шығармашылық
ҰОҚ: Музыка
Тақырып: Музыка тыңдау. Күй
Оқу мақсаты:
Музыкалық шығармаға өзінің қатынасын білдіру, оның
мазмұны мен сипаты туралы пікірін айту, қазақтың ұлттық
аспабының дыбысталуымен таныстыру. Ұлттық, домбырада
және қобызда орындалатын "күй" жанрымен таныстыру,
күйші-композитор: күйші Құрманғазы, қобызшы Қорқыт
шығармашылығымен таныстыру
ҰОҚ мақсаты:
Ұлттық, домбырада және қобызда орындалатын "күй"
жанрымен танысады, ажыратады.
-Күйші Құрманғазы, қобызшы Қорқыт күйлерін
тыңдайды. Жетісай ауданы, № 24 ЖОМ
МАД тәрбиешісі: Туркманова
Динара Ободовна
Күтілетін нәтиже:
қарапайым жанрларды
ажыратады (күй, өлең, би,
марш);
Қалыптасатын дағды:
Музыка тыңдау
дағдылары қалыптасады .
1 слайд
Сала : Шығармашылық ҰОҚ: Музыка Тақырып: Музыка тыңдау. Күй Оқу мақсаты: Музыкалық шығармаға өзінің қатынасын білдіру, оның мазмұны мен сипаты туралы пікірін айту, қазақтың ұлттық аспабының дыбысталуымен таныстыру. Ұлттық, домбырада және қобызда орындалатын "күй" жанрымен таныстыру, күйші-композитор: күйші Құрманғазы, қобызшы Қорқыт шығармашылығымен таныстыру ҰОҚ мақсаты: Ұлттық, домбырада және қобызда орындалатын "күй" жанрымен танысады, ажыратады. -Күйші Құрманғазы, қобызшы Қорқыт күйлерін тыңдайды. Жетісай ауданы, № 24 ЖОМ МАД тәрбиешісі: Туркманова Динара Ободовна Күтілетін нәтиже: қарапайым жанрларды ажыратады (күй, өлең, би, марш); Қалыптасатын дағды: Музыка тыңдау дағдылары қалыптасады .
2 слайд
Оқу қызметінің тарту тәсілдері
Жұптық жұмыс. “Кім тапқыр?” ойыны
Тыңдаған музыка ішінен ұлттық, домбырада және
қобызда орындалатын "күй" жанрын тап.
Бұл ойын балаларды мақсатқа жетелйді. Тақырыпты
толық меңгеріп, күйді ажыратып үйренеді.
Тапсырманы өте қызығушылықпен, белсенділікпен
орындайды. Демек интербелсенді оқу. Баланың
бойынан 4К моделінің сыни ойлау, қарым-қатынас
дағдылары дамиды. Күйді ажырату барысында Бала
үні ескеріледі. Мұғалімнің көмегімен орындалатын
тапсырма. “Күй тыңдай білемін” әдісі
Күйші Құрманғазы, қобызшы Қорқыт
күйлерін тыңда, алған әсеріңді айт.
Бұл әдіс мақсатқа бағытталған және
бала тақырыпты меңгеруіне, дамуына
ықпалы зор. 4К моделінің сыни ойлау,
қарым-қатынас дағдылары дамиды.
