Материалдар / Музыкадағы көңіл күй
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Музыкадағы көңіл күй

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыка пәні мұғалімдеріне көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Желтоқсан 2019
973
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Саба қ тақырыбы: Жобаны таныстыру

1 слайд
Саба қ тақырыбы: Жобаны таныстыру

1 слайд

Саба қ тақырыбы: Жобаны таныстыру

Оқу мақсат: 5.2.2.2 компьютерлік бағдарламаларды ( Audacity, Soundation, Windows Movie Maker, Киностудия) қолдана оты

2 слайд
Оқу мақсат: 5.2.2.2 компьютерлік бағдарламаларды ( Audacity, Soundation, Windows Movie Maker, Киностудия) қолдана отырып, музыкалық композицияларды редакциялау және интерпретация жасау 5.1.3.1 әнді орындау барысында музыканын көңіл-күйі мен көркем бейнесін жеткізу 5.1.3.2 музыкалық шығармалардың қарапайым үзінділерін музыкалық аспаптарда бірлесіп орындау 5.3.1.1 өз жұмысын таныстыру, бағалау және жетілдіру  Сабақ мақсаты :  Оқушылар шығармашылық жобаларын ұсынады, шығармашылық идеяларын көрсетеді.  Жоба барысында оқушылар шығармашылық құрылымын, музыкалық композицияның жасалу кезеңдерін түсінеді, терминдерді қолданады.  Өз жұмыстарының қиыншылық туғызған немесе қызығушылықтарын оятқан тұстарын ескереді.

2 слайд

Оқу мақсат: 5.2.2.2 компьютерлік бағдарламаларды ( Audacity, Soundation, Windows Movie Maker, Киностудия) қолдана отырып, музыкалық композицияларды редакциялау және интерпретация жасау 5.1.3.1 әнді орындау барысында музыканын көңіл-күйі мен көркем бейнесін жеткізу 5.1.3.2 музыкалық шығармалардың қарапайым үзінділерін музыкалық аспаптарда бірлесіп орындау 5.3.1.1 өз жұмысын таныстыру, бағалау және жетілдіру  Сабақ мақсаты :  Оқушылар шығармашылық жобаларын ұсынады, шығармашылық идеяларын көрсетеді.  Жоба барысында оқушылар шығармашылық құрылымын, музыкалық композицияның жасалу кезеңдерін түсінеді, терминдерді қолданады.  Өз жұмыстарының қиыншылық туғызған немесе қызығушылықтарын оятқан тұстарын ескереді.

Б ағалау критерилері  Нұсқаулар : Оқушылар әлемнің қазіргі заманғы қабылдау тұрғысында қазақ дәстүрлік әндер талдау арқылы

3 слайд
Б ағалау критерилері  Нұсқаулар : Оқушылар әлемнің қазіргі заманғы қабылдау тұрғысында қазақ дәстүрлік әндер талдау арқылы білім, орындаушылық шеберлігін, тыңдау, жазу және импровизациялай алады. Студенттер компютерлік шағын музыкалық фрагметтер жасау дағдылары қалыптасады, халық әндерін талдай алады.  Бағалау критерилері:  1) Музыкалық шығармаларды құрастыра алады.  2) Көркем орындауда музыкалық жанрларды анықтайды  3) Audacity, Soundation, Garageband бағдарламаларымен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады..  4) Халық әніне өңдеу жасай алады.  5) Жасалған жұмысты көрсетеді.

3 слайд

Б ағалау критерилері  Нұсқаулар : Оқушылар әлемнің қазіргі заманғы қабылдау тұрғысында қазақ дәстүрлік әндер талдау арқылы білім, орындаушылық шеберлігін, тыңдау, жазу және импровизациялай алады. Студенттер компютерлік шағын музыкалық фрагметтер жасау дағдылары қалыптасады, халық әндерін талдай алады.  Бағалау критерилері:  1) Музыкалық шығармаларды құрастыра алады.  2) Көркем орындауда музыкалық жанрларды анықтайды  3) Audacity, Soundation, Garageband бағдарламаларымен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады..  4) Халық әніне өңдеу жасай алады.  5) Жасалған жұмысты көрсетеді.

Тілдік терминдер  Пәнге қатысты лексика мен терминология .  • Пәндік терминологияны қолдана отырып, музыканы талдай және т

4 слайд
Тілдік терминдер  Пәнге қатысты лексика мен терминология .  • Пәндік терминологияны қолдана отырып, музыканы талдай және талқылай алады.  Талқылауға арналған сұрақтар:  • Тұрмыс- c алт әндерінің ұқсастығы және айырмашылығы..  • Мен музыканың көңіл-күйін ...  • Әндегі динамика....  • Әндегі екпін....  • Әндегі ырғақ....  Пәндік терминологияны қолдана отырып, музыканы талдай және талқылай алады.  • халық әні  • дәстүр  • дәстүрлі ән  • түрлендіру  • компьютерлік бағдарлама  • өңдеу

4 слайд

Тілдік терминдер  Пәнге қатысты лексика мен терминология .  • Пәндік терминологияны қолдана отырып, музыканы талдай және талқылай алады.  Талқылауға арналған сұрақтар:  • Тұрмыс- c алт әндерінің ұқсастығы және айырмашылығы..  • Мен музыканың көңіл-күйін ...  • Әндегі динамика....  • Әндегі екпін....  • Әндегі ырғақ....  Пәндік терминологияны қолдана отырып, музыканы талдай және талқылай алады.  • халық әні  • дәстүр  • дәстүрлі ән  • түрлендіру  • компьютерлік бағдарлама  • өңдеу

Құндылықтарды дарыту  Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу  Оқушылар арасында жақсы қарым қатынас орнату.  Оқушылар бір-бірі

5 слайд
Құндылықтарды дарыту  Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу  Оқушылар арасында жақсы қарым қатынас орнату.  Оқушылар бір-бірін тыңдай біліп басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап ойын жеткізе алу.  Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.