А лған әсерін айту барысында Бала үні
ескеріледі.Жұптық жұмыс. “Кім
тапқыр?” ойыны
2 слайд
Оқу қызметінің тарту тәсілдері Жұптық жұмыс. “Кім тапқыр?” ойыны Тыңдаған музыка ішінен ұлттық, домбырада және қобызда орындалатын "күй" жанрын тап. Бұл ойын балаларды мақсатқа жетелйді. Тақырыпты толық меңгеріп, күйді ажыратып үйренеді. Тапсырманы өте қызығушылықпен, белсенділікпен орындайды. Демек интербелсенді оқу. Баланың бойынан 4К моделінің сыни ойлау, қарым-қатынас дағдылары дамиды. Күйді ажырату барысында Бала үні ескеріледі. Мұғалімнің көмегімен орындалатын тапсырма. “Күй тыңдай білемін” әдісі Күйші Құрманғазы, қобызшы Қорқыт күйлерін тыңда, алған әсеріңді айт. Бұл әдіс мақсатқа бағытталған және бала тақырыпты меңгеруіне, дамуына ықпалы зор. 4К моделінің сыни ойлау, қарым-қатынас дағдылары дамиды. А лған әсерін айту барысында Бала үні ескеріледі.Жұптық жұмыс. “Кім тапқыр?” ойыны
3 слайд
Саралау әдісі
Жұптық жұмыс. “Кім тапқыр?” ойыны нда
әр бала мақсатқа жету үшін саралаудың
“Диалог/сұрақтарды қолдану”, “Қарқын.
Жылдамдық. Уақыт” тәсілі мен
“Қызығушылық мүдде” тәсілдерін қолданамын.
Яғни мақсатқа жете алмай отырған жұпқа
жетелеуші сұрақар қойып, ойын толық
жеткізуіне уақыт беремін. Ал жылдам орындап
болған жұпқа қосымша тапсырма беріп, қолдау
жасаймын. Сонымен қатар балалардың
қызығушылығын ескеріп, мадақтап,
жігерлендіріп отырамын. Мұғалімнің көмегімен орындалатын
тапсырма. “Күй тыңдай білемін” әдісі
Бұл тапсырмада саралаудың
“ Педагогтің түрлі қажеттіліктері
мен деңгейі бар балаларға қолдау
көрсетуі ” тәсілі орындалады. Демек
қолдауды қажет ететін балаларға
көбірек қолдау жасаймын, кейбір
балаларға аздап қолдау көрсетемін.
3 слайд
Саралау әдісі Жұптық жұмыс. “Кім тапқыр?” ойыны нда әр бала мақсатқа жету үшін саралаудың “Диалог/сұрақтарды қолдану”, “Қарқын. Жылдамдық. Уақыт” тәсілі мен “Қызығушылық мүдде” тәсілдерін қолданамын. Яғни мақсатқа жете алмай отырған жұпқа жетелеуші сұрақар қойып, ойын толық жеткізуіне уақыт беремін. Ал жылдам орындап болған жұпқа қосымша тапсырма беріп, қолдау жасаймын. Сонымен қатар балалардың қызығушылығын ескеріп, мадақтап, жігерлендіріп отырамын. Мұғалімнің көмегімен орындалатын тапсырма. “Күй тыңдай білемін” әдісі Бұл тапсырмада саралаудың “ Педагогтің түрлі қажеттіліктері мен деңгейі бар балаларға қолдау көрсетуі ” тәсілі орындалады. Демек қолдауды қажет ететін балаларға көбірек қолдау жасаймын, кейбір балаларға аздап қолдау көрсетемін.
4 слайд
Бақылау түрі –
бақылау парағы
Қолдау:
Мақсатқа жете алмай отырған Аяна мен Бауыржанға жетелеуші сұрақатар қойып, уақыт
беремін. Ал тез орындаған Кәмшатқа қосымша тапсырма беріп қолдау жасаймын. Балаларға
көбірек қолдаукөрсетіп, ойын толық жеткізуіне мүмкіндік беремін. Сонымен қатар мадақтап,
мотивация беріп отырамын.
Аты Ұжымдық жұмыс.
“CLASTER”
әдісінің мақсаты Жұптық жұмыс.
“Кім тапқыр?”
ойынының
мақсаты Мұғалімнің көмегімен
орындалатын
тапсырма. “Күй
тыңдай білемін” әдісі Сыни
ойлау қарым-
қатынас Бала
үні
Кәмшат + + + + + +
Аяна - - + + + +
Бауыржан + - - - + -
4 слайд
Бақылау түрі – бақылау парағы Қолдау: Мақсатқа жете алмай отырған Аяна мен Бауыржанға жетелеуші сұрақатар қойып, уақыт беремін. Ал тез орындаған Кәмшатқа қосымша тапсырма беріп қолдау жасаймын. Балаларға көбірек қолдаукөрсетіп, ойын толық жеткізуіне мүмкіндік беремін. Сонымен қатар мадақтап, мотивация беріп отырамын. Аты Ұжымдық жұмыс. “CLASTER” әдісінің мақсаты Жұптық жұмыс. “Кім тапқыр?” ойынының мақсаты Мұғалімнің көмегімен орындалатын тапсырма. “Күй тыңдай білемін” әдісі Сыни ойлау қарым- қатынас Бала үні Кәмшат + + + + + + Аяна - - + + + + Бауыржан + - - - + -
5 слайд
ҰОҚ жоспарлау бойынша қорытындылар
Маған не қиын болды?
С абақ жоспарын құруда оқу мақсатын SMART мақсатқа айналдыру, тапсырмаларды құруда және саралау
тәсілдерін қалай қолдану керектіні білмедім.
ҰОҚ жоспарлауда тренер мен әріптестер дің тиімді кері байланыс тарын өзіме ескеріп ,
жоспарыма өзгертулер енгіздім .
Оқу мақсатын шынайы, нақты, қолжетімді, бір ҰОҚ көлемінде уақытқа өлшемді етіп, ҰОҚ жоспарын
құрдым. Б алалардың қажеттілігі мен қызығушылығын ескеріп, мақсатқа негіздеп тапсырмалар құрдым.
Б аланың белсенділгін арттыру үшін ж ұптық жұмыс , “Кім тапқыр?” ойыны мен м ұғалімнің көмегімен
орындалатын тапсырма , “Күй тыңдай білемін” әдісі н ұйымдастырдым. Бұл тапсырманы орындау
барысында әр бала мақсатқа жету үшін саралаудың “Диалог/сұрақтарды қолдану”, “Қарқын. Жылдамдық.
Уақыт” тәсілі мен “Қызығушылық мүдде” тәсілдері арқылы қолдауды ұйымдастырдым.
Алдағы уақытта
өз тәжірибемде ҰОҚ барысында бағыт – бағдар беруші рөлін атқарып, баланың қызығушылығы мен
қажеттілігіне басты назар аудар ып, ҰОҚ жоспарын құраймын . Және де “ Бала үнін ” пайдалануды
жоспарл ап отырмын.
5 слайд
ҰОҚ жоспарлау бойынша қорытындылар Маған не қиын болды? С абақ жоспарын құруда оқу мақсатын SMART мақсатқа айналдыру, тапсырмаларды құруда және саралау тәсілдерін қалай қолдану керектіні білмедім. ҰОҚ жоспарлауда тренер мен әріптестер дің тиімді кері байланыс тарын өзіме ескеріп , жоспарыма өзгертулер енгіздім . Оқу мақсатын шынайы, нақты, қолжетімді, бір ҰОҚ көлемінде уақытқа өлшемді етіп, ҰОҚ жоспарын құрдым. Б алалардың қажеттілігі мен қызығушылығын ескеріп, мақсатқа негіздеп тапсырмалар құрдым. Б аланың белсенділгін арттыру үшін ж ұптық жұмыс , “Кім тапқыр?” ойыны мен м ұғалімнің көмегімен орындалатын тапсырма , “Күй тыңдай білемін” әдісі н ұйымдастырдым. Бұл тапсырманы орындау барысында әр бала мақсатқа жету үшін саралаудың “Диалог/сұрақтарды қолдану”, “Қарқын. Жылдамдық. Уақыт” тәсілі мен “Қызығушылық мүдде” тәсілдері арқылы қолдауды ұйымдастырдым. Алдағы уақытта өз тәжірибемде ҰОҚ барысында бағыт – бағдар беруші рөлін атқарып, баланың қызығушылығы мен қажеттілігіне басты назар аудар ып, ҰОҚ жоспарын құраймын . Және де “ Бала үнін ” пайдалануды жоспарл ап отырмын.