5 слайд

Құндылықтарды дарыту  Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу  Оқушылар арасында жақсы қарым қатынас орнату.  Оқушылар бір-бірін тыңдай біліп басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап ойын жеткізе алу.  Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.

АКТ қолдану дағдылары  Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.  Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде

6 слайд
АКТ қолдану дағдылары  Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.  Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу .

6 слайд

АКТ қолдану дағдылары  Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту.  Дәлелдемелер мен дәйектемелер келтіруде нақты мәліметтерді салыстыра білу .

Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу:Сәлеметсіздерме? Здраствуйте! Good morning Өткен материалдарды қайталау:өткен сабақта орындалға

7 слайд
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу:Сәлеметсіздерме? Здраствуйте! Good morning Өткен материалдарды қайталау:өткен сабақта орындалған жұмысты алдын ала қарастыру.Ары қарай жақсарту барысында кеңестер мен ұсыныстар жасау. Оқушылар сынып алдында жасалынған жобаларын қорғайды, жақсарту мақсатында бір-бірлерімен пікір алмасады. 1 тапсырма. Өзіңіздің орындалған жұмысыңызды таныстырыңыз. 2 -тапсырма. Өзге топтың жұмысына пікір айтыңыз, жақсарту барысында жасалатын талаптарды ұсынысыңыз. Өзге топтардың жұмыстары несімен ұнады?

7 слайд

Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу:Сәлеметсіздерме? Здраствуйте! Good morning Өткен материалдарды қайталау:өткен сабақта орындалған жұмысты алдын ала қарастыру.Ары қарай жақсарту барысында кеңестер мен ұсыныстар жасау. Оқушылар сынып алдында жасалынған жобаларын қорғайды, жақсарту мақсатында бір-бірлерімен пікір алмасады. 1 тапсырма. Өзіңіздің орындалған жұмысыңызды таныстырыңыз. 2 -тапсырма. Өзге топтың жұмысына пікір айтыңыз, жақсарту барысында жасалатын талаптарды ұсынысыңыз. Өзге топтардың жұмыстары несімен ұнады?

3 -тапсырма.Талдау Өзінің және өзгелерінің жұмыстарына жазбаша анализ жүргізгенде критерилерді қолдану Соңғы көрсетілімге дейі

8 слайд
3 -тапсырма.Талдау Өзінің және өзгелерінің жұмыстарына жазбаша анализ жүргізгенде критерилерді қолдану Соңғы көрсетілімге дейін оқушылар бір-бірімен жұмыстарының қорытындысы туралы бөліседі. Жобаңыздың негізгі ойы қандай? Жобаңызды қай жерде қолдануға болады? 1.Түрлендіру барысында (инсценировка) (мысалы: «Жар-жар», «Тұсау кесу», «Бесік жыры»). 2.Музыкалық аспаптарды қолданып ұлттық дәстүрлі әндерді орындауда.

8 слайд

3 -тапсырма.Талдау Өзінің және өзгелерінің жұмыстарына жазбаша анализ жүргізгенде критерилерді қолдану Соңғы көрсетілімге дейін оқушылар бір-бірімен жұмыстарының қорытындысы туралы бөліседі. Жобаңыздың негізгі ойы қандай? Жобаңызды қай жерде қолдануға болады? 1.Түрлендіру барысында (инсценировка) (мысалы: «Жар-жар», «Тұсау кесу», «Бесік жыры»). 2.Музыкалық аспаптарды қолданып ұлттық дәстүрлі әндерді орындауда.

Сабақ соңы  Топтарға жұмыстарын қорғау үшін 10 минут беріледі.  Топтар бірін-бірін бағалауға арналған критерилер:  *Гармо

9 слайд
Сабақ соңы  Топтарға жұмыстарын қорғау үшін 10 минут беріледі.  Топтар бірін-бірін бағалауға арналған критерилер:  *Гармония (модуляции)  * Музыканың көңіл-күйін жеткізу.  * Импровизациямен музыканың сәйкестігі.  * Жанрлармен жұмыс  *Шығарманың динамикасын жеткізу.  *Аспаптау.  *Нені жақсартуға болады.  *Аранжировканың тиянақтылығы.

9 слайд

Сабақ соңы  Топтарға жұмыстарын қорғау үшін 10 минут беріледі.  Топтар бірін-бірін бағалауға арналған критерилер:  *Гармония (модуляции)  * Музыканың көңіл-күйін жеткізу.  * Импровизациямен музыканың сәйкестігі.  * Жанрлармен жұмыс  *Шығарманың динамикасын жеткізу.  *Аспаптау.  *Нені жақсартуға болады.  *Аранжировканың тиянақтылығы.

Сабақ соңындағы кері байланыс  • Осы сабақ арқылы өздеріңе не ала алдыңдар?  • Нені жетілдіруіміз керек?  • Қандай қиыншылы

10 слайд
Сабақ соңындағы кері байланыс  • Осы сабақ арқылы өздеріңе не ала алдыңдар?  • Нені жетілдіруіміз керек?  • Қандай қиыншылықтар болды?  • Қызықты тұстары?  • Болашақ сабақтарды не көргілерің келеді?

10 слайд

Сабақ соңындағы кері байланыс  • Осы сабақ арқылы өздеріңе не ала алдыңдар?  • Нені жетілдіруіміз керек?  • Қандай қиыншылықтар болды?  • Қызықты тұстары?  • Болашақ сабақтарды не көргілерің келеді?